بر مدار جذب پول (7 راهکار ساده برای جذب سریع ثروت)

کتاب بر مدار جذب پول نوشته دکتر جو ویتالی است که توسط خانمها سمیرا امیریا و پرنا ابراهیمی ترجمه شده و انتشارات آریا گهر آن را به چاپ رسانده است. این کتاب دربردارنده هفت راهکار ساده برای جذب سریع ثروت است. 

جو ویتالی در کتاب بر مدار جذب پول می گوید، پول با نگرش شما هماهنگ است. فکر خود را تغییر دهید و همین حالا پول را جذب کنید. ثروت شما پشت کارهایی پنهان است که از انجام آن ها هراس دارید. 

جو ویتالی همچنین می گوید، اگر در شرایط خوب یا مطمئنی نیستید، قول می دهم که این شرایط زود گذر باشند. همان طور که در کتاب بر مدار جذب پول خواهم گفت، این شرایط می توانند به سادگی تغییر کنند و شما با کارهایی که انجام خواهید داد، می توانید به بهبود زندگی خود کمک کنید (همیشه می دانید که باید چه کاری انجام دهید، اما مشکل واقعی کاری است که الان انجام می دهید).
به خاطر بیاورید که خورشید دوباره طلوع خواهد کرد.

شما را  به مطالعه ی معرفی و قسمتی از «کتاب بر مدار جذب پول» اثر جو ویتالی دعوت می کنیم.

ادامه مطلبShow less
موجود شد خبرم کن!
مرجع:
66721
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی ساخته شده از بهترین فیروزه نیشابور و مس تولید صنایع دستی آقاجانی است. این گلاب پاش فیروزه کوب دارای استاندارد ملی ایران و گارانتی 10 ساله ی تولید کننده است. ارتفاع این محصول 53 سانتی متر است. لازم به ذکر است از آنجا که تمامی مراحل تولید گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی با دست انجام می شود احتمال چند سانتی متر تفاوت در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K064 با ارتفاع 16 سانتی متری یکی از محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی است که در ساخت و تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این آجیل خوری مس و خاتم دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد. خاتم کاری یکی از زیباترین و مشهورترین صنایع دستی اصفهان است.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان مسی فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور و مس توسط هنرمندان اصفهانی ساخته شده است. این «گلدان فیروزه کوبی» دارای گواهینامه جهانی iso9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و همچنین دارای کارت ضمانت 10 ساله صنایع دستی آقاجانی است.

توضیحات

معرفی کتاب مدار جذب پول 7 راهکار ساده برای جذب سریع ثروت

کتاب بر مدار جذب پول شامل هفت فرمول معتبر و کاربردی در جهت جذب و کسب ثروت است و دقیقا همان اصولی است که خود او از آن ها کمک گرفت تا از آوارگی و بی نام و نشانی به نویسنده ای میلیونر، مشهور و جهانی تبدیل شود. 

این اصول ذهنی و در عین حال عملی منحصر به موارد خاصی مثل خرید و فروش ملک، سرمایه گذاری در بورس و غیره نیست و هر فردی می تواند با پاکسازی ذهنیات و باورهای محدود کننده خود و پرداختن به کاری که براستی عاشق آن است جریان عظیم فراوانی و برکت را به زندگی خود هدایت کند. 

*** خريد کتاب بر مدار جذب پول   ***

ثروت حاصل تفکر هر فرد است. 

مردم اغلب فکر میکنند که اگر یک بار پول هنگفتی بدست بیاورند یعنی دارای دیدگاه و نگرش جذب ثروت هستند ولی اینطور نیست. شما باید قبل از دستیابی به ثروت این نگرش را داشته باشید چون بدون این نگرش، بارها به ثروت نزدیک می شوید اما هرگز به آرزوی خود نمی رسید. موضوع ساده است. سه باور اصلی و کلیدی وجود دارد که اگر مایل به جذب ثروت در زندگیتان هستید باید آنها را بشناسید وگرنه در شما بصورت بالقوه باقی خوهند ماند: 1- من عاشق خودم هستم 2- من شایسته موفقیت هستم 3-پول ابزاری برای نیکی است. 

قسمتی از کتاب بر مدار جذب پول 

شما تا جایی پیش می روید که خود درونیتان اجازه دهد. جو ويتالی

شاید این طور به نظر رسد که پول، موفقیت، شغل و جایگاه اجتماعی یا هر چیز دیگری از جنس مادیات، ثروت به حساب آیند. با این حال، ثروت راستین یعنی تمام داشته ها؛ نه فقط مادیات ناپایدار که البته همیشه هم لذت بخش نیستند.

ثروت، لذت تازگی دارایی در هر لحظه است. هر آنی که لبخندی، امیدی و شروعی باشد.
کتاب «بر مدار جذب پول» هدیه ارزشمند جو ويتالی است که به گفته خودش "حس مثبتی به دنیا دارد" و ترجمه و برای ما تأثیرهای معنوی فراوانی را به همراه داشت.

امید به اینکه با باور آموزه های این کتاب و ایمان به بهبود و اصلاح خویش، زندگی و دنیا، همگی به سر منزل مقصود رسیم!

متاسفم

لطفا منو ببخش

مچکرم

دوستت دارم!

*** خريد کتاب بر مدار جذب پول   ***

شما تا جایی پیش می روید که خود درونی تان اجازه دهد.

جو ويتالی

شاید این طور به نظر رسد که پول، موفقیت، شغل و جایگاه اجتماعی یا هر چیز دیگری از جنس مادیات، ثروت به حساب آیند. با این حال، ثروت راستین یعنی تمام داشته ها؛ نه فقط مادیات ناپایدار که البته همیشه هم لذت بخش نیستند.

ثروت، لذت تازگی دارایی در هر لحظه است. هر آنی که لبخندی، امیدی و شروعی باشد. 

این کتاب، هدیه ارزشمند جو ويتال است، که به گفته خودش "حس مثبتی به دنیا دارد"، و ترجمه آن برای ما تأثیرهای معنوی فراوانی را به همراه داشت.

امید به اینکه با باور آموزه های این کتاب و ایمان به بهبود و اصلاح خویش، زندگی و دنیا، همگی به سر منزل مقصود رسیم!

متاسفم مرا ببخش

ممنونم دوستت دارم!

*** خريد کتاب بر مدار جذب پول   ***

کمک های ویژه

راز جذب پول تعیین اهداف قابل اجرا

به محض اینکه متوجه شوید برای شاد بودن نیازی به پول ندارید، میتوانید هر قدر که می خواهید پول به دست آورید

جو ويتالی

آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید که چه می خواهید و چه امکاناتی برای افزایش درآمدتان دارید؟ عموم مردم به این موارد توجه نمی کنند و ترس های درونی هم به آنها اجازه اقدام نمی دهند.

رویارویی با ترس، حتی از کاری که باید در دوران رکود اقتصادی برای جذب پول انجام دهید، مهمتر است و البته، باید که این کار را بکنید چون در موقع رکود، فرصت هایی فراهم می شود که در زمان رونق اقتصادی وجود ندارند.

به عنوان مثال، هیاتا در اواخر دهه ۱۹۵۰، هتلی در فرودگاه لس آنجلس ساخت که در آن زمان، آمریکا در بحران اقتصادی بود. در حال حاضر این شرکت، ۳۶۵ هتل در ۲۵ کشور بازگشایی کرده است. همچنین رستوران های زنجیره ای برگر کینگ و آیهاپ ۳ هم در همان زمان شروع به کار کردند.

به یاد دارم که در یکی از بحران های بزرگ در اوایل دهه ۱۹۷۰ بود که شرکت هایی مانند فید کس ۴ و لیکسس - نیکسسه آغاز به کار کردند. در بحران سال ۲۰۰۱ هم شاهد ظهور ویکی پدیا و غول اینترنتی گوگل و شرکت پی پل بودیم. بنابراین به رسانه ها و حرف های منفی دیگران مبنی بر صبر برای رسیدن زمان بهتر، توجه نکنید. زمانی بهتر از حالا وجود ندارد و اگر شروع نکنید، هرگز دستاوردی نخواهید داشت.

اما برای آنکه ایده های مبهم خود را اجرایی کنید، ابتدا باید اهداف خود را به صورت شفاف مشخص کنید، و سپس آنها را به اهداف کوچکتری خرد کرده تا تبدیل به گامهایی شدنی و قابل اجرا شوند، و درست در همان زمان که به سمت هدف اصلی خود گام برمی دارید، باید دقت کنید که چه زمانی از مسیر اصلی هدف منحرف شدید. برخی افراد، هدف گذاری را فرآیند کسل کننده ای می دانند. اما این کار شما را وادار به درک تفاوت بین کارهایی که انجام می دهید و کارهایی که باید انجام دهید، می کند. هر مسیری در زندگی، یک انتخاب است و اهداف روشن، انتخاب این مسیرها را آسان می کنند. من متوجه شدم که اهداف محرک هستند و شما را به سمت جلو حرکت می دهند، و همچنین می دانم که بدون تعیین اهداف واقعی و مشخص، گرایش به جای تلاش، بیشتر به سمت تنبلی و تمایل به انجام کارهای ساده می رود.

جالب است که دستاوردهای منحصر به فرد و بزرگ، چه در سطح فردی مثل مورد یک ورزشکار حرفه ای، و چه در سطح کلان مانند مدیرعامل سازمان، اغلب نتیجه اهدافی هستند که به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و چندسالانه تعریف شده اند.

اگر همه مردم این کار را انجام دهند، پول و ثروت را جذب خواهند کرد. چون هیچ راهی جز تعیین اهداف، و سپس پیگیری آنها برای دستیابی به چشم انداز بلندمدت و همین طور آرزوهای کوتاه مدت وجود ندارد.

شما با هدف گذاری صریح و روشن، می توانید پیشرفت خود را ارزیابی و سپس به دستاوردهایتان افتخار کنید، دستاوردهایتان را بنویسید، چون تنها با دیدن آنها متوجه می شوید که چقدر پیشرفت کرده اید.

تعیین اهداف موثر

ممکن است ایده راه اندازی کسب و کاری علاوه بر درآمد خود را داشته باشید. عالی است. اما تا زمانی که این ایده ها به صورت تعریف شده و با ساختاری مشخص نباشند، مسیر روشنی نخواهید داشت.

برخی از اهداف خوب هستند و برخی نه. اما همه اهداف خوب، ویژگی های مشترکی دارند.

اهداف خوب آنهایی هستند که :

- صریح و روشن باشند:

برای اینکه اهداف امکان پذیر و سودمند باشند، باید به صورت شفاف و روشن تعریف شوند. یعنی به جای اینکه بگویید: "می خواهم پول بیشتری داشته باشم" بنویسید: "می خواهم طی ۶ ماه، ۵۰۰ دلار بیشتر از درآمدم، پول جذب کنم". شما می توانید آن را واقعا تجسم کنید و با همه وجود حسش کنید. هرچند که آن را به صورت یک تصویر مبهم ببینید.

اصولا ده دلار هم پول بیشتری است اما تغییری در زندگی شما ایجاد نمی کند. پس همیشه خاص باشید و روی هدف خود تمرکز کنید.

 - قابل دستیابی در زمان تعیین شده باشند:

تعیین مهلت زمانی مشخص برای هدف خیلی مهم است چون در غیر این صورت، تنها به عنوان آرزو باقی می ماند. "یک روزی"، چارچوب زمانی نیست! زمان رسیدن به هدف، باید منطقی و چالش برانگیز باشد. زمان بندی یک هدف با مهلتی مشخص برای دستیابی به آن، شما را وادار به پیشروی می کند و یک فرایند دائمی را به وجود می آورد.

تعیین هدف بدون زمان مشخص، شما را برای انجام آن، تحت فشار قرار نمی دهد و نمی توانید چنین فرآیندی را ارزیابی کنید. به عنوان مثال، می خواهید دوی ماراتن انجام دهید، اما مدت زمانی برای این ماراتن مشخص نمی کنید، پس چرا زحمت تمرین به خود می دهید؟  

- تعهد به پیشرفت مداوم وجود داشته باشد:

یعنی مطابق نظم مشخصی حرکت کنید. چون برای نزدیکتر شدن به هدفتان، وظایف روزانه ای را تعریف می کنید و سپس متعهد به انجام آن ها  می شوید، و این یک پیشرفت است. به عنوان مثال، می خواهید کتابی بنویسید، اما متعهد به نظم و پیشرفت در کار نیستید، زمان می گذرد و شما هنوز آن کتاب را ننوشته اید.

این موضوع جدی است، شما می توانید هدفی را تعیین و هر روز آن را تجسم کنید، اما هیچ پیشرفتی ندارید. چون پیشرفت نیاز به اقدام دارد. شروع کنید و هر کاری را که به شما الهام می شود، انجام دهید.

- اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود را تعیین کنید:

من به طور دائم این نکته را به خودم یادآوری می کنم. گفتن چنین سخنان هیجان انگیزی ساده است: "من می خواهم کتاب بنویسم، سمینار برگزار کنم، یک سخنران باشم، سفر کنم، کسب و کار اینترنتی داشته باشم و یا هر چیز دیگر"

داشتن اهداف زیاد، بدون توجه کافی به آنها، منجر به راه های متفاوتی خواهد شد که باعث پراکندگی ذهن می شوند. شما در طول روز، تنها ۲۴ ساعت زمان دارید و باید در این مدت بر روی تعداد کمی از اهداف، تمرکز کرده و پس از آن، به مرور، اهدافتان را اضافه کنید.

همچنین، باید مطمئن باشید کارهایی که روزانه برای رسیدن به اهدافتان انجام می دهید، موثر هستند، نه اینکه فقط وقت شما را بگیرند. برای مثال، اگر بخواهید به یک کسب و کار اینترنتی بپردازید و جلساتی هم با مشاور و طراحان متخصص برگزار کنید، اما هنوز تصمیم نگرفته باشید که چه محصول یا خدمتی را می خواهید ارائه دهید، تنها وقت خود را تلف کرده اید. پس، قبل از هر اقدامی، یا انجام کارهایی که چندان مهم نیستند، ابتدا اهداف خود را تعیین کنید.

- انعطاف پذیر باشند:

اهداف شما باید قابل تغییر و انعطاف پذیر باشند. ممکن است گاهی متوجه شوید که زمان کمی را برای رسیدن به یک هدف تعیین کرده اید. بنابراین، باید بتوانید خیلی سریع زمان بندی را تغییر دهید، اما روند پیشرفت خود را همچنان حفظ کنید. یا برعکس، ممکن است گاهی زمان شش ماهه برای یک هدف در نظر گرفته باشید، اما متوجه شوید که شش هفته برای آن کافی است. این عالی است. در چنین مواقعی، شما برای رسیدن به اهداف دیگری که در نظر دارید، سریعتر عمل خواهید کرد.

لطفا هرگز اهدافتان و کارهایی را که باید برای رسیدن به آن هدفها انجام دهید، با هم اشتباه نگیرید. اهداف از مجموعه هدفهای دقیق و کوچکتر تشکیل شده اند و وظایف، گامهای اجرایی برای رسیدن به اهداف هستند. به عنوان نمونه، ممکن است که بخواهید مجموعه دی وی دی هایی را وارد بازار کنید. بنابراین، برای این کار با سه شرکت مختلف درباره هزینه - ها و قیمت، رایزنی می کنید که این کار، وظیفه شما برای تحقق این هدف به حساب می آید. انجام وظایف کوچک روزانه، برای رسیدن به یک هدف بزرگتر، خیلی مهم است، چون به شما حس کنترل و پیشرفت می دهد.

در ضمن، باید مطمئن باشید که کارهایی که انجام میدهید، شما را به سمت هدفتان سوق می دهد، چون ممکن است که شما به نظر پر کار باشید، اما در عمل به نتیجه نرسید. همه فعالیتهایی را که در یک هفته انجام می دهید، بنویسید، آنگاه متوجه خواهید شد که چقدر زمان برای کارهایی می گذارید که اصلا اهمیتی ندارند.

*** خريد کتاب بر مدار جذب پول   ***

 اولویت بندی اهداف

شما شخصی هستید که آرزوهای بزرگ و زمانی زیاد در هر روز دارد. اما چطور تصمیم می گیرید که کدام اهداف مهم هستند و کدام باید حذف شوند؟ یک راه ساده و موثر این است که اهداف خود را طبقه بندی، و فهرست آنها را به ترتیب اولویت تهیه کنید. شما باید سی هدف را بنویسید. سی هدف برای یک نفر خیلی زیاد است، اما باید بنویسید تا بتوانید بهترین های آنها را مشخص کنید.

پس، سی هدف را یادداشت کنید و ده هدف را که خیلی مهم نیستند، جدا کنید. این ها، اهداف گروه سوم هستند. سپس از بین بیست هدف باقیمانده، ده هدف دیگر را که کمتر مهم هستند، جدا کنید. اینها گروه دوم هستند. اکنون ده هدف باقیمانده را که باور دارید مهمترین اهداف شما هستند، تحت عنوان گروه اول مشخص کنید.

برای اولویت بندی ده هدف مهم گروه اول، ابتدا چشمانتان را ببندید و بر آنها یک به یک تمرکز کنید، با کدام یک بیشترین ارتباط احساسی را برقرار می کنید؟ با این پرسش، همه موارد را بررسی و رتبه بندی کنید. به این ترتیب، هدفی که بیشترین ارتباط احساسی را با آن دارید، در بالای فهرست، و هدفی که کمترین ارتباط حسی را با آن دارید، در پایین فهرست قرار می گیرند. شاید بخواهید که از دو گروه دیگر، اهدافی را انتخاب کنید، چون احتمالا ساده تر هستند و سریع تر قابل دستیابی اند، اما این گروه از اهداف، زمان لازم برای انجام کار روی اهداف مهم را از شما می گیرند.

به هر حال، در مورد هر پروژه یا هدفی ابتدا بپرسید که آیا ارتباط احساسی مثبت و قوی با آن برقرار می کنید. سپس، باید متعهد به اقدام شوید.

 اهداف بلندمدت و کوتاه مدت

هر شخصی باید دو نوع هدف داشته باشد: کوتاه مدت و بلندمدت. اهداف بلندمدت، اهداف کلی و جامعی هستند که معمولا برای پنج سال بعد یا بیشتر برنامه ریزی می شوند. اهداف کوتاه مدت در راستای اهداف بلندمدت هستند به این معنی که در دستیابی به آن اهداف کلی بزرگ، نقش دارند ولی در زمان بسیار کوتاهتری، یعنی به طور معمول بین شش ماه تا یک سال انجام می شوند. کارها و وظایف، قدم های روزانه یا هفتگی هستند که باید برای دستیابی به آن اهداف کوتاه مدت بردارید.

شاید تعجب کنید که چرا نباید فقط اهداف بلند مدتی برای خود در نظر بگیرید، و این همه وقت و انرژی را صرف دستیابی به این همه اهداف کوتاه مدت کنید؟ چون مردم به طور کلی با تقویت مداوم و منظم، عملکرد مطلوبتری خواهند داشت. وقتی که در مسیر پیشرفتتان حرکت می کنید و میبینید که چند اهداف کوتاه مدت خود را اجرایی کرده اید، همین موجب دسترسی بیشتر شما به اهداف بلند مدتتان می شود.

اهداف بلندمدت هم کار کرد بسیار مهمی دارند. آنها علاوه بر اینکه به شما یک جهت کلی می دهند، به وقت سختی روزگار یا به ستوه آمدنتان از موانع و مشکلات، یک نقطه کانونی نیز در اختیارتان می گذارند. تمرکز بر اهداف بلندمدت و توانایی دیدن یک دورنمای بزرگ، درست وقتی که ممکن است خیلی راحت دست از تلاش بردارید، شما را از آن روزهای سخت عبور می دهد و می گذارد که موقعیت کنونی تان را گذرا بدانید، و به این ترتیب باعث تمایل شما به جست وجو برای یافتن راه حل ها می شود؛ و همچنان که بر سختیها و بلايا غلبه می کنید به شما اطمینان خاطر مورد نیاز برای پیش رفتن به سمت اهداف بلندمدتتان را میدهد.

و حالا قسمت جالب ماجرا:

 شما اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود را در کنار هم می گذارید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید. اجازه دهید چند نمونه برای روشن شدن قضيه تعریف کنم

مارک - معلم ریاضی

مارک در یک دبیرستان محلی، ریاضی درس میدهد. سرانجام روزی تصمیم می گیرد که برای دانش آموزانی که مایلند مهارت های ریاضی خود را بهبود بخشند، نوعی سیستم آموزش در خانه ایجاد کند. او می خواهد پول بیشتری به دست بیاورد و از لحاظ مالی مستقل شود چرا که به این ترتیب می تواند شغل یکنواخت خود را رها کند و به دانش آموزانی که نیاز به کمک دارند، به طور خصوصی آموزش دهد. مارک موقع تجسم هدف خود، بیشترین ارتباط عاطفی را با احساس استقلال مالی اش برقرار می کند. پس اهداف او می تواند چیزی شبیه این باشد:

. هدف بلندمدت: جایگزین کردن درآمد و ترک شغل فعلی

. هدف کوتاه مدت مرتبط با هدف بلند مدت:

• شروع آموزش خصوصی

 • تهیه و تبیین محتوای دوره های آموزشی ریاضی در منزل  

وظایف هفتگی در ارتباط با اهداف کوتاه مدت:

 • نصب آگهی هایی مبنی بر دوره های آموزش خصوصی روی تابلو اعلانات مدرسه...

*** خريد کتاب بر مدار جذب پول   ***

گامهای جذب پول و ثروت به زندگیتان:

۱. روش فکر کردنتان را عوض کنید.

۲. بدون توقع ببخشید.

۳. هدفمندانه و بجا خرج کنید.

۴. کمک بخواهید.

۵. اهدافتان را نویل کنید.

۶. مثل یک کارآفرین بیندیشید.

۷. به جامعه و جهانتان یاری برسانید.

هم اکنون آنچه که به شما الهام می شود، عملی کنید

تبریک می گویم! شما اکنون هفت گام جذب پول را می دانید حالا که این مراحل را آموخته اید، چه می کنید؟

پاسخ: هر کاری را که به شما الهام می شود، انجام دهید تا فرآینده جذب پول آغاز شود. به عبارت دیگر، منتشر ننشینید که پول از آسمان بر سرتان ببارد، بلکه اقدام عملی کنید.

مردم بسیاری می دانند که باید چه کاری انجام دهند و چگونه، أما مسئله این است که دانسته های خود را به کار نمی گیرند. اگر به کارهایی که همیشه کرده اید، ادامه دهید، همان نتایجی را می گیرید که تا به حال به دست آورده اید. آیا به راستی زمان تغییر نرسیده است؟ آیا شما شایسته ثروت و سعادت حاصل از آن، نیستید؟

پول ابزاری بسیار قدرتمند و مثبت، و وسیله ای برای انجام کارهای بزرگ است. شما می توانید به خود، خانواده، دوستان و هر کسی که با او ارتباط دارید، کمک کنید. شما با پول می توانید رفاه و سرگرمی خود را فراهم کنید و دیگر نگران چیزی نخواهید بود. همه به پول نیاز دارند و با فرمول هفتگانه ای که بیان کردم، می توانید پول را جذب کنید.

من وظیفه خود را انجام دادم، این کتاب را نوشتم و ابزارهای رسیدن به پول را در دستان شما گذاشتم.

خدا نگهدارتان باد با عشق،

جو ويتالی

*** کتاب بر مدار جذب پول   ***

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
66721

مشخصات

عنوان کتاب
بر مدار جذب پول 7 راهکار ساده برای جذب سریع ثروت
نویسنده
جو ویتال
مترجم
سمیرا امیریان،پرنا ابراهیمی
ناشر
آریاگهر
تعداد صفحات
168
وزن
204گرم
زبان کتاب
فارسی
قطع
رقعی
شابک
9786007632451
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
برچسب های محصول
You may also like
بهار سبز

کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد (درس های رهبری حاکم دوبی) نوشته ی یاسر جرار توسط علی علی پناهی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

پیشرفت و توسعه دوبی داستان قابل توجهی است که باعث شده این شهر در ردیف شهرهای ممتاز و برتر جهان قرار گیرد. اما کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد در مورد دوبی نیست، بلکه در مورد شیخ محمد و شیوه رهبری و نحوه عمل او است که باعث شده دوبی به کانونی جهانی تبدیل شود. جناب شیخ محمد بن راشد آل مكتوم، نخست وزیر و نایب رییس امارات متحده عربی و حاکم دوبی را با هر معیاری که بسنجیم، یکی از شاخص ترین و تحسین آمیزترین رهبران منطقه است. او با درایت فوق العاده و توانایی در انجام تعهدات و مسؤلیت های خود توانسته است، به رغم تمام مشکلات و محدودیت ها، دستاوردهای فوق العاده ای برای شهر و کشور خود ایجاد کند. دکتر یاسر جرار نویسنده این کتاب، باتوجه به همکاری های تنگاتنگی که با شیخ محمد داشته و از نزدیک شاهد نحوه کار او بوده، توانسته است درس های مهمی برای مدیران و رهبران ارایه کند و ما را با دیدگاه شیخ محمد، الگوی خاص رهبری و نحوه ی عمل او آشنا کند. چنانچه شما رهبر سیاسی یا اجتماعی هستید و یا مدیریت و رهبری یک سازمان با شرکت را برعهده دارید، با مطالعه ی کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد و توجه به درس های بی نظیر شیخ محمد می توانید قابلیت هایی که او از آن ها برخوردار است را در خودتان پرورش دهید.

هورمزد

کتاب علم نفوذ در دیگران نوشته کوین هوگان توسط خانم زینب لامعی به فارسی ترجمه و به کوشش انتشارات هورمزد چاپ و منتشر شده است.

علم نفوذ در واقع کتابی برای نفوذ در دیگران در هزاره ی جدید است. کار من گردآوری مهمترین عناصر نفوذ و گنجاندن آنها در کتابی آسان فهم و خواندنی است و همین امر حائز اهمیت است. کار من در این کتاب به عهده گرفتن تمامی تحقیقات و بررسی آنها در واقعیت و بیانشان به شیوه های قابل درک و استفاده برای همگان است. این کتاب مسیرهایی جدید را برای بله گفتن به ما نشان می دهد که قبلا از آنها استفاده نکرده ایم. اطلاعاتی مفید و باارزش درباره ی شیوه ی ترغیب وجود دارد درباره چه چیزی کی و جرا صحبت می کنید؟. ما اکنون پاسخ پرسش هایی را می دانیم که قبل از نگارش کتاب علم نفوذ در دیگران طبق حدس و گمان به آن ها جواب می دادیم.

اطلاعاتی درباره ی اینکه چگونه می توان بیش از یک محصول با انتخاب هایی درباره ی یک محصول و خدمات مربوط به آن را بررسی کرد. مطالب این کتاب شما را حیرت زده می کند.

این کتاب به منظور آموزش سیستمی موفق در جهت متقاعد سازی دیگران نگاشته شده است، کوین هوگان، در این کتاب با استناد به پژوهش های اخیر در حوزه ی تاثیر و نفوذ بر افراد و تلفیق آن با دنیای واقعی، دست به افشای اسرار ساده ای می زند که نشان می دهند چگونه می توان نه دیگران را به بله تبدیل کرد. تک تک اسراری که در این کتاب بیان می شوند، پیشتر به بوته نقد گذاشته شده و درستی آن به اثبات رسیده است. پس از خواندن اسرار شگفت آور علم نفوذ عمیقا درخواهید یافت که چرا مردم به شما نه می گویند.

پل

کتاب 365 گام تا موفقیت (تغییراتی کوچک برای تفاوت های بزرگ) نوشته ی آنتونی رابینز توسط محمدجواد شافعی مقدم ترجمه و به کوشش انتشارات پل چاپ و منتشر شده است.

کتاب 365 گام تا موفقیت بر اساس بهترین ابزار، تکنیک و دستورالعمل هایی است که با روش های ساده ی آن می توانید بهترین گام ها را در بهبود زندگی تان بردارید. آنتونی رابینز به شما نشان می دهد که چگونه در کمترین زمان به بهترین نتایج دست یابید. گام های بزرگ رابینز راهی به سوی زندگی بهتر است. این گام ها سرلوحه ی موفقیت های بی شماری است. پیتر گابر ( مدیر اجرایی شرکت سونی )

شناخت عمیق آنتونی رابینز نسبت به مردم و جامعه سبب پیشرفت او شده است او به خوبی می داند چه عاملی موجب موفقیت، سعادت و شادکامی زندگی مردم می شود. (آندره آقاسی)

آوین

کتاب از خوب به عالی (چرا برخی از شرکت ها جهش می کنند و برخی دیگر خیر) نوشته جیم کالینز با ترجمه ناهید سپهرپور توسط انتشارات آوین چاپ و منتشر شده است.

کتاب از خوب به عالی كه بر اساس تحقیقات و بررسی های دقیق و ارزشمند جمع اوری شده است، به بررسی این مسئله می‌پردازد که چرا برخی شرکت ها به سوی موفقیت جهش می کنند و برخی دیگر خیر. در این کتاب از نمودارهای بسیار عالی و مثال های بسیار برای فهم مطالب استفاده شده است.

آیا شرکت ها می توانند از خطرات بگذرند و با آنها مقابله کنند؟و هزاران سوال دیگر.

نگاه نوین

کتاب قانون ده برابر تنها تفاوت بین موفقیت و شکست نوشته گرنت کاردون توسط محمدحسین اکبرزاده ترجمه و به کوشش انتشارات نگاه نوین چاپ و منتشر شده است.

احتمالا وقتی کتاب قانون ده برابر را برداشته اید با دیدنش تعجب کرده اید، قانون ده برابر دقیقا چیست؟ چه کمکی به من می کند؟.

قانون ده برابر جام مقدس کسانیست که موفقیت می خواهند. جدی می گویم، می شود گفت، اگرهدف و مقصودی داشته باشید، این قانون همان است که دنبالش هستید! قانون ده برابر سطح مناسبی برای تلاش و افکارتان تعیین می کند که تضمین کننده ی موفقیت است و این اطمینان را خواهد داد که در کل زندگی و حرفه تان در همین سطح ادامه می دهید. قانون ده برابر حتی ترسها را برطرف می کند، شجاعت و اعتماد به نفستان را بیشتر می کند، تاخیرها و سستی ها را از بین می برد و حس هدفمندی به شما می دهد تا زندگی، رویاها و اهداف تان را احیا کنید.

قانون ده برابر تنها اصلی ست که همه ی افراد موفق ممتاز در موفقیت آمیزترین مقاطع زندگی شان از آن استفاده می کنند. صرف نظر از شیوه ی تعریف موفقیت، کتاب قانون ده برابر نشان می دهد چطور از تحقق موفقیت (و هر رویایی در هر وضعیت اقتصادی) مطمئن شوید.

نگاه نوین

کتاب رسیدن به فروش بیش از حد از سری کتابهای ثروتمندان خودساخته انتشارات نگاه نوین اثری است از دنیل پریستلی و به کوشش محمدرضا عمرانی ترجمه شده است.

رستوران هایی هستند که مردم برای شان صف می کشند. محصولاتی هستند که باید از چند ماه قبل، سفارششان دهید. بلیت هایی هستند که در اولین روز فروش، همه شان فروخته می شوند. سهام هایی هستند که بلافاصله بعد از آزادشدن، قیمتشان سر به فلک می کشد. ماشین هایی هستند که قبل از ساخته شدن، فروخته می شوند و ملک هایی هستند که موقعی فروش می روند که بیشتر از چندخط روی کاغذ نیستند...

بعضی ها دنبال مشتری نیستند. بلکه این مشتری ست که دنبال آنهاست.

در دنیایی که انتخاب های زیادی داریم، چرا این اتفاق می افتد؟ چرا با وجود انتخاب های زیادی که داریم، مردم برای بعضی از این انتخاب ها صف می کشند، بیشتر پول می دهند یا از قبل، رزروشان می کنند؟ چرا این آدم ها و محصولات این قدر خواهان دارند؟ کتاب رسیدن به فروش بیش از حد می خواهد علت این اتفاق را بگوید. علتش پدیده ای ست به نام بیش تر شدن تقاضا نسبت به عرضه یا همان فروش بیش از حد...

نگاه نوین

کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی از سری کتابهای ثروتمندان خودساخته نوشته ی گرنت کاردون راههایی برای به دست گرفتن بازار و شکست دادن رقبا را به شما نشان می دهد این کتاب توسط محمدمهدی ربانی ترجمه و به کوشش انتشارات نگاه نوین چاپ و منتشر شده است.

شما باید در شرکت یا حرفه تان چنان جایگاهی به دست آورید که مشکلات اقتصادی نتوانند به شما آسیب بزنند. این یعنی باید به ایجاد سیستم اقتصادی خودتان فکر کنید. هیچ وقت نباید به گذران امور یا نگران بودن برای وضعیت اقتصادی خودتان بسنده کنید. من می گویم اقتصاد برود به جهنم! من می خواهم بهتر شوم، فتح کنم و پیش بروم و هر کاری خواهم کرد که اول باشم. کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی به شما نشان خواهد داد چگونه می توانید موفق شوید و چگونه آن جایگاه قدرتمند اول را به دست آورید.

با خواندن کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی یاد می گیرید برای پیشرفت خود، شرکت و ایده های تان (و همیشه اول شدن) دقیقا چه کارهایی باید انجام دهید.

نسل نو اندیش

کتاب از خوب به عالی اثر جیم کالینز توسط فاطمه باغستانی ترجمه و به کوشش انتشارات نسل نواندیش چاپ و منتشر شده است.

با خواندن این کتاب علمی، بیشتر باورهای فعلی خود را زیر سؤال می برید. کتاب از خوب به عالی تعاریفی جدید از واژه هایی چون مدیرعامل قدرتمند، مدیریت، تصاحب و ادغام سازمانها ارائه می دهد. در این کتاب می فهمیم که متوسط بودن برای موفق بودن کافی نیست بلکه خوب بودن و حرکت به سوی عالی شدن، کلید موفقیت است. اگر به دنبال مطالعه ای علمی و جذاب برای شناخت عواملی هستید که شرکت های ابرقدرت امروز را شکل داده اند، کتاب از خوب به عالی را بخوانید. شاید فکر کنید کتاب از خوب به عالی یک کتاب مدیریتی و مناسب برای صاحبان کسب و کار است؛ اما این کتاب راز رسیدن به عالی ترین جایگاه انسانی و تفکر خلاق را به شما می آموزد. این کتاب به شما یاد می دهد در هر موقعیتی که قرار دارید، می توانید با وسعت بخشیدن نگرش خود، به جایگاهی والاتر دست یابید.

معرفی، خلاصه و خرید کتاب با تخفیف در فروشگاه اینترنتی بوکالا

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم