بی باد،بی پارو:مجموعه داستان (جهان تازه ی داستان132)

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
50335
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

خاتم کاری یکی از پرفروش ترین و زیباترین صنایع دستی اصفهان با قدمتی بسیار طولانی است. در ساخت قندان سیبی مس و خاتم تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط معروفترین اساتید شاغل در خاتم کاری اصفهان ساخته و پرداخته شده است.

قندان سیبی خاتم کاری شده دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد و به بسیاری از کشورهای جهان صادر می گردد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K063 تولید صنایع دستی آقاجانی از برندهای مشهور تولید صنایع دستی اصفهان با 14 سانتی متر ارتفاع یکی از زیباترین ظروف برای پذیرایی از میهمانان شماست. در ساخت این آجیل خوری مس و خاتم از بهترین مواد اولیه ی جهت دوام و ماندگاری بیشتر این محصول استفاده شده است. این محصول دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

شکلات خوری فیروزه کوبی کد FT078 بزرگترین شکلات خوری در بین ظروف فیروزه کوبی تولید صنایع دستی آقاجانی است. در ساخت این محصول از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. فیروزه استفاده شده در تولید ظروف فیروزه کوبی آقاجانی شناسنامه دار بوده و تمامی محصولات دارای گارانتی 10 ساله ی کیفیت، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 LD می باشند.

در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

صنایع دستی آقاجانی

بشقاب مس و خاتم کاری کد K072 یکی از زیباترین و پرکاربردین صنایع دستی اصفهان تولید برند معتبر آقاجانی است که می تواند به میهمانی های شما رنگ و بوی ویژه هدیه کند. در ساخت این بشقاب مس و خاتم از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط هنرمندان چیره دست اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. از مزایای ویژه ی این محصول می توان به استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 اشاره کرد.

جزئیات محصول
50335

مشخصات

نویسنده
فریبا وفی
ناشر
چشمه
تعداد صفحات
135
وزن
132گرم
شابک
9786002296535
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
برچسب های محصول
You may also like
افق

کتاب قصه های شاهنامه فردوسی (جلدهای 1 تا 3) با روایت آتوسا صالحی و تصویرگری نیلوفر میرمحمدی و به کوشش نشر افق چاپ و منتشر شده است.

اگر چه از شاهنامه بسیار گفته و بسیار نوشته اند، اما این قلعه ی تو در تو هنوز ناشناخته مانده است. هر درش به درهای بسیاری باز می شود که با گذر از هر یک به شگفتی های تازه ای می رسیم.

در این مجموعه نویسنده کوشیده است تا با روایت داستان ضحاک ماردوش از زبان آشپزهای دربار او، هم چنین زندگی زال از زبان پدرش سام و نیز اسفندیار و هفت خوان و نبرد او با رستم از نگاه بهمن این افسانه را از زاویه ای نو و از درون متن ماجرا بازآفرینی کند. نشر افق، سه کتاب این مجموعه را به طور جداگانه نیز منتشر کرده است.

نگاه

کتاب عزاداران بیل اثر غلامحسین ساعدی یکی از رمانهای معروف ایرانی است که توسط انتشارات نگاه چاپ و منتشر شده است.

کتاب عزاداران بیل شامل هشت داستان کوتاه است و با اینکه حوادث به هم ربطی ندارند اما شخصیت ها و مکان ها در طول اثر تکرار می شوند. این داستان ها با استفاده از راوی دانای کل توصیف می شوند و هر کدامشان به یک حادثه پرداخته است کتاب به سبک رئالیسم است اما در بعضی قسمت ها حالت رئالیسم جادویی نیز به چشم می خورد (در قصه اول صدای زنگوله و در قصه هفتم تبدیل شدن انسان ها به یک حیوان شبیه موش و میمون۔..)

با دقت در تمامی داستان ها به این نتیجه می رسیم که تم اصلی آنها مرگ است و اضطراب و از روی داستان چهارم مجموعه داستان عزاداران بیل فیلم ماندگار گاو به کارگردانی داریوش مهرجویی ساخته شد.

مروارید

کتاب فکر نکن تنهایی نوشته الیف شافاک توسط صابر حسینی ترجمه و به کوشش انتشارات مروارید چاپ و منتشر شده است.

کتاب فکر نکن تنهایی، آخرین کتاب اليف شافاک است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. او در این کتاب به موضوع های مختلفی همچون ادبیات، هویت زن، مسائل اجتماعی و زندگی شخصی خود پرداخته است.

برایت با کلمات، پیچک ها بافته ام. شبها که چشمهایت را می بندی، وقتی وسط آن لحظه ی بی همتای خواب و بیداری هستی، وقتی میان جن ها تک و تنها می مانی، آنها را ببویی و به یاد بیاوری. برایت لباسی از حرفها بافته ام تا با افتخار بپوشی و هیچ وقت سردت نشود. لباسی از مخمل ضخیم، با نخ هایی طلایی. اولین حرف اسمت را رویش دوختم؛ بی صدا و صمیمانه، بی آن که کسی باخبر شود، درست مثل سوگندی که تنها خداوند آن را می شنود...

روزنه

کتاب رویا فروش 1 (اقلیت)، مجموعه داستان های کوتاه ایرانی نوشته سعید فرض پور است که توسط انتشارات روزنه به چاپ رسیده است. 

رویا فروش برای آنها توضیح داد که همه انسان ها دارای نیروی شگفت انگیزند ولی غافل از این قدرت، به روزمرگی و رفع نیاز خود خو گرفته اند. برایشان شرح داد که چگونه دشمن بزرگ آنها، انسان ها را در خواب غفلت فرو برده و ارزش های متعالی را در نظر بسیاری از مردمان، خوار و ذلیل جلوه داده است. از دنیایی که از دست رفت برایشان سخن گفت و از مفاهیمی همچون عشق، فداکاری و انسانیت که هرچند اندک اما همچنان قدرتمند در میان اقلیتی قلیل زنده مانده بود.  

هم اکنون می توانید کتاب رویافروش را از سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا با بهترین قیمت تهیه نمایید.

گیوا

کتاب سه قطره خون اثری ماندگار از صادق هدایت است که در قالب مجموعه داستان کوتاه در سال 1311 منتشر شد این کتاب بدون سانسور توسط انتشارات گیوا چاپ و منتشر شده است. این کتاب روایتگر افراد مختلفی است که گرفتار هنجارها و ناهنجاری های اجتماعی شده اند و از محیط اطراف خود در رنج و عذاب هستند.

شما را در ادامه به مطالعه خلاصه داستان سه قطره خون در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم. 

گیوا

کتاب سگ ولگرد مجموعه داستانی از صادق هدایت ، نویسنده، مترجم و روشنفکر ایرانی است که اولین بار در سال ۱۳۲۱ منتشر شد. این کتاب به کوشش انتشارات گیوا و بدون سانسور چاپ و منتشر شده است.

منتقدان سگ ولگرد را داستانی اگزیستانسیالیستی به‌ شمار می‌آورند و آن را در کنار برخی دیگر از داستان های کوتاه صادق هدایت مانند زنده به گور و تاریک خانه، از آن دسته روان داستان های وی دانسته اند که با تکنیک های واقع گرایی نوشته شده اند. صادق چوبک و احمد شاملو از جمله نویسندگان و شاعرانی هستند که با تأثیر از کتاب سگ ولگرد به آفرینش آثاری پرداخته اند.

شما را در ادامه به مطالعه معرفی کتاب سگ ولگرد صادق هدایت در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

پیدایش

داستان های کتاب آخرالزمان با درون مایه مشترک مرگ در دو بخش از هم تفکیک شده است: داستان های آخرالزمانی و داستان های مرگینگی که درباره انواع مرگ در جهان مدرن است. کیهان خانجانی در یادداشت هایی بر پنج داستان فصل نخست از سه دیدگاه بینامتنی، تفسیری و آخرالزمانی به موازی خوانی داستان ها پرداخته است. این کتاب توسط خانم شبنم بزرگی ترجمه و انتشارات پیدایش چاپ و نشر آن را بر عهده داشته است.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم