خودت باش دختر

کتاب خودت باش دختر یا صورتت را بشور دختر جان نوشته ریچل هالیس کتابی است برای زنان و دختران سراسر جهان، این کتاب به همت هدیه جامعی ترجمه و توسط انتشارات کوله پشتی به چاپ رسیده است.

در کتاب خودت باش دختر ریچارد هالیس سعی دارد به مخاطب بگوید تا زمانی که به خود و دیگران درباره مسائل زندگی دروغ بگویید و دروغ های دیگران را باور کنید به معنای حقیقی زندگی دست پیدا نخواهید کرد. 

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب خودت باش دختر در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

ادامه مطلبShow less
موجود شد خبرم کن!
مرجع:
66646
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی ساخته شده از بهترین فیروزه نیشابور و مس تولید صنایع دستی آقاجانی است. این گلاب پاش فیروزه کوب دارای استاندارد ملی ایران و گارانتی 10 ساله ی تولید کننده است. ارتفاع این محصول 53 سانتی متر است. لازم به ذکر است از آنجا که تمامی مراحل تولید گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی با دست انجام می شود احتمال چند سانتی متر تفاوت در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K064 با ارتفاع 16 سانتی متری یکی از محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی است که در ساخت و تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این آجیل خوری مس و خاتم دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد. خاتم کاری یکی از زیباترین و مشهورترین صنایع دستی اصفهان است.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان مسی فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور و مس توسط هنرمندان اصفهانی ساخته شده است. این «گلدان فیروزه کوبی» دارای گواهینامه جهانی iso9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و همچنین دارای کارت ضمانت 10 ساله صنایع دستی آقاجانی است.

توضیحات

معرفی کتاب خودت باش دختر

تا به حال این فکر به سرت زده که آن قدرها هم که باید خوب نیستی، که به اندازه ی کافی لاغر نیستی؟ که مادر بدی هستی؟ آیا این فکر به سرت زده که لیاقتت همین است که با تو بد رفتاری شود؟ که هیچ ارزشی نداری و هرگز به جایی نخواهی رسید؟ تمامی اینها دروغ است.

دروغ هایی که توسط جامعه، رسانه ها، خانواده هایمان، یا صادقانه بگویک، توسط خود شیطان ساخته شده و تداوم یافته اند. این دروغ ها برای اعتماد به نفس و توانایی های ما خطرناک و ویرانگر هستند. بزرگترین گناه این دروغ ها این است که اصلا آنها را نمی شنویم. ما به ندرت دروغ هایی را که درباره ی خودمان ساخته ایم می شنویم چون سالهاست که آنها با صدای بلند در گوشهایمان نجوا می شوند و از این رو شنیدشان تبدیل به امری عادی شده است. حرف های نفرت انگیزی که هر روز بر سرمان آوار می شوند اما متوجهشان نمی شویم.  تشخیص دروغ هایی که در مورد خود باور کرده ایم کلید تبدیل شدن به نسخه ی بهتری از خودمان است. اگر هم زمان با علم به اینکه بر ناملایمات زندگی مان تسلط داریم بتوانیم مرکز اصلی آنها را نیز پیدا کنیم آن وقت است که می توانیم به درستی مسیرمان را تغییر دهیم.

*** کتاب خودت باش دختر ***

قسمتی از کتاب خودت باش دختر

در مقدمه ی کتاب خودت باش دختر ریچل هالیس می خوانیم:

سلام دخترها، سلام.

این یک نامه سرگشاده طولانی برای کتابم است، بخشی که در آن مسائلی را مطرح می کنم که امیدوارم در حین خواندن به آنها توجه کنید. این همان لحظه ای ست که می خواهم در آن اهدافم را از نوشتن این کتاب مشخص کنم و اگر از قبل تصمیم خود را برای خواندن این کتاب گرفته اید؛ اینجا همان جایی است که به شما می گویم باید انتظار چه مطالبی را داشته باشید. حتی خواندن این بخش برای دختری که همین الان در کتاب فروشی ایستاده و با خودش فکر می کند این کتاب را بخرد یا نه مفید خواهد بود و به او در تصمیم گیری کمک خواهد کرد. برای یک نامه این مسئولیت بزرگیست. اما به هر حال، این نامه را شروع می کنم.
این کتاب درباره بسیاری از دروغ های دردناک و یک حقیقت مهم است. کدام حقیقت؟ تو و فقط خود تو مسئول آدمی هستی که می شوی و همچنین مسئول میزان شادی و رضایتی که از زندگی داری. این مفهوم اصلی کتاب من است. اما اشتباه نکنید. من قرار است برای شما صدها داستان خنده دار، عجیب، خجالت آور، غم انگیز یا مسخره تعریف کنم که تمامشان به یک حقیقت ختم می شوند: زندگی تو به خودت بستگی دارد.
اما تا وقتی دروغهایی را که بر سر راه رسیدن به این حقیقت قرار دارند نشناسید این حقیقت قابل باور نخواهد بود. درک و باور اینکه تو خودت شادی ات را انتخاب می کنی و کنترل زندگی ات را به دست داری بسیار مهم است. این مسئله یکی از آن نکاتی است که باید با هر دو دست آن را بگیریم و روی تابلوی اعلانات بزنیم تا همیشه یادمان بماند... اما این تنها نکته ای نیست که باید به آن باور داشته باشید. علاوه براین باید تمام دروغهایی را که در طول زندگی به خودتان گفته اید شناسایی کرده و همه آنها را از بین ببرید.

چرا؟
چون بدون آگاهی از اینکه الان کجا ایستاده اید نمی توانید به جای جدیدی بروید و تبدیل به آدمی جدید بشوید. وقتی از مطالعه درباره کسی که تبدیل به آن شده اید به خود آگاهی می رسید، این شناخت برای باور اینکه واقعا چه کسی هستید بسیار ارزشمند است.
تابه حال این فکر به سرت زده که آنقدرها هم که باید خوب نیستی؟ که به اندازه کافی لاغر نیستی؟ که مادر بدی هستی؟ آیا این فکر به سرت زده که لیاقتت همین است که با تو بدرفتاری شود؟ که هیچ ارزشی نداری و هرگز به جایی نخواهی رسید؟

تمامی اینها دروغ است.

دروغ هایی که توسط جامعه، رسانه ها، خانواده هایمان، یا صادقانه بگویم، توسط خود شیطان ساخته شده و تداوم یافته اند. این دروغ ها برای اعتماد به نفس و توانایی های ما خطرناک و ویرانگر هستند. بزرگترین گناه این دروغها این است که اصلا آنها را نمی شنویم. ما به ندرت دروغهایی را که درباره خودمان ساخته ایم می شنویم چون سال هاست که آنها با صدای بلند در گوشهایمان نجوا می شوند و ازاین رو شنیدنشان تبدیل به امری عادی شده است. حرف های نفرت انگیزی که هر روز بر سرمان آوار می شوند اما متوجهشان نمی شویم. تشخیص دروغهایی که در مورد خودمان باور کرده ایم کلید تبدیل شدن به نسخه بهتری از خودمان است. اگر همزمان با علم به اینکه بر ناملایمات زندگی مان تسلط داریم بتوانیم مرکز اصلی آنها را نیز پیدا کنیم آن وقت است که می توانیم به درستی مسیرمان را تغییر دهیم.
دلیل کاری که انجام می دهم همین است. دلیل راه اندازی وب سایتم و صحبت کردن درباره ی مشخص کردن نکات و اهداف اصلی، چگونگی رفتار با فرزندان یا استحکام ازدواج همین است. به همین خاطر است که قبل از آنکه به خانواده خودم یاد بدهم، به شما درباره سیزده راه مختلف برای شستن در ماشین لباسشویی تان می گویم. به همین خاطر است که بهترین ترکیب بالزامیک و مرکبات را برای خوش طعم شدن گوشت آب پز بلدم. بله، من مجموعه ای کامل از موضوعات مختلف را در وب سایتم مطرح می کنم اما تمام آنها در یک چیز خلاصه می شوند. اینها عناصر و اساس زندگی من هستند و می خواهم به خوبی انجامشان دهم. پستهایم نشان می دهند که چقدر یاد گرفته ام و پیشرفت کرده ام و می خواهم سایر زنها را نیز به اینها تشویق کنم. فکر می کنم اگر کارم تدریس در منزل، بافندگی، عکاسی یا مکرمه بافی بود باز از آنها هم برای ارتقا و پیشرفت خودم و دوستانم استفاده می کردم. اما هیچ کدام از این کارها را بلد نیستم. من با مسائل مربوط به زندگی سروکار دارم بنابراین تمرکزم را بر روی تهیه مطالبی می گذارم که مربوط به زندگی و سبک زندگی می شود.

اوایل کار متوجه شدم تصور بسیاری از زنان از سبک زندگی آن چیزیست که آرزویش را دارند. بسیاری از این تصورات غیر ممکن هستند؛ دروغی دیگر که به ما تحمیل شده است؛ بنابراین می خواهم از همین ابتدا با شما روراست باشم. عهد بسته ام که صادق باشم و هر چه می گویم عین حقیقت باشد و همراه با هر داستانی از موفقیتم، داستانی از زمانی که به آن هدف نرسیده بودم را هم تعریف می کنم. مثلا اگر به جای باشکوهی مثل مراسم اسکار رفتم آن را با داستانی از نتیجه تلاشم برای کاهش وزن و داستانی از زمان سنگین وزن بودنم تعریف می کنم. از همه چیز صحبت می کنم: کشمکش های ازدواجم، افسردگی پس از زایمان و احساس هایی مثل حسادت، ترس، خشم، احساس زشت بودن، بی ارزش بودن و دوست داشتنی نبودن. تلاش کرده ام همیشه در مورد کسی که هستم و جایی که از آن می آیم صادق و واقع گرا باشم. پربازدیدترین و معروف ترین عکسی که تا به حال پست کرده ام مربوط به ترک های روی شکمم بوده و هنوز...
و هنوز یک سری مطالب در این باره دریافت می کنم. زنان بسیاری از سراسر دنیا هنوز برایم ایمیل می فرستند و می پرسند چطور توانستم ترک های روی شکمم را از بین ببرم در حالی که آنها هنوز با آن دست و پنجه نرم می کنند. درد را در ایمیل هایشان احساس می کنم. شرم را در کلماتی که برای توصیف سختی هایشان به کار می برند می شنوم. و این باعث ناراحتی ام می شود.

***  قیمت کتاب خودت باش دختر ***

جوابشان را می دهم. به تک تک آنها می گویم که چقدر زیبا و قوی هستند. آنها را جنگجو، مبارز و پردل و جرئت خطاب می کنم. به آنها می گویم تسلیم نشوند. طبیعی ست به افرادی که کاملا غریبه هستند و آنها را نمی شناسی این حرفها را بزنی. اما این تنها چیزی نیست که می خواهم بگویم. اگر کسی که درد می کشید خواهرم یا بهترین دوستم بود این تنها چیزی نبود که به او می گفتم. این تنها چیزی نبود که به خودم در زمان جوانی می گفتم. چون از نظر عزیزانم من آدمی مشوق و حامی هستم. اصلا دلم نمی خواهد شما سردرگم بمانید.

حقیقت این است که شما قوی، مبارز و شجاع هستید... اما اگر این را به شما می گویم به این خاطر است که می خواهم این صفات را در خود ببینید. می خواهم شما را بلند کنم و آنقدر تکان بدهم که دندان هایتان بلرزد. می خواهم آنقدر در چشمانتان زل بزنم که شجاعت نگاه در چشمانم را پیدا کرده و به جوابی که می خواهید برسید. می خواهم با تمام توان فریاد بزنم تا به این حقیقت بزرگ پی ببرید: تو خودت کنترل زندگی ات را در دست داری. تو تنها یک بار و فقط یک بار شانس زندگی کردن داری و این زندگی دارد از دستت می رود. خودت را دست کم نگیر و این اجازه را به دیگران هم نده. به کمتر از حقت قانع نشو. گاهی برای تحت تأثیر قراردادن و جلب توجه کسانی که حتی دوستشان هم ندارید وسایلی را می خرید که از عهده هزینه شان برنمی آیید، این کار را کنار بگذارید. به جای بروزدادن احساساتتان آنها را درون خودتان نریزید و سرکوب نکنید. با این فکر که این کار از مادری کردن آسان تر است عشق فرزندانتان را با غذا و اسباب بازی و حتی رفاقت نخرید. از بدرفتاری با جسم و ذهنتان دست بردارید. زندگی تان قرار است سفری از یک مکان منحصر به فرد به مکانی دیگر باشد؛ قرار نیست مثل یک چرخ و فلک باشد که شما را مدام به همان نقطه قبلی برگرداند.
قرار نیست زندگی تان شبیه زندگی من باشد. اصلا زندگی شما نباید شبیه زندگی دیگران باشد بلکه باید ساخته دست خودتان و حاصل تلاش خودتان باشد.
سخت است؟ صددرصد! انتخاب راه ساده به کاناپه و وزن زیاد ختم می شود در حالی که زندگی به سادگی از کنارتان می گذرد و آن را از دست می دهید. آیا تغيير یک شبه ایجاد می شود؟ هرگز! این یک پروسه طولانی مدت است. شما قرار است یک سری ابزار و تکنیک های متفاوت را به کار بگیرید و ممکن است از بین تمام آنها بعضی هایشان خوب باشند و فقط یکی از آنها به نظر مناسب شما بیاید و بقیه بی فایده و به دردنخور باشند. صبح روز بعد از خواب بیدار می شوید و دوباره همین روش ها را امتحان می کنید. و دوباره و دوباره این کار را تکرار می کنید.
و شکست می خورید. .
دست از تلاش بر می دارید. بدون آنکه کسی بفهمد نصف یک کیک تولد را می خورید، سر همسرتان داد می زنید یا در طول ماه مشروب زیاد می خورید. توی گودال می افتید چون به خودتان می گویید زندگی همین است و همین طور پیش می روید. اما اگر باور داشته باشید که تنها کسی که زندگی تان را کنترل می کند خودتان هستید آن وقت بلند شده و دوباره تلاش می کنید. و به تلاش ادامه می دهید تا زمانی که حس کنترل داشتن بر زندگی بر غیرقابل کنترل بودن آن برتری پیدا کند. این حس به روال زندگی تان تبدیل شده و شما نیز به آدمی که باید باشید تبدیل می شوید.
پرسیدن ایراد ندارد. هر لحظه سؤالی برایتان پیش آمد بپرسید. به عنوان یک مسیحی با این اعتقاد بزرگ شدم که خداوند کنترل همه چیز را به دست دارد و برای زندگی من برنامه ریزی کرده است. با تمام وجودم باور دارم که همین طور است. باور دارم که خداوند تمام ما را بدون قید و شرط دوست دارد اما فکر نمیکنم فقط به این دلیل که به اندازه کافی خوب هستیم باید استعدادها و موهبت هایی را که او به ما عطا کرده است نادیده بگیریم و از آنها استفاده نکنیم. کرم ابریشم فوق العاده است اما اگر فکر کند خوب بودن کافیست و تصمیم بگیرد همان شکلی بماند آن وقت ما از دیدن موجود زیبایی که می تواند به آن تبدیل شود محروم می مانیم.

شما بیش از آنچه تاکنون شکل گرفته اید هستید.

این همان جوابی ست که می خواهم به تمام زنانی که برایم ایمیل می فرستند و از من راهنمایی می خواهند بدهم. شنیدنش شاید سخت باشد اما این آگاهی به دنبال این حقیقت شیرین به دست می آید: شما بیش از آنچه تاکنون شکل گرفته اید هستید و با این آگاهی می توانید بر تمام کارهایی که انجام می دهید کنترل داشته باشید.

این موضوع مرا به فکر انداخت.
چه می شود اگر یک کتاب کامل درباره تمام کشمکش های زندگی ام بنویسم و در آن موارد و روش هایی را که در حل آنها کمکم کردند توضیح بدهم؟ چه می شود اگر درباره تمام شکست ها و لحظات خجالت آورم حرف بزنم؟ چه می شود اگر به شما بگویم بزرگ ترین شرمندگی ام این است که هنگام عصبانیت سر فرزندانم جیغ میکشم؟ سروصدا نه، فریاد نه، ناسزا و غرزدن هم نه، با صدای بلند جیغ می کشم و بعدا وقتی به کاری که کردم فکر می کنم حالم به هم می خورد. چه می شود اگر بدانید من همین الان حداقل سه حفره در دهانم دارم چون از رفتن نزد دندان پزشک می ترسم؟ چه می شود اگر درباره چاقی موضعی ام یا برآمدگی عجیبی که وقتی رکابی می پوشم مثل پستان سوم بین شانه و سینه ام ایجاد می شود به شما بگویم؟ از چربی پهلویم چیزی گفتم؟ یا از موهایی که از خال روی صورتم رشد می کنند؟ یا از نداشتن اعتماد به نفسم؟ چه می شود اگر با اعتراف به اینکه در بزرگسالی شلوارم را خیس کردم شروع به نوشتن کتابم بکنم و بگویم که این دفعه اولم نبود و دفعه آخرم هم نخواهد بود؟ و چه می شود اگر بگویم علی رغم اعترافی که کردم - چه خنده دار باشد چه شرم آور یا دردناک و یا چندش آور - با خودم هیچ مشکلی ندارم؟ که حتی وقتی کارهایی می کنم که اصلا از انجامشان راضی نیستم باز هم خودم را دوست دارم؟ که این کار امکان پذیر است چون می دانم کنترل تغییر اوضاع کاملا در دست خودم است؟ من مسئول کسی هستم که تبدیل به آن می شوم. به لطف خدا فردا بیدار خواهم شد و شانس دوباره ای برای بهتر کردن زندگی ام خواهم داشت. به لطف خدا سی و پنج سال در برخی از بخش های زندگی ام به سختی تلاش کرده ام و در بعضی قسمتها (مثل کنترل نگرانی و استرسم) هنوز از زوایای مختلف در حال تلاش بی وقفه ام. این یک سفر طولانی مدت است اما هر روز در حال یادگیری و پیشرفت هستم و این باعث می شود از خودم راضی باشم.

مواردی که با آنها در کشمکش هستم چیست؟ دروغ هایی که تابه حال درباره خودم باور کرده بودم چیست؟

لیست بلندی خواهد شد. بنابراین تصمیم گرفتم هر فصل را به یکی از آنها اختصاص دهم. هر بخش از این کتاب با یکی از دروغ هایی که باور داشتم شروع می شود و در ادامه توضیح می دهم که این دروغ چطور مرا از پیشرفت باز داشته بود، آزارم می داد و در بعضی موارد باعث می شد به دیگران آسیب برسانم. اما با آگاهی از این دروغها و اعتراف به آنها قدرتشان را از بین بردم. چگونگی ایجاد تغییر و غلبه بر کشمکش های زندگی ام را با شما در میان می گذارم. بر بعضی از آنها به طور کامل غلبه کرده ام و بعضی هایشان مانند رقصی مدام بین خودم و دلواپسی هایم در جریان هستند.
دلواپسی هایم چیست؟ اینجا می خواهم بدون هیچ ترتیب مشخصی از بزرگترین و بدترین آنها صحبت کنم. امیدوارم این کتاب مشوق شما باشد و امیدوارم روش های پیشنهادی ام برایتان مفید واقع شود. اما دوستان من، بیش از هر چیزی امیدوارم به این باور برسید که می توانید تبدیل به هرکس و هر چیزی که دوست دارید شوید. در سخت ترین روزها به یاد داشته باشید که یک حرکت رو به جلو، خواه به اندازه یک اینچ یا یک مایل، تنها چیزیست که نیاز دارید.

*** خرید کتاب خودت باش دختر با تخفیف ***

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
66646

مشخصات

عنوان کتاب
خودت باش دختر
نویسنده
ریچل هاریس
مترجم
هدیه جامعی
ناشر
کوله پشتی
تعداد صفحات
232
وزن
230گرم
زبان کتاب
فارسی
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
94
قطع
رقعی
شابک
9786004611701
مشخصات تکمیلی
داستانهای روانشناختی و خودسازی،راه و رسم زندگی،زنان مسیحی،از پرفروش ترین های آمازون و نیویورک تایمز در سال 2018
دیدگاه کاربران(6)
رتبه‌بندی کلی
1.9
6 دیدگاه کاربران
کیفیت چاپ
(5)
کیفیت ترجمه
(0.8)
محتوای کتاب
(0.8)
بسته بندی و ارسال
(0.8)
کتاب خودت باش دختر یکی از بهترین کتابهاییه که تا حالا خوندم هیچوقت فکرش نمی کردم اینقدر بتونه بهم کمک کنه پیشنهاد می کنم بهتون حتما مطالعش کنین.
جا داره از بوکالای عزیز هم تشکر کنم که اینقدر سریع کتاب برام ارسال کردند. دوستون دارم

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
اختران

کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی نوشته ی مارشال روزنبرگ توسط کامران رحیمیان ترجمه و به کوشش نشر اختران چاپ و منتشر شده است.

ارتباط بدون خشونت در واقع روشی تعاملی است که تبادل اطلاعات و حل صلح آمیز اختلافات را تسهیل می کند. ارتباط بدون خشونت بر ارزش های مشترک انسانی و نیازها تکیه می کند و افراد را به پرهیز از زبانی که سبب مقاومت یا کاهش عزت نفس می شود و استفاده از زبانی که سلامت را افزایش می دهد تشویق می کند. ارتباط بدون خشونت باور دارد که به جای ایجاد ترس، گناه، سرزنش و شرم؛ غنی سازی زندگی رضایت آمیزترین انگیزه برای انجام کارهاست و به عنوان هدف، بر پذیرش مسئولیت فردی و در انتخاب و افزایش کیفیت ارتباط تاکید دارد. این روش حتی وقتی طرف مقابل آن را نمی داند نیز موثر است. با کمک کتاب ارتباط بدون خشونت شما خواهید دانست که: هرکاری که هرکسی انجام می دهد تلاشی است برای تحقق نیازهای متحقق نشده. برای هرکسی تحقق نیازها از طریق همکاری، سالم تر از رقابت است. به صورت طبیعی افراد وقتی که از روی میل در سلامت دیگران سهیم شوند لذت می‌ برند. مهارت های ارتباط بدون خشونت به شما کمک می‌کند تا: احساس گناه، شرم، ترس و افسردگی را از بین ببرید. خشم و ناامیدی را به ساختن اتحاد و مشارکت تبدیل کنید. راه حل هایی بر اساس امنیت، احترام متقابل و اتفاق آرا خلق کنید. نیازهای اساسی فرد، خانواده، مدرسه، جامعه و اجتماع را به روش های زندگی غنی ساز تحقق بخشید. تکنیک های ارتباطی فعال مارشال روزنبرگ تضادهای بالقوه را به گفت و گوهای صلح‌آمیز تغییر می دهد. شما تکنیک ساده ای می آموزید که مشاجره را خنثی می کند و ارتباط محبت آمیزی را با خانواده، و سایر آشنایان خلق می کند. من خواندن این کتاب را نه تنها توصیه بلکه تاکید می کنم.

در ادامه با ما با مطالعه ی معرفی کتاب ارتباط بدون خشونت در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا همراه شوید.

ذهن آویز

کتاب عبارت پنجم (ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو) اثری دیگری است از جو ویتالی نویسنده ی کتاب محبوب و پرفروش «محدودیت صفر» که در واقع ادامه ی همان کتاب محسوب می شود. کتاب عبارت پنجم توسط خانم ویدا کرمی با ترجمه ای روان و به کوشش انتشارات ذهن آویز چاپ و منتشر شده است.

ما در خلق بسیاری از واقعیت هایمان، همکاری داریم و این کار از درون ما انجام می شود. بسیاری از افراد، از چنین چیزی بی خبرند و بسیاری هم تاکنون هرگز چنین چیزی را نشنیده اند؛ حتی وقتی چنین چیزی را می شنوند (شما در خلق واقعیت های زندگی تان نقش دارید) به آن بی اعتنایی می کنند و با آن می جنگند و در برابر شنیدن آن به هر شکلی مقاومت می کنند. هواوپونوپونو به ما می آموزد که مسئولیت پذیر باشیم، یعنی مسئولیت شرکت در خلق تمامی وقایع ناخوشایند زندگی خود را برعهده بگیریم. وقتی این مسئولیت : را تقبل کنیم، هواوپونوپونو را در زندگی خود فعال می کنیم. جو ویتالی، نویسنده کتاب پرفروش محدودیت صفر، درباره هواوپونوپونو بسیار نوشته و تاکنون فقط از چهار ذکر اصلی "متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم دوستت دارم" صحبت کرده است؛ اما او حالا می خواهد در کتاب عبارت پنجم، پرده از ذکر پنجم بردارد.

در عبارت پنجم، هواوپونوپونو را عمیق تر و پیشرفته تر از آنچه قبلا خوانده اید خواهید شناخت، عبارتی که به سادگی چهار ذکر متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم و دوستت دارم نیست، اما معنایی بس عمیق دارد و به زندگی شادتر و دگرگون تری منجر می شود. این عبارت می گوید که شما قضاوت نمی شوید، بلکه حقیقتا دوست داشته می شوید؛ زیرا اولوهیت فقط می خواهد بدانیم که دوستمان دارد...

شما را به مطالعه ی بخشی از کتاب عبارت پنجم در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

بهار سبز

کتاب رسالت روح (چگونه به نور درون خود دست یابیم) اثر کیم روسو توسط خانم ویدا کرمی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

شاید شما هم مانند بسیاری از افرادی که روی این کره ی خاکی زندگی می کنند، از خود بپرسید که هدف از این زندگی چیست؟ من برای چه هدفی به این دنیا آمده ام؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که فکر می کنم؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که دیگران فکر می کنند؟

اگر به زندگی های متوالی اعتقاد دارید، شاید فکر کنید که دلیل حضور شما در این دنیا، مجازات شدن برای فرا نگرفتن درس های زندگی های گذشته است. شاید فکر کنید که در زندگی های گذشته، انسان شرور و پلیدی بودید و حالا زمان تسویه حساب است مطمئنم که یکی از سوالات شما این است که آیا هدف زندگی من بیدار شدن در ساعت پنج صبح برای رسیدن به متروی شلوغ یا گیر کردن در ترافیک صرفا جهت داشتن شغلی ست که هیچ کس قدر زحماتم را نمی داند! و صدای کسانی را می شنوم که روابطی را مورد ارزیابی مجدد قرار می دهند که در راستای هدف زندگی آنها نیستند. چنین روابطی، انرژی را از شما و روح تان گرفته و شما را تبدیل به یک باطری خالی و بدون شارژ می کند. حقیقت چنین روابطی، دروغ است. اگر شما هم شرایطی مشابه موارد ذکر شده را تجربه می کنید، کتاب رسالت روح، راهنمای شماست تا چشمان خود را بر حقایق باز کنید! در کتاب رسالت روح، مراحل ضروری برای شناخت خودتان و شناخت خداوند از طریق خودتان را ارائه خواهم داد. در این کتاب، به شما کمک خواهم کرد تا اشتیاق سوزان که همان «رسالت روح» شماست را بشناسید و با هدفی افتخار آمیز زندگی کنید.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب رسالت روح در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

الماس پارسیان

کتاب هر روز پنج شنبه است (چگونه می توان 7 روز هفته را شاد بود؟) نوشته ی جول اوستین توسط فریبا بردبار ترجمه و به کوشش انتشارات الماس پارسیان چاپ و منتشر شده است.

هدف من از نوشتن کتاب هر روز پنج شنبه است این است که به شما کمک کنم ذهن خود را طوری ساماندهی کنید که هر روز دست به انتخاب شادی بزنید. فارغ از اینکه با چه چالش هایی مواجه می شوید یا چه شرایطی به شما فشار می آورد می توانید واکنش خود را به آن چالش ها و شرایط انتخاب کنید. اینکه چگونه عصرتان را سپری می کنید کاملا به خودتان بستگی دارد: این هیچ ربطی به شرایط شما ندارد. آبراهام لینکلن گفته بود: بیشتر آدم ها به اندازه ای که تصمیم گرفتداند شاد باشند شاد هستند.

اگر ابه درستکار (ابه درستکار ( Honest Ahe ) لقب آبراهام لینکلن است مطالعه ای که اخیرا انجام شد و نشان داد در روزهای پنج شنبه، شادی ده درصد افزایش می یابد را می دید، حتما خوشحال می شد. چرا اینطور است؟

مردم به خاطر آمدن تعطیلات آخر هفته ذوق می کنند به همین علت تصمیم می گیرند شادتر باشند. آنها پنج شنبه ها | فکرشان را بر این امر متمرکز می کنند که از زندگی خود بیشتر لذت ببرند.

ما شما را به این چالش دعوت می کنیم که بگذارید هر روزتان پنج شنبه باشد، به خودتان اجازه دهید که هر روز شاد باشید. نه فقط آخر هفته ها نه فقط هر زمانی که یک مناسبت خاص دارید: نه فقط زمانی که در تعطیلات هستید.

اگر نگرش درستی باشید می توانید روز شنبه هم مثل پنج شنبه شاد باشید. در کتاب مقدس نیامده است که: پنج شنبه روزی است که خداوند آفريده است. بلکه در آن نوشته شده است: این روزی است که خداوند آفریده است.

این یعنی شنبه، یکشنبه، دوشنبه سه شنبه، چهارشنبه و سایر روزهای هفته. حتی وقتی باران می بارد، هنگامی که مجبورید تا دیروقت کار کنید و یا مجبورید ظرف بشویید هم می توانید شاد باشید.

هیرمند

کتاب ارتباط موثر به زبان آدمیزاد اثر مارتی برونستاین توسط نرگس یزدی ترجمه و به کوشش انتشارات هیرمند چاپ و منتشر شده است.

کتاب ارتباط مؤثر به زبان آدمیزاد به شما می آموزد چگونه در محیط کار، منظور خود را بیان کنید و تعاملاتی ثمربخش با روسا و همکارانتان داشته باشید. اغلب اوقات به کار بردن دانش و مهارت تان در کار بخش آسان کار است، اما بخش دشوار آن همکاری موثر با دیگران است. این راهنمای سودمند به شما در برقراری تعاملات شخصی موثر یاری می رساند، حتی به هنگام حل و فصل کشمکش ها، مواجهه با مشتریان و با ارائه ی سخنرانی های دشوار. چه مديرعامل یک شرکت مهم باشید و چه یک تاجر خرده پا یا مدیر یک تیم، برقراری روابط مؤثر و شفاف در موفقیت شما نقش تعيين کننده ای دارد. کتاب ارتباط موثر به زبان آدمیزاد تمهیدات، توصیه ها و راهکارهایی، از شيوه ی مجذوب نگه داشتن شنونده گرفته تا آموزش خوب گوش کردن - ارائه می دهد که به آنها نیاز دارید تا بتوانید: شنونده ی فعالی باشید، در موقعیت های منفی بر نکات مثبت تأكيد كنيد در کشمکش ها راه حل هایی بیابید که رضایت خاطر هر دو طرف جلب شود، هنگام نوشتن نامه و ایمیل به حاشیه نروید، از عهده ی ارائه سخنرانی، انجام مصاحبه ها و چالش های دیگر برآیید و با اقتدار و قاطع سخن بگویید.

پردیس آباریس

کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم نوشته وین دایر پس از سال ها انتظار از طرف هواداران و خوانندگان کتاب های دکتر وین دایر برای نوشتن کتابی از خاطرات و زندگی نامه ایشان، در نهایت به چاپ رسید و با کوشش روزبه ملک زاده و محسن پاک فطرت به فارسی ترجمه و به کوشش انتشارات پردیس آباریس چاپ و منتشر شده است.

اما این کتاب به عنوان زندگی نامه، شیوه ی نگارشی متفاوتی دارد و همانند زندگی نامه های معمولی نیست. بلکه وین دایر در این کتاب، به شیوه ای استادانه لحظات سرنوشت ساز و ارتباط آنها را با یکدیگر پیدا کرده است و به وضوح نشان داده است هیچ اتفاق و رویدادی در زندگی، تصادفی و بی علت نیست. تمامی اتفاقات چه خوب و چه به ظاهر بد برای تکمیل سرنوشت ماست و بخشی از دارمای ما محسوب می شود. در این کتاب، وین دایر تمام لحظات سرنوشت ساز خود را از ابتدای کودکی اش در دیترویت تا آخرین سال های عمرش را با خوانندگان در میان گذاشته است و البته این کار را با مهارت زیادی که در نویسندگی دارد به انجام رسانده است. در فرآیند مطالعه ی این کتاب شما هم خواهید آموخت همانند وین دایر به اتفاقات زندگی خود رجوع کنید و ارتباط آنها را با جایگاه کنونی خود بیابید.

کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم، نگاهی بر زندگی دکتر وین دایر است و در عین حال چراغ راهی است برای کسانی که جویای حقیقت هستند. با مطالعه ی این کتاب متوجه حضور دستان خداوند در زندگی تان می شوید و از طرفی این کتاب شما را در فهم هدف و رسالت منحصر به فردتان یاری می کند.

شما را به مطالعه قسمتی از کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

سخنوران

کتاب معجزه گر خاموش نوشته ی سید رضا حیات الغیب به کوشش انتشارات سخنوران چاپ و منتشر شده است. 

بيشتر ما از جهانی به جهانی دیگر شبیه آن رفتیم و از یاد بردیم از کجا آمده ایم و اهمیتی هم ندادیم چه جهانی را در پیش داریم...

می توانی تصور کنی پیش از آنکه برای نخستین بار به این اندیشه برسیم که جز زیستن؛ خوردن؛ جنگیدن و یا قدرت یافتن در دنیا هدفی بالاتر وجود دارد؛ چند زندگی را پشت سر گذاشته ایم!؟
صد زندگی را... هزار زندگی را..!؟

آنگاه صد سال دیگر تا بفهمیم چیزی به نام کمال (پرواز) وجود دارد و باز هم صد زندگی دیگر تا به این برسیم که هدف از زندگی یافتن آن کمال و متجلی کردن آن است.

پس بدیهی است جهان دیگر را براساس آنچه در این جهان می آموزیم، انتخاب می کنیم. اگر چیزی نیاموزیم جهان بعدی نیز مانند همین جهان خواهد بود؛ با همان محدودیت ها و مشکلات.
اما اگر به سمت کمال (پرواز و آزادی) قدم برداریم؛ به یکباره آنقدر خواهیم آموخت که نیازی نباشد هزاران بار زندگی کنیم تا به این مرحله برسیم.

اگر قرار باشد در کل زندگیتان فقط یک کتاب بخوانید، باید کتاب معجزه گر خاموش را بخوانید!

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب معجزه گر خاموش در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

پل

کتاب 365 گام تا موفقیت (تغییراتی کوچک برای تفاوت های بزرگ) نوشته ی آنتونی رابینز توسط محمدجواد شافعی مقدم ترجمه و به کوشش انتشارات پل چاپ و منتشر شده است.

کتاب 365 گام تا موفقیت بر اساس بهترین ابزار، تکنیک و دستورالعمل هایی است که با روش های ساده ی آن می توانید بهترین گام ها را در بهبود زندگی تان بردارید. آنتونی رابینز به شما نشان می دهد که چگونه در کمترین زمان به بهترین نتایج دست یابید. گام های بزرگ رابینز راهی به سوی زندگی بهتر است. این گام ها سرلوحه ی موفقیت های بی شماری است. پیتر گابر ( مدیر اجرایی شرکت سونی )

شناخت عمیق آنتونی رابینز نسبت به مردم و جامعه سبب پیشرفت او شده است او به خوبی می داند چه عاملی موجب موفقیت، سعادت و شادکامی زندگی مردم می شود. (آندره آقاسی)

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم