فن بیان و گویندگی در صدا و سیما

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
11009
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

دخل فیروزه کوب بزرگ کد FT021 کاری از شاغلین در صنایع دستی اصفهان تولید صنایع دستی آقاجانی است که با گارانتی 10 ساله تضمین کیفیت و با بهترین قیمت و البته به صورت رایگان تقدیم خریداران می گردد. در ساخت دخل فیروزه کوب آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است و دارای گارانتی کیفیت ISO 9001 و گواهی استاندارد ملی ایران است.

صنایع دستی آقاجانی

بشقاب مس و خاتم کاری کد K072 یکی از زیباترین و پرکاربردین صنایع دستی اصفهان تولید برند معتبر آقاجانی است که می تواند به میهمانی های شما رنگ و بوی ویژه هدیه کند. در ساخت این بشقاب مس و خاتم از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط هنرمندان چیره دست اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. از مزایای ویژه ی این محصول می توان به استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 اشاره کرد.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان مسی فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور و مس توسط هنرمندان اصفهانی ساخته شده است. این «گلدان فیروزه کوبی» دارای گواهینامه جهانی iso9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و همچنین دارای کارت ضمانت 10 ساله صنایع دستی آقاجانی است.

صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی ساخته شده از بهترین فیروزه نیشابور و مس تولید صنایع دستی آقاجانی است. این گلاب پاش فیروزه کوب دارای استاندارد ملی ایران و گارانتی 10 ساله ی تولید کننده است. ارتفاع این محصول 53 سانتی متر است. لازم به ذکر است از آنجا که تمامی مراحل تولید گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی با دست انجام می شود احتمال چند سانتی متر تفاوت در تمامی محصولات وجود دارد.

جزئیات محصول
11009

مشخصات

نویسنده
اکبر منانی
ناشر
دارینوش
تعداد صفحات
112
وزن
136گرم
شابک
9782000048893
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
عطائی

کتاب رهبری ارکستر (راهنمای جامع فنون و شیوه های رهبری) نوشته ی ماکس رودلف توسط هوشیار خیام ترجمه و به کوشش انتشارات عطائی چاپ و منتشر شده است.

کتاب رهبری ارکستر ماکس رودلف را اغلب به عنوان انجیل رهبری و رهبران می خوانند، کتابی که به عنوان پیشگام زمینه های رهبری، هم در آمریکا و هم در سایر کشورها شناخته شده است. این کتاب تا سالیان سال، کتاب منتخب نسل جدید رهبران و مراکز آموزش موسیقی و هنرآموزان این رشته باقی خواهد ماند.

سوره مهر

کتاب اصطلاحات موسیقی و صور شعری و معنایی آن ها اثری است از سونیا صفری که به همت انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شده است.

موسيقى علمى شريف و صنعتی لطیف است که موجب تلطيف ارواح و صحت اجسام می شود، چه بسا سالکان طریقت که به سماع زمزمه بند تن از پای گسسته و در هوای وصال به پرواز آمده اند. شاعران شیرین لهجه و پرذوق ایرانی نجوای پراحساس موسیقی را نه تنها در دل طبیعت سیال بافته و آن را جلوه ای از نغمات حضرت دوست می دانند، بلکه از تن تنن اصواتی که از دل ساز در قالب الحان و مقامات قراردادی برمی خیزند، آوای روحانی و ملکوتی معشوق را می شنوند و این امر باعث شده که آنان اصطلاحات موسیقی را در کنار واژه های ادبی و پرشکوه خویش جلوه گر کنند تا نقشی ماندگار بردیوان اشعار زده و هنرموسیقی را از زاويه انزوا به صحنه خودنمایی بکشانند.

اوج بازتاب اصطلاحات موسیقی و تصویرگری های شعرا را در ارتباط با آلات موسیقی می توان جست وجو کرد. تعاليم فکری و عرفانی ایشان ساز را در کسوت انسان عاشقی ترسیم می کند که از اندام های مختلف (رگ، سر، گردن ، شکم، زلف، گوش، چشم، دست و...) تشکیل یافته و هر لحظه از زخمه های کرشمه و ناز، که از جانب یار بر جان ايشان فرو می آيد و نوای عشق سر می دهند، زیرا از نغمه تاخدا یک کوچه راه است.

بهار سبز

کتاب موسیقی شفابخش اثر دیگری از نویسنده مشهور کتابهای محدودیت صفر، در وضعیت صفر و عامل جذب، جو ویتالی است که توسط ساشا صالحی ترجمه و به اهتمام نشر بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

موسیقی بخش اعظمی از برنامه ریزی ذهن و زندگی را در برمی گیرد. آنقدر مهم است که دکتر جو ویتالی خودش را مجبور کرده یکسال از زندگیش را صرف نوشتن کتاب موسیقی شفابخش، یادگیری ساز و ساخت موسیقی های شفابخش کند. تا شما با فراسوی آنچه تاکنون از موسیقی می دانسته اید آشنا شوید. بعد از خواندن این کتاب از موسیقی در بعدی دیگر بهره خواهید برد. در جهت عشق، حیات بخشی، ثروت، خوشبختی و شفا.

نی

از زمان ورود روش نت نویسی غربی به ایران و استفاده از آن برای مکتوب کردن موسیقی ایرانی، مراحل مختلفی طی شده است تا پذیرفتن و درک این که نت نویسی و قواعد آن، قوانین آسمانی و ابدی نیستند، بلکه سیستمی برای نوشتن تفکرات موسیقایی و فنون نوازندگی با هدف ثبت و انتقال آنها هستند. کتاب ردیف دوره عالی علی اکبر شهنازی به روش نت نویسی آموزشی و تحلیلی نوشته شده است؛ همان روشی که سالها پیش توسط مؤلف ابداع و برای نگارش ردیف میرزاعبدالله به کار گرفته شد. در نگارش این ردیف از لحاظ ترتیب و نظم گوشه ها و جملات و حالتها و زمانبندی ها و انگشت گذاری ها و مضراب گذاری ها و بسیاری نکات ظریف در تزیینات و غیره، به طور اخص، از چهار منبع استفاده شده است: ۱. آموخته های مؤلف از آموزش مستقیم از استاد علی اکبر شهنازی ۲. نوار به جامانده از اجرای استاد شهنازی از این ردیف ۳. نت نویسی حبیب الله صالحی ۴. نت نویسی فرهاد ارژنگی

علی اکبر شهنازی ضمن آن که سنت پدر را در حفظ و تداوم میراث شفاهی موسیقی ایرانی و آموزش سینه به سینه ردیف ادامه داد، رپرتوار آموزشی اش را همگام با تحولات روز به سوی مدرنیته و با حفظ خصوصیات اصیل موسیقی ایرانی روزآمد ساخت. او این رپرتوار جدید را در مقابل ردیف پدرش - که به آن ردیف کلاسیک میگفت - «ردیف دوره عالی» نامید. در این ردیف، قطعات ضربی - در واقع نوع جدید چهارمضراب - بیشتر شده و آن را از دیگر ردیفها متنوع تر ساخته است. در بخش های آوازی ردیف عالی نیز گوشه های اصلی یا شاه گوشه ها انتخاب شده و گه گاه به گوشه هایی با تم ملودیک یا وزن عروضی مشخص اشاره می شود.

کتاب ردیف دوره عالی علی اکبر شهنازی به همت داریوش طلایی تالیف و توسط نشر نی چاپ و منتشر شده است.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم