مصائب عشق

کتاب مصائب عشق نوشته ی آلن دوباتن نویسنده بزرگ سوئیسی توسط خانم میترا نادری ترجمه و به کوشش انتشارات شمعدونی چاپ و منتشر شده است.

هنگامی که یک رمان عاشقانه یا شعر عاشقانه می خوانیم، به مشکلات و کشمکش هایی که در زندگی مشترک اتفاق می افتد، اشاره ای نشده است. ما اغلب در رمان های کلاسیک، فیلم ها و هزاران اثر هنری و ادبی با رنجی که عاشق از نرسیدن به معشوق می کشد، روبه رو می شویم. در کمتر کتابی گفته می شود که عاشق و معشوق وقتی به هم می رسند چه اتفاقی می افتد. کتاب مصائب عشق آلن دوباتن قرار است رابطه را پس از رسیدن به معشوق نشان دهد. آن جایی که مصائب عشق آغاز می شود. دو نفری که پس از عشقی آتشین به هم رسیده اند و اکنون با مصائبش دست و پنجه نرم می کنند. آلن دوباتن در کتاب مصائب عشق سعی می کند، مهارت واقع گرایی عاشقانه را آموزش دهد. واقعیت های عشق، محکم به صورتمان سیلی می زند و ما متوجه نگاه احمقانه خود به عشق می شویم. این کتابی است که هرکسی باید پیش از شروع رابطه بخواند و شاید پس از خواندن این کتاب تصمیم بگیرد همچنان در دوران پر رنج مجردی بماند و یا در یک رابطه پر رنج ماندگار شود، چرا که متوجه می شود بسیاری از گرفتاری هایش ربطی به شریک زندگی اش ندارد. این کتاب ما را با واقعیت هایی دردناک و هولناک از مصائب عشق آشنا می کند.

ادامه مطلبShow less
موجود شد خبرم کن!
مرجع:
82224
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

خاتم کاری یکی از پرفروش ترین و زیباترین صنایع دستی اصفهان با قدمتی بسیار طولانی است. در ساخت قندان سیبی مس و خاتم تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط معروفترین اساتید شاغل در خاتم کاری اصفهان ساخته و پرداخته شده است.

قندان سیبی خاتم کاری شده دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد و به بسیاری از کشورهای جهان صادر می گردد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K063 تولید صنایع دستی آقاجانی از برندهای مشهور تولید صنایع دستی اصفهان با 14 سانتی متر ارتفاع یکی از زیباترین ظروف برای پذیرایی از میهمانان شماست. در ساخت این آجیل خوری مس و خاتم از بهترین مواد اولیه ی جهت دوام و ماندگاری بیشتر این محصول استفاده شده است. این محصول دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

شکلات خوری فیروزه کوبی کد FT078 بزرگترین شکلات خوری در بین ظروف فیروزه کوبی تولید صنایع دستی آقاجانی است. در ساخت این محصول از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. فیروزه استفاده شده در تولید ظروف فیروزه کوبی آقاجانی شناسنامه دار بوده و تمامی محصولات دارای گارانتی 10 ساله ی کیفیت، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 LD می باشند.

در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

صنایع دستی آقاجانی

بشقاب مس و خاتم کاری کد K072 یکی از زیباترین و پرکاربردین صنایع دستی اصفهان تولید برند معتبر آقاجانی است که می تواند به میهمانی های شما رنگ و بوی ویژه هدیه کند. در ساخت این بشقاب مس و خاتم از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط هنرمندان چیره دست اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. از مزایای ویژه ی این محصول می توان به استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 اشاره کرد.

جزئیات محصول
82224

مشخصات

عنوان کتاب
مصائب عشق
نویسنده
شرکت مدرسه زندگی
مترجم
میترا نادری
ناشر
شمعدونی
تعداد صفحات
70
وزن
70 گرم
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
3
قطع
پالتوئی
جلد
شمیز
شابک
9786229554340
مشخصات تکمیلی
(عشق،روابط زن و مرد)
دیدگاه کاربران(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
کیفیت چاپ
(5)
شاهکاری از آلن دوباتن بزرگ که همه باید بخونن

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
ذهن آویز

کتاب 124 نکته برای ایجاد رابطه ی بهتر نوشته ی اوری وایس توسط علی بابایی زاد ترجمه و به کوشش انتشارات ذهن آویز چاپ و منتشر شده است.

داشتن رابطه ی موفق از موهبت های فردی است؛ چرا که نیاز به تعلق سومین پله از سلسله مراتب نیازهای انسانی مزلو است و عدم رضایت مندی در احساس تعلق و عشق مانعی در جهت رشد و پویایی شخصیت می باشد. برای ایجاد رابطه ای سالم به ساختار روانی ای نسبتا سالم نیاز است. در کتاب 124 نکته برای ایجاد رابطه بهتر نویسنده به عنوان تحلیلگر رفتار متقابل (Transactional analysis) به نکاتی پرداخته است که رسیدگی و انجام دادن آنها در درجه اول به تغییرات درون فردی و سپس به ارتباطی موفق هدایت خواهد شد.

امید است مطالعه و بکارگیری نکات کتاب 124 نکته برای ایجاد رابطه بهتر لذت مندی بیشتری برای شما به همراه بیاورد.

عالی تبار

کتاب زن کامل نوشته مارابل مورگان توسط خانم صدف هنرکار ترجمه و به کوشش انتشارات عالی تبار چاپ و منتشر شده است.

آیا شما زن کاملی هستید؟ آیا از زندگی زناشویی خود رضایت صد در صد دارید؟ آیا یک زن کامل موجودی فرضی و خيالی است یا به راستی وجود دارد؟ پاسخ این پرسش ها و هزاران پرسش دیگر که در ذهنتان است را شما می توانید با مطالعه کتاب زن کامل مارابل مورگان بیابید. تمرکز این کتاب بر بهبود نقش یک زن به عنوان همسر و مادر است، که نویسنده این کتاب با توضیح مسائل خوشایند و ناخوشایند زندگی خود در نقش همسر و مادر و ارائه راه حل هایی بی نظیر زندگی خود و هزاران زن دیگر را از فروپاشی نجات داده است. کتاب زن کامل مسیر زندگیتان، طرز فکرتان و نگرش تان را کاملا تغییر خواهد داد، آماده ی یک انقلاب درونی باشید.

علم

کتاب مبانی مشاوره پیش از ازدواج (راهنمای آسان مشاوران ازدواج) نوشته سندرا لوی سرن با همکاری مریم محمودی مهر و سعید کیانپور ترجمه و به اهتمام نشر علم چاپ و منتشر شده است.

کتاب حاضر مبانی یک ازدواج مناسب را برای کاندیداهای ازدواج بررسی و میزان موفقیت احتمالی آنها را در ازدواج تبیین می کند. نویسنده کتاب سندرا لوی سرن به زبان ساده اما کاملا تخصصی به نامزدها یاد می دهد که در دوره نامزدی و قبل از دادن جواب مثبت چه نکاتی را در نظر بگیرند.

در کتاب مبانی مشاوره پیش از ازدواج سندرا لوی سرن ضمن تشریح فرایند مشاوره پیش از ازدواج در شش جلسه، با طرح یک رشته سوال درباره شخصیت و کیفیت رابطه طرفین ازدواج، آنها می توانند از شخصیت خود و میزان همسازی با شریک زندگیشان آگاه شوند. برنامه استاندارد مطرح شده در این کتاب به زوج ها فرصت می دهد شرایط خود و نامزدشان را به روشنی ببینند. نتایج تحقیقات حاکی است که نامزدهایی که در مشاوره پیش از ازدواج یا برنامه های آموزشی شرکت کردند ازدواج ماندگاری را نسبت به سایر زوج ها گزارش کرده اند. خواندن این کتاب به متخصصان، دانشجویان، و خانواده ها توصیه می شود. پیشنهاد می شود که از کتاب مبانی مشاوره پیش از ازدواج در کارگاه ها و جلسات آموزشی مشاوره پیش از ازدواج استفاده شود. (دکتر فرشاد بهاری)

بهار سبز

کتاب خانواده شاد با عنوان فرعی راهنمای پرورش فرزندان از طریق مراسم خانوادگی نوشته ی پیرل درگو توسط خانم راضیه مهدیه ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

کتابی که در دست دارید اولین نمونه انتشار یافته در ایران است که به مقوله ترمیم روان از طریق مراسم خانوادگی می پردازد. کتاب خانواده شاد علیرغم حجم اندک، پوشش جامعی بر بحث اجازه درمانگری دارد، بحثی که در حوزه تحلیل رفتار متقابل تعریف می شود و می تواند برای همه اعضای خانواده مفید باشد. بحث اصلی این کتاب حول اجازه هایی است که در دوران کودکی از طريق والدین یا دیگر سرپرستان یا افراد مهم زندگی مانند معلمان به کودک منتقل می شوند و در ادامه زندگی همراه او هستند و بر تصمیم های مهم زندگی، کامیابی ها و شکوفاییهایی او تاثیر مستقیم دارند. پیرل درگو پس از توضیح کامل چهارده اجازه و مهار مقابل هر یک از آنها از مراسم های خانوادگی ای صحبت می کند که با استفاده از آنها می توان این اجازه ها را در محیطی امن همراه با اعتماد، به افراد انتقال داد و نقاط آسیب دیده شخصیت ایشان را ترمیم کرد. بدین ترتیب این کتاب از دو سو حائز اهمیت است. محتوای این کتاب از سویی برای خانواده هایی سودمند است که در تلاش برای تربیت کودکانی سالم اند چون به آنها می آموزد که چگونه از طریق پیامهای شفاهی و رفتاری می توانند اجازهها را به فرزندانشان منتقل کنند؛ از سوی دیگر برای بزرگسالانی مناسب است که در صدد رشد روانی خود هستند چرا که به آنها کمک می کند تا از طریق مراسم خانوادگی مهارها را کنار گذاشته و از روانی سالم تر برخوردار شوند.

سایه سخن

کتاب التیام زخم های فرزندپروری ناکارآمد نوشته لی والاس توسط خانم مریم تقی پور ترجمه و به کوشش انتشارات سایه سخن چاپ و منتشر شده است.

کتاب  التیام زخم های فرزندپروری ناکارآمد به کودکان دیروز و بزرگسالان امروز اشاره دارد که در خانواده های ناکارآمد رشد یافته اند؛ کسانی که از دوران نوزادی پیام های مشوش و تحریف شده ای از والدینشان دریافت کرده اند، مثل «تو دوست داشتنی یا ارزشمند نیستی»، «بی احساس باش»، «به خودت و دیگران اعتماد نکن»، «حرف نزن».

داستانهای این کتاب در باره مراجعان نیست، بلکه روایتگر کسانی است که «به نظر آشنا می رسند» و با بارداری مادر آغاز می شود و طی فرایند رشد ادامه می یابد و والدگری یا پرورش را فرایندی تسهیل کننده و حمایت گرانه ترسیم می کند. خواندن این حکایات باعث می شود مراجع پرورش سالم را تجربه کند و تجربیات آسیب زای گذشته را جایگزین تجربیات دوست داشتنی دوران نوزادی، طفولیت و نوجوانی نماید.

در کتاب التیام زخم های فرزندپروری ناکارآمد، لی والاس اثبات می کند که برای داشتن دوران کودکی شاد هیچوقت دیر نیست! کودک دیروز که بزرگسال امروز است، می تواند فرایند باز آفرینی را تجربه و به درستی رشد کند و از نو دوران بزرگسالی شادی را تجربه نماید.

دانژه

کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب نوشته ی جان گری توسط روح الله و فاطمه بای ترجمه و به کوشش نشر دانژه چاپ و منتشر شده است.

جان گری، مولف پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز (مردان مریخی و زنان ونوسی)، در کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب توضیح می دهد که چگونه با استفاده از مهارت های ارتباطی، می توانیم آتش عشق، صمیمیت و لذت جنسی مان را در رابطه ای سالم و متعهدانه افزون تر، پردوام تر و ژرف تر کنیم. خواننده با مطالعه کتاب حاضر در خواهدیافت که به رغم تفاوتهای بسیار میان مردان و زنان از نظر نیازهای زیست شناختی، عاطفی و شناختی چگونه همسران می توانند با تعديل های جزئی در نگرش ها، برنامه ها، فنون و مهارت های ارتباطی، رابطه جنسی سالم تری داشته باشند. مطالعه کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب نه تنها برای مشاوران زناشویی، بلکه برای عموم زوج ها مفید خواهد بود.

بنیاد فرهنگ زندگی

کتاب مادری مناسب فرزند شما نوشته ی جانت.پی پنلی و دایان ایبل با همکاری فاطمه رضایی ملک خیلی و مریم تقی بیگی ترجمه و به کوشش انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی چاپ و منتشر شده است.

شما در کتاب مادری مناسب فرزند شما یاد می گیرید چگونه بچه ها را دچار فشار، عصبیت، پرخاشگری، ناتوانی، بی انگیزگی و فراری از خانواده کنید. کافیست تیپ شخصیتی خودتان را نشناسید تا با اتکاء به حرف مردم و کلی گویی ها و آبروداری، تمام مصیبت های زندگی را بر سر آنها فرود آورید. این کتاب حرف های درست و دقیقی برای راه درست تربیت دارد.

سایه سخن

کتاب عشق چیست یا عاشقی از منظر تئوری انتخاب نوشته ی دکتر ویلیام گلسر با همکاری علی صاحبی و حشمت اباسهل ترجمه و به کوشش انتشارات سایه سخن چاپ و منتشر شده است.

این کتاب را دکتر ویلیام گلسر با همکاری همسرش کارلین گلسر نوشته است. آنها با ورود به زندگی مشترک به مشکلات مربوط به عشق و رابطه دو عضوی علاقه مند شدند. این علاقه باعث شد کتاب ازدواج بدون شکست و سپس کتاب عشق چیست را بنویسند. بعد از آن نیز کتاب هشت درس برای زندگی زناشویی شادتر را به نگارش در آوردند.

دکتر ویلیام گلسر می نویسد:

قبل از انتشار کتاب عشق چیست، آن را روی چند خانم مجرد امتحان کردیم. آنها بسیار استقبال کردند و گفتند که چقدر برایشان سودمند بوده است و کاش زودتر از مطالب آن بهره مند می شدند. امیدوارم این کتاب برای روابط آینده شما هم مفید باشد.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم