نقشه سیاسی جهان و پرچم کشورها کد 1297 (گیتاشناسی نوین)،(گلاسه)

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
23633
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی ساخته شده از بهترین فیروزه نیشابور و مس تولید صنایع دستی آقاجانی است. این گلاب پاش فیروزه کوب دارای استاندارد ملی ایران و گارانتی 10 ساله ی تولید کننده است. ارتفاع این محصول 53 سانتی متر است. لازم به ذکر است از آنجا که تمامی مراحل تولید گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی با دست انجام می شود احتمال چند سانتی متر تفاوت در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K064 با ارتفاع 16 سانتی متری یکی از محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی است که در ساخت و تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این آجیل خوری مس و خاتم دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد. خاتم کاری یکی از زیباترین و مشهورترین صنایع دستی اصفهان است.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان مسی فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور و مس توسط هنرمندان اصفهانی ساخته شده است. این «گلدان فیروزه کوبی» دارای گواهینامه جهانی iso9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و همچنین دارای کارت ضمانت 10 ساله صنایع دستی آقاجانی است.

جزئیات محصول
23633

مشخصات

عنوان کتاب
نقشه سیاسی جهان و پرچم کشورها کد 1297 (گیتاشناسی نوین)،(گلاسه)
نویسنده
گیتاشناسی
ناشر
گیتاشناسی
وزن
78 گرم
سال چاپ
1398
قطع
رحلی
شابک
9786229927809
مشخصات تکمیلی
(مقیاس1:30،000،000،گلاسه)
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
پیدایش

کتاب علوم ترسناک (هرج و مرج شیمیایی) نوشته ی نیک آرنولد توسط محمود مزینانی ترجمه و به کوشش انتشارات پیدایش چاپ و منتشر شده است.

کتاب هرج و مرج شیمیایی می تواند کاری کند که مخ تان بترکد!
آیا در آتش دانستن این نکات می سوزید که:
چرا چشم های شیشه ای واقعا از شیشه ساخته نمی شوند؟
گندترین بویی که تا حالا شناخته شده، از چیست؟
چگونه برای خود خمیر دندان بسازید؟

اگر فکر می کنید توان رویارویی با قسمت های حال به هم زن علوم را دارید، پس برای امتحان کردن خود، هرج و مرج شیمیایی را بخوانید. در کتاب هرج و مرج شیمیای با آزمایش های فوق العاده ای آشنا می شوید که اشتباه انجام شده اند. اسرار چند دانشمند بسیار عجیب را کشف می کنید و شیوه ی انجام چند آزمایش شیمیایی پر هرج و مرج را در آرامش آشپزخانه ی منزل تان، یاد خواهید گرفت. هرج و مرج شیمیایی پر از اطلاعات تازه است: کتابی همراه با خودآزمایی های متفاوت، مطالب جالب و طرح های بامزه!

علوم هیچ گاه این چنین ترسناک نبوده است! 

پیدایش

کتاب علوم ترسناک (میکروب های ترسناک) نوشته ی نیک آرنولد توسط خانم سارا طاهر ترجمه و به کوشش نشر پیدایش چاپ و منتشر شده است.

علم حاوی مطالب پیچیده ای است که هرگز کشف نشده اند!
آیا دوست دارید بدانید...

  • کدام دانشمند از کره ی چشم برای تغذیه ی میکروب ها استفاده کرد؟
  • چرا بیماری و با رنگ پوست بیمار را آبی می کند؟

اگر فکر می کنید تحمل شنیدن مطالب علمی وحشتناک را دارید، کتاب میکروب های ترسناک را مطالعه کنید. این کتاب حاوی جزئیات برخی از بیماری های واقعا خطرناک است. شما متوجه خواهید شد بدن تان هنگام مواجهه با بیماری ها چه کار می کند؛ از یک سرماخوردگی معمولی گرفته تا آبله ی کشنده نکته هایی درباره ی برخی بیماری های کشنده، کارتون های جالب و سوال های عجیب و غریب از ویژگیهای این کتاب هستند.
کتاب میکروب های ترسناک پر از اطلاعات و دانستنی های جدید است.
علوم هیچ گاه این چنین ترسناک نبوده است؟

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم