پیگیری سفارش

جهت مشاهده اطلاعات سفارش خود کد پیگیری سفارش را وارد نمایید:

روانشناسی کودک و نوجوان

فیلترکردن نتایج
زوار
کتاب مادر کافی مراحل رشد کودک در پنج سال اول زندگی را توضیح می دهد. و به شما آموزش خواهد داد که چگونه مراحل حساس و طلایی رشد فرزندانتان را به سهولت سپری کنید. و همچنین برای زوجینی که در انتظار تولد فرزندی هستند و برای...
قدیانی
کتاب 140 بازی فکری با بچه ها (از تولد تا 3 سالگی) نوشته ی جکی سیلبرگ به کوشش آناهیتا آذری ترجمه و توسط انتشارات قدیانی چاپ و منتشر شده است. جکی سیلبرگ سه سال نخست زندگی کودک را به صورت دوره هایی سه ماهه، از تولد تا...
نمایش 1 تا 20 از 71 مورد

یکی از مهم ترین وظایف والدین به منظور تربیت فرزند، شناختن کودک هنگام رشد او می باشد. یادگیری چگونگی نگاه کودک تان به دنیا، آموزش مهارت های جدید به کودکان و نوجوانان و راهنمایی آنها هنگام پردازش احساسات و مواجهه با اتفاقات و رویدادهای جدید، همه بخشی از وظایف والدین است اما این کار آسان نیست.

همانطور که کودک شما رشد می کند و مراحل رشد تدریجی، از بدو تولد تا بزرگسالی را طی می کند، عوامل محیطی، ژنتیکی و فرهنگی می توانند روی رشد و تربیت کودک و سرعت پیشرفت آنها از یک مرحله به مرحله دیگر تأثیر بگذارند. برای کودکان دشوار است که توضیح دهند چه چیزی را تجربه می کنند حتی کمتر می توانند احساسات خود را تجزیه و تحلیل کنند. آنجاست که روانشناسی کودک و نوجوان می تواند به شما اطلاعات بسیار مهم و ارزشمندی بدهد.

به دلیل اهمیت بسیار بالای دوران کودکی و نوجوانی، ما در سایت بوکالا برآن شدیم پرفروش ترین کتاب های روانشناسی و تربیتی کودکان و نوجوانان را از بهترین و معتبرترین ناشرین و مترجمین ایران برای شما والدین گرامی گردآوری نماییم تا شما به سادگی و با امکان خرید کتاب با تخفیف بتوانید کتابهای مورد نیاز خود را خریداری و در سریعترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

ادامه مطلبShow less

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم