هواپونوپونو چیست

نوشته شده در تاریخ1398-05-21 توسط 40554
دوست داشتن13

هواپونوپونو روش پاکسازی بومیان هاوایی چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا می توان از این تکنیک برای جذب پول و عشق استفاده کرد؟

تکنیک هواپونوپونو چیست؟

هواپونوپونو چیست - شاید این اولین سوالی باشد که در برخورد با واژه ی هواپونوپونو به ذهن شما خطور می کند. در ادامه، به صورت خلاصه، تاریخچه، معنی هواپونوپونو، آموزش روش پاکسازی کوانتومی هواپونوپونو، نتایج هواوپونوپونو ، کتاب های مفید و کانال مشاوره و آموزش هواپونوپونو را خدمت شما همراهان گرامی معرفی خواهیم کرد.

با ما تا انتهای مقاله ی هواپونوپونو چیست همراه باشید.

مورنا سیمئونا کاهونایی (رهبر روحانی) بود که معجزه هواپونوپونو (بخشی از آموزه های باستانی هونای اهالی هاوایی) را بروز کرد تا به بشریت کمک کند از تروماها و دارامایی هایی که در ضمیر ناخودآگاه خود انباشته و لحظه لحظه ی زندگی را تحت تاثیر قرار می دهند، رها شوند. این فرآیند، بسیار قدرتمند است و می تواند با انجام تمارین پیوسته، تأثیر شگفت انگیزی در زندگی انسان ایجاد کند.

تصمیم مورنا برای آشکارسازی رازی که اهالی هاوایی نسل به نسل در سینه ی خود نگه داشته بودند، روی خوشی برای او در پی نداشت و توسط برخی محافل طرد شد. مورنا به انسان ها عشق می ورزید و دلش می خواست به همه ی انسان ها کمک کند تا بتوانند از رفتارهای ناخودآگاه خود رهایی یابند و خود را عمیقا پاکسازی کنند. مورنا زنی شجاع و در مورد هدفش، مصمم بود. او می خواست به مردم بیاموزد تا از محدودیت های خود رها شوند و با خانواده ی درونی خود (ذهن فراآگاه - ذهن خودآگاه و ذهن ناخودآگاه) یکی شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب عبارت پنجم (ذکر پنجم پاکسازی هواپونوپونو) اثر جدید جو ویتالی

معنی هواپونوپونو چیست ؟

هواپونوپونو (Ho’ponopono) یک روش پاکسازی است برای رهاسازی انرژی های سمی درون و پاکی افکار، گفتار، اعمال و اقدام به فعالیت های الهی در نتیجه رهاسازی و نتایج پاکسازی. به زبان ساده، «هواوپونوپونو» یعنی به درستی شکل دادن یا تصحیح کردن اشتباه. اهالی هاوایی باستان بر این باور بودند که اشتباه از افکاری ناشی می شود که توسط خاطرات دردناک گذشته آلوده شده اند. هواوپونوپونو، راهی ارائه می دهد برای آزاد کردن انرژی این افکار دردناک یا اشتباهات که باعث عدم تعادل و بیماری می شوند.

جان کلام هواوپونوپونو این است که انسان باید مسئولیت تمامی اتفاقات زندگی اش را بپذیرد. اتفاقات زندگی ما، هیچ مقصری ندارد. اتفاقاتی که ما در زندگی تجربه می کنیم فقط بازتابی از درونیات ما هستند، بازتابی از افکار، باورها، احساسات و انرژی های ناخواسته ای که ناآگاهانه وارد ضمیر ناخودآگاه مان کرده ایم. دکتر ایهالیا کالا هیولن، این افکار، باورها، احساسات و انرژی های ناخواسته را داده می نامد. برای اینکه چیزی را یا شرایطی را در زندگی مان تغییر دهیم فقط باید به درون خودمان مراجعه کرده و ناخوداگاهمان را از زباله های ناخواسته و داده هایی که در آن تلنبار کرده ایم خالی و رها کنیم. هر اتفاقی که در زندگی برای مان پیش می آید، فرصتی به ما می دهد تا از وجود داده ای در وجودمان، آگاه شویم و برای پاک کردن و رهایی از آن اقدام کنیم. رهایی از این داده ها از طریق تکرار مکرر چهار ذکر جادویی هواپونوپونو «متأسفم-لطفا مرا ببخش-سپاسگزارم و دوستت دارم» که در کتاب محدودیت صفر مطرح شده اند، میسر می گردد. برای پاک کردن داده ها، باید این چهار ذکر معجزه آسا را خطاب به روح الهی یا ضمیرناخودآگاه خود بگوییم.

  • روح الهی یا ضمیر ناخودآگاه، متأسفم که نسبت به افکار، باورها، احساسات و انرژی هایم بی توجه بودم.
  • روح الهی یا ضمیر ناخودآگاه، لطفا مرا ببخش که وجود این داده ها باعث شده چنین شرایطی را تجربه کنیم.
  • روح الهی یا ضمیر ناخودآگاه، سپاسگزارم که مرا از این افکار، باورها، احساسات و انرژی های ناخواسته پاک و رها می کنی.
  • روح الهی یا ضمیر ناخودآگاه، دوستت دارم که مرا در وضعیت صفر و خلأ قرار می دهی.

برای دریافت مشاوره درمورد روش پاکسازی هواپونوپونو می توانید در دوره های پاکسازی بوکالا شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به دایرکت اینستاگرام بوکالا مراجعه کنید.

ذکرهای معجزه هواپونوپونو چیست؟

معجزه پاکسازی هواپونوپونو چیست؟

با پاک کردن داده های درون، انسان در وضعیت صفر، خالص یا سفید قرار می گیرد و آرامشی وصف ناپذیر در وجودش برقرار می شود. وقتی دنیای درونمان در صلح و آرامش باشد، هر آنچه در دنیای بیرون هم هست، در صلح و هماهنگی و آرامش ظاهر خواهد شد.

رسیدن به این مرحله، کار چندان راحتی نیست و نمی توان انتظار داشت که با چند بار تکرار کردن تمرینات هواپونوپونو، به چنین حالتی دست یافت. اولین قدم در این مسیر، این است که مفهوم مسئولیت پذیری فردی را به معنی واقعی درک کنیم. در این حالت، دیگر به دنبال مقصر نمی گردیم؛ فقط مسئولیت اتفاقات را پذیرفته و به درون خود رجوع می کنیم، همان جایی که داده هایی دور از چشم ما جا خشک کرده اند و باعث وقوع این اتفاقات شده اند. دیگر با کسی در نزاع نخواهیم بود، قهر نخواهیم کرد، بحث و جدل و اعتراض نخواهیم داشت، چون تنها کسی که باید مسئله را با او حل کرد، خودمان هستیم. در هر موقعیتی، باید چنین رویکردی داشته باباشیم:

  • چه چیزی در درون من وجود دارد که به صورت این اتفاق در زندگی ام پدیدار شده است؟
  • به خاطر داده هایی که ناخواسته به درونم راه پیدا کرده و باعث تجلی چنین شرایطی شده اند، عمیقا اعلام می کنم: متأسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم و دوستت دارم.

نکته ی کلیدی هواوپونوپونو این است که خود را از همه ی برنامه ها رها کنید تا در وضعیت صفر، خالص و بدون داده قرار بگیرید. راز نهفته در این روش است که به محض اینکه به وجود داده ای در درونتان پی بردید، آن را پاک کنید. وقتی داده ها را پاک کنید، روح الهی از طریق شما وارد عمل می شود و زندگی تان را می سازد.

وقتی هواوپونوپونو انجام می دهید، داده هایی که در ضمیر ناخودآگاه تان انبار شده اند را پاک می کنید و راه را برای قرار گرفتن در مسیری که روح الهی برای تان در نظر گرفته است باز می کنید. هرچه بیشتر پاک کنید، داده ها کمتر شده و راهنمایی های خود برتر یا ضمیر فراآگاه تان بیشتر خواهد شد.

مورنا روش پاکسازی هواوپونوپونو را به دکتر هیو لن و او هم به دکتر جو وایتلی آموخت و در نهایت توسط جو وایتلی یا ویتالی در کتاب محدودیت صفر به تفصیل شرح داده شد. به منظور درک کامل این روش، لازم است که کتاب های محدودیت صفر و در وضعیت صفر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: کتاب هواوپونوپونو و منظومه های خانواده

سؤالات متداول در پاکسازی هواوپونوپونو

 سؤال: من چه چیزی را با تکنیک هواپونوپونو پاکسازی می­ کنم؟

جواب: خاطرات و احساسات منفی ناشی از خاطرات را پاکسازی می ­کنیم.

 سؤال: چهار ذکر هواپونوپونو را خطاب به چه کسی می­ گویم؟

جواب: خطاب به نیروی برتر، خدا، روح الهی یا کودک درون.

 سؤال: روح الهی چیست ؟

جواب: روح الهی، خدای درون یا همان بخش متعالی وجود ماست، همان تجلی ذات الهی، همان نسخه ­ی اولیه و ملکوتی ماست.

 سؤال: پاکسازی ذهن با تکنیک هواپونوپونو چطور به من کمک می­ کند؟

جواب: با اعلام مسئولیت ­پذیری و تکرار چهار ذکر هواپونوپونو ، احساسات ناشی از خاطرات ما خنثی شده و از بین می­ رود. وقتی احساسات منفی از درون ما رخت ببندند، آرامش و اعتماد جای آنها را می­ گیرد.

 سؤال: وقتی مشکلی ندارم چرا باید مدام در حال تکرار چهار ذکر هواپونوپونو باشم؟

جواب: ذهن ما بی­ وقفه در حال جذب داده است. به علاوه، ما از بسیاری از باورها و داده های موجود در ذهنمان باخبر نیستیم. ما کوله باری داریم از روزها و سال ها و زندگی های گذشته که در حافظه ­ی روح ما حمل می ­شوند. بنابراین، برای رها بودن، باید به­ طور بی ­وقفه و مانند نفس کشیدن، پاکسازی هواپونوپونو را انجام دهیم.

سؤال: منظور از اینکه می ­گوییم باید به همه چیز از جمله مشکلات عشق بورزیم، چیست؟

جواب: یعنی باید مشکلات را فرصتی برای رهایی و پاکی دیده و برای فراهم کردن این فرصت قدردان آنها بوده و از آنها استقبال کنیم. مشکلات، ناخالصی های ما را به ما نشان می ­دهند، بنابراین، باید برای این هشدار و میسر کردن امکان پاک شدن، آنها را در آغوش بکشیم.

سؤال: چرا باید بگویم متأسفم و مرا ببخش وقتی کار اشتباهی نکرده­ ام؟

جواب: گفتن متأسفم و لطفا مرا ببخش، به­ منزله ­ی مقصر یا گناهکار بودن نیست بلکه اعلام مسئولیت­ پذیری، بی­ توجهی و غفلت سهوی ماست. وقتی در خیابان به طور اتفاقی به کسی برخورد می ­کنیم، با گفتن متاسفم، از او عذرخواهی می ­کنیم نه به این ­خاطر که با قصد و غرض با او برخورد کردیم بلکه به این خاطر که بدون قصد به بدن او ضربه زده ­ایم.

آیا شما هم از این روش پاکسازی هواپونوپونو استفاده کرده اید لطفا نتایج پاکسازی با تکنیک هواوپونوپونو در مورد جذب عشق ، پول ، ازدواج و ... را از طریق همین صفحه و یا اینستاگرام بوکالا با ما به اشتراک بگذارید. 

محصولات مرتبط
بهار سبز

کتاب حضور در وضعیت صفر نوشته دکتر جو ویتالی با ترجمه فوق العاده ی خانم ویدا کرمی و توسط نشر بهار سبز چاپ و منتشر شده است این کتاب دقیقا ادامه دهنده و مکمل راه کتاب محدودیت صفر است. کتاب حضور در وضعیت صفر داستان های جدیدی را بازگو می کند، فرآیندهای جدیدی را شرح می دهد و شفا دهنده های جدیدی را معرفی می کند؛ در واقع، راز نهایی محدودیت صفر را ارائه می دهد.

همچنین مشاهده کنید: کتاب حضور در وضعیت صفر ترجمه مژگان جمالی

این کتاب به افرادی که بیش از اندازه کار می کنند و از استرس رنج می برند کمک می کند تا با روشی ساده بر موانع فائق بیایند و به اهدافشان نائل شوند. این کتاب نخستین کتابی بود که به آشکار کردن روش پر رمز و راز هاواییایی ها به هواوپونوپونو پرداخت؛ روش اسرارآمیزی که می توانست به افراد کمک کند سلامتی، ثروت، شادی و فراتر از اینها را تجربه کنند. 

کتاب حضور در وضعیت صفر داستان جذاب شفا یافتن یک بخش پر از مجرمان روانی یک آسایشگاه را توسط درمانگری نامعلوم بازگو می کند و تاکنون توانسته به ده ها هزار خواننده در سرتاسر جهان قدرتی ارزانی دارد که  به هر آنچه تاکنون آرزو داشته اند دست یابند.

کتاب در وضعیت صفر حاوی داستان ها و فرآیندهای جدیدی است که به تشریح مرحله ی چهارم هواوپونوپونو یعنی بیداری می پردازد. کتاب قبلی جو وایتلی، کتاب محدودیت صفر شیوه ی منحصر به فردی در زمینه ی خود یاری ارائه می دهد که به افراد پرمشغله و مضطرب کمک می کند تا بر موانع و محدودیت ها غلبه کرده و به اهدافشان دست پیدا کنند. این اولین باری است که یک روش اسرارآمیز متعلق به بومیان هاوایی با نام هواوپونوپونو؛ سلامتی، ثروت، سعادت و ... را برای افراد به ارمغان می آورد. این کتاب به هزاران خواننده کمک کرده است که بر همه ی اتفاقات زندگی خود مسلط شوند تا به رویاهای خود دست یابند. کتاب در وضعیت صفر در ادامه ی مطالب کتاب محدودیت صفر نوشته شده است. این کتاب حاوی داستان های متفاوتی است که فرایند جدیدی را شرح می دهند و چهارمین مرحله (بیداری) از مراحل ذکر شده در کتاب محدودیت صفر را نیز معرفی می کند.

مطالب این کتاب نشان می دهند که چگونه فرایند پاک سازی؛ داده ها و باورهایی که ناآگاهانه به ذهن ناخودآگاه خود انتقال داده اید را از درون ذهنتان پاک می‌کند. همچنین، این کتاب نشان می دهد که چطور تکرار چهار عبارت «متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم و دوستت دارم» می تواند شما را در رسیدن به وضعیت صفر و بدون داده کمک کند. زندگی همواره پر است از چالش ها و مشکلات رنگارنگ. انجام دادن هواوپونوپونو شما را برای رهایی از موانع و دست یابی به فرصت های ناب در زندگی یاری می کند.

شما را به مطالعه ی معرفی و قسمتی از کتاب حضور در وضعیت صفر اثر جو ویتالی در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

البرز

کتاب منتظر معجزه باشید اثر دکتر جو ویتالی است که توسط خانم پوراندخت تمدن ترجمه و به اهتمام انتشارات البرز چاپ و منتشر شده است. کتاب منتظر معجزه باشید بیانگر رازی گمشده برای رسیدن به موفقیتی شگفت انگیزی است. همانند دیگر کتابهای جو ویتالی مطالعه ی این کتاب را به شما فرهیختگان پیشنهاد می کنیم.

بهار سبز

کتاب عامل جذب اثر دیگری از نویسنده ی کتاب پرفروش محدودیت صفر جو وایتلی، ویتالی یا ویتال است که  مورد تحسین نویسندگان بزرگی همچون موریس گودمن قرار گرفته است. این کتاب توسط پریا حیدری و سید داوود غفاری ترجمه و انتشارات بهار سبز چاپ و نشر آن را برعهده داشته است.

جو ویتالی نه تنها در فیلم راز دیده شده بلکه یکی از معدود کسانی است که قانون جذب را به خوبی می شناسد و آن را در پنج مرحله عامل جذب بیان می کند. عامل جذب کلید فراوانی بی پایان است. کتاب عامل جذب آموزش می دهد که چگونه کنترل باورهای ذهنمان را به دست بگیریم و زندگی که رویایش را داشتیم جذب کنیم. اگر شما کارهایی را که جو گفته انجام دهید چیزی فراتر از آنچه در حال حاضر می توانید تصور کنید را خواهید داشت. عامل جذب رازی است که کتاب راز هم آن را به شما نگفته است.

جو ویتالی راز هر آنچه را که بخواهید به زندگیتان جذب کنید دارد، توصیه اکید می کنم که همین امروز این کتاب را تهیه و خواندنش را آغاز کنید. (موریس گودمن، نویسنده کتاب مرد معجزه)

از همین نویسنده می توانید کتاب های پرفروش حضور در وضعیت صفر و  محدودیت صفر را مطالعه نمایید.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب عامل جذب در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

بهار سبز

کتاب هواوپونوپونو و منظومه های خانواده نوشته اولریش امیل دوپرِ است که توسط خانم ویدا کرمی ترجمه شده و انتشارات بهار سبز آن را به چاپ رسانده است. این کتاب ما را به دنیای روانشناسی، فلسفه و متافیزیک فرا می ­خواند. نویسنده در این کتاب، اطلاعات عمیق تری درمورد چیستی و چگونگی هواوپونوپونو بیان نموده است. روش شفادهی تکنیک هواوپونوپونو در کنار روش منظومه خانواده، راهکار بسیار معجزه آسایی برای حل اختلافات خانوادگی و روابط عاطفی می باشد. کتاب هواپونوپونو و منظومه های خانواده، برای روانشناسان و درمانگرانی که در حوزه خانواده مشغول به فعالیت هستند، بسیار مفید خواهد بود.  

همه­ ی ما در پی آرامش هستیم. اما گاهی ­اوقات، دست­یابی به آرامش کار چندان آسانی هم نیست. حتما شما هم تجربه­ ی عشق یک­طرفه، اندوه، ناامیدی و مشاجره درمورد مسائل پیشِ­ پا­افتاده را داشته ­اید. شاید در مواقعی احساس درماندگی و استیصال کرده­ اید. چنین شرایطی برای من پیش آمده است و اطمینان دارم که شما هم به­ نحوی این تجربه را داشته ­اید. ممکن است شرایط متفاوت باشد، اما احساسات مداوم و رنج ­آورِ ناشی از آن شرایط یکسان است. ما می ­توانیم خود را از این احساسات آزاردهنده رها کنیم. کتاب هواوپونوپونو و منظومه های خانواده برای شما نوشته شده است، برای کسانی که هم کمک می­ کنند هم کمک می­ گیرند، برای افرادی که به ­دنبالِ داشتن یک زندگی شاد و مطلوب هستند، برای ایجاد کردن روابط محبت­ آمیز و دست­یابی به ثروت­ های مادی و معنوی. در صفحات پیش­روی این کتاب، با دو ابزار فوق ­العاده کارآمد برای حصول این اهداف آشنا می ­شوید: منظومه­ ی خانواده و هواوپونوپونو (آیین بخشش اهالی هاوایی). به کمک این دو ابزار، می ­توانید موانع پیش­رویتان را برطرف کرده و یک قدم به اهدافتان نزدیک­تر شوید.

شما را  به مطالعه ی قسمتی از کتاب هواوپونوپونو و منظومه های خانواده اثر اولریش امیل دوپرِ در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

ذهن آویز

کتاب عبارت پنجم (ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو) اثری دیگری است از جو ویتالی نویسنده ی کتاب محبوب و پرفروش «محدودیت صفر» که در واقع ادامه ی همان کتاب محسوب می شود. کتاب عبارت پنجم توسط خانم ویدا کرمی با ترجمه ای روان و به کوشش انتشارات ذهن آویز چاپ و منتشر شده است.

ما در خلق بسیاری از واقعیت هایمان، همکاری داریم و این کار از درون ما انجام می شود. بسیاری از افراد، از چنین چیزی بی خبرند و بسیاری هم تاکنون هرگز چنین چیزی را نشنیده اند؛ حتی وقتی چنین چیزی را می شنوند (شما در خلق واقعیت های زندگی تان نقش دارید) به آن بی اعتنایی می کنند و با آن می جنگند و در برابر شنیدن آن به هر شکلی مقاومت می کنند. هواوپونوپونو به ما می آموزد که مسئولیت پذیر باشیم، یعنی مسئولیت شرکت در خلق تمامی وقایع ناخوشایند زندگی خود را برعهده بگیریم. وقتی این مسئولیت : را تقبل کنیم، هواوپونوپونو را در زندگی خود فعال می کنیم. جو ویتالی، نویسنده کتاب پرفروش محدودیت صفر، درباره هواوپونوپونو بسیار نوشته و تاکنون فقط از چهار ذکر اصلی "متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم دوستت دارم" صحبت کرده است؛ اما او حالا می خواهد در کتاب عبارت پنجم، پرده از ذکر پنجم بردارد.

در عبارت پنجم، هواوپونوپونو را عمیق تر و پیشرفته تر از آنچه قبلا خوانده اید خواهید شناخت، عبارتی که به سادگی چهار ذکر متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم و دوستت دارم نیست، اما معنایی بس عمیق دارد و به زندگی شادتر و دگرگون تری منجر می شود. این عبارت می گوید که شما قضاوت نمی شوید، بلکه حقیقتا دوست داشته می شوید؛ زیرا اولوهیت فقط می خواهد بدانیم که دوستمان دارد...

شما را به مطالعه ی بخشی از کتاب عبارت پنجم در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

نوشته‌های مرتبط
5 نظر
  • پو********

    پو******** 1399-04-30

    مورنا بنده ای بود با افکار پیامبران
  • Da**

    Da** 1399-04-07

    من کتاب محدودیت صفر جو ویتالی را خوندم اما سوالی که ذهنم را درگیر کرده این هست چطور می تونیم مسئله ای که باعث ازار ماست مثلا اعتیاد همسر با این روش پاکسازی کرد من خودمو مسئول صد در صد مشکل بوجود آمده میدانم درست از صمیر ناخوداگاهم عذر خواهی می کنم که باعث شدم این مشکل بوجود بیاد و بعد از الهیت سپاسکزاری می کنم تا در پاکسازی ذهنم یا ضمیر ناخوداگاهم مرا کمک و یاری کنه و دوست دارم و دووووست دارم الهیت باطن یا کودک درونم را...
    چطور می تونم شوهرم را درمان کنم من هر چه قدر این کلام را حاری می کنم ولی .... لطفا راهنمایی کنید..
  • را********

    را******** 1399-04-07

    روش پاکسازی هو پونو پونو را بارها امتحان کرده‌ام بویژه در شرایط سخت و دشوار زندگی و براستی با پاکسازی سریع کارماهای منفی زندگی به کمکم آمده و شرایط زندگی ام بهتر شده
  • مس******

    مس****** 1398-11-03

    خیییییلی خوشحالم که چنین پاکسازی وجود داره و میتونیم خودمون و ضمیر ناخوداگاهمونو که نا آگاهانه از چیزای منفی پرش کردیمو پاکسازی کنیم..
    خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت♥♥♥♥
  • ون******

    ون****** 1398-10-14

    هواپونوپونو میتونه میراث فوق العاده ای برای نسل آینده باشه اگه به خوبی درکش کنیم و عمیقا بپذیریم. مقاله جامعی بود در مورد اینکه هواوپونوپونو چیست.
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم