پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان : از دستان هنرمندان تا دل‌های عاشقان هنر

نوشته شده در تاریخ1399-11-09 توسط 4584
دوست داشتن5

پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان ، یک رخداد مهم در صنعت هنری و تجاری شهر اصفهان محسوب می شود. اصفهان، به عنوان یکی از مراکز برجسته صنایع دستی در ایران ، به تولید و عرضه محصولات هنری و دست‌ساز از طریق بازارهای محلی و بین‌المللی مشهور است. این صنایع دستی نه تنها تمامیت و ثروت فرهنگی این شهر را نمایان می‌کنند، بلکه بر اقتصاد محلی و رفاه اجتماعی ساکنان اصفهان نیز تأثیر مهمی دارند.

در مقاله حاضر، به معرفی و بررسی پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان پرداخته خواهد شد. این مقاله هدف دارد تا خوانندگان را با زیبایی، هنر و کیفیت بالای این صنایع دستی آشنا کند و نشان دهد که چگونه این تولیدات هنری توانسته‌اند به عنوان یک منبع درآمد و موفقیت برای هنرمندان و تجار اصفهان در بازار جهانی شناخته شوند.

در این مقاله، پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان از جمله قالیبافی، منبت‌کاری، کاشی‌کاری، معرق‌کاری و میناکاری به تفصیل مورد بررسی قرار خواهند گرفت. هر یک از این صنایع دستی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که طرح‌های هنری، دقت در اجرا، استفاده از مواد با کیفیت و تکنیک‌های برجسته را در بر می‌گیرند.

پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان همچنین درکنار جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر این شهر، یک راهبرد مهم برای توسعه گردشگری محسوب می‌شوند. گردشگران و علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ می‌توانند از نزدیک با زندگی هنرمندان و صنعتگران اصفهان آشنا شده و تجربه خرید محصولات دست‌ساز آن‌ها را از نزدیک به دست آورند.

با توجه به همه این موارد، این مقاله امیدوار است که نقش مهمی را در به تصویر کشیدن ثروت و زیبایی هنری صنایع دستی اصفهان ایفا کند و علاقه‌مندان را به خرید و حمایت از این هنرهای با ارزش ترغیب کند.

بیشتر بخوانید: تاریخچه صنایع دستی اصفهان

پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان : شاهکارهای هنری در بازار جهانی

1. مینا کاری

مینا کاری یکی از قدیمی ­ترین و پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان است که سابقه ­ای پنج هزار ساله دارد. در این هنر، نقش و نگارهای ظریفی بر روی فلزاتی از جمله طلا و نقره و مس در قالب گلدان، کوزه، بشقاب و کاسه کشیده می­ شود. در واقع، مینا کاری، هنر نقاشی، رنگ ­آمیزی و تزئین سطح فلزات با ترکیب رنگ ­های درخشان است که در طرحی ظریف و در هم پیچیده آراسته می ­شوند.  مینا، شکل مؤنث کلمه مینو به معنی بهشت است.

میناکاری از پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان

2. قلم­ کاری

قلم­ کاری یا چاپ تمبری، هنری است که در ایران، تاریخی هشتصد ساله دارد. در قلم کاری، باید از پارچه ­هایی از جنس پنبه، ابریشم، کتان، چِلوار و کرباس استفاده کرد. الگوهایی که در قلم کاری به کار می­ روند شامل چشم ­اندازهای تاریخی، حیوانات اهلی و وحشی، تصاویری از ادبیات پارسی باستان، کتاب ­های شعر و وقایع تاریخی می ­باشد.

قلم کاری از پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان و ایران

3. خاتم ­کاری

خاتم ­کاری، یکی دیگر از «پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان» است که توسط هنرمندان ماهر در صنعت چوب به کار می ­رود. خاتم کاری در شیراز نیز رایج بوده و عمر آن به دوران صفویه برمی­ گردد. در خاتم ­کاری، چند ضلعی های منظم و رنگین چوبی در کنار هم قرار می ­گیرند تا اشکال هندسی زیبایی بسازند. برای ساخت یک قطعه­ ی خاتم، از چوب گردو، آبنوس، نارنج، عناب و استخوان عاج فیل، استخوان شتر، مفتول ­های برنجی، آلومینیومی و نقره ­ای استفاده می ­شود. سریش و لاک نیز جزو مواد اولیه ­ی خاتم ­کاری است. خاتم کاری یکی از زیباترین و پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان است و به وفور یافت می ­شود، هنر خاتم ­کاری به دلیل حمایت شاه عباس در دروره ­ی صفویه به اوج خود رسید.

خاتم کاری از پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان

4. قلم ­زنی

قلم ­زنی یا حکاکی روی فلزات، یک هنر باستانی ایرانی است که نقش و نگارهای ظریف و درهم پیچیده­ ای با استفاده از قلم یا چکش روی اشیاء فلزی مانند مس، طلا و برنج ایجاد می ­شوند. مرکز اصلی این هنر، اصفهان است. قدمت طولانی قلم ­زنی، نشانگر فرهنگ و تمدن ایرانیان است. قلم ­زنی در دوران هخامنشیان رواج یافته و در دوره ­ی ساسانیان به اوج رسید.

قلمزنی اصفهان از پروفرشترین صنایع دستی ایران

5. فیروزه­ کوبی

خاستگاه هنر فیروزه ­کوبی، مشهد بوده است و توسط شخصی به نام یوسف حکمیان شروع شد. پس از بیست سال، این هنر توسط شخصی به نام حاج داداش، به اصفهان برده شد و در اصفهان، به اوج خود رسید. قدمت این هنر به 60 تا 70 سال پیش برمی­ گردد. در فیروزه ­کوبی، قطعه ­های کوچک سنگ فیروزه به شکل موزاییک روی سطح ظرف چسبانده می ­شود و جلوه­ ی خاصی به شیء می ­بخشد. این سطوح از جنس مس، نقره، برنز یا برنج می ­باشند. پس از چسباندن فیروزه روی سطح، در فضاهای خالی بین فیروزه ­ها، لاک تیره قرار می ­گیرد. فیروزه ­کوبی در سه مرحله­ انجام می ­شود: زرگری، فیروزه ­کوبی، پرداخت ­گری. این هنر، روی انواع ظروف مانند بشقاب، گلاب ­پاش، گلدان، لیوان و غیره مورد استفاده قرار می ­گیرد.

فیروزه کوبی آقاجانی از پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان

6. قلاب ­دوزی

قلاب­ دوزی، سوزن­ دوزی، گلدوزی، قلاب­ بافی و انواع دیگر این هنر توسط بانوان اصفهانی خلق می ­شوند. مواد اولیه ­ی این آثار هنری زیبا، منسوجات دست­ ساز در رنگ های متنوع و نخ­ ابریشم می ­باشد. برخی از این بانوان، فقط به گل دوزی ساده پرداخته و برخی از آن­ها، طرح ­های بیش­تری می ­آفرینند که قیمت محصول نهایی را افزایش می ­دهد.

7. قالی بافی

فرش­ ها و قالیچه ­های ایرانی (گلیم و گبه)، به دلیل کیفیت، طرح و رنگ آن­ها، بسیار محبوب بوده و عمدتا توسط بانوان خوش­ ذوق و خوش­س لیقه بافته­ می ­شوند. استان اصفهان، یکی از مراکز اصلی فرش ­بافی در ایران است. کیفیت و طراحی قالیچه­ های اصفهان، نائین و میمه، شهرت جهانی دارد.

8. منبت ­کاری

منبت­ کاری که ریشه در تاریخ ایران دارد، اولین بار توسط هنرمندانی خلق شد که برای اولین بار، از ابزار استفاده می کردند. منبت ­کاری به معنی کنده ­کاری روی چوب است. در منبت­ کاری، نقش مورد نظر، روی چوب کنده ­کاری شده و برجسته می­ شود. در واقع، از چوب­ های مختلف با رنگ­ های طبیعی استفاده می­ شود. به عنوان نمونه در منبت کاری از چوب شمشاد برای رنگ زرد و عناب برای رنگ قرمز استفاده می شود. چوب درخت گردو یا ریشه­ ی درختان جنگلی، بیش­ترین استفاده را در منبت­ کاری دارند. به طور کلی، منبت به سه روش پیکرتراشی، حکاکی و برجست ه­سازی انجام می ­شود.

9. ملیله ­سازی

ملیله­ سازی،یکی دیگر از صنایع دستی اصفهان است که ارزش هنری بالایی نیز دارد. هنرمندان خوش­ ذوق، برای خلق این آثار، ظرافت و دقت فوق ­العاده­ای به خرج می­ دهند. امروزه، از مس و نقره برای تولید محصولات ملیله ­کاری استفاده می­ شود. در ملیله ­کاری،  نقش­ های سنتی و اسلیمی به کار می ­روند. فرآیند خلق آثار ملیله ­کاری شامل باریک کردن شمش­ های نقره با چکش یا دستگاه نورد، ایجاد مفتول­ های چهار پهلو، ساخت نقش­ های کوچک، قرار دادن نقوش در کنار یکدیگر در یک قالب، و در نهایت، لحیم کردن با نقره ­ی عیار پایین است.

10. کاشی­ سازی

با شنیدن نام اصفهان، حتماً نقش و نگارهای سرامیکی موجود در مساجد و بناها و گوشه و کنار این شهر را به خاطر خواهید آورد. در هنر کاشی ­سازی، نقوش و طرح­ های قدیمی همچنان حفظ شده ­اند. نوع دیگری از صنایع دستی اصفهان که در آن از کاشی استفاده می ­کنند، کاشی معرق نام دارد. در کاشی معرق، کاشی ­ها را بریده و خرد کرده و در کنار هم قرار می­ دهند.

نقوش موجود روی کاشی­ها بسیار پیچیده هستند و به همین دلیل، امکان ترسیم ذهنی آن­ها وجود ندارد. بنابراین، طرح­های مور نظر صنعتگران، توسط طراحان طراحی می­شوند. پس از طراحی نقوش مورد نظر، نقوش روی کاشی توسط صنعتگران پیاده می­شوند.

11. نقره ­سازی

هنر نقره­ سازی در اصفهان بسیار متداول است. محصولات نقره­ سازی شامل گلدان، شمعدان، سرویس چای خوری و سرویس­ های چند پارچه است. در نقره­ کاری، علاوه بر نقره، از فلزاتی چون مس، روی و آلیاژ برنج استفاده می ­شود. این هنر، در دوره­ ی ساسانیان بسیار پر رونق بود.

هنرمندان و صنعتگران اصفهان با استفاده از تکنیک‌های برجسته و استفاده از مواد با کیفیت، تولیداتی منحصر به فرد و با ارزش خلق کرده‌اند. این صنایع دستی نه تنها ثروت و تنوع فرهنگی اصفهان را نمایان می‌سازند، بلکه به رشد اقتصاد محلی و توسعه صنایع دستی در این منطقه نیز کمک می‌کنند.

بازار جهانی نیز تقاضای بالایی برای این صنایع دستی دارد و علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ، از نزدیک با این تولیدات آشنا شده و آن‌ها را به عنوان قطعه‌های هنری باارزش در مجموعه خود قرار می‌دهند. این به دنبال دارد که پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان ، به عنوان یک منبع درآمد و موفقیت برای هنرمندان و تجار در بازار جهانی شناخته شوند.

بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که صنایع دستی اصفهان با تنوع، زیبایی و کیفیت بالا، از یک جنبه هنری و فرهنگی، و همچنین از یک جنبه تجاری و اقتصادی، مهمی برخوردارند. حمایت از این صنایع دستی، هم به حفظ و گسترش فرهنگ و هنر اصفهان کمک می‌کند و هم به توسعه اقتصادی و اشتغال در این منطقه سهم مهمی دارد.

در صورت نیاز به مشاوره در مورد خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی بوکالا در تماس باشید.

محصولات مرتبط
صنایع دستی آقاجانی

گلدان مسی فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور و مس توسط هنرمندان اصفهانی ساخته شده است. این «گلدان فیروزه کوبی» دارای گواهینامه جهانی iso9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و همچنین دارای کارت ضمانت 10 ساله صنایع دستی آقاجانی است.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان صراحی فیروزه کوبی تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین و با کیفیت ترین فیروزه نیشابور و توسط بهترین هنرمندان شاغل در صنایع دستی اصفهان ساخته شده است. این گلدان 25 سانتی متر ارتفاع دارد و جنس لایه ی داخلی آن از مس است. از نکات قابل توجه در این گلدان فیروزه کوب آقاجانی گارانتی 10 ساله ی محصول و نشان استاندارد ملی ایران است که این محصول را از نمونه های مشابه کاملا متمایز می کند. گلدان صراحی فیروزه کوبی آقاجانی نمونه ای کم نظیر از زیبایی هنر ایرانی است.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان فیروزه کوب صراحی 30 سانتی متری تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین تولیدات صنایع دستی اصفهان و با کیفیت ترین و زیباترین تولیدات صنایع دستی آقاجانی است. گلدان فیروزه کوبی آقاجانی می تواند جلوه ی شگفت انگیز و فوق العاده ای به دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار شما بدهد.

گلدان فیروزه کوبی آقاجانی دارای استاندارد ملی ایران، استاندارد ISO 9001  و گارانتی فروش 10 ساله است که به همراه گلدان فیروزه کوب خریداری شده ارسال می گردد. هم اکنون می توانید این محصول را سایت خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان بوکالا خریداری و با ارسال رایگان دریافت نمایید.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان فیروزه کوبی 40 سانتی متری صراحی ترنج تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین و زیباترین محصولات تولید آقاجانی است که نمایانگر صنایع دستی اصفهان است. در ساخت این گلدان فیروزه کوب از مس و بهترین فیروزه شناسنامه دار نیشابور استفاده شده است. گلدان فیروزه کوب آقاجانی دارای استاندارد ملی ایران و استاندارد ISO 9001 و مقاوم در برابر ضربه و خش است. بعد از خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان تولید برند آقاجانی گارانتی 10 ساله به همراه این محصولات ارسال خواهد شد.

صنایع دستی آقاجانی

خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان هیچ‌گاه به این زیبایی و آسانی نبوده است. با کاسه آجیل خوری فیروزه کوبی آقاجانی، لمس اصالت و زیبایی را به خانه خود بیاورید. هر لحظه، با داشتن این شاهکار دست‌ساز در مجلس‌هایتان، ستایش و تحسین میهمانان را برانگیزید. این کاسه، نه تنها مکانی برای نگهداری آجیل و شیرینی‌های شماست، بلکه به معنای واقعی کلمه، جوهره هنر ایرانی را به نمایش می‌گذارد.

آجیل خوری فیروزه کوبی آقاجانی با گارانتی ۱۰ ساله‌اش، نه تنها یک وعده، بلکه امضایی بر تعهد ما به دوام و کیفیت است. فیروزه‌های به‌کار رفته از معادن نیشابور، به همراه جلای مس، هر بیننده‌ای را به تحسین وامی‌دارد. این کاسه آجیل، سنت و مدرنیته را با هم آمیخته و معنایی نو به میزبانی‌های شما می‌بخشد.

هر کدام از این آثار، با دقت و مهارت کامل، توسط هنرمندان اصفهانی ساخته می‌شود. با خرید این محصول، شما نه تنها یک کاسه آجیل خوری فیروزه کوب بلکه بخشی از فرهنگ و هنر این سرزمین را به ارث می‌برید. پس از این فرصت ویژه استفاده کنید و با هر خرید، قدرت دستان هنرمندان ایرانی را در خانه خود جاودانه سازید.

هم‌اکنون برای افزودن این شاهکار هنری به کلکسیون خود، اقدام کنید. ارسال رایگان، تضمین اصالت و ضمانت کیفیت، همه و همه در انتظار شماست.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مسی فیروزه کوبی شده ی تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است. این آجیل خوری مسی فیروزه کوبی شده دارای ارتفاع 30 و قطر 22 سانتی متر است. در ساخت این محصول بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. از نکات قابل توجه در این آجیل خوری گارانتی 10 ساله ی تولیدکننده و استاندارد ملی ایران است. کارت گارانتی بعد از خرید آجیل خوری مسی به همراه محصول ارسال خواهد شد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری فیروزه کوبی ترنج کد FT066 بزرگترین آجیل خوری مسی تولید صنایع دستی آقاجانی یکی از معروفترین تولیدکنندگان صنایع دستی اصفهان از بهترین مواد اولیه تولید شده است. در تولید این آجیل خوری فیروزه کوبی شده از بهترین و ناب ترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. از نکات قابل توجه این محصول گارانتی 10 ساله و استاندارد ملی ایران است. ارتفاع این «آجیل خوری مسی» 42 سانتی متر و قطری در حدود 32 سانتی متر دارد.

صنایع دستی آقاجانی

قندان فیروزه کوبی ترنج کد FT111 یک قندان فیروزه کوب روی مس تولید صنایع دستی آقاجانی است که با بهترین کیفیت و قیمت توسط هنرمندان شاغل در صنایع دستی اصفهان به بهترین شکل ممکن تولید شده است. در تولید این قندان فیروزه کوبی شده با ارتفاع 25 سانتی متر، از بهترین فیروزه نیشابور استفاده گردیده است. از نکات بسیار مهم در مورد این قندان فیروزه کوب استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001 و گارانتی ضمانت 10 ساله است که به همراه این محصول ارسال می گردد.

صنایع دستی آقاجانی

دخل فیروزه کوب بزرگ کد FT021 کاری از شاغلین در صنایع دستی اصفهان تولید صنایع دستی آقاجانی است که با گارانتی 10 ساله تضمین کیفیت و با بهترین قیمت و البته به صورت رایگان تقدیم خریداران می گردد. در ساخت دخل فیروزه کوب آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است و دارای گارانتی کیفیت ISO 9001 و گواهی استاندارد ملی ایران است.

صنایع دستی آقاجانی

بلونی فیروزه کوب کد FT176 یکی از خاصترین تولیدات صنایع دستی آقاجانی است که 25 سانتی متر ارتفاع دارد و به طور کامل توسط دست تولید شده است. در ساخت این بلونی فیروزه کوبی شده از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است.این محصول دارای امضای مخصوص صنایع دستی آقاجانی است و دارای گواهی استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001 است و به همراه گارانتی 10 ساله ارائه می شود.

صنایع دستی آقاجانی

گالش فیروزه کوبی (ترنج) از پرفروش ترین صنایع دستی آقاجانی تولید هنرمندان شاغل در صنایع دستی اصفهان ساخته شده از بهترین فیروزه نیشابور است. گالش فیروزه کوب آقاجانی دارای گواهینامه استاندارد ایران و گواهینامه کیفیت ISO 9001 از بهترین صنایع دستی اصفهان است.

صنایع دستی آقاجانی

گزخوری فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور تولید و ساخته شده و مقاوم در برابر ضربه، رطوبت هوا و نور آفتاب است. گزخوری فیروزه کوبی آقاجانی دارای کارت ضمانت ده ساله و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 است.

صنایع دستی آقاجانی

قندان سیبی فیروزه کوبی 25 کد FT161 تولید صنایع دستی آقاجانی توسط اساتید صنایع دستی اصفهان ساخته و پرداخته شده است. در ساخت این قندان فیروزه کوبی شده 22 سانتی متری از بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. این محصول دارای کارت ضمانت ده ساله، گواهی استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت ISO9001 است.

لازم به ذکر است از آنجا که محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی ساخته شده از بهترین فیروزه نیشابور و مس تولید صنایع دستی آقاجانی است. این گلاب پاش فیروزه کوب دارای استاندارد ملی ایران و گارانتی 10 ساله ی تولید کننده است. ارتفاع این محصول 53 سانتی متر است. لازم به ذکر است از آنجا که تمامی مراحل تولید گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی با دست انجام می شود احتمال چند سانتی متر تفاوت در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی کد FT114 تولید صنایع دستی آقاجانی است. در تولید این گلاب پاش فیروزه کوبی ترنج از بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. به همراه این محصول گارانتی 10 ساله ی کیفیت ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است از آنجا که محصولات صنایع دستی آقاجانی تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

قندان فیروزه کوبی ترنج کد FT045 تولید صنایع دستی آقاجانی است. در ساخت این قندان مسی فیروزه کوبی از بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. جنس داخل این محصول از مس و جنس خارجی فیروزه نیشابور است. لازم به ذکر است از آنجا که محصولات صنایع دستی آقاجانی تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

سماور فیروزه کوبی کد FT120 تولید صنایع دستی آقاجانی دارای 63 سانتی متر ارتفاع است. در ساخت این سماور فیروزکوبی شده از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده است.کلیه ی محصولات تولیدی صنایع دستی آقاجانی دارای کارت ضمانت 10 ساله، گواهینامه استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO 9001:2015 هستند.

لازم به ذکر است از آنجا که محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

سنگاب فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی کد FT003 دارای 19 سانتی متر ارتفاع است. در ساخت این سنگاب فیروزه کوب از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. از نکات قابل توجه در مورد این محصول دارا بودن کارت گارانتی 10 ساله، استاندارد ملی ایران و استاندارد ISO9001:2015 جهانی است.

لازم به ذکر است از آنجا که محصولات صنایع دستی آقاجانی تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

سنگاب فیروزه کوبی شده کد FT002 با 23 سانتی متر ارتفاع یکی از دیگر تولیدات ویژه صنایع دستی آقاجانی است. در تولید سنگاب فیروزه کوب که یکی از محصولات ویژه صنایع دستی اصفهان است از بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. لازم به ذکر است تمام مراحل تولید این محصول با دست انجام شده است. این محصول و کلیه ی ظروف فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی دارای گارانتی 10 ساله ی کیفیت، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 هستند.

صنایع دستی آقاجانی

سنگاب فیروزه کوب 28 سانتی متری کد FT001 یکی دیگر از محصولات صنایع دستی آقاجانی در حوزه ی سنگاب است. در تولید این محصول از بهترین فیروزه نیشابور در اصفهان استفاده شده و تمام توسط دست ساخته شده است.

صنایع دستی آقاجانی

سنگاب فیروزه کوب ترنج 39 سانتی متری کد FT050 تولید صنایع دستی آقاجانی در اصفهان تولید شده است. در ساخت این سنگاب فیروزه کوب از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده و در مقابل گرما، آب و گرد و غبار مقاوم است. از فاکتورهای مهم این سنگاب فیروزه کوبی می توان به گارانتی 10 ساله، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO 9001:2015 اشاره کرد.

به منظور خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K062 یکی از زیباترین صنایع دستی اصفهان تولید برند آقاجانی است. در تولید این آجیل خوری ابتدا زیرسازی توسط مس انجام شده و قالب اولیه ی این محصول ایجاد می شود در ادامه توسط هنرمندان خاتم کار محصول تکمیل شده و آماده استفاده می گردد.

ظروف مس و خاتم آقاجانی به علت استفاده از چسب چوب و پوشش محافظ پلی استر دو مواده آلمانی برای محافظت از خاتم و زیر ساخت مس از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است و مفتخر به تولید بیش از 110 محصول متفاوت با بالاترین سطح کیفیت و دقت ظرافت است.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K063 تولید صنایع دستی آقاجانی از برندهای مشهور تولید صنایع دستی اصفهان با 14 سانتی متر ارتفاع یکی از زیباترین ظروف برای پذیرایی از میهمانان شماست. در ساخت این آجیل خوری مس و خاتم از بهترین مواد اولیه ی جهت دوام و ماندگاری بیشتر این محصول استفاده شده است. این محصول دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K064 با ارتفاع 16 سانتی متری یکی از محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی است که در ساخت و تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این آجیل خوری مس و خاتم دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد. خاتم کاری یکی از زیباترین و مشهورترین صنایع دستی اصفهان است.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم