هوروسکوپ چیست به همراه هوروسکوپ ماه تولد شما

نوشته شده در تاریخ1399-12-24 توسط 74971
دوست داشتن21

قدمت آسترولوژی یا ستاره­ شناسی به چیزی بیش از دو هزار سال برمی ­گردد. در آغاز، آسترولوژی همان آسترونومی یا علم نجوم بود. آسترونومی به بررسی جامع چرخه­ ی رویداهای کیهانی و موقیعت و حرکت سیارات در آسمان می­ پردازد. در حالی­ که آسترولوژی، چگونگی تأثیر این موقعیت ­ها و تعاملات کیهانی بر زندگی انسان و وقایع روی زمین را مورد مطالعه قرار می­ دهد. چه به این زمینه علاقه داشته باشید چه نداشته باشید، آسترولوژی بخشی از زندگی شماست که از آن بی­ خبر هستید.

هوروسکوپ چیست ؟

اگرچه انسان دارای آزادی عمل و اختیار است اما انرژی های کیهانی، فضا را برای عکس العمل ها و تصمیم گیری های افراد و درس و امتحان های روح انسان ها فراهم می کنند.

چارت تولد یا هوروسکوپ، نقشه ای اختصاصی و منحصر به فرد است که وضعیت سیارات و ستارگان در آسمان را در زمان تولد هر فرد نشان می دهد. در حقیقت، می توان گفت چارت تولد هر فرد، شناسنامه ی روح اوست. بررسی چارت تولد، نقاط ضعف، نقاط قوت، مسیرهای احتمالی زندگی (شغلی، عاطفی، فرزندان)، باورها و چرخه های کارمایی را مشخص می کند. شما به همراه راهنمایان روحیتان، این ترکیب منحصر به فرد کیهانی را قبل از تولدتان انتخاب کردید. شما از تأثیر هر سیاره و نحوه ی تأثیرگذاری آنها در جهت رشد و ارتقای روحیتان با خبر بودید. برای درک عمیق‌تر از چگونگی تهیه و تحلیل چارت تولد خود و کشف ابعاد پنهان شخصیتی و سرنوشتی که ستارگان برای شما رقم زده‌اند،مقاله ی ما درباره چارت تولد را مطالعه فرمایید.

در آسترولوژی غربی (که بر اساس موقعیت خورشید نسبت به زمین بوده و همیشه ثابت است)، ماه تولد نماینده ی نشان خورشیدی شماست. در آسترولوژی، خورشید آینه ی هویت است. خورشید هم می تواند بازتاب دهنده ی ایگو (خودِ دروغین شکل گرفته بر اساس ارزش های غیرواقعی) باشد و هم می تواند نشانگر خود برتر (بالاترین و الهی ترین بخش وجود) باشد.

در آسترولوژی، 12 نشان در چارت تولد یک فرد وجود دارد که مبتنی بر صورت های فلکی حول یک دایره البرج در روز تولد فرد می باشد. دایره البرج، خطی است که مسیر حرکت ظاهری سالانه ی خورشید نسبت به زمین، بر روی کره ی سماوی را نشان می دهد. دایره البروج، به 12 قسمت که هر کدام حدود 30 درجه هستند تقسیم شده و هریک از 12 نشان، با نام یک صورت فلکی شناسایی می شود. نام تمام 12 برج به جز یک برج (صورت فلکی میزان)، از اسامی جانداران گرفته شده و به همین دلیل نام منطقه البروج در اصل، دایره ی حیوانات بوده است. نشان خورشیدی فرد بستگی به این دارد که خورشید در روز تولد او، از کدام صورت فلکی در حال عبور بوده است. علاوه بر نشان خورشیدی، نشانی که ماه در روز تولد فرد در آن قرار داشته، نشان رایزینگ (نشانی از برجهای دوازده گانه که هنگام تولد فرد، از شرق آسمان در حال طلوع بوده)، سیارات و استرویدها (سیارک ها و ستارک ها) نیز حائز اهمیت هستند. صورت های فلکیِ در پس این نشان ها در زمان و مکان تولدتان، تعیین کننده ی هوروسکوپ شما هستند.

دورازده نشان دایره البروج به چهار عنصر آتش، خاک، هوا و آب تقسیم می شوند. هر عنصر، سه نشان را در بردارد. شکل زیر، دوازده نشان خورشیدی و سمبل مرتبط به آنرا به تصویر می کشد:

هوروسکوپ چارت تولد فارسی چیست

نشان خورشیدی، تنها نشان با اهمیت برای تعیین نقشه ی روح نیست. نشان ماه و نشان رایزینگ نیز حائز اهمیت هستند. نشان ماه برای افرادی با نشان خورشیدی مشابه، متفاوت است. ماه گویای احساسات درونی، ترس ها، نگرانی ها و نیاز به احساس امنیت، تیمار شدن و تعادل است. نشان ماه نشان می دهد چقدر دیگران را حمایت، تشویق و تغذیه ی احساسی می کنید.

نشان رایزینگ یا اَسِندِنت، از طریق تاریخ، مکان و ساعت دقیق تولد مشخص می شود. چارت تولد هر فرد، 12 خانه دارد و نشان رایزینگ، چرخه ی آغاز این خانه هاست. نشان رایزینگ، صفات فرد در اجتماع و در ارتباط با دیگران است. معمولاً وقتی برای اولین بار با کسی ملاقات می کنیم، نشان رایزینگ ما جلوه می کند. نشان خورشیدی گویای صفات درونی تر فرد است که افراد نزدیکتر (خانواده و دوستان)، آنها را مشاهده می کنند. بسیاری از ستاره شناسان، نشان رایزینگ را ماسک های اجتماعی ما در نظر می گیرند.

در ادامه به تشریح ویژگی های هر نشان می پردازیم. به یاد داشته باشید که هر نشان، صفات مثبت و منفی خودش را دارد. درواقع، ما ترکیبی از مثبت و منفی هستیم. وقتی برای زندگی زمینی، وارد کالبد فیزیکیمان شدیم، هدف ما بهبود و عبور از صفات منفی و بازتاب صفات مثبت نشان آسترولوژی و دستیابی به هدف روحمان بود. و البته، این نکته را هم در نظر داشته باشید که ما انسان ها ترکیبی از هر دوازده نشان هستیم اما نشان خورشیدی، نشان ماه و نشان رایزینگ در ما مشهودتر هستند.

چارت تولد اریس یا فروردین (قوچ)

متولدین 21 مارس تا 20 آوریل (فروردین). نماد این نشان، شاخ انحنادار قوچ است. عنصر نشان اریس، آتش است؛ ماهیت انرژی آن مردانه،سیاره ی حاکم بر آن مارس (مریخ) و از نشان های کاردینال (رهبر) می باشد. متولدین قوچ، بسیار شجاع بوده و از مشکلات زندگی نمی ترسند. قوچ ها منتظر کسی نمی مانند. آنها به واسطه ی کاردینال بودن شان، پرچ مدار و پیشتاز هستند؛ بسیار عجول بوده و از انتظار نفرت دارند. متولدین قوچ در مذاکرات، بسیار رُک و بی مهابا بوده و هیجان زیادی دارند. آنها فعال و مدام در حال حرکت هستند؛ اعتماد به نفس زیادی داشته و گاهی نیز مغرور می شوند؛ می توانند بسیار خودخواه باشند چون نشان قوچ، نشان منیت است. آنها به واسطه ی سیاره ی حاکم بر این نشان (مارس)، زود عصبانی شده و حتی برخورد فیزیکی دارند اما اصلاً کینه ای نیستند. قوچ ها بسیار لجباز هستند و منتظر تأیید دیگران نمی مانند؛ به طور ناگهانی تصمیم گیری می کنند؛ عاشق رقابت هستند؛ ورزش های گروهی را ترجیح می دهند؛ از آنجاییکه روحیه ی عجولی دارند، گاهی اوقات کارها را نیمه رها کرده و از این شاخه به آن شاخه می پرند؛ عاشق سرعت هستند و همه چیز را سریع می خواهند. قوچ نشان حمله است. افرادی که تحت تأثیر نشان قوچ متولد شده اند، برای یاد گرفتن صبر و فروتنی به این جهان آمده اند. آنها باید یاد بگیرند که برای مواجهه با مشکلات، زور کافی نیست و باید استراتژی داشت. چهره های معروفی که در نشان قوچ متولد شده اند شامل لئوناردو داوینچی، لیدی گاکا و مایا آنجلو هستند.

اریس (قوچ) هورسکوپ فروردین ماه

چارت تولد تارس یا اردیبهشت (گاو نر)

متولدین 21 آوریل تا 21 مِی (اردیبهشت). نماد این نشان، سر یک گاو نر است. عنصر دومین نشان زودیاک، خاک است؛ ماهیت انرژی آن زنانه، سیاره ی حاکم بر آن ونوس (زهره) و از نشان های فیکس (ثابت) است. متولدین تارس، نشان وفاداری هستند و می توان همیشه روی آنها حساب کرد؛ وقتی تصمیمی می گیرند، به راحتی نمی توان نظرشان را تغییر داد. اگر تارس ها اراده به انجام کاری داشته باشند، تا آخر پیش می روند. آنها به واسطه ی سیاره ی حاکم بر این نشان (ونوس)، بسیار مادی بوده و دارایی هایشان (پول، خانه، خانواده، شغل و غیره) به آنها امنیت خاطر می دهند. تارس ها سازگاری و انعطاف پذیری بسیار کمی داشته و به سختی تغییرات را می پذیرند، به همین دلیل، گاهی به عقاید نادرست و شرایط ناسالم تن داده و تحمل می کنند چون تمایلی به تغییر ندارند. متولدین تارس، صبر و آرامش زیادی دارند و احساسات خود را خیلی خوب کنترل می کنند و در عین حال، عصبانیت های مخربی دارند. آن ها بسیار لجباز هستند؛ به غذا اهمیت زیادی می دهند و معمولاً آشپزهای خوبی هستند؛ در میان همه ی نشان ها، قویترین حواس پنجگانه را دارند؛ مالکیت برای آنها بسیار شیرین است؛ هنر برایشان بسیار خوشایند است؛ بهترین کیفیت را در هر چیزی می پسندند. درسی که روح های متولد شده در نشان تارس باید بیاموزند این است که شادی حقیقی در درون یافت می شود، جاییکه قدرت در آن است. افرادی مانند جورج کولونی، دیوید بکهام، اَدِل، پرنس الیزابت دوم و ویلیام شکسپیر متولد نشان تارس هستند.

تارس (گاو نر) هورسکوپ اردیبهشت ماه

چارت تولد جمینای یا خرداد (دوقلو)

متولدین 22 مِی تا 21 ژوئن (خرداد). نماد این نشان، دو پیکر یا دوقلو است. عنصر این نشان زودیاک، هواست؛ ماهیت انرژی آن مردانه، سیاره ی حاکم بر آن مرکوری (عطارد) و از نشان های متغیر است. دوقلوها، به واسطه ی سیاره ی مرکوری که سیاره ی ارتباطات است، اجتماعی و سخنور هستند؛ باهوش و زیرک بوده و ذهنی فعال دارند؛ قدرت انتقال و تفکر بالایی دارند به طوریکه گاهی کنترل فعالیت ذهنیشان برای خودشان هم ممکن نیست؛ دوقلوها می توانند در لحظه به چند چیز متفاوت فکر کنند؛ در نوشتن و صحبت کردن بسیار توانمند هستند؛ اهل تفریح بوده و به دوستان جدید علاقمند هستند؛ ایده پرداز هستند؛ تفکرات عمیق ندارند. متولدین نشان دوقلو، معمولاً دو شخصیت متفاوت و مستقل از هم دارند. آنها عاشق تنوع هستند و تکرار برایشان خوشایند نیست؛ از چیزهای قدیمی و تکراری زود خسته می شوند؛ عاشق تجربه های جدید هستند. دوقلوها باید یاد بگیرند چگونه در یک زمان روی یک چیز تمرکز کرده و در لحظه زندگی کنند. زیگموند فروید، مرلین مونرو، آنجلینا جولی، جان کندی و اندرسون کوپر از جمله مشاهیری هستند که در نشان دوقلو متولد شده اند.

جمینای (دوقولو) هورسکوپ خرداد ماه

چارت تولد کنسر یا تیر (خرچنگ)

متولدین 22 ژوئن تا 22 جولای (تیر). کنسر، چهارمین نشان زودیاک بوده و عنصر آن آب است؛ سیاره ی حاکم بر آن، ماه است؛ انرژی آن زنانه و از نشان های کاردینال می باشد. سمبل این ماه هم خرچنگیست که چیز مطلوبی را با چنگالهایش محکم گرفته است. متولدین نشان خرچنگ، استوار و قوی هستند. حفاظت از خانواده برای خرچنگ ها بسیار مهم است. آرامش خانه و خانواده، نیاز و آرزوی خرچنگ است. سوء استفاده از اعتماد خرچنگ مساوی خشم و کینه ی دراز مدت است؛ نوسانات احساسی شدیدی دارند؛ به واسطه ی سیاره ی حاکم بر این نشان (ماه)، مود خرچنگها به سرعت تغییر می کند. متولدین نشان خرچنگ ذاتاً خونسرد هستند اما خشمی طوفانی دارند. حساسیت بالای خرچنگ ها می تواند آنها را در حسرت گذشته غرق کرده و به انزوا بکشاند. آنها مرموز و عمیق هستند؛ در پی روابط عمیق و معنادار هستند. متولدین نشان خرچنگ باید یاد بگیرند که همان اندازه که دیگران را دوست دارند و از آن ها مراقبت می کنند، خودشان را نیز دوست بدارند. خرچنگ ها باید خود عشق ورزی را تمرین کنند. همچنین، آنها باید احساسات منفی که انرژی شان را تخلیه می کنند رها کرده و دردهای گذشته را ببخشند. خرچنگ ها باید به خاطر داشته باشند که با در آغوش کشیدن عشق الهی، قدرت و امنیتی که از زمان تولد در جستجوی آن بودند را تجربه خواهند کرد. و این امر برای همه ی ما نیز صادق است. هلن کِلِر، نلسون ماندلا، رابین ویلیامز و پرنسس دیانا از متولدین نشان خرچنگ هستند.

کنسر (خرچنگ) هورسکوپ تیر ماه

چارت تولد لئو یا مرداد (شیر)

متولدین 23 جولای تا 21 آگوست (مرداد). لئو، پنجمین نشان زودیاک و نشان آن آتش است. سمبل این نشان، شیر یالدار است؛ انرژی زنانه دارد؛ از نشان های فیکس بوده و خورشید حاکم بر آن است. لئوها مثل خورشید بخشنده هستند؛ همانطور که به دیگران عشق می دهند و قلب دیگران را شاد می کنند دوست دارند خودشان هم عشق و شادی دریافت کنند؛ دوست دارند مرکز توجه باشند؛ فراموش می کنند که نیازی نیست همیشه بدرخشند؛ بهتر است خودشان باشند و باور کنند همانطور که هستند دوست داشتنی و مورد تحسین می باشند. لئوها وفادار و حافظ دلدار خود هستند؛ عصبانیت های زود گذر دارند؛ خلاق، سرزنده، پر شور و پرانرژی هستند؛ نیاز شدیدی به عشق و قدردانی دارند. درس روح لئوها معمولاً این است که از ایگو رد شوند چون ایگو به آنها توهم قدرت زمینی می دهد. لئویی که به قدرت حقیقی چنگ بزند، می تواند به موفقیت های بزرگی برسد. وقتی نیاز به عشق بیش از نیاز به قدرت شود، لئو به سرعت در مسیر روشنبینی حقیقی قرار می گیرد. نیل آرمسترانگ، مَدونا، جنیفر لوپز، باراک اوباما و فیدل کاسترو در نشان لئو متولد شدند.

لئو-شیر-هوروسکوپ-مردادماه

چارت تولد ویرگو یا شهریور (خوشه)

متولدین 22 آگوست تا 23 سپتامبر (شهریور). سمبل این نشان، دختریست که خوشه های گندم در دست دارد. عنصر این نشان، هواست؛ انرژی آن مردانه، سیاره ی حاکم بر آن مرکوری و از نشان های متغیر است. متولدین نشان خوشه، سخت کوشترین افراد هستند. به واسطه ی حاکمیت مرکوری بر این نشان، متولدین این نشان دوست دارند درمورد کارهایشان با دیگران صحبت کنند؛ بسیار ریزبین و آنالیزگر هستند؛ منظم، منطقی، واقعبین، بسیار کمالگرا، یار و مراقبان بسیار خوبی هستند. در نوشتن و صحبت کردن مهارت دارند. با اعداد و ارقام ارتباط خوبی دارند؛ به سلامت جسمی اهمیت می دهند. خوشه ها، درمانگران زمین هستند. خوشه ها باید یاد بگیرند که آنها مجبور نیستند برای کمال تلاش کنند چون همه چیز در جهان هستی ذاتاً کامل و بی نقص است. خوشه ها باید از توانبخشی به دیگران هم دست بردارند. آنها باید عقب ایستاده و اجازه بدهند نیروهای الهی کار خودشان را انجام دهند؛ باید باور کنند که آنها خدا نیستند. آنها به قدری درگیر کمک کردن به دیگران هستند که از مأموریت زمینی خود منحرف می شوند. وقتی خوشه ها بفهمند که هر چیزی همانطوری است که باید باشد (در نظم بی عیب و نقص الهی)، می توانند به سمت نوری عظیم تر حرکت کنند. از جمله متولدین نشان خوشه می توان از وارِن بافِت، پرنس هَری، مایکل جکسون و لیندون جانسون نام برد.

ویرگو-خوشه-هوروسکوپ-شهریورماه

چارت تولد لیبرا یا مهر (ترازو)

متولدین 2 سپتامبر تا 23 اکتبر (مهر). عنصر این نشان هواست؛ سیاره ی حاکم بر آن ونوس است؛ ماهیت انرژی آن زنانه و از نشان های کاردینال است. ترازو تنها نشانی است که سمبل آن نه انسان است نه حیوان بلکه یک شیء است (ترازو). متولدین ترازو، همیشه وجوه مثبت و منفی مسائل را باهم دیده و ارزیابی می کنند و این ارزیابی همه جانبه، انتخاب را برای آنها مشکل می کند چون فرصت اقدام را از دست می دهند. ترازوها برای تمامی کارها به دنبال شریک هستند؛ قدرت ذهنی بالایی دارند، تیز بین بوده و به سرعت ارتباط کلامی برقرار می کنند. ترازوها به یک جفت گوش شنوا برای حرف زدن نیاز دارند؛ زیبا دوست و خلاق هستند؛ مشاوران خوبی هستند؛ دیپلماسی قوی دارند. افرادی که در نشان ترازو متولد شده اند می توانند از دید دیگران به قضایا نگاه کنند. درس روح ترازوها این است که گذشته را رها کرده و در تصمیم گیری آرامش پیدا کنند. آنها گاهی نیاز دارند ذهن خود را خاموش کرده و به صدای روحشان گوش کنند. پذیرش آنچه هست، نه چیزی که باید باشد، درس بزرگی برای ترازوهاست. اگر رها کردن و سپردن کارها به خدا را یاد بگیرند، زندگی معناداری خواهند داشت. جولی اَندرو، سیمون کووِل، باربارا والتر و ماهاتما گاندی از متولدین نشان ترازو هستند.

لیبرا-ترازو-هوروسکوپ-مهرماه

چارت تولد اسکورپیو یا آبان (عقرب)

متولدین 2 اکتبر تا 22 نوامبر (آبان). عنصر این نشان، آب است؛ سیاره های حاکم بر آن، پلوتو و مارس هستند؛ انرژی آن، زنانه و از نشان های فیکس هستند. سمبل این نشان، عقربی با نیش زهرآلود است. عقرب ها بسیار احساساتی بوده اما احساسات خود را بروز نمی دهند. آنها بسیار با اراده و با انرژی هستند؛ سیاه و سفید می بینند؛ بسیار کنجکاو، خویشتن دار و اهل رقابت هستند. آنها باختن را دوست ندارند. عقرب ها قابلیت دوباره از نو ساختن را دارند؛ آنها برای همین در این جهان هستند تا به ققنوس بدل شده و تبدیل شدن را تجربه کنند. متولدین عقرب اهل عقب نشینی نیستند و معمولاً کار را به پایان می رسانند. این افراد نمی توانند خشم خود را کنترل کنند و عصبانیت های شدیدی دارند؛ توانایی خواندن فکر دیگران را دارند؛ دریافت های شهودی دارند؛ از خیانت ساده نمی گذرند؛ عاشقان وفاداری هستند. عقرب ها در این زندگی باید یاد بگیرند نبرد درونی بین نور و تاریکی را رها کنند. مرگ ایگو می تواند بزرگترین رستگاری برای عقرب ها باشد. وقتی عقرب ها بیاموزند که از قدرت خود همراه با عشق و شفقت استفاده کنند، دیوارهای زندان را شکسته و آزادی معنوی را تجربه می کنند. بیل گِیتس، مارتین اسکورسِس، ایوانکا ترامپ، تئودور روزِلولت و هیلاری کلینگتون تحت تأثیر نشان عقرب متولد شده اند.

اسکورپیو-عقرب-هوروسکوپ-آبان-ماه

چارت تولد سجیتریوس یا آذر (کماندار)

متولدین 23 نوامبر تا 22 دسامبر (آذر). عنصر این نشان، آتش است؛ سیاره ی حاکم بر آن، ژوپیتر است؛ انرژی مردانه داشته و از نشان های متغیر هستند. سمبل این نشان به شکل یک موجود بالا تنه انسان و پایین تنه اسب است که کمانی را رو به آسمان نشانه گرفته است. متولدین نشان کماندار، در جستجوی فلسفه ی زندگی هستند؛ عاشق یادگیری و ماجراجویی هستند؛ عاشق گردش کردن هستند؛ عاشق گرمای خورشید و نور هستند و به دنبال تاریکی ها نیستند. کماندارها، پر شور، هدفمند، بخشنده، رُک، برونگرا، صادق، بی ریا و متعصب روی باورها هستند. آنها تئوری های بی منطق را نمی پذیرند. درس روح های متولد نشان کماندار کمی چالش برانگیز است. آنها اغلب تعهد را به عنوان چیزی می بینند که برای یافتن حقیقت وجودیشان محصورشان می کند. کماندارها باید ایمان و تعهد به ایمان را یاد بگیرند. آنها باید به روح خود اعتماد کنند تا ببینند که با دوروتی در شهر اوز فرقی ندارند، دختری که برای یافتن آزادی واقعی، به سرزمین دیگری سفر کرد و فهمید که آزادی و خانه در قلب خود اوست. فرانک سیناترا، استِوِن اسپیلبرگ، برد پیت، بریتنی اسپیر و مارک تواین متولدین نشان کماندار هستند.

سجیتریوس-کماندار-هوروسکوپ-آذرماه

چارت تولد کپریکورن یا دی (بُز)

متولدین 23 دسامبر تا 20 ژانویه (دی). عنصر این نشان، خاک است؛ سیاره ی حاکم بر آن سترن است، انرژی زنانه دارد و از نشان های کاردینال است. سمبل این نشان به شکل بُز دریایی (که تا کنون یک بُز دریایی را به چشم ندیده ایم) است. متولدین نشان کپریکورن، معتاد به کار و جاه طلب هستند. فتح کردن قله های موفقیت، مهمترین هدف زندگی آنهاست؛ کار برای آنها اولویت اول را دارد؛ آنها روحیه ی مدیریتی دارند؛ بسیار سخت کوش، هدفمند، مسئول، منظم، منطقی، صادق و قابل اتکا هستند. کپریکورن ها عاشق خانواده هستند؛ آنها مدیریت مالی بسیار قوی دارند؛ آنها برای همه چیز برنامه ریزی می کنند. آنها در پی کنترل کردن همه چیز و همه کس هستند و عقاید سنتی دارند؛ گاهی لجباز و بدبین می شوند؛ دیگران را به سختی آنطور که هستند می پذیرند و بخشیدن دیگران برایشان آسان نیست. درس روح های متولد نشان کپریکورن این است که اهمیت های حقیقی زندگی را قبل از اینکه دیر شود درک کنند. آنها باید کمی توقف کرده و گل ها را ببویند. به دلیل مسئولیت پذیری بسیار و سرویس دادن به دیگران، خسته و درمانده می شوند. آنها باید با خودشان مثل یک کودک رفتار کنند و عشق بی قید و شرط به خود بدهند. آنها باید بپذیرند که به اندازه ی دیگران خوب هستند؛ باید خود و زندگی را از نگاه الهی ببینند تا عشق حقیقی را تجربه کنند، عشقی که با سخت کار کردن و راضی کردن دیگران به دست نمی آید. اِلویس پِرِزلی، تایگر وودز، کِیت میدِلتون و میشل اوباما از متولدین نشان کپریکورن هستند.

کپریکورن-بز-هوروسکوپ-دی-ماه

چارت تولد آکواریوس یا بهمن (دلو)

متولدین 21 ژانویه تا 19 فوریه (بهمن). عنصر یازدهمین نشان زودیاک، هواست؛ سیاره ی حاکم بر آن، اورانوس و سترن است؛ انرژی مردانه دارد و از نشان های فیکس است. سمبل نشان آکواریوس، زنی است با کوزه ای که از آن آب می ریزد. آب به معنی آگاهی و انرژی حیات است که آکواریوس بر کُل بشریت می ریزد. سمبل این نشان معمولاً با دو خط مواج روی هم نشان داده می شود. در میان سایر نشان های زودیاک، متولدین آکواریوس عجیب ترین و غیر قابل پیشبینی ترین افراد شناخته می شوند. همچنین، آکواریوس ها همیشه قادر هستند برای رهایی از مشکلات، ایده های عجیب ارائه دهند. آنها بسیار اجتماعی بوده و دوستان فراوانی دارند اما کیفیت رابطه بیش از کمیت آن برایشان حائز اهمیت است. آکواریوس ها برای تغییر دادن جهان آمده اند. آنها می خواهند زمین را جای بهتری برای زیستن کنند، بسیار بشر دوست هستند؛ حامی حقوق حیوانات، گیاهان و محیط زیست هستند. آکواریوس ها با فضای خارج از جو زمین ارتباط دارند و ایمپالس های الکتریکی باعث تصمیم گیری ها و عکس العمل های ناگهانی آنهاست؛ آنها قادر هستند هر ایده ای را جهانی کنند. متولدین آکواریوس وابسته ی یک نفر نمی مانند و تعادل احساسی ندارند؛ پیشرو، مستقل، آزادی طلب، صادق، رُک و خودباور هستند؛ آکواریوس ها زود خشم و بی صبر هستند و خیلی هم زود آرام می شوند (اورانوسی) و گاهی، سختگیر و سنگدل هستند (سترنی) و این به دلیل حاکمیت دو سیاره ی متفاوت بر نشان آنهاست. درس آکواریوس ها این است که بُعد احساسی خود را فعال کرده تا عشق، قدردانی و دلسوزی را تجربه کنند. متولدین آکواریوس باید طبیعت الهی خود و دیگران را که هدف غایی تمامی روح هاست، در آغوش کشیده و بپذیرند. توماس ادیسون، باب مورلی، اِلِن دِگِنِرس، روزا پارکز و اُپرا وینفری از متولدین نشان آکواریوس هستند.

آکواریوس-دلو-هوروسکوپ-بهمن-ماه

چارت تولد پایسیس یا اسفند (ماهی)

متولدین 20 فوریه تا 20 مارس (اسفند). عنصر این نشان، آب است؛ سیاره های حاکم بر آن، نپتون و ژوپیتر هستند؛ انرژی زنانه داشته و از نشان های متغیر هستند. سمبل این نشان، دو ماهی شناور در دو جهت مخالف است که توسط ریسمانی به هم وصل شدهاند. متولدین ماهی، بسیار فداکار هستند؛ قدرت خلاقیت و تصویرسازی فوق العاده بالایی دارند؛ کیفیت و عمق برایشان اهمیت بیشتری دارد؛ عاشق عشق ورزیدن هستند، انعطاف پذیری بالا، اراده ی قوی و ذوق و استعداد هنری بالایی دارند. ماهی ها زود اعتماد می کنند؛ از واقعیت فرار می کنند؛ رؤیاپرداز هستند؛ سخت تصمیم گیری می کنند؛ از تنها ماندن می ترسند؛ قدرت تحمل بالایی دارند؛ خوش باور هستند؛ به راحتی تحت تأثیر انرژی محیط قرار می گیرند و باید از افراد منفی دوری کنند. از آنجایی که ماهی ها دارای دوگانگی هستند، باید راهی برای ایجاد تعادل بین قلمروهای بالاتر دنیای معنوی و قلمروهای پایینتر جهان سه بُعدی پیدا کنند. آنها باید مدام به خودشان یادآوری کنند که آنها تنها، انسان هایی با ابعاد معنوی نیستند بلکه آنها موجوداتی معنوی با تجارب انسانی هستند. به بیانی ساده تر، ماهی ها باید عشق و آرامش بهشت را به نحو بهتری با زمین سه بُعدی ادغام کنند. آنها باید تجارب انسانی داشته باشند. آلبرت انیشتین، جاستین بیبِر، استیو جابز، جسیکا بیل و کری آنروود در نشان ماهی متولد شده اند.

پایسیس-ماهی-هوروسکوپ-اسفندماه

وقتی جایگاه سیارات و ستاره ها و چگونه تأثیرگذاری آنها در زمان تولدمان را درک کنیم و بدانیم که این تأثیرگذاری ها همچنان ادامه خواهند داشت، می توانیم خودمان را با هویت واقعی مان هماهنگ کنیم و همان خود اصیلی باشیم که خالق آفرید. این تنها راه یافتن رسالت روح است. (بخش های حذف شده از کتاب رسالت روح از کیم روسو با ترجمه ویدا کرمی)

سخن پایانی

هوروسکوپ یا طالع‌بینی، یک سیستم پیش‌بینی است که بر اساس تأثیر سیارات و ستارگان بر زندگی انسان، شخصیت و رویدادها، تلاش می‌کند به مردم کمک کند آینده خود را پیش‌بینی کنند یا درک بهتری از خصوصیات شخصی خود پیدا کنند. این مفهوم از دوران باستان به وجود آمده است و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف ریشه‌های عمیقی دارد.

در هوروسکوپ، معتقد هستند که موقعیت و موقعیت نسبی سیارات در زمان تولد فرد، الگویی را شکل می‌دهد که اطلاعاتی درباره شخصیت و سرنوشت آن فرد را فاش می‌کند. بر اساس این اعتقادات، هر ستاره و سیاره خاصی تأثیری خاص بر ویژگی‌ها و رویدادهای زندگی انسان‌ها دارد و با بررسی موقعیت آسمانی در لحظه تولد، می‌توان پیش‌بینی‌هایی در مورد زندگی و شخصیت فرد ارائه کرد.

هر ساله هوروسکوپ مربوط به هر علامت زودتر از شروع سال جدید منتشر می‌شود و مردم می‌توانند با بررسی علائم مختلف هوروسکوپ، پیش‌بینی‌ها و توصیه‌هایی درباره زندگی و موفقیت خود در آینده را دریافت کنند. هوروسکوپ در برخی فرهنگ‌ها به عنوان یک راهنما و نشانه‌گذاری برای اتخاذ تصمیمات، برنامه‌ریزی و همچنین درک بهتر خود و دیگران استفاده می‌شود.

با این حال، مهم است توجه داشته باشید که هوروسکوپ بیشتر یک باور و تفکر فرهنگی است و اعتبار علمی قطعی ندارد. برای بسیاری از مردم، هوروسکوپ فقط یک سرگرمی یا راهی برای خواندن در مورد خصوصیات شخصیتی خود است.

شما متولد چه ماهی هستید آیا هوروسکوپ ماه تولد شما شباهتی با شخصیت شما دارد.؟؟؟ لطفا نظرات خود را با همکاران ما در بخش تحریریه فروشگاه اینترنتی بوکالا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط
بهار سبز

کتاب رسالت روح (چگونه به نور درون خود دست یابیم) اثر کیم روسو توسط خانم ویدا کرمی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

شاید شما هم مانند بسیاری از افرادی که روی این کره ی خاکی زندگی می کنند، از خود بپرسید که هدف از این زندگی چیست؟ من برای چه هدفی به این دنیا آمده ام؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که فکر می کنم؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که دیگران فکر می کنند؟

اگر به زندگی های متوالی اعتقاد دارید، شاید فکر کنید که دلیل حضور شما در این دنیا، مجازات شدن برای فرا نگرفتن درس های زندگی های گذشته است. شاید فکر کنید که در زندگی های گذشته، انسان شرور و پلیدی بودید و حالا زمان تسویه حساب است مطمئنم که یکی از سوالات شما این است که آیا هدف زندگی من بیدار شدن در ساعت پنج صبح برای رسیدن به متروی شلوغ یا گیر کردن در ترافیک صرفا جهت داشتن شغلی ست که هیچ کس قدر زحماتم را نمی داند! و صدای کسانی را می شنوم که روابطی را مورد ارزیابی مجدد قرار می دهند که در راستای هدف زندگی آنها نیستند. چنین روابطی، انرژی را از شما و روح تان گرفته و شما را تبدیل به یک باطری خالی و بدون شارژ می کند. حقیقت چنین روابطی، دروغ است. اگر شما هم شرایطی مشابه موارد ذکر شده را تجربه می کنید، کتاب رسالت روح، راهنمای شماست تا چشمان خود را بر حقایق باز کنید! در کتاب رسالت روح، مراحل ضروری برای شناخت خودتان و شناخت خداوند از طریق خودتان را ارائه خواهم داد. در این کتاب، به شما کمک خواهم کرد تا اشتیاق سوزان که همان «رسالت روح» شماست را بشناسید و با هدفی افتخار آمیز زندگی کنید.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب رسالت روح در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

نیکو نشر

کتاب سفر روح سیری است در عوالم معنوی و دیدار از طبقات مختلف عالم روح از طریق هیپنوتیزم که توسط دکتر مایکل نیوتن نوشته شده و به همت انتشارات نیکو نشر با ترجمه محمود دانایی به چاپ رسیده است. 

آیا از مرگ وحشت دارید؟ آیا نگران هستید که پس از مرگ چه برایتان پیش می آید؟ آیا ممکن است شما روحی داشته باشید که از جای دیگری آمده و پس از حیات جسمانی به همانجا بازگردد؟ یا این فقط توهمی ناشی از ترس از مرگ است؟

همچنین بخوانید: معرفی کتاب رسالت روح

 دکتر مایکل نیوتن یک روانشناس آمریکاییست که با استفاده از خواب مصنوعی (هیپنوتیزم) به درمان مراجعینش می پردازد. کتاب سفر روح حاصل ده سال مطالعه و بررسی موردهای متعدد است. آنچه در این کتاب عنوان شده است جمع بندی بر اساس موارد مشابه ذکر شده توسط تمامی مراجعین در حالت هیپنوتیزم می باشد.

شما را  به مطالعه ی قسمتی از کتاب سفر روح از مایکل نیوتن در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

نیکو نشر

کتاب سرنوشت روح نوشته دکتر مایکل نیوتن در ادامه ی کتاب موفق و پرفروش سفر روح به دنیای پس از مرگ و زندگی در عالم معنا می پردازد. این کتاب به کوشش محمود دانایی ترجمه و توسط انتشارات نیکو نشر چاپ و منتشر شده است. در کتاب سرنوشت روح مایکل نیوتن جزئیات و ابعاد گسترده تری از دنیای پس از مرگ را به خوانندگان به اشتراک می گذارد.

با ما در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا با مطالعه ی معرفی کتاب سرنوشت روح مایکل نیوتن همراه باشید.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم