معرفی کتاب رسالت روح

نوشته شده در تاریخ1400-02-09 توسط 2290
دوست داشتن2

در زندگی هر فردی، دو روز بزرگ وجود دارد: روزی که متولد می­ شود و روزی که می ­فهمد چرا متولد شده است.

معرفی کتاب رسالت روح

کیم روسو ، نویسنده کتاب رسالت روح می گوید:

هدف من از نوشتن این کتاب، متقاعد کردن شما درمورد موضوعی خاص و رهبر معنوی شدن نیست. هدف من، بیدار کردن رهبر معنوی است که در درون همه­ ی شما نهفته است. بنابراین، در خلال آموزه­ های این کتاب، تنها چیزهایی که روحتان بدان نیاز دارد را بیاموزید و بقیه را نادیده بگیرید.

در کتاب رسالت روح، کیم روسو مراحل ضروری برای شناخت مستقیم و بدون واسطه خود و خداوند را ارائه می دهد. او به شما کمک خواهد کرد تا اشتیاق سوزان یا همان رسالت روح خود را بشناسید و با هدفی افتخارآمیز، زندگی کنید. همچنین، از راهنمای روحی­ برایتان سخن خواهد گفت که اخیراً در یکی از تجارب هیپنوتیزم خود، بر او ظاهر شد، راهنمایی که او را در نوشتن کتاب رسالت روح یاری کرده و مطالب ارزنده­ ای را در اختیارش قرار داده است.

به گفته کیم روسو، فرقی نمی­ کند در چه جایگاهی باشید، یک هنرمند مشهور، یک مادر خانه ­دار یا یک پدر بازنشسته، یک کارگر ساختمان، یک جراح، یک کتابدار، یک استاد فیزیک، یک دانش­ آموز، یا هرچیز دیگری: کتابی را در دست دارید که برای کمک به شما طراحی شده است. صرف نظر از شغل، تحصیلات، درآمد، مذهب یا ملیتی که دارید، همه­ ی ما، یک روح واحد داریم و همه­ ی نیازها و خواسته­ هایمان در اصل یکسان هستند.

کیم روسو می گوید می­ خواهد به خوانندگان کمک کند تا بفهمند واقعاً که هستند و چرا در این برهه از زمان، روی این کره­ ی خاکی حضور دارند.

از نظر نویسنده، کتاب رسالت روح ، درست مانند در دست گرفتن نقشه ­ی گنج، شما را برای کشف کردن رسالت روحتان هدایت می ­کند و حقایق معنوی درمورد روح، قوانین معنوی حاکم بر روح و مطالبی فراتر از این­ها را بر شما آشکار می سازد.

او در بخش آغازین کتاب رسالت روح می گوید:  

من روحی هستم که تصمیم گرفته ­ام در این برهه از تاریخ، حلول یابم. رسالت من، رسالت یک زنِ متولد در برج دو قلو، نشان دادن عالی­ ترین و خالص ­ترین تجلی انرژی روح منحصر به­ فردم است؛ رسالت من، یاد گرفتن، یاد دادن، خلق کردن و عشق ورزیدن است. رسالت شما هم با رسالت من در ارتباط است. بسیار سپاسگزارم که اجازه می­ دهید در زندگی­ تان حضور یابم و ابزاری را به شما ارائه دهم که برای یافتن پاسخ­ سؤالاتتان بدان نیاز دارید.

از صمیم قلب امیداوارم که این کتاب باعث شود تا همه­ ی رنگ­ های زنده و قوی که همیشه در اطرافتان هستند اما در پس دیدتان مخفی مانده ­اند را ببینید.

حالا هدف (خودساخته) زندگی خود را فراموش کنید و برای کشف رسالت روحتان، با من همراه باشید. این کتاب از زبان من است، یک حقیقت است؛ این کتاب، من هستم، و این کتاب، شما هستید...

بیشتر بخوانید: مطالعه قسمتی از کتاب رسالت روح 

محصولات مرتبط
بهار سبز

کتاب رسالت روح (چگونه به نور درون خود دست یابیم) اثر کیم روسو توسط خانم ویدا کرمی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

شاید شما هم مانند بسیاری از افرادی که روی این کره ی خاکی زندگی می کنند، از خود بپرسید که هدف از این زندگی چیست؟ من برای چه هدفی به این دنیا آمده ام؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که فکر می کنم؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که دیگران فکر می کنند؟

اگر به زندگی های متوالی اعتقاد دارید، شاید فکر کنید که دلیل حضور شما در این دنیا، مجازات شدن برای فرا نگرفتن درس های زندگی های گذشته است. شاید فکر کنید که در زندگی های گذشته، انسان شرور و پلیدی بودید و حالا زمان تسویه حساب است مطمئنم که یکی از سوالات شما این است که آیا هدف زندگی من بیدار شدن در ساعت پنج صبح برای رسیدن به متروی شلوغ یا گیر کردن در ترافیک صرفا جهت داشتن شغلی ست که هیچ کس قدر زحماتم را نمی داند! و صدای کسانی را می شنوم که روابطی را مورد ارزیابی مجدد قرار می دهند که در راستای هدف زندگی آنها نیستند. چنین روابطی، انرژی را از شما و روح تان گرفته و شما را تبدیل به یک باطری خالی و بدون شارژ می کند. حقیقت چنین روابطی، دروغ است. اگر شما هم شرایطی مشابه موارد ذکر شده را تجربه می کنید، کتاب رسالت روح، راهنمای شماست تا چشمان خود را بر حقایق باز کنید! در کتاب رسالت روح، مراحل ضروری برای شناخت خودتان و شناخت خداوند از طریق خودتان را ارائه خواهم داد. در این کتاب، به شما کمک خواهم کرد تا اشتیاق سوزان که همان «رسالت روح» شماست را بشناسید و با هدفی افتخار آمیز زندگی کنید.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب رسالت روح در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

نیکو نشر

کتاب سفر روح سیری است در عوالم معنوی و دیدار از طبقات مختلف عالم روح از طریق هیپنوتیزم که توسط دکتر مایکل نیوتن نوشته شده و به همت انتشارات نیکو نشر با ترجمه محمود دانایی به چاپ رسیده است. 

آیا از مرگ وحشت دارید؟ آیا نگران هستید که پس از مرگ چه برایتان پیش می آید؟ آیا ممکن است شما روحی داشته باشید که از جای دیگری آمده و پس از حیات جسمانی به همانجا بازگردد؟ یا این فقط توهمی ناشی از ترس از مرگ است؟

همچنین بخوانید: معرفی کتاب رسالت روح

 دکتر مایکل نیوتن یک روانشناس آمریکاییست که با استفاده از خواب مصنوعی (هیپنوتیزم) به درمان مراجعینش می پردازد. کتاب سفر روح حاصل ده سال مطالعه و بررسی موردهای متعدد است. آنچه در این کتاب عنوان شده است جمع بندی بر اساس موارد مشابه ذکر شده توسط تمامی مراجعین در حالت هیپنوتیزم می باشد.

شما را  به مطالعه ی قسمتی از کتاب سفر روح از مایکل نیوتن در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

نیکو نشر

کتاب سرنوشت روح نوشته دکتر مایکل نیوتن در ادامه ی کتاب موفق و پرفروش سفر روح به دنیای پس از مرگ و زندگی در عالم معنا می پردازد. این کتاب به کوشش محمود دانایی ترجمه و توسط انتشارات نیکو نشر چاپ و منتشر شده است. در کتاب سرنوشت روح مایکل نیوتن جزئیات و ابعاد گسترده تری از دنیای پس از مرگ را به خوانندگان به اشتراک می گذارد.

با ما در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا با مطالعه ی معرفی کتاب سرنوشت روح مایکل نیوتن همراه باشید.

ذهن آویز، تیر

کتاب در آغوش نور اثر بتی جین ایدی کتابی است که در 7 جلد نوشته شده است در این کتاب نویسنده در یک قدمی مرگ قرار می گیرد سپس به زندگی بر می گردد و تمام آنچه را که برایش رخ داده بود را بازگو می کند. او در کتاب در آغوش نور می گوید که روح انسان قبل از آنکه جسم را در بر بگیرد با مشکلات و سختی های این دنیا آشنایی کامل دارد، ما انسانها که در این دنیا آمده ایم افراد شجاعی هستیم چرا که خیلی از ارواح هستند که تحمل سختی های این دنیا را ندارند و جسم را نمی پذیرند.

کتاب در آغوش نور به همت فریده مهدوی دامغانی ترجمه و توسط انتشارات ذهن آویز و تیر به چاپ رسیده است.

ذهن آویز، تیر

کتاب در آغوش نور 2 جلد دوم از مجموعه ی هفت جلدی کتاب در آغوش نور نوشته ی بتی جین ایدی است که به همت خانم فریده مهدوی دامغانی ترجمه و با همکاری انتشارات ذهن آویز و تیر چاپ و منتشر شده است.

مرگ، همانا تولدی دیگر به دنیای روحانی نور و عشق، و انتقالی از بعد فیزیکی به بُعد روحانی است، و هرگز نباید به عنوان امری ترسناک، و انتقالی دردناک و دهشت آور در نظر گرفته شود ؛ بلکه بیشتر باید به توان عبور از اتاقی به اتاق دیگر در نظر پنداشته شود.

این به راستی، بازگشتی شادمانه و سرشار از بهجت و خشنودی از بابت بازگشت به سرای طبیعی و اصلی ما است: بازگشتی به سوی خدای آفریدگارمان که ما را به کره زمین اعزام فرمود و دیگر بار، پس از حیات زمینی، با آغوشی باز، از ما استقبال می فرماید؟ و این را نیک می دانم، زیرا در تاریخ ۱۸ نوامبر ۱۹۷۳ من نیز پس از جراحیای که به خونریزی شدید منجر گشت، از دنیا رفتم و مرگ را به عین تجربه کردم.

وقایعی که پس از این حادثه برایم روی داد، همه زندگی ام را دستخوش تغییر و تحول کرد، و مرا در مسیری قرار داد که هنوز هم تا امروز در آن حضور دارم، و به گام برداشتن در آن مشغولم... در هنگام مرگ، کالبد جسمانی خود را ترک گفتم، و از میان تونلی تاریک گذشتم ... تونلی که از کره ی زمین تا سرای آسمانی ما امتداد داشت ...

ذهن آویز، تیر

کتاب در آغوش نور 3 یکی دیگر از کتابهای مجموعه ی هفت جلدی فوق العاده ی در آغوش نور نوشته ری میلز است که توسط خانم فریده مهدوی دامغانی ترجمه و با همکاری انتشارات ذهن آویز و تیر چاپ و منتشر شده است.

بتی جین ایدی، نویسنده کتاب زیبای در آغوش نور درباره این کتاب این چنین می نویسد:

هرگز از شنیدن پیامی زیبا که از عشق نامتناهی و بیکران خدای متعال و مهربان باشد، خسته نمی شوم! خود من، همچون شاهد عینی، قدرت بی پایان این عشق را تجربه کرده ام، و نیک می دانم که توصیف آن، امری غیرممکن خواهد بود ... لیکن، با وجود آگاهی به این واقعیت، باز هم تلاش های صادقانه، صمیمانه و شرافتمندانه کسی را که سعی دارد این وضعیت را در چارچوب واژگان و جملاتی قابل درک و فهم برای سایرین جای دهد، تحسین می کنم ، منظورم کسی است که «آن جا... » حضور داشته است.

کتاب بسیار دل انگیز رُی میلز به نام «خاطرات روح... » به راستی یک چنین تلاشی است ؛ و باید اقرار کنم که قلب مرا بی اندازه تحت تأثير سخنان خود قرار داد و منقلب ساخت.

از دوران تجربه نزدیک به مرگم، یگانه شوق و علاقه زندگی ام در این خلاصه شده است که طبیعت حقیقی و مقدس الهی را، آن طور که اجازه یافتم مشاهده کنم، به دیگران توصیف نمایم. به همه عزیزانی که گوشی شنوا دارند و مایلند این مطالب را بشنوند . بنابراین هنگامی که رُی میلز با من تماس گرفت، و از خاطراتی برایم سخن گفت که در دورانی پیش از تولد، « در بهشت » پشت سر نهاده بود، . روح و جانم سراپا دقت، به سخنان او گوش فرا داد ...

ذهن آویز

کتاب در آغوش نور 4 چهارمین جلد از مجموعه ی 7 جلدی فوق العاده ی در آغوش نور نوشته ی بتی جین ایدی است که توسط فریده مهدوی دامغانی ترجمه شده و انتشارات ذهن آویز چاپ و نشر آن را برعهده داشته است.

اجازه دادن برای آن که نورمان برای دیگران بدرخشد، اجازه دادن برای آن که عشق و حقیقتی که در وجودمان نهفته است، به بیشترین تعداد افراد سرازیر گردد، مأموریتی است که به هر یک از ما ارزانی شده است. اجازه دادن برای این که نیکی و خیرمان، بر روی زندگی انسان های دیگر جاری شود، نه تنها ما را به خدای مهربان و متعال نزدیک تر می سازد، بلکه موجب ایجاد شدن همان «بیداری معنوی» اساسی در عالم هستی کنونی می گردد؟

این بیداری، هر لحظه بیشتر شکل می گیرد و از قدرت و نیروی خاصی بهره مند می شود . این بیداری، موجب می شود تا بسیاری از انسان های روی زمین، بیش از پیش در جوار ذات اقدس و جلیل الهی قرار گیرند. این جنبش، عالمگیر و همگانی است. این جنبش، غیر قابل توقف است! و نخستین حرکت آن، باید همانا از درون قلبهایمان آغاز شود و به سمت زندگی دیگران سرازیر شود. این یگانه کار خدای متعال نیست. کاری نیست که خدای مهربان به تنهایی انجام دهد. این وظیفه و مأموریت ما است. شانس و موقعیت ما است. یاری و خدمت ما است.
و تنها زمانی می تواند به راستی پیشرفت کند که ما اجازه دهیم نورمان به هر سو بتابد و نورافشانی خیره کننده ای را ایجاد نماید ...!

ذهن آویز

کتاب در آغوش نور 5 نوشته ی جرج ریچی جلد پنجم از مجموعه ی هفت جلدی در آغوش نور است که توسط فریده مهدوی دامغانی ترجمه و به کوشش نشر ذهن آویز چاپ و منتشر شده است.

با نهایت حیرت، به شدت بیش از پیش افزایش یافته آن نور خیره شدم؛ آن نور از هیچ کجا نمی آمد، اما همزمان، گویی در هر سو می درخشید! حتی همه ی لامپهای آن بخش نیز نمی توانستند چنین نور اعجاب آوری را به وجود بیاورند! آن نور، به طرز غریبی، درخشان و خیره کننده بود: به این می مانست که گویی میلیونها فانوس بسیار درخشان، همزمان، در نقطه ای روشن شده باشند؛ و درست در میان شگفتی و حیرتم، اندیشه ای بسیار منطقی به ذهنم آمد که از مطالعات من در رشته بیولوژی در دوران آموزشم در کلاسهای پیش دانشگاهی، ایجاد می شد: با خود اندیشیدم که چه شانس بزرگی دارم که در این لحظه، از بینایی فیزیکی برخوردار نیستم! در غیر این صورت، يقينا نابینا می شدم! یقینا رتینای چشمهایم، در یک دهم ثانیه از میان می رفت ...
نه، خود را بیدرنگ تصحیح کردم. نه آن نور.
بلکه او.

او بی اندازه نورانی و درخشان بود تا بتوان به وی نگاه کرد... در آن هنگام، تازه در می یافتم که آن چه به عنوان روشنایی در نظر گرفته بودم، نور نبود، بلکه مردی بود که به داخل اتاقک قدم نهاده بود. یا شاید هم مردی از نور، به نزدم آمده بود.

ذهن آویز، تیر

کتاب در آغوش نور 6 جلد ششم از مجموعه ی هفت جلدی در آغوش نور می باشد که توسط تد داگرتی نوشته شده و با همکاری انتشارات ذهن آویز و تیر چاپ و منتشر شده است.

در بخشی از کتاب در آغوش نور جلد 6 می خوانیم:

در برابرمان، هزاران موجود روحانی، مشغول برقراری ارتباط بودند: از طریق ایجاد اصواتی موسیقایی که همزمان، احساساتی سرشار از نیتی خوب و محبت آمیز نسبت به من بود. آوای درود و تهنیت آنها، در نهایت هماهنگی با آن اصوات موسیقایی که از همان انرژی اولیه ای که از ساختار خود آمفی تئاتر به هر سو پخش می شد به سر می برد، ساطع می گشت. پس از آنکه وارد آن میدان مسابقه عظیم شدم، این امکان را یافتم تا مستقیما به سطح بلورین آمفی تئاتر خیره شوم، و ذرات رنگارنگ نوری را که از میان این ساختار به هر سو جریان می یافت، به عين ببینم. از دیدن آن منظره باشکوه و مؤقر، به شدت منقلب شدم؛ اما احساسات عشقی که از سوی آن موجودات روحانی، به سوی من سرازیر شده بود، به راستی تحمل ناپذیر و منقلب کننده بود!... آن موجودات روحانی به من درود می گفتند، مرا تشویق می کردند، برایم ابراز احساسات می کردند و عشقی شدید را همراه با تشویق و حمایت و اعتمادی عمیق به من انتقال می دادند.

ذهن آویز، تیر

کتاب در آغوش نور 7 هفتمین جلد از مجموعه ی هفت جلدی کتاب های در آغوش نور نوشته ی سارا هینز در مورد احضار ارواح کودکان و زندگی پیشین صحبت می کند این کتاب با ترجمه فریده مهدوی دامغانی و با همکاری انتشارات ذهن آویز و تیر چاپ و منتشر شده است.

در بخشی از کتاب در آغوش نور جلد 7 می خوانیم:

در رؤیا دیدم که در پایین یك پلکان بلند، به رنگ سپید هستم. در کنارم، شوهرم و دو پسرم حضور داشتند، همینطور هم والدینم. خواهرم، برادرم و بسیاری از عزیزانی که دیگر در میان ما نبودند و به عالم باقی شتافته بودند. نام خود را شنیدم که کسی بر زبان راند و سرم را بلند کردم، تختی سلطنتی که با نوری شدید، محصور می شد، در برابر دیدگانم شکل گرفت و مشاهده نمودم که شخصی بر روی آن تخت نشسته است. موجودی محصور از نوری شدید و خیره کننده ناگهان احساسی سرشار از عشق و شفقت و گرما و آرامش و اطمینان به قلبم راه یافت و من آهسته از پلكان صعود کردم و درست در پایین پای آن موجود، در پله ای پایین تر از مکانی که آن موجود والامقام پای خود را بر زمین قرار داده بود، توقف کردم و به حالت احترامی عمیق، سرم را به پایین فرود آوردم و سرشار از ترس و احترام بر جای ماندم. ناگهان دستهایی را دیدم که در برابر دیدگانم قرار گرفت. در آن دستهای زیبا، يك نوزاد درخشان در لباسی سپید قرار داشت...

نوشته‌های مرتبط

جو دیسپنزا کیست

توسطتیم تولید محتوا 8871 1399-07-16
ادامه مطلب

جول اوستین کیست

توسطتیم تولی محتوا 2886 1398-11-06
ادامه مطلب

بیوگرافی جو ویتالی

توسطتیم تولید محتوا 14913 1398-03-25
ادامه مطلب
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم