مزایای سایت خرید اینترنتی کتاب

نوشته شده در تاریخ1398-02-12 توسط 893
دوست داشتن0

کتاب را حافظه بشریت خوانده اند. مجموعه دانش و معارف تاریخ مدّون چند هزار ساله را در کتاب می توان یافت. هیچ کدام از وسایل ارتباطی، ژرفای لازم را در اندیشه و تفکر و حوزه قدرت خلاقیت انسان آن گونه که خواندن و نوشتن پدید می آورد، ایجاد نمی کند. از این رو ترویج کتاب و کتاب خوانی، وظیفه و رسالت اصلی دست اندرکاران فرهنگ و دانش جامعه ما می باشد. هزینه ای که برای خرید کتاب پرداخت می کنیم قطعا کمتر از هزینه ایه که برای نخوندن کتاب در آینده پرداخت می کنیم!

خرید کتاب با تخفیف ویژه

برای ورود به فروشگاه کتاب اینجا کلیک کنید.

خرید کتاب با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب بوکالا تجربه خریدی بسیار منحصر به فرد است. نه تنها می توانید کتاب های متناسب با علایق خود خریداری کنید بلکه می توانید این کار را در زمان استراحت خود در خانه در ساعت 2 نیمه شب نیز انجام دهید. دنیای دیجیتال روش هایی که خوانندگان و نویسندگان در تعامل قرار می گیرند را تغییر داده است و  در حال حاضر  مقایسه با مدل های سنتی تاثیر شگرفی بر چاپ کتاب و خرید کتاب گذشته است. بیایید نگاهی به مزیت های خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه اینترنتی کتاب بوکالا با فروشگاه های سنتی بیاندازیم. اولین چیزی که باید در نظر داشته باشیم انبار کتاب است. فروشگاه های سنتی محدود به فضا و کتاب هایی هستند که در اختیار دارند اما فروشگاه اینترنتی کتاب بوکالا این محدودیت ها را ندارد و نه تنها نویسندگان و عناوین محبوب را عرضه می کند بلکه کتاب های کمتر شناخته شده در هر سبکی را نیز معرفی می نماید. آخرین کتاب های پرفروش فروشگاه اغلب با کتاب های غیرمعمول، کتاب هایی به زبان های خارجی و یا کتاب های تخیلی مشهور شانه به شانه هم قرار دارند. در یک فروشگاه حقیقی، سفارش یک کتاب کمتر شناخته شده هفته ها زمان می برد در حالی که انواع کتاب را می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی در بوکالا سفارش دهید و در کوتاهترین زمان تحویل بگیرید. عامل دیگر راحتی کار است. سادگی فروشگاه اینترنتی کتاب بوکالا مزیت عمده ای برای اهالی فرهنگ و کتابخوانی است که در نواحی زندگی می کنند که در آن جا دسترسی به یک کتابفروشی بزرگ محدود یا نیازمند ساعت ها رانندگی است. خرید اینترنتی کتاب نیازی به رانندگی یا پیدا کردن جای پارک خودرو ندارد و زمان بندی خاصی هم دارند. بوکالا 24 ساعته باز است. از این گذشته، می توانید با نشستن در خانه خود یا با لباس خانگی به بوکالا و انواع کتاب های مورد علاقه ی خود دسترسی داشته باشید و بدون مصرف بنزین و یا ایستادن در صف های طولانی پیشخوان فروشگاه ها، کتاب خود را سفارش دهید. یکی از عوامل اصلی مورد توجه در خرید کتاب از بوکالا هزینه است. به طوریکه می توانید از بوکالا همه ی کتاب ها را با تخفیف حداقل 10 درصدی خریداری نمایید.

برای خرید کتاب با تخفیف ویژه کلیک کنید.

مشتری می تواند در خرید اینترنتی کتاب از بوکالا خریدی با تخفیف داشته باشد، پیشنهادهای خوبی بیابد و با چند کلیک قیمت ها را نیز مورد مقایسه قرار دهد به جای این که به فروشگاه رفته و قیمت ها را مقایسه نماید. مزیت دیگر خرید از بوکالا این است که به مشتری امکان می دهند توضیحات، بازخوردها و مرورهای خود را بنویسند. این کار به خریداران جدید امکان می دهد کتاب ها را بررسی کرده و مرورها را پیش از خرید مطالعه نمایند و به این ترتیب خرید به یک تجربه تعاملی و آگاهی بخش تبدیل می گردد.

برای خرید اینترنتی و تلفنی کتاب های درخواستی از  سایت کتاب بوکالا کلیک کنید.

فروشگاه های اینترنتی کتاب در سال های اخیر بسیار مطرح شده اند. این مساله در وهله اول به دلیل این واقعیت است که کتاب ها معمولا با قیمت های پایین تری نسبت به فروشگاه های سنتی عرضه می شوند و اینکه کتاب های بیشتری برای مشاهده و مقایسه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. البته به هر شکلی که کتاب را بخرید، تا زمانیکه آخرین جمله آن را نخوانید نمی دانید چه چیزی را خریده اید. با این حال، بوکالا معرفی کتاب، قسمتی از کتاب و همچنین نظرات و مرور دیگر بازدیدکنندگان و خریداران  را در اختیار مشتریان قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد تا نگاهی کوتاه به محتوای کتاب داشته باشید.

همان طور که پیشتر گفته شد، مزیت اصلی فروشگاه اینترنتی کتاب بدون شک قیمت پایین تر است. فروشگاه هایی که تنها به صورت آنلاین کار می کنند می توانند قیمت های خود را بسیار پایین بیاورند زیرا نیازی به پرداخت اجاره مکان برای نگهداری کتاب ها یا استخدام لشگری از کارمندان برای کمک به مشتری ندارند. افزون بر این، آن ها گاهی کتاب ها و محصولات مرتبط را به صورت فیزیکی موجود ندارند بلکه صرفا سفارش ها را برای ناشر و عمده فروش ارسال می کنند و این کار هزینه های عملیاتی را کاهش داده و در نتیجه به مالکان فروشگاه های آنلاین امکان می دهد تا کتاب ها را با قیمت های پایین تری عرضه کنند.

راحتی عامل دیگری است که خرید آنلاین را به رشد رسانده است. هر چیزی تنها نیاز به چند کلیک با سرانگشتان شما دارد. می توانید هر زمان که خواستید پشت کامپیوتر نشسته و نیازی به اطلاع از ساعات کاری فروشگاه ندارید و کسی هم برای فروش چیزی به هر قیمت شما را تحت فشار قرار نمی دهد. اگر کتاب خاصی را به عنوان هدیه تولد انتخاب می ­کنید، وب گردی کار راحت تری است. هم چنین، می­ توانید به سادگی قیمت رقابتی را بدون نیاز به رفتن از این فروشگاه به آن فروشگاه برای یافتن بهترین قیمت بیابید.

شما می توانید در بوکالا با کمترین هزینه کتابی را به عنوان هدیه برای عزیزان خود ارسال نمایید.

بسیاری ترجیح می دهند از روش سنتی خرید استفاده کنند زیرا این کار به آن ها امکان می دهد محصولی را با چشمان خود در قفسه کتاب ببینند و آن را لمس نموده و اطمینان حاصل کنند که خرید خوبی انجام داده اند. خرید آنلاین برخی چیزها مانند لباس واقعا کار ساده ای نیست. اما وقتی بحث کتاب است، چنین ریسکی وجود ندارد. شما همان کتابی را دریافت می کنید که سفارش داده اید و به هر حال این تفاوتی با خرید از فروشگاه ندارد. تنها تفاوت واقعی بین خرید آنلاین و آفلاین کتاب این است که وقتی خرید آنلاین را انجام می دهید آن را در همان لحظه دریافت نمی نمایید.

ما در بوکالا مجموعه ای از بهترین کتاب ها را برای شما تدارک دیده ایم. امکان خرید کتاب با تخفیف ویژه و امکان خرید تلفنی کتاب نیز موضوع دیگری است که برای شما فرهیختگان عزیز درنظر گرفته ایم.

نوشته‌های مرتبط

بیوگرافی جو ویتالی

توسطتیم تولید محتوا 14953 1398-03-25
ادامه مطلب

فئودور داستایوفسکی کیست ؟

توسطتیم تولید محتوا 5521 1398-03-23
ادامه مطلب

ده نویسنده ثروتمند و موفق جهان

توسطتیم تولید محتوا 2711 1398-03-16
ادامه مطلب

سفارش تلفنی خرید کتاب

توسطتیم تولید محتوا 1086 1398-03-06
ادامه مطلب

جوجو مویز کیست

توسطتیم تولید محتوا 876 1398-03-06
ادامه مطلب

بیوگرافی اکهارت تله

توسطتیم تولید محتوا 3606 1398-02-16
ادامه مطلب
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم