آموزش یوگا و مدیتیشن در 30 روز

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
5799
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

خاتم کاری یکی از پرفروش ترین و زیباترین صنایع دستی اصفهان با قدمتی بسیار طولانی است. در ساخت قندان سیبی مس و خاتم تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط معروفترین اساتید شاغل در خاتم کاری اصفهان ساخته و پرداخته شده است.

قندان سیبی خاتم کاری شده دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد و به بسیاری از کشورهای جهان صادر می گردد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K063 تولید صنایع دستی آقاجانی از برندهای مشهور تولید صنایع دستی اصفهان با 14 سانتی متر ارتفاع یکی از زیباترین ظروف برای پذیرایی از میهمانان شماست. در ساخت این آجیل خوری مس و خاتم از بهترین مواد اولیه ی جهت دوام و ماندگاری بیشتر این محصول استفاده شده است. این محصول دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

شکلات خوری فیروزه کوبی کد FT078 بزرگترین شکلات خوری در بین ظروف فیروزه کوبی تولید صنایع دستی آقاجانی است. در ساخت این محصول از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. فیروزه استفاده شده در تولید ظروف فیروزه کوبی آقاجانی شناسنامه دار بوده و تمامی محصولات دارای گارانتی 10 ساله ی کیفیت، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 LD می باشند.

در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

صنایع دستی آقاجانی

بشقاب مس و خاتم کاری کد K072 یکی از زیباترین و پرکاربردین صنایع دستی اصفهان تولید برند معتبر آقاجانی است که می تواند به میهمانی های شما رنگ و بوی ویژه هدیه کند. در ساخت این بشقاب مس و خاتم از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط هنرمندان چیره دست اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. از مزایای ویژه ی این محصول می توان به استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 اشاره کرد.

جزئیات محصول
5799

مشخصات

نویسنده
ریچارد هیتلمن
مترجم
علی اصغر شجاعی
ناشر
تهران
تعداد صفحات
264
وزن
380گرم
شابک
9789645609106
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
چیمن

کتاب مراقبه برای افراد پرمشغله جهت آموزش مراقبه برای انسان های پرکار توسط خانم نرگس عیوضی ترجمه و گردآوری شده است چاپ و نشر کتاب حاضر را انتشارات چیمن و موسسه یوگای علمی نوا برعهده داشته اند.

ما در دوره ای به سر می بریم که استرس به عنوان عاملی جدایی ناپذیر از زندگی همواره اثرات ناخوشایند و حتی آسیب زا به ما وارد می کند. انسان به دلیل استرس های مختلف دچار انواع بیماری های جسمانی و روانی شده و توانایی و کارایی اش کاهش یافته است.

در عصر حاضر، فقط انسان هایی می توانند در سلامتی و تعادل به سر ببرند و با توانمندی و نشاط به امور زندگی بپردازند که مهارت مدیریت استرس را بیاموزند. از طرفی برای انسان امروزی زمان نقش بسیار مهمی دارد. انواع مشغله های گوناگون موجب شده است که انسان همواره با کمبود وقت مواجه شود. از این رو ما به روش هایی از مدیریت استرس نیاز داریم که در کوتاه مدت بیشترین اثر را می گذارند.

کتاب مراقبه برای افراد پرمشغله با تکنیک های بسیار ساده که در زمانی کوتاه قابل اجرا هستند، مهارت های مدیریت استرس را به ما می آموزد. این تکنیک ها به ویژه برای افراد پرمشغله که بیشترین نیاز را به آرامش و تمدد اعصاب دارند و اتفاقا کمتر فرصت می کنند به خود بپردازند، طراحی شده است.

نسل نو اندیش

فیلم آموزش مراقبه به همت نشر نسل نواندیش گرداوری و ترجمه شده است این مجموعه شامل دو حلقه دی وی دی بوده و به طور کاربردی مراقبه را آموزش می دهد.

لطفا این فیلم آموزشی را در سکوت و بدون قضاوت و با بصیرت کامل تماشا کنید. آگاهی هایی پیرامون ما وجود دارد که با مراقبه کم کم به آن واقف شده و جهان را از سطح آگاهی بالاتری مشاهده می کنیم جهانی بدون قضاوت و منفی نگری جهانی پر از عشق مراقبه ما را به ژرفای وجود هدایت می کند، وارد ابعاد مختلف جهان هستی کرده و منجر به تلطیف نگرش ما و دیدن جهان از سطح آگاهی برتر می شود و در نهایت زندگی سهل پرانرژی بدون استرس، و شاد را برای ما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است این فیلم جزء کاربردی ترین فیلم های آموزشی در زمینه آموزش مراقبه است.

نسل نو اندیش

کتاب مراقبه در طبیعت نوشته ی علی شمیسا شیوه های نوازش گیری آگاهانه از طبیعت را آموزش می دهد این کتاب به همت نشر نسل نواندیش چاپ و منتشر شده است.

طبیعت منبع انواع نوازش هاست. می توانید هزاران نوازش از او بگیرید و به اجزایش نوازش بدهید. مهم این است که فوت و فن های این شکل و فرم نوازش گیری و نوازش دهی را بیاموزید و بر لحظات حال آن آگاهی داشته باشید که این خود، شکلی از مراقبه عمیق در طبیعت است. مراقبه عمیق یعنی شما با فلسفه احترام به طبیعت و آگاهی کامل، از او نوازش گیری کنید و گاهی به اجزای آن با جان و دل نوازش دهید و از این تعامل و بده و بستان ها لذت مادی و معنوی ببرید.

طبیعت درمانگری بزرگ است که با ادبیات مراقبه درک آن آسان تر خواهد بود. پس بیایید شاگردی آن را بپذیریم و آب را از سرچشمه بنوشیم و این قدر به اندیشه های آلوده و مزاحم زندگی نپردازیم. هر روز خودتان را در نمادها و نشانه های طبیعت به جریان بیندازید و از آنها نهایت نوازش و آرامش را بگیرید. آدرس اصلی خوشبختی و آرامش همین جاست، جایی دیگر نروید. نویسنده این کتاب را به تورهای گردشگری طبیعت (توریسم درمانی) اکیدا پیشنهاد می کند.

ناک

کتاب سلام بر خورشید با هدف آموزش یوگا به کودکان با شعر خانم پونار آسوبار و تصویرسازی خانم یکتا شیرکوَند کتابی است که جهت افزایش تمرکز کودکان، این کتاب توسط نشر ناک چاپ و منتشر شده است.

سلامتی، ثروت است و آرامش ذهن، خوشبختی؛ و یوگا این دو را به ما می‌بخشد. یوگا، در زبان سانسکریت به معنی اتحاد است؛ ایجاد اتحاد در ذهن و جسم افراد و درنتیجه تعادل در بدن. یوگا یک مذهب نیست، بلکه نوعی کسب تمرکز است که با تمرینات بدنی و تنفسی باعث آرامش ذهنی و جسمی انسان می‌شود. این کتاب تمرینات "سلام بر خورشید" را که در سانسکریت "سوریاناماسکارا" گفته می‌شود، آموزش می‌دهد. دوازده حرکت متوالی که بدن را گرم کرده و انعطاف آن را بالا می‌برد و هم‌زمان، باعث می‌شود چاکراها (چرخه‌های انرژی در بدن) متعادل شود. با توجه به این‌که کودکان، بسیار بازیگوش بوده و تمرکز پایینی دارند، می‌توانیم تمرکز را با تمرینات یوگا به آنها هدیه دهیم.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم