تامین مالی پروژه در عمل

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی ساخته شده از بهترین فیروزه نیشابور و مس تولید صنایع دستی آقاجانی است. این گلاب پاش فیروزه کوب دارای استاندارد ملی ایران و گارانتی 10 ساله ی تولید کننده است. ارتفاع این محصول 53 سانتی متر است. لازم به ذکر است از آنجا که تمامی مراحل تولید گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی با دست انجام می شود احتمال چند سانتی متر تفاوت در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K064 با ارتفاع 16 سانتی متری یکی از محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی است که در ساخت و تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این آجیل خوری مس و خاتم دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد. خاتم کاری یکی از زیباترین و مشهورترین صنایع دستی اصفهان است.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان مسی فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور و مس توسط هنرمندان اصفهانی ساخته شده است. این «گلدان فیروزه کوبی» دارای گواهینامه جهانی iso9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و همچنین دارای کارت ضمانت 10 ساله صنایع دستی آقاجانی است.

جزئیات محصول

مشخصات

عنوان کتاب
کتاب تامین مالی پروژه در عمل مطالعات موردی
عنوان اصلی کتاب
Project Finance in Practice: Case Studies, 2014
نویسنده
کارمل دی ناهلیک، کریس جکسون
مترجم
سید محسن فاضلیان، احمد رضا کریمی اشنی
ناشر
گیوا
تعداد صفحات
260
زبان کتاب
فارسی
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
قطع
وزیری
شابک
9786004514934
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
نسل نو اندیش

کتاب از خوب به عالی اثر جیم کالینز توسط فاطمه باغستانی ترجمه و به کوشش انتشارات نسل نواندیش چاپ و منتشر شده است.

با خواندن این کتاب علمی، بیشتر باورهای فعلی خود را زیر سؤال می برید. کتاب از خوب به عالی تعاریفی جدید از واژه هایی چون مدیرعامل قدرتمند، مدیریت، تصاحب و ادغام سازمانها ارائه می دهد. در این کتاب می فهمیم که متوسط بودن برای موفق بودن کافی نیست بلکه خوب بودن و حرکت به سوی عالی شدن، کلید موفقیت است. اگر به دنبال مطالعه ای علمی و جذاب برای شناخت عواملی هستید که شرکت های ابرقدرت امروز را شکل داده اند، کتاب از خوب به عالی را بخوانید. شاید فکر کنید کتاب از خوب به عالی یک کتاب مدیریتی و مناسب برای صاحبان کسب و کار است؛ اما این کتاب راز رسیدن به عالی ترین جایگاه انسانی و تفکر خلاق را به شما می آموزد. این کتاب به شما یاد می دهد در هر موقعیتی که قرار دارید، می توانید با وسعت بخشیدن نگرش خود، به جایگاهی والاتر دست یابید.

معرفی، خلاصه و خرید کتاب با تخفیف در فروشگاه اینترنتی بوکالا

بنیاد فرهنگ زندگی

کتاب رازهای مدیریت وارن بافت درباره ی نفر اول ثروت آفرینی جهان توسط ماری و دیوید کلارک نوشته شده است. کتاب رازهای مدیریت وارن بافت توسط ناهید سپهرپور ترجمه و با همکاری انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی و سکوی پرتاب چاپ و منتشر شده است.

وران بافت از یازده سالگی با فروش نوشابه و روزنامه کسب و کار خود را آغاز نمود و امروز صاحب شرکتهای فراوانی است که هم اکنون ۲۲۳۰۰۰ نقر در آن مشغول به کار شده اند.
نویسندگان در کتاب رازهای مدیریت وارن بافت از سادگی، سرعت عمل، قاطعیت در تصمیم گیری، شیوه نگاه بلندمدت به سرمایه گذاری ها، مدیریت مناسب در منابع انسانی، درک فرصتهای بازار و بهره وری سریع از آنها و سایر جادوهای وارن بافت در مدیریتش پرده برمی دارند.

وارن بافت، ثروت افسانه ای خود را که در سالیان گذشته تنها سی میلیارد دلار آن را به امور خیریه اختصاص داد حاصل اصول مدیریتی خود در شرکتهایش می داند.

قدرت کتاب رازهای مدیریت وارن بافت، سادگی در بیان، کوتاهی در کلام، سرعت بالا در تاثیرگذاری، عمق در تحلیل های ماندگاری در مثال ها، گسترده بودن در تجربیات و در نهایت فراگیر بودن در راهکارها می باشد، این کتاب گوهری تازه در شرکت مدیریت، سرمایه گذاری و زندگی شخصی می باشد.

بهار سبز

کتاب جعبه سیاه اینستاگرام با هدف آموزش جامع اینستاگرام به کوشش حسین نصیری تالیف و به اهتمام انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

کمپانی فیس‌بوک در سال‌های گذشته اقدامات بسیاری برای بهبود فضای اینستاگرام و جذب کاربران انجام داده است. یکی از این اقدامات اضافه کردن الگوریتم و ایجاد قواعد متعدد برای ایجاد و مدیریت یک پیج اینستاگرامی است و تنها افرادی که با این الگوریتم‌ها آشنا هستند و طبق آن‌ها عمل می‌کنند قادرند پیج‌هایی قدرتمند و با تعداد مخاطبانی بسیار بالا ایجاد کنند. متاسفانه منابع زیادی برای آشنایی و یادگیری الگوریتم‌های اینستاگرام وجود ندارد و این الگوریتم‌ها در یک فضای بسته و اصطلاحا جعبه سیاه (black box) وجود داشته و تنها افراد کمی به‌طور دقیق از نحوه‌ی کارکرد آن‌ها اطلاع دارند.

کتاب جعبه سیاه اینستاگرام کتابی است که با دسترسی به جدیدترین به‌روزرسانی الگوریتم‌های اینستاگرام و ترکیب آن‌ها با نکات مهمی در زمینه‌ی کسب‌وکار و فروش آنلاین، به منبعی جامع و قدرتمند برای افرادی که قصد شروع یک کسب‌وکار در اینستاگرام و یا افرادی که قصد برندسازی شخصی و فروش محصول و خدمات خود را در این فضا دارند تبدیل شده است.

در کتاب جعبه سیاه اینستاگرام می‌آموزید که در مدت ۹ ماه یک کسب‌وکار اینستاگرامی را مطابق با الگوریتم‌های اینستاگرام از صفرتاصد پایه‌گذاری و مدیریت کنید و علاوه بر جذب کاربران متعدد و برندسازی شخصی، به درآمدی بالا و پایدار دست پیدا کنید.

هیرمند

کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد نوشته ی راین دیس و راس هنبری توسط محمد فانی ترجمه و نشر هیرمند چاپ و نشر آن را برعهده داشته است.

اگر می خواهید کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید و یا اگر هدفتان فقط رشد شبکه های اجتماعی تان است کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد به شما کمک می کند.

برای ایجاد یک مسیر تکرارشونده ی استراتژیک برای مشتریان و خریداران دائمی شما را راهنمایی می کند. اگر در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مشغول به فعالیت حرفه ای هستید، این کتاب به عنوان یک مرجع و دایره المعارف تمام و کمال به شما کمک خواهد کرد.

بدون شک در عصری که همه جوانب زندگی مان این چنین تحت تاثیر عوامل دیجیتال و مبتنی بر اینترنت قرار دارد، بهره گیری از سبک جدیدی که همان بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نام دارد، ضروری می باشد. بازاریابی دیجیتال درواقع به کارگیری ابزارهایی مناسب در بستر دیجیتال است، تا در نایل شدن اهداف نهایی و اصلی مربوط به بازاریابی یک سازمان و یا یک کسب و کار، کمک شایانی نماید. 

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم