ترانه های اورشلیم

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
65267
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

گلدان شلغمی مس و خاتم کاری اصفهان تولید صنایع دستی آقاجانی یکی از زیباترین محصولات برند آقاجانی است. در ساخت این گلدان خاتم کاری از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط بهترین اساتید اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. از ویژگی های ممتاز این محصول استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان صراحی مس و خاتم تولید صنایع دستی آقاجانی از زیباترین و پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان به شمار می رود. در ساخت این گلدان خاتم کاری شده از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط مشهورترین اساتید ساخته و پرداخته شده است. 

این محصول دارای گواهینامه کیفیت جهانی ISO 9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و در مقابل ضربه، رطوبت و نور آفتاب مقاوم می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

دخل بزرگ مس و خاتم تولید برند آقاجانی می تواند جلوه ویژه ای به منزل و یا محل کار شما بدهد این محصول با ارتفاع 19 سانتی متر یکی از زیباترین و پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان است که توسط اساتید اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. هم اکنون می توانید دخل مس و خاتم آقاجانی را با بهترین قیمت و تضمین کیفیت از فروشگاه اینترنتی بوکالا با ارسال رایگان خریداری نمایید.

جزئیات محصول
65267

مشخصات

نویسنده
ادریس بختیاری
ناشر
چشمه
تعداد صفحات
184
وزن
161گرم
شابک
9786002299123
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم