خودت را شارژ کن (تکنیک هایی ساده برای تجدید قوا و حفظ شادابی)

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
60835
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی ساخته شده از بهترین فیروزه نیشابور و مس تولید صنایع دستی آقاجانی است. این گلاب پاش فیروزه کوب دارای استاندارد ملی ایران و گارانتی 10 ساله ی تولید کننده است. ارتفاع این محصول 53 سانتی متر است. لازم به ذکر است از آنجا که تمامی مراحل تولید گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی با دست انجام می شود احتمال چند سانتی متر تفاوت در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K064 با ارتفاع 16 سانتی متری یکی از محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی است که در ساخت و تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این آجیل خوری مس و خاتم دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد. خاتم کاری یکی از زیباترین و مشهورترین صنایع دستی اصفهان است.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان مسی فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور و مس توسط هنرمندان اصفهانی ساخته شده است. این «گلدان فیروزه کوبی» دارای گواهینامه جهانی iso9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و همچنین دارای کارت ضمانت 10 ساله صنایع دستی آقاجانی است.

جزئیات محصول
60835

مشخصات

عنوان کتاب
خودت را شارژ کن : تکنیک هایی ساده برای تجدید قوا و حفظ شادابی
نویسنده
سندی تای کیو کن شیمو
مترجم
منیره دشتی
ناشر
بهار سبز
تعداد صفحات
112
وزن
135
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
قطع
رقعی
شابک
9786008124481
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
بهار سبز

کتاب جامع روش درمانی هواپونوپونو نوشته ی لوک بودین، ناتالی بودین لامبوی و ژان گراسیت توسط خانم مژگان جمالی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

واقعیتی که تکنیک هواپونوپونو ما را با آن روبرو می کند اینست که ما خودمان و به تنهایی مسئول تمامی شکست ها، ناکامی ها، يأس ها و نومیدی هایمان، البته در کنار موفقیت های مان هستیم. پذیرش این مسئله بسیار دشوار است و اغلب چنين گفتگوهایی را در درونمان بر می انگیزد: آخه من که انتخاب نکردم در این خانواده، یا شهر یا کشور متولد بشوم و اصلا توی این قاره زندگی کنم، اگر دست من بود انتخاب می کردم که در خانواده ای پولدار و دارای جایگاه اجتماعی بالا به دنیا بیایم، دور و برم پر باشد از آدم های موفق، ازدواجی موفق و زندگی مشترکی شاد داشته باشم. صاحب فلان شغل و فرزندان سالم و خوشبخت و دوستانی باشم که در تنگناها، سراسیمه به یاری ام بشتابند.

می دانید؛ آخه قربانی بودن، آسان ترین راه برای فرار از مشکلات و تبرئه کردن و بی گناه دانستن خودتان و زحمت حل مشکل را به خود ندادن و البته برانگیختن حس ترحم در دیگران است. ذهن انسان بسیار پیچیده است. به راستی که انسانها در گول زدن خود استادند. قربانی بودن هرگونه مسئولیتی را از ما سلب می کند و از طرفی درگیر شدن در روزمرگی و زندگی ماشینی، روز به روز ما را از بعد معنوی وجودمان دورتر می کند، غافل از آنکه عارف بزرگ مولانا می گوید:

راه لذت از درون دان نه از برون، احمقی دان جستن از قصر و حصون

آموزه های عرفان از جمله عرفان هاواییایی و کشفیات فیزیک کوانتوم نیز موید این مطلب است که راه سعادت و خوشبختی در درون انسان است، نه در بیرون. بنابراین شما را فرا می خوانم به اختصاص دادن دقایقی از روز به روحتان، به خواندن کتاب جامع روش درمانی هواپونوپونو، تا یک بار و برای همیشه به این یقین برسید که «من به دلایل کاملا علمی و دینامیک های حاکم بر فیزیک کوانتوم مسئول هر آنچه در زندگی ام هست هستم، چه خوب و چه بد».

کتاب جامع روش درمانی هواپونوپونو این حقیقت را به شما اثبات می کند و به شما شجاعتی بی بدیل می بخشد. پس بخوانید و در آن تعمق کنید و همچون یک شیرمرد و یا شیرزن سینه سپر کنید و نه با زره و گلوله، بلکه در آرامش و با ذکر جملات شفابخش، با تغییر سطح انرژی تان و حل گره کور افکار و باورهای مخربی که زاینده ی تمام ناکامی های تان هستند حیاتی نو خلق کنید، از چنگال ظالم خاطرات رها شوید. شما شایسته ی بهترین ها هستید. مبادا آن را از خود دریغ کنید. سپاسگزارم. دوستتان دارم. (مژگان جمالی)

گیوا

کتاب فواید گیاه خواری نوشته صادق هدایت توسط انتشارات گیوا چاپ و منتشر شده است.

مابین احتیاجاتی که انسان را پیوسته در فشار گذاشته، از همه سخت تر و از همه وسیع تر، احتیاج خوردن است. این احتیاج، وابسته به زندگانی می باشد، چه برای مرمت قوایی که به مصرف می رسانیم، ناگزیریم به وسیله ی خوراک، قوای دیگری جانشین آن بنماییم تا بدن به تحلیل نرود. زندگی، شبیه است به یک آتشکده که باید مرتب مواد مشتعله به آن برسد تا خاموش نگردد.

شما را در ادامه به مطالعه ی قسمتی از کتاب فواید گیاهخواری نوشته صادق هدایت در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم