دختری با هفت اسم (فرار از کره شمالی)

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
70486
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

خاتم کاری یکی از پرفروش ترین و زیباترین صنایع دستی اصفهان با قدمتی بسیار طولانی است. در ساخت قندان سیبی مس و خاتم تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط معروفترین اساتید شاغل در خاتم کاری اصفهان ساخته و پرداخته شده است.

قندان سیبی خاتم کاری شده دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد و به بسیاری از کشورهای جهان صادر می گردد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K063 تولید صنایع دستی آقاجانی از برندهای مشهور تولید صنایع دستی اصفهان با 14 سانتی متر ارتفاع یکی از زیباترین ظروف برای پذیرایی از میهمانان شماست. در ساخت این آجیل خوری مس و خاتم از بهترین مواد اولیه ی جهت دوام و ماندگاری بیشتر این محصول استفاده شده است. این محصول دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

شکلات خوری فیروزه کوبی کد FT078 بزرگترین شکلات خوری در بین ظروف فیروزه کوبی تولید صنایع دستی آقاجانی است. در ساخت این محصول از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. فیروزه استفاده شده در تولید ظروف فیروزه کوبی آقاجانی شناسنامه دار بوده و تمامی محصولات دارای گارانتی 10 ساله ی کیفیت، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 LD می باشند.

در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

صنایع دستی آقاجانی

بشقاب مس و خاتم کاری کد K072 یکی از زیباترین و پرکاربردین صنایع دستی اصفهان تولید برند معتبر آقاجانی است که می تواند به میهمانی های شما رنگ و بوی ویژه هدیه کند. در ساخت این بشقاب مس و خاتم از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط هنرمندان چیره دست اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. از مزایای ویژه ی این محصول می توان به استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 اشاره کرد.

جزئیات محصول
70486

مشخصات

عنوان کتاب
دختری با هفت اسم (فرار از کره شمالی)
نویسنده
هیئون سئولی
مترجم
الهه علوی
ناشر
کوله پشتی
تعداد صفحات
432
وزن
420گرم
زبان کتاب
فارسی
قطع
رقعی
شابک
9786004611312
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
برچسب های محصول
You may also like
قطره

کتاب سه شنبه ها با موری نوشته ی میچ آلبوم تسط خانم  ماندانا قهرمانلو ترجمه و به کوشش انتشارات قطره چاپ و منتشر شده است.

شاید شما نیز مثل میچ، هنگام سیر و سلوک، ردپای مرشدتان را گم کرده، روشن بینی تان را از دست داده اید و جهان را سردتر و بی روحتر احساس می کنید. آیا مایلید بار دیگر مرشدتان را ملاقات کنید، سؤالات مهم تری که همچنان ذهنتان را تسخیر کرده با او مطرح کنید و کلید حل مشکلات زندگی سرسام آور امروزتان را بیابید؟

«کتاب سه شنبه ها با موری» تاریخ نگاریِ اعجاب انگیزِ لحظاتی است که این دو مرد با یکدیگر صرف کردند و میچ از طریق این کتاب هدیه ی ماندگار موری را با جهان سهیم شده است. سه شنبه ها با موری از اکتبر ۱۹۹۷ تا کنون همواره در جدول پرفروش ترین کتاب های سال قرار داشته. اپرا وینفری بر اساس این کتاب فیلمی تلویزیونی تهیه کرد که از تلویزیون ایران نیز پخش شد. این اثر در سی و چهار کشور، و به سی زبان، ترجمه و چاپ شده و پرفروش ترین کتاب سال در کشورهای بسیاری از جمله ژاپن، استرالیا، برزیل و انگلیس نیز بوده است.

گنجینه ای باورنکردنی، درکی از مرگ بشر، راهنمایی مهم و سرچشمه ی روشنگری، کنار مرشدی که تجربه ی مرگش را سهیم می شود، با دانش و بینشی ژرف، آماده ی مواجهه با پدیده مرگ خواهیم شد. من با کتاب سه شنبه ها با موری خندیدم، گریه کردم و پنج جلد از آن را برای فرزندانمان سفارش دادم. (دکتر برنی اس. سیگل، نویسنده ی کتاب عشق، درمان، و معجزه)

برج

کتاب من دینامیتم (سرگذشت فردریش نیچه) نوشته ی سو پریدو توسط امین مدی ترجمه و به کوشش نشر برج چاپ و منتشر شده است.

روایت زندگی نیچه غریب است و سرنوشتی که خودش و سپس آثارش بدان دچار شد بس غریب تر. سو پریدو در کتاب من دینامیتم تصویری خارق العاده از زندگی نیچه نقش می کند و نقاط تاریک مرگ و زندگی اش را به روشنی شرح می دهد. آنچه در این کتاب می خوانیم روایت مفصل و گیرایی از زندگی فریدریش نیچه، در شخصی ترین حالت خویش است که او و سیر تحول فلسفه اش را در بستر شرایط زندگی اش قرار می دهد.

زندگی نامه ای ستودنی... نیچه از درون غبار ابهام و شایعه بیرون می آید و به روشنی توصیف می شود... تصویری دقیق و موشکافانه. (پارول سگال، نیویورک تایمز)

همه ی زندگی نامه ها باید چنین باشند: گیرا، هوشمندانه، تکان دهنده، گاهی سراسر خنده آور، مملو از جزئیات یک زندگی خارق العاده. (سارا بیکول، نویسنده در کافه ی اگزیستانسیالیستی)

کتابی فوق العاده درباره ی انسانی به راستی استثنایی. (نایجل واربرتون، فیلسوف انگلیسی)

این شرح پرطراوت از زندگی فریدریش نیچه کاوشی است در حوزه ی شناخت او و ارزیابی آثارش... نیچه اغلب نگران بود که او را نخواهند فهمید و از او سوءاستفاده خواهند کرد، چنین شد و همچنان چنین است و این نشان دهنده ی اهمیت تفسیرهای واضح و روشنی همچون این کتاب است. (نیویورکر)

نگاه

کتاب دلواپسی نوشته ی فرناندو پسوا توسط جاهد جهانشاهی ترجمه و به کوشش نشر نگاه چاپ و منتشر شده است.

فرناندو پسوا (۱۹۳۵- ۱۸۸۸) نویسنده نامدار پرتغالی در کتاب دلواپسی سند وجودی انسان را که در رنج از پیرامون و خودش می باشد ارائه داده است. این اثر بیست سال از عمر نویسنده را به خود اختصاص داد. نخستین قطعات آن را در سال ۱۹۱۳ نوشت و آخرین آن ها را در سال ۱۹۳۴. مطالب آغازین اثر گره خورده با نمادگرایی است. بخش های بعدی که از سال ۱۹۲۴ شروع و به سال ۱۹۳۴خاتمه می یابد بر مبنای مندرجات تاریخی نوشته شده است. شگفت آن که فرناندو پسوا ابتدا کتاب دلواپسی را نوشته ی فردی به نام وینسنت گوئرس معرفی کرد. اما در سال ۱۹۳۰ برناردو سوارز کمک حسابدار را خالق این اثر نامید که شبیه خود اوست. مترجم اثر، زنده یاد جاهد جهانشاهی کتاب را از ترجمه آلمانی آن به زبان فارسی برگردانده است و چاپ جدید اثر از نو ویراست کامل شده است.

مانا کتاب

کتاب میشل اوباما شدن نوشته ی میشل اوباما توسط سپیده حبیبی ترجمه و به کوشش انتشارات مانا کتاب چاپ و منتشر شده است.

هنوز خیلی چیزها در مورد آمریکا و زندگی هست که من هم شناختی از آن ها ندارم و نمی دانم چه آينده ای در انتظار من است اما من از خودم شناخت دارم. پدرم سختكوش بودن را به من یاد داد، آموزشم داد که بخندم و سر حرفم باقی بمانم. مادرم،  به من آموخت که چطور خودم باشم و بی اِبا حرفهایم را بزنم. آنها در آپارتمان کوچکمان در ساوث سایدِ شیکاگو کمکم کردند که متوجه ارزش زندگی شوم، ارزش زندگی خودم و زندگی تمام مردم کشور. مهم نیست اگر گاهی زندگی به ما بد کند و عالی پیش نرود. مهم نیست اگر همه چیز واقعی تر از چیزی پیش برود که خودت می خواهی۔ زندگی هر آدم متعلق به خود آدم است و همیشه هم با آدم می ماند. زندگی را باید ساخت...

نشر نی

کتاب در فاصله دو نقطه نوشته ایران درودی توسط نشر نی چاپ و منتشر شده است.

در بخشی از کتاب در فاصله دو نقطه می خوانیم:

تا این مرحله از زندگی دانسته ام که می باید کوله بار غم ها و دلتنگی ها را بر زمین گذارد و به استقبال آینده رفت. حتی اگر این آینده یک روز یک ساعت یا فقط یک لحظه باشد. مطمئن هستم بهترین لحظه، لحظه ی بعدی زندگی ام خواهد بود. شاید لحظه ی بعدی، نوید خلق اثری باشد که هنوز نیافریده ام. ولی در لحظه ی بعدی، اثری به ابعاد آرزوهایم، اثری به رنگ عشق هایم، اثری به شفافیت تمام آینه ها، خلق خواهم کرد و سپس این اثر را در بالاترین نقطه ی آسمان بر خواهم افراشت تا تصویر تمامی این جهان در آن انعکاس یابد.

به سخن

کتاب پانزده ساله ام و نمی خواهم بمیرم نوشته نویسنده مجارستانی، کریستین آرنوتی می باشد که توسط پرویز شهید ترجمه شده و به کوشش انتشارات به سخن به چاپ رسیده است. کتاب پانزده ساله ام و نمی خواهم بمیرم، زندگینامه خانواده آرنوتی را در خلال جنگ جهانی دوم وقتی بوداپست پایتخت مجارستان در اشغال آلمان بود، را به تصویر می کشد. 

لحن صمیمی و ساده ی نویسنده که از وجودی رنج کشیده و دربه دری دیده و عاری از هرگونه پیرایه ای است، بی اختیار در دل خواننده می نشیند. در بیان آنچه به سر او و خانواده اش و بسیاری از آدم های دیگر طی این دوران مصیبت بار آمده، هیچگونه واژهی فاخر و تزیینی به کار نبرده، بلکه شرح درد و رنج هایی است از دلی آزرده و از زبان دختر نوجوانی که زندگی اش به جای شادکامی و لذت، جز ترس از مرگ، گرسنگی، نگرانی، دربدری و نومیدی چیزی به خود ندیده و در نتیجه، سخن کز دل برآید لاجرم بردل نشیند، در خواننده، اثری ژرف به جا می گذارد.

کوله پشتی

کتاب هاروکی موراکامی با عنوان فرعی خیال پرداز واقع گریز به کوشش خانم مژگان رنجبر گردآوری و توسط انتشارات کوله پشتی چاپ و منتشر شده است.

کتاب هاروکی موراکامی گلچینی است از گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات هاروکی موراکامی، نویسنده پرآوازه ژاپنی. موراکامی نویسنده ای است که فضای خاص بیشتر آثارش گاهی باعث ایجاد ابهام و سؤالات بی شماری از جانب خوانندگان می شود؛ سؤالاتی که در گفت وگوهای این کتاب نیز مطرح می شوند و خواننده پی می برد که خود نویسنده نیز در پی یافتن پاسخی برایشان بوده است. از آنجا که هاروکی موراکامی هیچ گونه واکاوی و شرحی بر آثارش نمی پذیرد، شاید بهترین راه برای درک بهتر فضای داستانهای او این است که پای صحبت خودش بنشینیم. در این اثر، خواننده پاسخ برخی سؤالات خود را خواهد گرفت و با بخشی از فلسفه و جهان بینی هاروکی موراکامی نیز آشنا خواهد شد.

گیوا

کتاب گفتگو با صادق هدایت نوشته ی یوسف یزدانی به کوشش انتشارات گیوا چاپ و منتشر شده است.

کتاب گفت و گو با صادق هدایت کاری بسیار نو و بلکه تاثیرگذار است و نگاهی متفاوت را به خواننده می‌دهد؛ کتابی که می‌توان با قطعیت و حتمیت گفت که در نوع خود بی‌نظیر است و می‌تواند علاقه‌مندان به افکار، آثار، اشعار و بیوگرافی صادق هدایت را امیدوار کند تا صفحه‌ای جدید در تاریخ ادبیات معاصر گشوده و از نو درباره‌ی صادق هدایت قلم بزنند.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب گفتگو با صادق هدایت در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم