زاده در خون (رازهای گم شده فراماسونری)

کتاب زاده در خون یا رازهای گم شده فراماسونری نوشته جان جی رابینسون توسط مرتضی ثاقبی فر ترجمه و به کوشش انتشارات علم چاپ و منتشر شده است.

با ما با مطالعه ی معرفی کتاب زاده در خون (رازهای گمشده فراماسونری) در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا همراه باشید.

ادامه مطلبShow less
موجود شد خبرم کن!
مرجع:
68753
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

خاتم کاری یکی از پرفروش ترین و زیباترین صنایع دستی اصفهان با قدمتی بسیار طولانی است. در ساخت قندان سیبی مس و خاتم تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط معروفترین اساتید شاغل در خاتم کاری اصفهان ساخته و پرداخته شده است.

قندان سیبی خاتم کاری شده دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد و به بسیاری از کشورهای جهان صادر می گردد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K063 تولید صنایع دستی آقاجانی از برندهای مشهور تولید صنایع دستی اصفهان با 14 سانتی متر ارتفاع یکی از زیباترین ظروف برای پذیرایی از میهمانان شماست. در ساخت این آجیل خوری مس و خاتم از بهترین مواد اولیه ی جهت دوام و ماندگاری بیشتر این محصول استفاده شده است. این محصول دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

شکلات خوری فیروزه کوبی کد FT078 بزرگترین شکلات خوری در بین ظروف فیروزه کوبی تولید صنایع دستی آقاجانی است. در ساخت این محصول از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. فیروزه استفاده شده در تولید ظروف فیروزه کوبی آقاجانی شناسنامه دار بوده و تمامی محصولات دارای گارانتی 10 ساله ی کیفیت، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 LD می باشند.

در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

صنایع دستی آقاجانی

بشقاب مس و خاتم کاری کد K072 یکی از زیباترین و پرکاربردین صنایع دستی اصفهان تولید برند معتبر آقاجانی است که می تواند به میهمانی های شما رنگ و بوی ویژه هدیه کند. در ساخت این بشقاب مس و خاتم از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط هنرمندان چیره دست اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. از مزایای ویژه ی این محصول می توان به استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 اشاره کرد.

توضیحات

معرفی کتاب زاده در خون

هدف اصلی پژوهش کتاب زاده در خون (رازهای گمشده فراماسونری) در آغاز فاش کردن یا روشن کردن چیزی درباره فراماسونی یا شهسواران مدافع معبد اورشلیم نبود؛ بلکه فقط می خواستم کنجکاوی خود را درباره برخی جنبه های روشن نشده شورش دهقانان در انگلستان سال ۱۳۸۱ میلادی ارضا کنم، خیزش وحشیانه ای که بالغ بر یکصد هزار مرد انگلیسی را به سوی لندن به حرکت درآورده بود. حرکت دیوانه وار آنها همراه بود با سوختن و تاراج املاک اربابی، شکستن و گشودن درهای زندان ها و از دم تیغ گذراندن هرکسی که در سر راهشان قرار می گرفت.

یکی از رازهای ناگشوده این شورش، سازماندهی نهفته در پس آن بود. مدت چندین سال گروهی از کشیشان ناراضی درجات پایین روحانیت از این شهر به آن شهر می رفتند. و عليه ثروتمندان و فساد کلیسا موعظه می کردند. چند ماه پیش از شورش، جلسات مخفیانه ای در سراسر مركز انگلستان توسط مردانی برگزار می شد که شبکه ارتباطی گسترده ای را پدید آورده بودند. پس از سرکوب شورش، رهبران شورشی اعتراف کردند که دستورهای یک انجمن بزرگ را که گفته می شد در لندن تأسیس شده است، اجرا کرده اند. از آنجا که درباره این سازمان ادعایی اطلاعات بسیار ناچیزی در دست است، بسیاری از پژوهندگان درباره این راز به سادگی به این نتیجه رسیده اند که اصلا چنین انجمن مخفی ای وجود نداشته است

راز دیگر، حملات متمرکز و به خصوص سبعانه شورشیان به فرقه مذهبی شهسواران هاسپیتالر سنت جان بود که اکنون با عنوان شهسواران مالتا شناخته می شوند. شورشیان نه تنها در همه جا جویای کد املاک و اموال آنان برای تاراج و سوختن و با خاک یکسان کردن بودند، بلکه بدن رهبر آنان را از برج لندن بیرون کشیدند و سرش را قطع کردند و در میان شادی و هلهله مردم بر روی پل لندن (لوندون بریج) قرار دادند.

بی گمان در پس این سبعیت و درندگی عنان گسیخته علیه جهادگران صلیبی هاسپیتالر هدفی وجود داشت. وقتی از یکی از رهبران شورشی اسیر شده علت شورش را پرسیدند گفت: اول و بالاتر از همه نابودی هاسپیتالرها. این چه نوع انجمن مخفی ای بود که مهمترین هدفش می توانست چنین نفرت و انزجار خاص باشد؟

شناسایی میل به انتقام از هاسپیتالرها در نزد فرقه ی صليبی رقیب آنان یعنی شهسواران مدافع معبد سلیمان در اورشلیم آسان بود. اما مسئله آن بود که این شهسواران معبد تقریبا هفتاد سال پیش از شورش دهقانان در پی سال ها تعقیب و زندان و شکنجه و در معرض خطر سوزانده شدن در واقع به کلی سرکوب شده بودند. پاپ کلمنس [كلمان] پنجم پس از صدور فرمان انحلال فرقه شهسواران معبد، دستور داده بود که همه اموال و املاک آنان باید در اختیار فرقه هاسپیتالرها قرار گیرد. آیا ممکن بود که میل یک شهسوار معبد به انتقام عملا مدت سه نسل باقی و زنده مانده باشد؟

هیچ گونه دليل قاطعی وجود نداشت، ولی یگانه مدرک حاکی از وجود فقط یک انجمن مخفی در سده چهاردهم در انگلستان است، انجمنی که همان فرقه بنایان (ماسون های) آزاد و تأیید شده بود یا سپس چنین نامی يافته بود. با وجود این ظاهرا میان ماجرای شورش و فراماسونری هیچ ارتباطی به جز نام یا لقب رهبر آن، وجود ندارد. این شخص در تاریخ انگلستان فقط مدت ۸ روز نقشی مرکزی ایفا کرده و درباره اش هیچ اطلاعی نداریم جز آنکه فرماندهی عالی شورش را برعهده داشته است. نام وی والتر ملقب به تایلر بود و در آغاز گمان می رفت همنامی او با افسر اجرایی یا ناظم لژ ماسونی صرفا یک تصادف بوده است. در فراماسونری، تایلر که می بایست درجه «استاد بنا»یی ماستر ماسون داشته باشد نگهبانی است با وظیفه مأمور انتظامات که باید معرفی نامه ها یا اوراق هویت بازدیدکنندگانی که قصد ورود به لژ را دارند، بازرسی کند. در مراسم یادبود یک عضو قدیمی تر، که زمانی خطرناک تر است، او با شمشیری آخته در دست پشت در اتاق لژ می ایستد.

من آگاه بودم که در گذشته کوشش های بسیاری شده تا فراماسونها را به شهسواران معبد مرتبط سازند، اما هرگز موفق نشده اند. مدرک سستی که حامیان این نظر در این ارتباط پیش نهاده اند هرگز جدی گرفته نشده است و علت گاه این بوده که به نظریه پردازی نسنجیده ای متکی بوده و دست کم یک بار مبتنی بر جعل عمدی بوده است. اما به رغم ناکامی ها در اثبات این رابطه، این فرضیه به کلی کنار گذاشته نشده و این باور پوشیده در غبار زمان در مورد رابطه میان دو مسلک به عنوان یکی از پایدارترین افسانه های فراماسونری باقی مانده است. و این کاملا قابل درک است، چون کلیه نظریه های گوناگون درباره خاستگاه های فراماسونری افسانه ای هستند. هیچ یک از آنها به عنوان مدرک از سوی همگان پذیرفته نشده اند. من نمی خواستم در کوره راه های زمان سفر کنم و سرگردان بمانم و بنابراین تصمیم گرفتم همه تلاش های خود را در کندوکاوی عمیق تر در تاریخ شهسواران معبد متمرکز سازم تا دریابم که آیا پیوندی میان شهسواران سرکوب شده و انجمن مخفی موجود در پس شورش دهقانی وجود داشته است یا نه...

*** خريد کتاب زاده در خون (رازهای گمشده فراماسونری) ***

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
68753

مشخصات

عنوان کتاب
زاده در خون (رازهای گم شده فراماسونری)
نویسنده
جان جی.رابینسون
مترجم
مرتضی ثاقب فر
ناشر
علم
تعداد صفحات
788
وزن
600گرم
زبان کتاب
فارسی
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
قطع
رقعی
جلد
زرکوب
شابک
9789642245956
مشخصات تکمیلی
(تاریخ آیین های فراماسونری،انگلستان)
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
فردوس

کتاب معبد سکوت نوشته برد پی اسپالدینگ توسط خانم فریده مهدوی دامغانی ترجمه و به کوشش انتشارات فردوس چاپ و منتشر شده است.

کتاب معبد سکوت در اوایل قرن حاضر به رشته تحریر درآمده است. کتابی که به نظر بعضی ها همچون کتابی تخیلی جلوه کرده، اما به مناسبت پیشرفت های معنوی و عرفانی لازم برای اجتناب از درهم ریخته شدن تمدن مادی گرای ما به چاپ رسید. خوشبختانه از آن زمان به بعد، اذهان تکامل یافته مردم آن قدر آگاه شده است تا این کتاب را جدی بگیرند.

«معبد سکوت» اولین بار توسط یک پلی تکنیسین هوشمند به نام ژاک وایس به زبان فرانسه ترجمه شد. ليكن او از نام مستعار لویی کُلُمبل استفاده کرد. این کتاب در بین خوانندگان مشتاق به پیشرفت در راه طریقت و در مسیری که علم و مذهب را یکی می ساخت از شهرتی بسیار فراوان برخوردار شد. به دلیل اهمیت این کتاب، ما با افتخار تمام چاپ جدیدی از آن را به شما ارائه می دهیم تا به درخواست بسیاری از محققان و پویندگان عرفانی پاسخ داده باشیم.

هنگامی که به آخرین صفحه «کتاب معبد سکوت» برسید و چنانچه مایل باشید معماهای ارائه شده برای تفکرات و اندیشه های درونیتان را عمق بیشتری بدهید، مترجم این کتاب خانم فریده مهدوی دامغانی به خود اجازه می دهد توصیه مطالعه کتابی دیگر را به خواننده عزیز بکند. نام «کتاب عالم او راسینا» می باشد.

بهار سبز

کتاب قدرت لطف خداوند : نیرویی که شما را به ورای آرزو­هایتان می­ برد یکی از پرفروشترین کتاب های جول اوستین است که با ترجمه روان خانم ویدا کرمی مترجم کتابهای پرفروش محدودیت صفر و در وضعیت صفر و به همت نشر بهار سبز به چاپ رسیده است. 

شما برای پیروزمندانه زیستن با لطف الهی و داشتن یک زندگی متفاوت انتخاب شده اید. با مطالعه ی کتاب قدرت لطف خداوند کتاب معروف جول اوستین درک می کنید چطور اظهار داشتن عشق الهی، شما را غرق در نعمت و برکت می کند. این کتاب، هدیه ای فوق العاده برای کسانی ست که خواستار موفقیت و الهام معنوی هستند.

خداوند شما را یاری می کند تا به چیزهایی دست یابید که به تنهایی توانایی دستیابی به آن ها را ندارید. زیر سایه ی لطف الهی، در میان هزاران نفر، برجسته می شوید و به جایگاهی می رسید که فراتر از شایستگی شماست. لطف خداوند همانند یک محافظ ما را احاطه کرده است، یعنی هر کجا که برویم، از قدرت و امتیاز برخورداریم.

با جملاتی که در این کتاب می خوانید، دستان پرمهر و یاری رسان خداوند را در لحظه لحظه ی زندگیتان خواهید دید. او می خواهد شما را به سطوح جدیدی از موفقیت، فراوانی و پیروزی برساند. وقتی به این باور برسید که برای برکات و نعمات الهی انتخاب شده اید و خدایی دارید که عاشق به شکوه رساندن بندگانش است، قدرت لطف او را حس کرده و بر تمامی چالش های دشوار زندگیتان غلبه خواهید کرد.

جملات کتاب قدرت لطف خداوند را به جان بخرید. دروغ­ های مانده از دیروزها را فراموش کنید. ذهن خود را با باورهای نو پرورش دهید و با افکار قدرتمند و ورودی­ های جدید، برنامه ­ریزی کنید تا از خروجی ­های شگفت ­انگیز آن لذت ببرید. جهان هستی، عرصه­ ی شگفتی­ هاست. فراموش نکنید که قدرت شگفتی­ آفرینی نیز در دستان ماست و شدت این قدرت به میزان ایمان ما بستگی دارد. محتوای این کتاب، مصداق کامل این شعر است: «از تو به یک اشارت، از ما به­ سر دویدن»

در ادامه شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب قدرت لطف خداوند در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم