سوپر استار

کتاب سوپر­ استار نوشته مری کریستنسن است که توسط اقای نیما عربشاهی ترجمه شده و انتشارات اشک یاس آن را به چاپ رسانده است. با استفاده از کتاب سوپر­استار می توانید آنقدر درآمد کسب کنید که نتوانید فکرش را هم بکنید.

در کتاب سوپر­ استار، کریستنسن به ارائه گامهای موفقیت، از فکر تا عمل، در فروش مستقیم هر محصولی می پردازد. در واقع، کتاب سوپر­ استار فرمولی ارائه می دهد که با تبعیت از آن می توان به نتایج شگفت انگیزی نائل شد. مری کریستنسن می گوید، من این کتاب را نوشتم تا نشان بدهم شما نیز به اندازه همه انسانها، فرصت موفقیت و حق موفقیت دارید. قدرت تغییر زندگی شما در دستان خودتان  است. او همچنین می گوید، امیدوارم الهام بخش شما  باشم تا افق دید خود را وسیع تر کنید و امیدوارم که شهامت، قدرت و روش تحقق رویاهایتان را به شما داده باشم.

شروع کنید هر آنچه که می توانید یا تصور می کنید که می توانید را انجام دهید. شهامت با خود ذکاوت، توان و افسون بهمراه دارد. (یوهان ولفانگ ون گوته)

شما را  به مطالعه ی معرفی و قسمتی از کتاب سوپر­استار اثر مری کریستنسن در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

ادامه مطلبShow less
موجود شد خبرم کن!
مرجع:
44501
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

گلدان شلغمی مس و خاتم کاری اصفهان تولید صنایع دستی آقاجانی یکی از زیباترین محصولات برند آقاجانی است. در ساخت این گلدان خاتم کاری از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط بهترین اساتید اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. از ویژگی های ممتاز این محصول استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان صراحی مس و خاتم تولید صنایع دستی آقاجانی از زیباترین و پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان به شمار می رود. در ساخت این گلدان خاتم کاری شده از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط مشهورترین اساتید ساخته و پرداخته شده است. 

این محصول دارای گواهینامه کیفیت جهانی ISO 9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و در مقابل ضربه، رطوبت و نور آفتاب مقاوم می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

دخل بزرگ مس و خاتم تولید برند آقاجانی می تواند جلوه ویژه ای به منزل و یا محل کار شما بدهد این محصول با ارتفاع 19 سانتی متر یکی از زیباترین و پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان است که توسط اساتید اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. هم اکنون می توانید دخل مس و خاتم آقاجانی را با بهترین قیمت و تضمین کیفیت از فروشگاه اینترنتی بوکالا با ارسال رایگان خریداری نمایید.

توضیحات

معرفی کتاب سوپر­استار

نویسنده درکتاب سوپر­استار با مقدمه ای بسیار عالی و جامع، صنعت فروش مستقیم را مرور کرده و روش روشنی برای دست یابی به موفقیت در فروش مستقیم فراهم می سازد.

"کتاب حاضر، باید در میان کتابهای آموزشی هر فروشنده ی مستقیمی باشد. این کتاب مملو است از استراتژی های مطمئن و امتحان شده ای است که پایه ای قوی و استوار برای موفقیت خواهد ساخت. ایده های فراوانی در سراسر این کتاب می خوانید که ابزار شما برای رسیدن به بالاترین رتبه ی طرح دستمزد شرکت شماست. اگر حاضرید که سوپر استاره شرکتتان باشید، فورا کتاب مری را تهیه کنید!"

جین دوبر، یکی از مؤسسین اتحادیه فروش مستقیم زنان (DSWA)

"این کتاب، مقدمه ای است عالی و مروری کامل بر صنعت فروش مستقیم و همچنین روش روشن و واضحی برای موفقیت در فروش مستقیم دارد. مری کریستنین یک راهنمای کامل نوشته است که برای هر نوع فروش مستقیم سالم و هر نوع محصولی کاربرد دارد. او گامهای موفقیت را از مرحله فکر تا عمل به رشته تحریر در آورده است. به اعتقاد من هر کسی که از فرمول او تبعیت کند، نتایج حیرت آوری را تجربه خواهد کرد."

رزماری ردموند، رئیس شرکت Weekenders USA

"این کتاب به صورت گام به گام و با روشی ساده، افراد تازه وارد و قدیمی را به سوی سوپر استار شدن راهنمایی می کند. قسمت عملی پایان هر فصل، گامی عالی است که ذهن شما را برانگیخته و به عمل وا می دارد."

دایان لوسرو، رئیس شرکت Jafra Cosmetics

 *** کتاب سوپر استار ***

قسمتی از کتاب سوپر­استار

 پیشگفتار

من عاشق فروش مستقیم هستم! می شود گفت که فروش مستقیم در خون من است. بیش از ۳۰ سال است که در این صنعت، فعال هستم و از هر لحظه ی آن لذت می برم!

زیاد مهم نیست که چگونه آنرا شروع کرده ام و در زمان شروع پیش بینی ام برای آینده زندگی ام چه بوده است. ولی اگر می خواهید بدانید، من کتابدار مدرسه بودم. وقتی در اولین «میهمانی» فروش مستقیم شرکت کردم، یکی از مشاورها از من پرسید آیا من هم می خواهم مشاور بشوم؟ به او گفتم نه. بارها به او گفتم نه. تا اینکه در یک فصل تابستان تصمیم گرفتم که کمی بیشتر پول دربیاورم و ماجرای موفقیت من شروع شد. دو سال پس از شروع کارم، برترین فروشنده شرکت شدم؛ رشد سازمان کشوری من، رکورد را شکست؛ من رئیس یک شرکت بزرگ فروش مستقیم شده بودم؛ و امسال، شرکت فروش مستقیم خودم ( Butterfly Worldwide) را تأسیس کردم.

افتخار میکنم که به این صنعت شگفت انگیز مشغولم. در ضمن درآمدم در این سالها که به فروش مستقیم اشتغال دارم، «کمی» بیشتر از درآمدم در زمانی است که کتابدار مدرسه بودم. اینها را با شما می گویم زیرا نشانگر قدرت فروش مستقیم است و نشان میدهد که چرا از صمیم قلب به فرصت بی نظیر فروش مستقیم ایمان دارم.

من موفق هستم، بله، ولی ای کاش وقتی این حرفه را شروع کرده بودم، کتابی مانند «سوپر استار» داشتم! اگر به شغلی در فروش مستقیم فکر می کنید یا فروشنده مستقیم هستید، این کتاب برای شما معجزه می کند. مری کریستنسن، عصاره ی سالها تجربه خود را به صورت مطالبی ساده و قابل فهم نوشته و در عین حال، رسیدن به موفقیت را به شکلی کامل برای ما بیان کرده است.

مری به شما نشان می دهد که این صنعت تا چه حد می تواند ساده باشد. افراد زیادی را می شناسم که در این صنعت، بسیار موفق شده اند. همه آنها از جایی شروع کرده اند که شما هستید: یک رویای بزرگ. مری توانست به رویایش برسد و شما نیز می توانید. او پلکان موفقیت را برای شما ساخته است. او به شما می گوید که زمان و انرژی خود را کجا متمرکز کنید، چگونه گروه بسازید و چگونه یک راهبر عالی باشید. او نکات مربیگری گروه و روش رشد کاری و درآمد شما را بیان کرده است. هرچه برای موفقیت در حرفه ی کارآفرینانه ی فروش مستقیم وجود دارد در این کتاب ذکر شده است.

این اثر تحسین برانگیز، چیزی بیش از یک کتاب راهنما است. این، یک کتاب عملی است که شما را برای مسیر موفقیتی که در پیش دارید آماده می سازد. در پایان هر فصل، قسمت تمرین عملی وجود دارد که مطالب آن فصل را به شما یاد آوری کرده و کمکتان می کند آنها را در دنیای واقعی، دنیای واقعی خودتان یا به قول مری، «سياره واقعیات» به کار ببندید. اینها گامهای اولیه ای هستند که شما را یاری می دهند تا مسئولیت لازم را برای موفقیت خود و گروهتان در این صنعت، در خود ایجاد کنید.

بار اول مری کریستنسن را در حال سخنرانی در جلسه سالیانه انجمن فروش مستقیم دیدم. سخنرانی پویای او الهام بخش و سرشار از انگیزه، نکات مهم و آموزنده بود. از همان ابتدای سخنرانی، نظر مرا جلب کرد و باعث شد همه ی حرفهایش را با جان و دل گوش بدهم. او را چنان تشویق کردند که هرگز در عمرم ندیده بودم. امیدوارم که از آموزشهای مری کریستنسن لذت ببرید. او به شما می آموزد که چگونه یک سوپر استار بازاریابی شبکه ای باشید. ایمان دارم که با کمک اطلاعاتی که از این کتاب خواهید آموخت، حرفه ی فروش مستقیم برای شما با موفقیت بزرگی همراه خواهد بود.

دایان بالدریج، مؤسس و رئیس شرکت Butterfly Worldwide

 *** خريد کتاب سوپر استار ***

 مقدمه

برای هیچکس در دنیای ثروت، جایگاهی «رزرو» نکرده اند. هرکسی این جایگاه را بخواهد و آمادگی داشته باشد که برای داشتنش کار کند، می تواند آنرا داشته باشد. هیچ قانونی وجود ندارد که شما را مجبور کند بین استقلال مالی و خانواده، یکی را انتخاب کنید.

وقتی در مسیر بازاریابی شبکه ای (که آنرا فروش مستقیم، بازاریابی چند سطحی و MLM هم می نامند) گام نهادم، به دنبال راهی برای پرداخت وامها و حمایت از دو کودکم بودم. ابدا تصور نمی کردم که زندگی ام را عوض کند. اما چنین شد و من، راهی برای استقلال مالی پیدا کردم. ولی به اینجا ختم نشد. متوجه شدم که می توانم هم پول داشته باشم و هم زندگی ام را. - ثروت، نه تنها در قالب پول بلکه در کیفیت زندگی - بله، رویاها را واقعا می توان محقق کرد.

همه می توانند رویاپردازی کنند. و همه - با مهارتها، تجربیات و شرایطی که امروز دارند - می توانند به رویاهای خود برسند. این کتاب، راهش را نشان خواهد داد؛ حتى در «سیاره واقعیات» که زندگی، همیشه آنطور که ما انتظار داریم پیش نمی رود به دلایل گوناگون، هر هفته ۱۷۵ هزار نفر در آمریکا و ۴۷۵ هزار نفر در جهان وارد فروش مستقیم می شوند. (به گزارش انجمن فروش مستقیم ، بیش از ۱۴ میلیون نفر در آمریکا و بالغ بر ۵۴ میلیون نفر در سراسر جهان به این حرفه مشغولند.)

بیشتر ما در دنیای متزلزل و رو به گسترش امروز، در جستجوی راهی هستیم تا آنرا جایگزین الگوی قدیمی «درس بخوان، کار بکن و بازنشسته بشو» نماییم. هر روز به تعداد افرادی که به خاطر خواسته های کارفرمایان و رؤسای شرکتها مجبور به قربانی کردن خانواده، دوستان و اوقات فراغت خود هستند افزوده می شود. هم زنان و هم مردان دریافته اند که بهترین امنیت در زندگی امروز، اتکاء به خود است. این تغییر روش زندگی، تأثیر بسزایی داشته است به طوری که تعداد آمریکاییهایی که در خانه کار می کنند نسبت به پنج سال گذشته، افزایش زیادی پیدا کرده است.

روش زندگی زنان نیز با همین سرعت در حال تغییر است. با اینکه یک مادر دوست داشتنی و مسئول بودن هنوز هم اولویت بسیاری از زنان است با این حال من تعدادی از آنها حاضر هستند آینده خود را به خطر انداخته و استقلال مالی را در ابتدای فهرست اولویتهای خود قرار دهند.

با اینکه رویای صاحب کار بودن، بسیار شیرین است اما آمارها، تصویر واقعی تری از ساعات کاری طولانی، فشار عصبی زیاد و بازدهی کم برای صاحبان کسب و کارهای کوچک تا متوسط نشان می دهند. آنها تقلا می کنند که پس از کسر هزینه هایی مانند اجاره، انبارداری، دستمزد و مزایای کارمندان و کارکنان، سودی برایشان باقی بماند.

راه حل در فروش مستقیم است؛ فرصتی که در آن می توانید صاحب کار خودتان باشید بدون اینکه بار آنرا به تنهایی به دوش بکشید. چیزی که رویای همه ی کارآفرینان است.

فروش مستقیم چنین عمل می کند. شما به عنوان نماینده مستقل (یا عنوانهایی مانند توزیع کننده، همکار، مشاور، عضو یا صاحب کار مستقل)، با شرکتی همکاری می کنید که محصولات و یا خدماتی را همراه با پشتیبانی بازاریابی و اجرایی آنها ارائه می کنند. درحالی که شرکت، مراقب زوایای مهم کسب و کار شماست، شما آزاد هستید تا به فعالیتهای اصلی که منجر به درآمدتان می شوند بپردازید.

درآمد شما حاصل از فروش محصولات یا خدمات و جذب دیگر افراد علاقمند برای فروش همان محصولات یا خدمات است. هرچه فروش شما بیشتر باشد، در آمدتان بیشتر خواهد بود.

آنچه فروش مستقیم را جذاب می کند این است که می توان آنرا، تقریبا بدون هزینه ی اولیه شروع و با هزینه کمی اداره نمود. سرمایه گذاری اولیه ی هنگفتی نیاز نیست به جز هزینه اندکی که احتمالا برای تهیه یک استارتر کیت یا بسته ی شروع کار صرف می شود. بنابراین می توانید کار خودتان را شروع کنید بدون آنکه نیاز به استفاده از پس انداز تان یا قرض کردن مبلغ هنگفتی از دیگران داشته باشید.

سقفی برای درآمد شما وجود ندارد و نیازی نیست که خانواده و دوستانتان را قربانی کنید تا جزو برترین افراد کامیاب باشید.

اغلب فروشندگان مستقیم، کارشان را در منزل و در کنار فعالیتهای روزمره انجام می دهند. برخی ترجیح می دهند صرفا یک کمک خرجی داشته باشند و این حرفه را به صورت پاره وقت انجام داده و به تنهایی یا در کنار همسرشان، همچنان به شغل سنتی خود نیز ادامه دهند. ولی برای برخی، فروش مستقیم تنها منبع تأمین مخارج زندگی

هر روز بر تعداد زوجهایی که مهارتها و داشته هایشان را ادغام می کنند تا کسب و کار بازاریابی شبکه ای را با هم راه اندازی کنند افزوده می شود که در نتیجه آن افراد خانواده می توانند در کنار یکدیگر به کار و زندگی بپردازند.

هیچ شغلی بهتر از شغل دیگر نیست. مزیت فروش مستقیم در آزاد بودن آن است و اینکه دست شما را باز می گذارد و خود را با شرایط زندگی و بلند همتی شما وفق می دهد. قدر مسلم، این شما هستید که تشخیص می دهید کدام شغل یا روش کاری برای زندگیتان بهتر است: فروش مستقیم یا شغلهای سنتی.

فروش مستقیم از معدود کارهاییست که در آن می توانید به اندازه آنچه می آموزید، درآمد کسب کنید؛ آن هم از همان ابتدا. اگر هنوز هم مطمئن نیستید و شک دارید:

  •          به میلیونها فارغ التحصیلی فکر کنید که سالها زحمت کشیده و درس خوانده اند تا شانسی برای پیوستن به جمع پردرآمدها بیابند.
  •          به میلیونها نفری فکر کنید که حتی فرش زیر پایشان را فروخته و همه ی داشته هایشان را سرمایه گذاری کرده اند ولی اکنون ساعتهای طولانی کار می کنند تا فقط دخل و خرجشان جور در بیاید.
  •          به آنهایی فکر کنید که وقت با ارزش و زندگیشان را در ترافیک رفت و آمد به محل کارشان به هدر می دهند.
  •          به آنهایی فکر کنید که به دلیل تعهدات شغلی، حتی نمی توانند در مراسم و جشنهای بسیار مهمی مانند تولد کودکان خود به موقع حاضر شوند.
  •          به آنهایی فکر کنید که هر روز با بی میلی سر شغل کسل کننده و تکراری خود می روند و مجبورند با یا برای افرادی کار کنند که در حالت معمولی حتی حاضر نیستند لحظه ای در کنارشان باشند و یا با آنها هم کلام شوند.
  •          فکر کنید چقدر خوش شانس خواهید بود که سکان دار کسب و کار کم خطر و خوش پاداش خود باشید. کاری که در آن خودتان تصمیم بگیرید وقتتان را چگونه و با چه افرادی صرف کنید.

 *** خريد اینترنتی کتاب سوپر استار ***

این کتاب را برای همه کسانی که مصمم هستند رویاهای خود را به واقعیت مالی و زندگی حقیقی تبدیل کنند نوشته ام. اگر حاضرید از منطقه ی امن خود خارج شده و تعهد می دهید که دست به کار شوید - شرایط فعلیتان هرچه می خواهد باشد - من هم حاضرم به شما نشان بدهم که چگونه می توانید جزو صدها هزار نفری باشید که از درآمد عالی و زندگی رویایی خود در فروش مستقیم لذت می برند: این، یعنی ثروت به معنای واقعی کلمه.

و اما اینها سه اصل بنیادی این حرفه هستند:

  1.        هیچ راه میانبری وجود ندارد. مانند هر تلاش دیگری، باید آماده باشید که سخت بکوشید و هوشمندانه کار کنید. و این، با استادی در مهارتهایی شروع می شود که میلیونها فرد موفق در این حرفه، کارآیی آنها را اثبات کرده اند.
  2.        هیچ بهانه ای پذیرفته نیست. اگر روشی برای شما فایده ندارد، باید آماده تغییر باشید. منظورم این نیست که فورا به دنبال شرکت بهتر، سیستم بهتر یا فکر جدیدی بروید. منظورم تغییر خودتان است. مثلا تغییر رفتارتان، روش معرفی خودتان، روش برقراری ارتباط با دیگران با درکی که از عملکرد این حرفه دارید. این کتاب به شما کمک می کند که بینید زمان، انرژی و منابع خود را کجا باید متمرکز کنید تا شانس موفقیتتان بیشتر بشود.
  3.        هیچ مدال افتخاری را برای سعی کردن اهدا نمی کنند. این حرفه به نتایج، پاداش می دهد. همه در آن موفق نمی شوند زیرا همه حاضر نیستند آنچه را که لازم است انجام بدهند. اگر شما آماده باشید، خواهید دید پاداشی که می گیرید، ارزشش را دارد. اگر به این نتیجه برسید که فروش مستقیم به درد شما نمی خورد، نه چیزی به دست آورده اید و نه چیزی را از دست داده اید. یکی از نقاط قوت فروش مستقیم این است که می توانید هم زمان با انجام آن، شغل معمول خود را نیز حفظ کنید.

این کتاب، مکمل آموزشها و تعالیم شرکت شریک شماست که اطلاعات خاص و راهنماییهایی در رابطه با محصولات و فرصت کاری به شما می دهد. به جای اطلاعاتی که در راهنماها و سمینارهای شرکت خود خواهید یافت، من روی نحوه ی اعمال آنچه در راهنماها می خوانید و در برنامه های آموزشی می شنوید تمرکز کرده ام. باور کنید که فاصله زیادی میان تئوری فروش مستقیم و آنچه در دنیای واقعی کشف خواهید کرد وجود دارد.

از این کتاب به عنوان مرجع استفاده کنید تا شما را گام به گام به سوی اهداف عاليتان راهنمایی کند. در انتهای هر فصل، قسمت کار عملی در نظر گرفته شده که شما را در اجرای آنچه خوانده اید یاری می دهد. با اینکه دانش، دارایی قدرتمندی است ولی فرمول موفقیت، دانشی است که به عمل در آمده باشد.

بالاتر از همه، باور داشته باشید که می توانید انجامش دهید. می دانم که می توانید چون به یاد دارم وقتی خودم این حرفه را شروع کردم، مهارتهای اندک و اعتماد به نفس پایینی داشتم. هر گامی را که شما می خواهید بردارید شخصا برداشته ام، مانند میلیونها نفری که امروز از پاداش آنچه برایش سخت کوشیده اند، لذت می برند. پاداشها در انتظار شما هستند.

به این صنعت پویا خوش آمدید. اگر نیت کرده اید که بیاموزید و اگر نیت کرده اید که کار بکنید، زندگی ای را خواهید ساخت که خود و خانواده تان لیاقتش را دارید و الگویی خواهید شد برای آنهایی که شهامت دارند رویاهای بزرگی در سر بپرورانند.

*** خريد کتاب سوپر استار با تخفیف ***

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
44501

مشخصات

عنوان کتاب
سوپر استار
نویسنده
مری کریستنسن
مترجم
نیما عربشاهی
ناشر
اشک یاس
تعداد صفحات
173
وزن
202گرم
زبان کتاب
فارسی
شابک
9789648864649
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
برچسب های محصول
You may also like
بهار سبز

کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد (درس های رهبری حاکم دوبی) نوشته ی یاسر جرار توسط علی علی پناهی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

پیشرفت و توسعه دوبی داستان قابل توجهی است که باعث شده این شهر در ردیف شهرهای ممتاز و برتر جهان قرار گیرد. اما کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد در مورد دوبی نیست، بلکه در مورد شیخ محمد و شیوه رهبری و نحوه عمل او است که باعث شده دوبی به کانونی جهانی تبدیل شود. جناب شیخ محمد بن راشد آل مكتوم، نخست وزیر و نایب رییس امارات متحده عربی و حاکم دوبی را با هر معیاری که بسنجیم، یکی از شاخص ترین و تحسین آمیزترین رهبران منطقه است. او با درایت فوق العاده و توانایی در انجام تعهدات و مسؤلیت های خود توانسته است، به رغم تمام مشکلات و محدودیت ها، دستاوردهای فوق العاده ای برای شهر و کشور خود ایجاد کند. دکتر یاسر جرار نویسنده این کتاب، باتوجه به همکاری های تنگاتنگی که با شیخ محمد داشته و از نزدیک شاهد نحوه کار او بوده، توانسته است درس های مهمی برای مدیران و رهبران ارایه کند و ما را با دیدگاه شیخ محمد، الگوی خاص رهبری و نحوه ی عمل او آشنا کند. چنانچه شما رهبر سیاسی یا اجتماعی هستید و یا مدیریت و رهبری یک سازمان با شرکت را برعهده دارید، با مطالعه ی کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد و توجه به درس های بی نظیر شیخ محمد می توانید قابلیت هایی که او از آن ها برخوردار است را در خودتان پرورش دهید.

هورمزد

کتاب علم نفوذ در دیگران نوشته کوین هوگان توسط خانم زینب لامعی به فارسی ترجمه و به کوشش انتشارات هورمزد چاپ و منتشر شده است.

علم نفوذ در واقع کتابی برای نفوذ در دیگران در هزاره ی جدید است. کار من گردآوری مهمترین عناصر نفوذ و گنجاندن آنها در کتابی آسان فهم و خواندنی است و همین امر حائز اهمیت است. کار من در این کتاب به عهده گرفتن تمامی تحقیقات و بررسی آنها در واقعیت و بیانشان به شیوه های قابل درک و استفاده برای همگان است. این کتاب مسیرهایی جدید را برای بله گفتن به ما نشان می دهد که قبلا از آنها استفاده نکرده ایم. اطلاعاتی مفید و باارزش درباره ی شیوه ی ترغیب وجود دارد درباره چه چیزی کی و جرا صحبت می کنید؟. ما اکنون پاسخ پرسش هایی را می دانیم که قبل از نگارش کتاب علم نفوذ در دیگران طبق حدس و گمان به آن ها جواب می دادیم.

اطلاعاتی درباره ی اینکه چگونه می توان بیش از یک محصول با انتخاب هایی درباره ی یک محصول و خدمات مربوط به آن را بررسی کرد. مطالب این کتاب شما را حیرت زده می کند.

این کتاب به منظور آموزش سیستمی موفق در جهت متقاعد سازی دیگران نگاشته شده است، کوین هوگان، در این کتاب با استناد به پژوهش های اخیر در حوزه ی تاثیر و نفوذ بر افراد و تلفیق آن با دنیای واقعی، دست به افشای اسرار ساده ای می زند که نشان می دهند چگونه می توان نه دیگران را به بله تبدیل کرد. تک تک اسراری که در این کتاب بیان می شوند، پیشتر به بوته نقد گذاشته شده و درستی آن به اثبات رسیده است. پس از خواندن اسرار شگفت آور علم نفوذ عمیقا درخواهید یافت که چرا مردم به شما نه می گویند.

پل

کتاب 365 گام تا موفقیت (تغییراتی کوچک برای تفاوت های بزرگ) نوشته ی آنتونی رابینز توسط محمدجواد شافعی مقدم ترجمه و به کوشش انتشارات پل چاپ و منتشر شده است.

کتاب 365 گام تا موفقیت بر اساس بهترین ابزار، تکنیک و دستورالعمل هایی است که با روش های ساده ی آن می توانید بهترین گام ها را در بهبود زندگی تان بردارید. آنتونی رابینز به شما نشان می دهد که چگونه در کمترین زمان به بهترین نتایج دست یابید. گام های بزرگ رابینز راهی به سوی زندگی بهتر است. این گام ها سرلوحه ی موفقیت های بی شماری است. پیتر گابر ( مدیر اجرایی شرکت سونی )

شناخت عمیق آنتونی رابینز نسبت به مردم و جامعه سبب پیشرفت او شده است او به خوبی می داند چه عاملی موجب موفقیت، سعادت و شادکامی زندگی مردم می شود. (آندره آقاسی)

آوین

کتاب از خوب به عالی (چرا برخی از شرکت ها جهش می کنند و برخی دیگر خیر) نوشته جیم کالینز با ترجمه ناهید سپهرپور توسط انتشارات آوین چاپ و منتشر شده است.

کتاب از خوب به عالی كه بر اساس تحقیقات و بررسی های دقیق و ارزشمند جمع اوری شده است، به بررسی این مسئله می‌پردازد که چرا برخی شرکت ها به سوی موفقیت جهش می کنند و برخی دیگر خیر. در این کتاب از نمودارهای بسیار عالی و مثال های بسیار برای فهم مطالب استفاده شده است.

آیا شرکت ها می توانند از خطرات بگذرند و با آنها مقابله کنند؟و هزاران سوال دیگر.

نگاه نوین

کتاب قانون ده برابر تنها تفاوت بین موفقیت و شکست نوشته گرنت کاردون توسط محمدحسین اکبرزاده ترجمه و به کوشش انتشارات نگاه نوین چاپ و منتشر شده است.

احتمالا وقتی کتاب قانون ده برابر را برداشته اید با دیدنش تعجب کرده اید، قانون ده برابر دقیقا چیست؟ چه کمکی به من می کند؟.

قانون ده برابر جام مقدس کسانیست که موفقیت می خواهند. جدی می گویم، می شود گفت، اگرهدف و مقصودی داشته باشید، این قانون همان است که دنبالش هستید! قانون ده برابر سطح مناسبی برای تلاش و افکارتان تعیین می کند که تضمین کننده ی موفقیت است و این اطمینان را خواهد داد که در کل زندگی و حرفه تان در همین سطح ادامه می دهید. قانون ده برابر حتی ترسها را برطرف می کند، شجاعت و اعتماد به نفستان را بیشتر می کند، تاخیرها و سستی ها را از بین می برد و حس هدفمندی به شما می دهد تا زندگی، رویاها و اهداف تان را احیا کنید.

قانون ده برابر تنها اصلی ست که همه ی افراد موفق ممتاز در موفقیت آمیزترین مقاطع زندگی شان از آن استفاده می کنند. صرف نظر از شیوه ی تعریف موفقیت، کتاب قانون ده برابر نشان می دهد چطور از تحقق موفقیت (و هر رویایی در هر وضعیت اقتصادی) مطمئن شوید.

نگاه نوین

کتاب رسیدن به فروش بیش از حد از سری کتابهای ثروتمندان خودساخته انتشارات نگاه نوین اثری است از دنیل پریستلی و به کوشش محمدرضا عمرانی ترجمه شده است.

رستوران هایی هستند که مردم برای شان صف می کشند. محصولاتی هستند که باید از چند ماه قبل، سفارششان دهید. بلیت هایی هستند که در اولین روز فروش، همه شان فروخته می شوند. سهام هایی هستند که بلافاصله بعد از آزادشدن، قیمتشان سر به فلک می کشد. ماشین هایی هستند که قبل از ساخته شدن، فروخته می شوند و ملک هایی هستند که موقعی فروش می روند که بیشتر از چندخط روی کاغذ نیستند...

بعضی ها دنبال مشتری نیستند. بلکه این مشتری ست که دنبال آنهاست.

در دنیایی که انتخاب های زیادی داریم، چرا این اتفاق می افتد؟ چرا با وجود انتخاب های زیادی که داریم، مردم برای بعضی از این انتخاب ها صف می کشند، بیشتر پول می دهند یا از قبل، رزروشان می کنند؟ چرا این آدم ها و محصولات این قدر خواهان دارند؟ کتاب رسیدن به فروش بیش از حد می خواهد علت این اتفاق را بگوید. علتش پدیده ای ست به نام بیش تر شدن تقاضا نسبت به عرضه یا همان فروش بیش از حد...

نگاه نوین

کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی از سری کتابهای ثروتمندان خودساخته نوشته ی گرنت کاردون راههایی برای به دست گرفتن بازار و شکست دادن رقبا را به شما نشان می دهد این کتاب توسط محمدمهدی ربانی ترجمه و به کوشش انتشارات نگاه نوین چاپ و منتشر شده است.

شما باید در شرکت یا حرفه تان چنان جایگاهی به دست آورید که مشکلات اقتصادی نتوانند به شما آسیب بزنند. این یعنی باید به ایجاد سیستم اقتصادی خودتان فکر کنید. هیچ وقت نباید به گذران امور یا نگران بودن برای وضعیت اقتصادی خودتان بسنده کنید. من می گویم اقتصاد برود به جهنم! من می خواهم بهتر شوم، فتح کنم و پیش بروم و هر کاری خواهم کرد که اول باشم. کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی به شما نشان خواهد داد چگونه می توانید موفق شوید و چگونه آن جایگاه قدرتمند اول را به دست آورید.

با خواندن کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی یاد می گیرید برای پیشرفت خود، شرکت و ایده های تان (و همیشه اول شدن) دقیقا چه کارهایی باید انجام دهید.

نسل نو اندیش

کتاب از خوب به عالی اثر جیم کالینز توسط فاطمه باغستانی ترجمه و به کوشش انتشارات نسل نواندیش چاپ و منتشر شده است.

با خواندن این کتاب علمی، بیشتر باورهای فعلی خود را زیر سؤال می برید. کتاب از خوب به عالی تعاریفی جدید از واژه هایی چون مدیرعامل قدرتمند، مدیریت، تصاحب و ادغام سازمانها ارائه می دهد. در این کتاب می فهمیم که متوسط بودن برای موفق بودن کافی نیست بلکه خوب بودن و حرکت به سوی عالی شدن، کلید موفقیت است. اگر به دنبال مطالعه ای علمی و جذاب برای شناخت عواملی هستید که شرکت های ابرقدرت امروز را شکل داده اند، کتاب از خوب به عالی را بخوانید. شاید فکر کنید کتاب از خوب به عالی یک کتاب مدیریتی و مناسب برای صاحبان کسب و کار است؛ اما این کتاب راز رسیدن به عالی ترین جایگاه انسانی و تفکر خلاق را به شما می آموزد. این کتاب به شما یاد می دهد در هر موقعیتی که قرار دارید، می توانید با وسعت بخشیدن نگرش خود، به جایگاهی والاتر دست یابید.

معرفی، خلاصه و خرید کتاب با تخفیف در فروشگاه اینترنتی بوکالا

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم