شفای زندگی

کتاب شفای زندگی نوشته لوییز هی معجزه ای برای زندگی و درمان دردها و آلام روحی و جسمی است. اثر فاخر و پرفروش کتاب شفای زندگی توسط گیتی خوشدل ترجمه و توسط نشر پیکان چاپ و منتشر شده است.

پیام اصلی خانم لوییز هی این است که: «اگر مشتاق باشیم که روی ذهن خود کار کنیم، تقریبا همه چیز را می توان شفا داد.»

نویسنده ی کتاب شفای زندگی تجربه های بسیار و اطلاعات دست اولی درباره ی شفا دادن دارد که سخاوتمندانه در اختیار ما قرار می دهد.حتی این دانش که چگونه سرطان وخیم پیشرفته اش را خود علاج کرده است. خانم لوییز هی، در سخنرانیها و کلاسها و تمرینهای عملی اش و حتی هنگامی که به عنوان سخنران میهمان بر صحنه ی تلویزیون ظاهر می شود، مراحل عملی برای زدودن ترس و علل امراض را بیان می کند. به عنوان مشاور علوم مابعد الطبیعه، زندگیش را وقف یاری به دیگران می کند تا خلاقیت خود را باز یابند و استعدادهای خود را شکوفا سازند. از این رو، شاگردانش می توانند موانعی که آنها را از تندرستی کامل یا خواسته های زندگیشان دور می کند از سر راه بردارند.

شما را به مطالعه ی معرفی و قسمتی از کتاب شفای زندگی در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

ادامه مطلبShow less
موجود شد خبرم کن!
مرجع:
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی ساخته شده از بهترین فیروزه نیشابور و مس تولید صنایع دستی آقاجانی است. این گلاب پاش فیروزه کوب دارای استاندارد ملی ایران و گارانتی 10 ساله ی تولید کننده است. ارتفاع این محصول 53 سانتی متر است. لازم به ذکر است از آنجا که تمامی مراحل تولید گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی با دست انجام می شود احتمال چند سانتی متر تفاوت در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K064 با ارتفاع 16 سانتی متری یکی از محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی است که در ساخت و تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این آجیل خوری مس و خاتم دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد. خاتم کاری یکی از زیباترین و مشهورترین صنایع دستی اصفهان است.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان مسی فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور و مس توسط هنرمندان اصفهانی ساخته شده است. این «گلدان فیروزه کوبی» دارای گواهینامه جهانی iso9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و همچنین دارای کارت ضمانت 10 ساله صنایع دستی آقاجانی است.

توضیحات

معرفی کتاب شفای زندگی

اگر به جزیره یی دورافتاده تبعید می شدم و تنها می توانستم یک کتاب را همراه خود ببرم، چه بسا کتاب شفای زندگی لوييز هی را با خود می بردم.

این کتاب نه تنها شيره ی وجود آموزگاری بزرگ، که جوهر قدرتمند و تجربه شخصی بانویی بزرگ نیز هست.

لوییز در این کتاب شگفتی انگیز ما را در بخشی از سفر تکاملی اش با خود همراه می کند. داستان زندگیش که مختصرا در اینجا به آن اشاره شده و به نظر من، خود کتابی دیگر است حس شفقت و تحسین مرا برانگیخت.

معتقدم هر آنچه باید درباره زندگی و درسهایش، و شیوه کار با خویشتن بدانید تماما در اینجا آمده است. این دانش یک راهنمای ارجاعی را نیز شامل می شود که برای الگوهای احتمالی ذهنی که در پس امراض نهفته است به کار می رود. تجربه شخصی من می گوید که این راهنما بی همتا و درخور توجه است. اگر انسانی که به گوشه یی دورافتاده تبعید شده است به طریقی این کتاب را بیابد هر آنچه باید در این زندگی و برای این زندگی بداند خواهد دانست.

خواه در جزیره ایی پرت و دورافتاده باشید و خواه نه، حتی اگر تصادفا به کتاب لوييز هی دست یافته اید مطمئن باشید که راه خود را پیدا کرده اید. کتابهای لوییز و نوارهای شایان توجهش درباره شفا و کلاسهای الهام بخش او، هدایای اعجاب آوری برای دنیایی محنت زده است.

خدمتم در راه کمک به بیماران ایدز موجب دیدارم با لوييز، و کاربرد شیوه یی شد که او برای شفا توصیه می کند.

برای هر بیمار ایدز که نوار کاست لوییز را گذاشتم، در نخستین جلسه پیام او را گرفت.

احترام و محبت من نسبت به لوییز، از آنجا نیرو گرفت که دیدم بیماران عزیزم چه سریع و آسان بهبود می یابند.

من در زندگی خود، از نعمت استادانی بزرگ و حتی قدیسان و شاید آواتارها نیز بهره مند بوده ام. با این حال، لوییز آموزگاری بزرگ است که به دلیل ظرفیت عظیمی که برای گوش فرا دادن و محبت بی قید و شرط دارد، می توان همراه او ظرف شست و با او سخن گفت.

مفتخرم از این که شما را دعوت می کنم تا این کتاب را جزئی از زندگی خود سازید؛ زیرا شما و این کتاب، لیاقت این پیوند را دارید؟

دیوبران
رییس سازمان پیشرفتهای درونی
دانا پوینت، کالیفرنیا
سپتامبر ۱۹۸۴

*** خرید کتاب شفای زندگی با تخفیف ***

مقدمه نویسنده کتاب شفای زندگی

این کتاب را از آن رو نوشته ام تا آنچه را که می دانم و آموخته ام با خوانندگانم تقسیم کنم. کتاب کوچکم «شفای تن» به عنوان کتابی معتبر درباره آن دسته الگوهای ذهنی که در جسم بیماری می آفریند، با استقبال بسیار روبه رو شده است.

صدها نامه از خوانندگانم دریافت کرده ام که از من خواسته اند اطلاعات بیشتری را در اختیارشان بگذارم. افراد بسیاری که به صورت مراجعان خصوصی با آنها کار کرده ام، و همچنین کسانی که در کلاسها و کارگاههایم در داخل و خارج کشور شرکت کرده اند، از من خواسته اند که بنشینم و این کتاب را بنویسم.

این کتاب را طوری تنظیم کرده ام که گویی شما را به یکی از جلسه هایم برده ام؛ درست مانند اینکه به صورت مراجعی خصوصی نزدم آمده باشید، یا در یکی از کلاسها و کارگاههایم شرکت کرده باشید.

اگر همان طور که پیش می روید، تمرینها را به شیوه یی که گفته شده به انجام برسانید، در پایان کتاب شفای زندگی می بینید که دگرگون ساختن زندگی خود را آغاز کرده اید.

پیشنهاد می کنم یکبار تمام کتاب را بخوانید. آنگاه دیگربار، به آهستگی آن را بخوانید و تمرینهایش را تمام و کمال عمل کنید. این فرصت را به خود بدهید که هریک از تمرینها را جداگانه به کار گیرید. در صورت امکان، تمرینها را با یک دوست، یا با یکی از اعضای خانواده انجام دهید.

هر فصل با یک جمله تأكیدی آغاز می شود. به کار بردن این جمله های تأكیدی، هنگامی که روی آن زمینه زندگی خود کار می کنید بسیار سودمند است. برای به کار بستن هر فصل، دو سه روز وقت بگذارید. آن جمله تأكیدی را که فصل با آن آغاز می شود بارها بگویید و بنویسید.

در پایان هر فصل، عبارتی تاکیدی آمده که هدیه مخصوص من به شماست. این عبارت تأکیدی را هر روز و روزی چند بار بخوانید. این کتاب را با داستان زندگیم تمام می کنم. می دانم این داستان به شما نشان خواهد داد که از هرکجا آمده باشیم، و نقطه آغازمان هر اندازه بی اهمیت باشد، می توانیم زندگی خود را یکسر دگرگون سازیم و بهبود بخشیم.

بدانید هنگامی که با این اندیشه ها کار می کنید، حمایت سرشار از مهر و محبت من همراه شماست.

قسمتی از کتاب شفای زندگی

فصل اول: آنچه معتقدم

«دروازه های حکمت و دانش همواره گشوده اند.»

زندگی واقعأ بسیار ساده است. از هر دست که بدهیم، از همان دست می گیریم.

هرگونه درباره خود بیندیشیم، برایمان به واقعیت در می آید. من معتقدم که هرکس از جمله خودم - صددرصد مسئول همه چیزهایی است که در زندگیش پیش می آید. هر اندیشه یی که از ذهن ما می گذرد، آینده ما را می آفریند. هرکدام از ما، با اندیشه ها و احساسهایمان، تجربه های خود را می آفرینیم. اندیشه هایی که به ذهن ما راه می یابد و کلماتی که بر زبان می رانیم، تجربه های ما را می آفریند.

خود ما اوضاع و شرایط را می آفرینیم، و بعد برای ناکامی خود، دیگران را سرزنش می کنیم و اقتدار خویش را از دست می دهیم. هیچ کس و هیچ جا و هیچ چیز، بر ما اقتداری ندارد. زیرا «ما» تنها اندیشه ور ذهن خودمان هستیم. ما تجربه ها و واقعیت خویش و همه ی کسانی را که در این واقعیت جا گرفته اند می آفرینیم.

کدامیک از جملات زیر تکیه کلام شماست؟

«همه منتظرند که سر بزنگاه گیرم بیاورند.»

«همه منتظرند تا اگر خدمتی از دستشان بر می آید، لطفی در حقم بکنند.»

هریک از این معتقدات، تجربه هایی کاملا متفاوت ایجاد می کند. هر اعتقادی که درباره خود، یا درباره زندگی داشته باشیم، برایمان به واقعیت درمی آید.

کائنات ما را در هر اندیشه یی که برگزینیم و به آن معتقد باشیم، کاملا حمایت می کند.

به عبارت دیگر، ذهن نیمه هشیار ما، هر اعتقادی را که انتخاب کنیم می پذیرد. هردو عبارت، به این معناست که آنچه درباره خود، و درباره ی زندگی معتقدم، برایم به واقعیت درمی آید. آنچه درباره خود، و درباره زندگی می اندیشی و معتقدی، برایت به واقعیت درمی آید و ما برای آنچه می توانیم بیندیشیم، انتخابهایی نامحدود در اختیار داریم.

اکنون که این را دانستیم، معقول است که به جای «همه منتظرند که سر بزنگاه گیرم بیاورند.» فکر کنیم که: «همه منتظرند تا اگر خدمتی از دستشان بر می آید، لطفی در حقم بکنند.»

قدرت کائنات هرگز درباره ما قضاوت یا انتقاد نمی کند.

این قدرت تنها ارزش ما را می پذیرد. آنگاه معتقداتمان را در زندگیمان باز می تاباند. اگر بخواهم فکر کنم که زندگی یعنی تنهایی، و این که هیچ کس دوستم ندارد، آنگاه همین را در دنیایم می یابم.

هرچند اگر مشتاقانه بخواهم که از این اعتقاد دست بردارم و مؤكدانه به خود بگویم که: «محبت همه جا هست و من نازنین و دوست داشتنی هستم.» و به این اعتقاد تازه بچسبم و مدام تکرارش کنم، آنگاه برای من صورت واقعیت می گیرد. آن وقت مردمان دوست داشتنی وارد زندگیم می شوند و کسانی را که از قبل می شناختم، نسبت به من پر محبت تر می شوند و می بینم که من نیز به آسانی نسبت به دیگران محبت نشان می دهم.

بیشتر ما درباره ی  اینکه کی هستیم عقایدی نابخردانه، و درباره اینکه زندگی را چگونه باید زیست، قواعد بسیار بسیار خشکی داریم.

این به معنای سرزنش ما نیست. زیرا در این لحظه، به بهترین کاری که از دستمان بر می آید سرگرمیم. اگر دانش و فهم و هشیاری بهتری داشتیم، حتما به کاری دیگر دست می زدیم. تمنای من اینست که به دلیل جایی که در آن قرار دارید، خود را به دیده تحقیر ننگرید. این واقعیت که مرا و این کتاب را یافته اید، نشان می دهد که آمادگی ایجاد تغییر تازه را در زندگی خود دارید. پس قدر خود را بدانید و به خاطر داشته باشید که عباراتی نظیر این که: «مرد نباید گریه کند!» یا «زن نمی تواند پول درآورد!» عقاید محدود کننده یی است که باید در زندگی کنارشان گذاشت.

هنگامی که خیلی کوچک هستیم، از واکنشهای بزرگسالان اطرافمان می آموزیم که درباره ی خود، و درباره ی زندگی، چه احساسی باید داشته باشیم.

در این ایام می آموزیم که درباره ی خود، و درباره ی دنیایمان، چه احساسی باید داشته باشیم. پس اگر شما این ایام را با کسانی بسر برده باشید که بسیار بدبخت و وحشتزده و خشمگین یا سرشار از احساس گناه بودند، چه بسیار احساس های منفی درباره خود و دنیای خویش اندوخته اید. اعتقاداتی از این دست که: «من هیچ وقت نمی توانم کاری را درست انجام بدهم.» یا «تقصیر من است.» یا «اگر عصبانی بشوم یعنی آدم بدی هستم.» همه یک زندگی لبریز از ناکامی را به بار می آورند.

بزرگ که می شویم، تمایل داریم همان محیط عاطفی دوران کودکی را برای خود باز آفرینیم.

این نه خوب است و نه بد، نه درست است و نه نادرست. زیرا باطن ما تنها آن محیط را به عنوان «خانه» می شناسد. همچنین تمایل داریم که در روابط شخصی خود، روابطی را بازآفرینیم که با پدر و مادر خود داشتیم، یا روابطی را که میان آنها وجود داشت. به این نکته بیندیشید که چه بسا محبوب یا رییسی داشته اید که «عينا» مانند پدر یا مادر شما بوده است.

ضمنا با خودمان به همان شیوه یی رفتار می کنیم که پدر و مادرمان  با ما رفتار می کردند. و باز به همان شیوه خود را سرزنش یا مجازات می کنیم. اگر به ندای درون خود گوش کنید، همان کلمات را می شنوید. اگر در زمان کودکی دوستمان می داشتند و تشویقمان می کردند می بینیم خود را به شیوه آنها دوست می داریم و تشویق می کنیم.

حال ببینید چندبار این جمله ها را به خود گفته اید؟:

«تا حالا نشده که کاری را درست انجام بدهی.» یا این که: «همه اش تقصیر خودته!»

و چندین بار این جمله ها را به خود گفته اید؟:

«تو واقعا بی نظیری!» یا این که: «خیلی دوستت دارم.»

گذشته هرچه باشد، من پدر و مادرم را سرزنش نمی کنم.

همه ی ما قربانیان قربانیان هستیم. و این قربانیها احتمالا نمی توانستند . آنچه از آن بی خبر بودند را به ما بیاموزند. اگر مادر یا پدر شما نمی دانست چگونه خود را دوست بدارد، برایش محال بود بتواند به شما بیاموزد که خود را دوست بدارید. آنها با در نظر گرفتن آنچه در کودکی خود آموخته بودند، بهترین کاری را که از دستشان بر می آمد در حق شما کردند. اگر می خواهید پدر و مادرتان را بهتر درک کنید، از آنها بخواهید درباره کودکیشان برایتان صحبت کنند. اگر با مهربانی و همدلی گوش کنید، در می یابید که  ترسها و الگوهای خشک و انعطاف ناپذیرشان از کجا آمده است. کسانی که «آن بلاها را سر شما آوردند» خودشان همان قدر ترسان و وحشتزده بودند که شما.

من معتقدم که خود ما پدر و مادرمان را انتخاب می کنیم.

خود ما تصمیم می گیریم در کدام مرحله از زمان و مکان، در این سیاره به دنیا بیاییم. ما از آن رو این تولد و بازگشت را برگزیده ایم تا درس ویژه یی را که در پیشرفت تکامل معنوی ما مؤثر است بیاموزیم. خود ما جنسیت و رنگ پوست و کشورمان را انتخاب می کنیم. آنگاه به پیرامون خویش می نگریم و آن پدر و مادری را، که بازتاب الگویی خواهد بود که برای کار در این عمر نیاز داریم، برمی گزینیم. سپس بزرگ می شویم و انگشت اتهام خود را به سوی آنها اشاره می رویم و زیر لب میگوییم: «تو باعث شدی!» اما در واقع، خود ما آنها را انتخاب کرده ایم، زیرا برای آنچه در این عمر می بایست بر آن غلبه می کردیم، آنها عالی و بی نظیر بودند.

نظامهای اعتقادی خود را زمانی می آموزیم که بسیار کوچک هستیم، و آنگاه وارد زندگی می شویم و تجربه هایی می آفرینیم که با اعتقاداتمان جور درآید. به زندگی گذشته خود بنگرید و ببینید چند بار تجربه یی یکسان را تجربه کرده اید. من معتقدم که خود شما بارها و بارها آن تجربه ها را آفریدید، زیرا آنها بازتاب اعتقادی بودند که درباره خود داشتید. واقعا مهم نیست که این مشکلات چقدر دوام یافتند و تا چه اندازه بزرگ بودند و زندگی ما را تهدید می کردند، زیرا می توانند دگرگون شوند . . .

*** خرید کتاب شفای زندگی گیتی خوشدل ***

در بخش دیگری از کتاب شفای زندگی می خوانیم:

ثروت

«من لایق بهترین هستم و اکنون بهترین را می پذیرم.»

اگر بخواهید عبارتهای تأکیدی شما برایتان به حقیقت درآیند، لازم است به جملات زیر اعتقاد نداشته باشید.

  • پول که توی خیابان نریخته.
  • پول کثیف و ناپاک است.
  • پول پلید است.
  • من فقیرم اما پاک و درستکارم.
  • ثروتمندان کلاهبردارند.
  • نمی خواهم پول داشته باشم و به خودم مغرور شوم.
  • من هرگز کار خوب پیدا نمی کنم.
  • من هیچ وقت پول درنمی آورم.
  • پول آسان از دست می رود و سخت به دست می آید. 
  • من همیشه قرض دارم.
  • مردم فقیر همیشه زیردست اند.
  • پدر و مادرم تنگدست بودند و من هم فقیر خواهم ماند.
  • هنرمندان مجبورند زحمت بکشند.
  • فقط شیادان می توانند پولدار باشند.
  • اول نوبت دیگران است.
  • من نمی توانم این همه از مردم پول بگیرم.
  • لياقتش را ندارم.
  • استحقاق پول درآوردن را ندارم.
  • هرگز به کسی نگو که در بانک چه قدر پول داری.
  • پول قرض نده.
  • یک قران یک قران باید جمع کرد.
  • برای روز مبادا پولی کنار بگذار.
  • هر لحظه ممکن است کسادی پیش آید.
  • من از پولدارها بیزارم.
  • آدم در صورتی پولدار می شود که تقلا بکند.

کدامیک از این اعتقادها، باور شماست؟ آیا واقعا فکر می کنید که چنین اعتقاداتی برایتان ثروت می آورد؟

اینها اندیشه های محدود و کهنه اند. شاید خانواده ی شما درباره ی پول چنين اعتقاداتی داشتند. زیرا تا زمانی که اعتقادهای آنها را خودآگاهانه رها نکنیم، این باورها با ما می مانند. این اعتقادها از هرکجا که آمده - باشند اگر می خواهید توانگر شوید - باید هشیاری شما را ترک کنند.

به نظر من، ثروت راستین با داشتن احساس نیکو نسبت به خود، آغاز می شود، همچنین این احساس که هرگاه بخواهید کاری را بکنید، آزاد هستید. مسأله هرگز مقدار پول و میزان ثروت نیست. مسأله، جایگاه ذهنی شماست. ثروت یا فقر، تنها نمایانگر آرمانهایی است که در سر شما می گذرد.

استحقاق

اگر این عقیده را نپذیریم که استحقاق توانگری را داریم، حتى آنگاه که ثروت در دامن ما بریزد، به طریقی آن را نمی پذیریم. به مثال زیر بنگرید:

یکی از شاگردانم که برای افزایش توانگری به کلاسم آمده بود. شبی بسیار هیجان زده به کلاس آمد، چون ۵۰۰ دلار برنده شده بود. یکریز می گفت: «باورم نمی شود. من هیچ وقت برنده نمی شوم.» ما می دانستیم که این بازتاب دگرگونی در آگاهی او بود. اما او همچنان احساس می کرد که به راستی استحقاقش را ندارد. هفته بعد نتوانست به کلاس بیاید، چون پایش شکسته بود. مبلغی که می بایست به پزشک می پرداخت نیز ۵۰۰ دلار شده بود.

او از «پیش رفتن» در مسیر تازه ی «توانگری» وحشت کرده بود و احساس می کرد لیاقتش را ندارد. پس از این راه، خود را مجازات کرد.

به هرچه بیندیشیم افزایش می یابد. پس به صورت حسابها نیندیشید. اگر به تنگدستی و قرض توجه کنید، تنگدستی و قرض بیشتری خواهید آفرید.

پول درآوردن آسانترین کار است

واکنش شما نسبت به این جمله چیست؟ آیا آن را باور می کنید؟ آیا خشم شما را برانگیخته است؟ آیا برایتان بی تفاوت است؟ حاضرید که این کتاب را از اتاق بیرون بیندازید؟ هرکدام از این اعتقادها را که داشته باشید خوب است. چون با چیزی در ژرفای وجودتان تماس گرفته ام، با نقطه حساس مقاومت در برابر حقیقت. این زمینه یی است که باید بر آن کار کرد. زمانش فرا رسیده که خود را به روی توانایی دریافت پول و ثروت و همه خیر و خوشی خویش بگشایید.

صورت حسابهای خود را دوست بدارید

لازم است که از دلهره برای پول دست برداریم و از نفرت نسبت به صورت حسابهای خود دست بکشیم. مردم بسیاری به گونه یی با قبضها و صورت حسابها رفتار می کنند که گویی مجازاتی است که باید در صورت امکان، خود را از آن دور نگاه داشت. فرض طلبکار این است که شما دارا هستید و پیش از دریافت پول، خدمت یا کالای خود را در اختیار شما می گذارد. من هرگاه چکی می نویسم، آن را می بوسم و با محبت متبرک می کنم. اگر با نفرت و انزجار پولی را بپردازید، پول دشوار به شما باز می گردد. اگر با محبت و شادمانی بپردازید، شاهراه بازگشت آزادانه آن را به سوی خود می گشایید. با پول مانند دوست خود رفتار کنید، نه مانند دستمال مچاله شده یا لایی و قاب دستمال کهنه یی که در جیب خود فرو کرده اید.

شغل یا حساب بانکی یا سرمایه گذاریها یا همسر یا پدر و مادرتان موجب امنیت شما نیستند. ایمنی شما در توانایی شما برای تماس با قدرت کیهانی است که همه چیزها را آفریده است.

من دوست دارم فکر کنم قدرتی که در تن من نفس می کشد همان قدرتی است که همه نیازهایم را به همان آسانی و سادگی بر می آورد. کائنات سرشار از وفور و فراوانی است و این حق حیات ماست که به هرچه نیاز داشته باشیم دارا باشیم، مگر اینکه خلاف این اعتقاد را برگزینیم.

هرگاه از تلفن خودم استفاده می کنم، با محبت آن را متبرک می کنم و اغلب به تأکید می گویم که تلفن من تنها برایم ثروت و ابراز محبت می آورد. با صندوق پستی خود نیز چنین می کنم و هر روز لبریز از پول و انواع و اقسام نامه های مهرآمیز از جانب دوستان و مراجعان و خوانندگانی است که در دوردستها کتابم را خوانده اند، از دریافت قبضها و صورت حسابها نیز به وجد درمی آیم و از شرکتها و سازمانهایی که به من اعتماد کرده اند که این پول را به آنها خواهم پرداخت سپاسگزاری می کنم. زنگ خانه و آستانه در را نیز متبرک می کنم و می دانم که تنها خیر و خوشی به خانه ام می آید. انتظار دارم که زندگیم نیکو و شادمان باشد و چنین نیز هست.

از خوشبختی دیگران خوشحال شوید

با نفرت و حسد نسبت به دارایی دیگری، ثروت خود را به تأخیر نیندازید. از راهی که آنها برای مصرف پول خود برمی گزینند انتقاد نکنید این امر مربوط به شما نیست.

هرکس در لوای قانون هشیاری و آگاهی خویش است. تنها مراقب اندیشه های خود باشید. برای خوش اقبالی دیگران برکت بطلبید و بدانید که برای همه به وفور هست.

آیا در انعام دادن خسیس هستید؟ آیا به کسانی که دستشویی ها را تمیز می کنند جواب سربالا می دهید؟ آیا به دربان و مستخدم اداره یا منزل خود عیدی می دهید؟ آیا وقتی پول خرد برای خریدن سبزی یا نان نیاز ندارید، بازهم پول خردها را نگه می دارید؟ آیا همیشه از مغازه های ارزان قیمت خرید می کنید و در رستوران ارزان ترین غذا را سفارش می دهید؟

قانونی هست به نام «عرضه و تقاضا». تقاضا نخست می آید. پول به آنجا می رود که مورد نیاز باشد. فقیرترین خانواده ها نیز تقریبا همیشه می توانند برای مراسم کفن و دفن پولی جور کنند...

*** قیمت کتاب شفای زندگی با تخفیف ***

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

عنوان کتاب
شفای زندگی
نویسنده
لوییز هی
مترجم
آزاده تویسرکانی
ناشر
پیکان
تعداد صفحات
304
وزن
331 گرم
زبان کتاب
فارسی
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
73
قطع
رقعی
جلد
شمیز
شابک
9782000601135
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
برچسب های محصول
You may also like
اختران

کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی نوشته ی مارشال روزنبرگ توسط کامران رحیمیان ترجمه و به کوشش نشر اختران چاپ و منتشر شده است.

ارتباط بدون خشونت در واقع روشی تعاملی است که تبادل اطلاعات و حل صلح آمیز اختلافات را تسهیل می کند. ارتباط بدون خشونت بر ارزش های مشترک انسانی و نیازها تکیه می کند و افراد را به پرهیز از زبانی که سبب مقاومت یا کاهش عزت نفس می شود و استفاده از زبانی که سلامت را افزایش می دهد تشویق می کند. ارتباط بدون خشونت باور دارد که به جای ایجاد ترس، گناه، سرزنش و شرم؛ غنی سازی زندگی رضایت آمیزترین انگیزه برای انجام کارهاست و به عنوان هدف، بر پذیرش مسئولیت فردی و در انتخاب و افزایش کیفیت ارتباط تاکید دارد. این روش حتی وقتی طرف مقابل آن را نمی داند نیز موثر است. با کمک کتاب ارتباط بدون خشونت شما خواهید دانست که: هرکاری که هرکسی انجام می دهد تلاشی است برای تحقق نیازهای متحقق نشده. برای هرکسی تحقق نیازها از طریق همکاری، سالم تر از رقابت است. به صورت طبیعی افراد وقتی که از روی میل در سلامت دیگران سهیم شوند لذت می‌ برند. مهارت های ارتباط بدون خشونت به شما کمک می‌کند تا: احساس گناه، شرم، ترس و افسردگی را از بین ببرید. خشم و ناامیدی را به ساختن اتحاد و مشارکت تبدیل کنید. راه حل هایی بر اساس امنیت، احترام متقابل و اتفاق آرا خلق کنید. نیازهای اساسی فرد، خانواده، مدرسه، جامعه و اجتماع را به روش های زندگی غنی ساز تحقق بخشید. تکنیک های ارتباطی فعال مارشال روزنبرگ تضادهای بالقوه را به گفت و گوهای صلح‌آمیز تغییر می دهد. شما تکنیک ساده ای می آموزید که مشاجره را خنثی می کند و ارتباط محبت آمیزی را با خانواده، و سایر آشنایان خلق می کند. من خواندن این کتاب را نه تنها توصیه بلکه تاکید می کنم.

در ادامه با ما با مطالعه ی معرفی کتاب ارتباط بدون خشونت در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا همراه شوید.

ذهن آویز

کتاب عبارت پنجم (ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو) اثری دیگری است از جو ویتالی نویسنده ی کتاب محبوب و پرفروش «محدودیت صفر» که در واقع ادامه ی همان کتاب محسوب می شود. کتاب عبارت پنجم توسط خانم ویدا کرمی با ترجمه ای روان و به کوشش انتشارات ذهن آویز چاپ و منتشر شده است.

ما در خلق بسیاری از واقعیت هایمان، همکاری داریم و این کار از درون ما انجام می شود. بسیاری از افراد، از چنین چیزی بی خبرند و بسیاری هم تاکنون هرگز چنین چیزی را نشنیده اند؛ حتی وقتی چنین چیزی را می شنوند (شما در خلق واقعیت های زندگی تان نقش دارید) به آن بی اعتنایی می کنند و با آن می جنگند و در برابر شنیدن آن به هر شکلی مقاومت می کنند. هواوپونوپونو به ما می آموزد که مسئولیت پذیر باشیم، یعنی مسئولیت شرکت در خلق تمامی وقایع ناخوشایند زندگی خود را برعهده بگیریم. وقتی این مسئولیت : را تقبل کنیم، هواوپونوپونو را در زندگی خود فعال می کنیم. جو ویتالی، نویسنده کتاب پرفروش محدودیت صفر، درباره هواوپونوپونو بسیار نوشته و تاکنون فقط از چهار ذکر اصلی "متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم دوستت دارم" صحبت کرده است؛ اما او حالا می خواهد در کتاب عبارت پنجم، پرده از ذکر پنجم بردارد.

در عبارت پنجم، هواوپونوپونو را عمیق تر و پیشرفته تر از آنچه قبلا خوانده اید خواهید شناخت، عبارتی که به سادگی چهار ذکر متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم و دوستت دارم نیست، اما معنایی بس عمیق دارد و به زندگی شادتر و دگرگون تری منجر می شود. این عبارت می گوید که شما قضاوت نمی شوید، بلکه حقیقتا دوست داشته می شوید؛ زیرا اولوهیت فقط می خواهد بدانیم که دوستمان دارد...

شما را به مطالعه ی بخشی از کتاب عبارت پنجم در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

بهار سبز

کتاب رسالت روح (چگونه به نور درون خود دست یابیم) اثر کیم روسو توسط خانم ویدا کرمی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

شاید شما هم مانند بسیاری از افرادی که روی این کره ی خاکی زندگی می کنند، از خود بپرسید که هدف از این زندگی چیست؟ من برای چه هدفی به این دنیا آمده ام؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که فکر می کنم؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که دیگران فکر می کنند؟

اگر به زندگی های متوالی اعتقاد دارید، شاید فکر کنید که دلیل حضور شما در این دنیا، مجازات شدن برای فرا نگرفتن درس های زندگی های گذشته است. شاید فکر کنید که در زندگی های گذشته، انسان شرور و پلیدی بودید و حالا زمان تسویه حساب است مطمئنم که یکی از سوالات شما این است که آیا هدف زندگی من بیدار شدن در ساعت پنج صبح برای رسیدن به متروی شلوغ یا گیر کردن در ترافیک صرفا جهت داشتن شغلی ست که هیچ کس قدر زحماتم را نمی داند! و صدای کسانی را می شنوم که روابطی را مورد ارزیابی مجدد قرار می دهند که در راستای هدف زندگی آنها نیستند. چنین روابطی، انرژی را از شما و روح تان گرفته و شما را تبدیل به یک باطری خالی و بدون شارژ می کند. حقیقت چنین روابطی، دروغ است. اگر شما هم شرایطی مشابه موارد ذکر شده را تجربه می کنید، کتاب رسالت روح، راهنمای شماست تا چشمان خود را بر حقایق باز کنید! در کتاب رسالت روح، مراحل ضروری برای شناخت خودتان و شناخت خداوند از طریق خودتان را ارائه خواهم داد. در این کتاب، به شما کمک خواهم کرد تا اشتیاق سوزان که همان «رسالت روح» شماست را بشناسید و با هدفی افتخار آمیز زندگی کنید.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب رسالت روح در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

الماس پارسیان

کتاب هر روز پنج شنبه است (چگونه می توان 7 روز هفته را شاد بود؟) نوشته ی جول اوستین توسط فریبا بردبار ترجمه و به کوشش انتشارات الماس پارسیان چاپ و منتشر شده است.

هدف من از نوشتن کتاب هر روز پنج شنبه است این است که به شما کمک کنم ذهن خود را طوری ساماندهی کنید که هر روز دست به انتخاب شادی بزنید. فارغ از اینکه با چه چالش هایی مواجه می شوید یا چه شرایطی به شما فشار می آورد می توانید واکنش خود را به آن چالش ها و شرایط انتخاب کنید. اینکه چگونه عصرتان را سپری می کنید کاملا به خودتان بستگی دارد: این هیچ ربطی به شرایط شما ندارد. آبراهام لینکلن گفته بود: بیشتر آدم ها به اندازه ای که تصمیم گرفتداند شاد باشند شاد هستند.

اگر ابه درستکار (ابه درستکار ( Honest Ahe ) لقب آبراهام لینکلن است مطالعه ای که اخیرا انجام شد و نشان داد در روزهای پنج شنبه، شادی ده درصد افزایش می یابد را می دید، حتما خوشحال می شد. چرا اینطور است؟

مردم به خاطر آمدن تعطیلات آخر هفته ذوق می کنند به همین علت تصمیم می گیرند شادتر باشند. آنها پنج شنبه ها | فکرشان را بر این امر متمرکز می کنند که از زندگی خود بیشتر لذت ببرند.

ما شما را به این چالش دعوت می کنیم که بگذارید هر روزتان پنج شنبه باشد، به خودتان اجازه دهید که هر روز شاد باشید. نه فقط آخر هفته ها نه فقط هر زمانی که یک مناسبت خاص دارید: نه فقط زمانی که در تعطیلات هستید.

اگر نگرش درستی باشید می توانید روز شنبه هم مثل پنج شنبه شاد باشید. در کتاب مقدس نیامده است که: پنج شنبه روزی است که خداوند آفريده است. بلکه در آن نوشته شده است: این روزی است که خداوند آفریده است.

این یعنی شنبه، یکشنبه، دوشنبه سه شنبه، چهارشنبه و سایر روزهای هفته. حتی وقتی باران می بارد، هنگامی که مجبورید تا دیروقت کار کنید و یا مجبورید ظرف بشویید هم می توانید شاد باشید.

هیرمند

کتاب ارتباط موثر به زبان آدمیزاد اثر مارتی برونستاین توسط نرگس یزدی ترجمه و به کوشش انتشارات هیرمند چاپ و منتشر شده است.

کتاب ارتباط مؤثر به زبان آدمیزاد به شما می آموزد چگونه در محیط کار، منظور خود را بیان کنید و تعاملاتی ثمربخش با روسا و همکارانتان داشته باشید. اغلب اوقات به کار بردن دانش و مهارت تان در کار بخش آسان کار است، اما بخش دشوار آن همکاری موثر با دیگران است. این راهنمای سودمند به شما در برقراری تعاملات شخصی موثر یاری می رساند، حتی به هنگام حل و فصل کشمکش ها، مواجهه با مشتریان و با ارائه ی سخنرانی های دشوار. چه مديرعامل یک شرکت مهم باشید و چه یک تاجر خرده پا یا مدیر یک تیم، برقراری روابط مؤثر و شفاف در موفقیت شما نقش تعيين کننده ای دارد. کتاب ارتباط موثر به زبان آدمیزاد تمهیدات، توصیه ها و راهکارهایی، از شيوه ی مجذوب نگه داشتن شنونده گرفته تا آموزش خوب گوش کردن - ارائه می دهد که به آنها نیاز دارید تا بتوانید: شنونده ی فعالی باشید، در موقعیت های منفی بر نکات مثبت تأكيد كنيد در کشمکش ها راه حل هایی بیابید که رضایت خاطر هر دو طرف جلب شود، هنگام نوشتن نامه و ایمیل به حاشیه نروید، از عهده ی ارائه سخنرانی، انجام مصاحبه ها و چالش های دیگر برآیید و با اقتدار و قاطع سخن بگویید.

پردیس آباریس

کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم نوشته وین دایر پس از سال ها انتظار از طرف هواداران و خوانندگان کتاب های دکتر وین دایر برای نوشتن کتابی از خاطرات و زندگی نامه ایشان، در نهایت به چاپ رسید و با کوشش روزبه ملک زاده و محسن پاک فطرت به فارسی ترجمه و به کوشش انتشارات پردیس آباریس چاپ و منتشر شده است.

اما این کتاب به عنوان زندگی نامه، شیوه ی نگارشی متفاوتی دارد و همانند زندگی نامه های معمولی نیست. بلکه وین دایر در این کتاب، به شیوه ای استادانه لحظات سرنوشت ساز و ارتباط آنها را با یکدیگر پیدا کرده است و به وضوح نشان داده است هیچ اتفاق و رویدادی در زندگی، تصادفی و بی علت نیست. تمامی اتفاقات چه خوب و چه به ظاهر بد برای تکمیل سرنوشت ماست و بخشی از دارمای ما محسوب می شود. در این کتاب، وین دایر تمام لحظات سرنوشت ساز خود را از ابتدای کودکی اش در دیترویت تا آخرین سال های عمرش را با خوانندگان در میان گذاشته است و البته این کار را با مهارت زیادی که در نویسندگی دارد به انجام رسانده است. در فرآیند مطالعه ی این کتاب شما هم خواهید آموخت همانند وین دایر به اتفاقات زندگی خود رجوع کنید و ارتباط آنها را با جایگاه کنونی خود بیابید.

کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم، نگاهی بر زندگی دکتر وین دایر است و در عین حال چراغ راهی است برای کسانی که جویای حقیقت هستند. با مطالعه ی این کتاب متوجه حضور دستان خداوند در زندگی تان می شوید و از طرفی این کتاب شما را در فهم هدف و رسالت منحصر به فردتان یاری می کند.

شما را به مطالعه قسمتی از کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

سخنوران

کتاب معجزه گر خاموش نوشته ی سید رضا حیات الغیب به کوشش انتشارات سخنوران چاپ و منتشر شده است. 

بيشتر ما از جهانی به جهانی دیگر شبیه آن رفتیم و از یاد بردیم از کجا آمده ایم و اهمیتی هم ندادیم چه جهانی را در پیش داریم...

می توانی تصور کنی پیش از آنکه برای نخستین بار به این اندیشه برسیم که جز زیستن؛ خوردن؛ جنگیدن و یا قدرت یافتن در دنیا هدفی بالاتر وجود دارد؛ چند زندگی را پشت سر گذاشته ایم!؟
صد زندگی را... هزار زندگی را..!؟

آنگاه صد سال دیگر تا بفهمیم چیزی به نام کمال (پرواز) وجود دارد و باز هم صد زندگی دیگر تا به این برسیم که هدف از زندگی یافتن آن کمال و متجلی کردن آن است.

پس بدیهی است جهان دیگر را براساس آنچه در این جهان می آموزیم، انتخاب می کنیم. اگر چیزی نیاموزیم جهان بعدی نیز مانند همین جهان خواهد بود؛ با همان محدودیت ها و مشکلات.
اما اگر به سمت کمال (پرواز و آزادی) قدم برداریم؛ به یکباره آنقدر خواهیم آموخت که نیازی نباشد هزاران بار زندگی کنیم تا به این مرحله برسیم.

اگر قرار باشد در کل زندگیتان فقط یک کتاب بخوانید، باید کتاب معجزه گر خاموش را بخوانید!

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب معجزه گر خاموش در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

پل

کتاب 365 گام تا موفقیت (تغییراتی کوچک برای تفاوت های بزرگ) نوشته ی آنتونی رابینز توسط محمدجواد شافعی مقدم ترجمه و به کوشش انتشارات پل چاپ و منتشر شده است.

کتاب 365 گام تا موفقیت بر اساس بهترین ابزار، تکنیک و دستورالعمل هایی است که با روش های ساده ی آن می توانید بهترین گام ها را در بهبود زندگی تان بردارید. آنتونی رابینز به شما نشان می دهد که چگونه در کمترین زمان به بهترین نتایج دست یابید. گام های بزرگ رابینز راهی به سوی زندگی بهتر است. این گام ها سرلوحه ی موفقیت های بی شماری است. پیتر گابر ( مدیر اجرایی شرکت سونی )

شناخت عمیق آنتونی رابینز نسبت به مردم و جامعه سبب پیشرفت او شده است او به خوبی می داند چه عاملی موجب موفقیت، سعادت و شادکامی زندگی مردم می شود. (آندره آقاسی)

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم