صبح جادویی (6 عادت صبحگاهی که زندگی تان را متحول می کند)

در کتاب صبح جادویی قرار است کشف کنید که چطور می توانید خارق العاده ترین زندگی ای را که در تصورتان می گنجد را برای خودتان بسازید. صبح جادویی تنها چیزی است که تغییرات سریع و عمیقی در همه جنبه های زندگی تان ایجاد می کند. اگر می خواهید زندگی تان بهتر شود این کتاب را بخوانیدکتاب صبح جادویی اثر هال الرود توسط مریم اصغرپور ترجمه و به همت انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.   

شما را به مطالعه معرفی و قسمتی از کتاب صبح جادویی در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

ادامه مطلبShow less
موجود شد خبرم کن!
مرجع:
72372
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی ساخته شده از بهترین فیروزه نیشابور و مس تولید صنایع دستی آقاجانی است. این گلاب پاش فیروزه کوب دارای استاندارد ملی ایران و گارانتی 10 ساله ی تولید کننده است. ارتفاع این محصول 53 سانتی متر است. لازم به ذکر است از آنجا که تمامی مراحل تولید گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی با دست انجام می شود احتمال چند سانتی متر تفاوت در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K064 با ارتفاع 16 سانتی متری یکی از محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی است که در ساخت و تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این آجیل خوری مس و خاتم دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد. خاتم کاری یکی از زیباترین و مشهورترین صنایع دستی اصفهان است.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان مسی فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور و مس توسط هنرمندان اصفهانی ساخته شده است. این «گلدان فیروزه کوبی» دارای گواهینامه جهانی iso9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و همچنین دارای کارت ضمانت 10 ساله صنایع دستی آقاجانی است.

توضیحات

معرفی کتاب صبح جادویی

اگر می توانستید فردا صبح به طور معجزه آسایی از خواب بیدار شوید و ببینید که زندگی تان در یک بخش یا همه بخش ها متحول شده چه می شد؟ می خواستید چه چیزی متفاوت باشد؟ می خواستید شادتر باشید؟ سالم تر باشید؟ موفق تر باشید؟ اندام بهتری داشته باشید؟ انرژی بیشتری داشته باشید؟ استرس کمتری داشته باشید؟ پول بیشتری داشته باشید؟ روابط فردی و حرفه ای بسیار بهتری داشته باشید؟ کدام یک از مسائل و مشکلاتتان حل شود؟

***خرید کتاب صبح جادویی با تخفیف***

اگر به شما بگویم رازی نه چندان روشن وجود دارد که با دانستن آن می توانید به طور تضمینی تمام زندگیتان را تغییر بدهید حتی سریع تر از چیزی که تصورش را بکنید چه می گویید؟ اگر به شما بگویم برای این کار هر روز باید فقط شش دقیقه وقت بگذارید چه می گویید؟!

شما هم عضو صبح جادویی شوید. صبح جادویی ای که در حال حاضر هزاران نفر در سراسر دنیا به آن عمل می کنند ساده ترین راهکار برای خلق زندگی دلخواهتان است. این راهکار همیشه جلوی چشم ما بوده ولی کتاب صبح جادویی آن را به صورت عملی به زندگی ما می آورد . . .

صبح جادویی

تغییر و تحولات اساسی و نتایج به دست آمده در زندگی واقعی فقط این چند مورد را بخوانید تا متوجه شوید با خواندن کتاب صبح جادویی چه کارهایی برای شما ممکن می شوند . . .

 79 روز است صبح جادویی را شروع کرده ام و در این مدت حتی یک روز را هم از دست نداده ام. صادقانه بگویم این اولین بار است که کاری را شروع کرده ام و بیشتر از چند روز یا چند هفته به آن ادامه داده ام ! حالا منتظرم تا هر روز بیدار شوم. احساس فوق العاده ای دارم. صبح جادویی زندگی ام را کاملا تغییر داده است.

امروز شصتمین صبح جادویی من است و تا امروز به اهداف زیر رسیده ام :

  • ۹ کیلو وزن کم کرده ام
  • سیگار را کاملا ترک کرده ام
  • در تمام روز انرژی بیشتری دارم
  • همیشه خوشحالم
  • صبح جادویی من را به جلو می راند تا به نسخه بهتری از خودم تبدیل شوم!

قسمتی از کتاب صبح جادویی

هال الرود نابغه است و کتابش صبح جادویی معجزه ای در زندگی من بوده است.

من از سال ۱۹۷۳ عضو جنبش توسعه فردی / استعدادهای بالقوه انسان هستم. در آن سال بود که اولین دوره سمینارهای آموزشی ارهارد را گذراندم و دنیای کاملا جدیدی از چیزهای ممکن را دیدم. از آن زمان تا حالا در مورد مذاهب مختلف، دعا، مراقبه، یوگا، جمله های تأكیدی، تجسم کردن وان. ال. پی (برنامه ریزی عصبی زبانی) مطالعه و بررسی کرده ام . من روی آتش راه رفته ام و فلسفه های غیرعادی دیگری را بررسی کرده ام که بعضی آن قدر دور از ذهن هستند که در اینجا جایی برای اشاره به آنها وجود ندارد.

هال با سرواژه منجی ها بهترین اقدامات ایجاد شده طی قرن ها توسعه خود آگاهی بشر را در نظر گرفته و بهترین بهترین ها را در یک مراسم صبحگاهی روزانه خلاصه کرده است. مراسمی که حالا بخشی از هر روز من است.

بسیاری از مردم هر روز به یکی از این منجی ها عمل می کنند. برای مثال عده زیادی هر روز صبح ورزش می کنند. عده ای دیگری هر روز صبح سکوت یا مراقبه برگزار می کنند یا می نویسند. ولی تا وقتی که هال منجی های زندگی را در یکجا جمع نکرده بود هیچ کس هر روز صبح به هر شش اقدام باستانی از بهترین اقدام های ممکن برای انسان عمل نمی کرد.

صبح جادویی گزینه ای عالی و بی عیب و نقص برای افراد موفق و بسیار پرمشغله است. هر روز صبح عمل کردن به منجی های زندگی مثل رساندن سوخت موشک به جسم، ذهن و روح قبل از شروع هر روز است.

همان طور که پدر پولدارم بیشتر وقت ها می گفت: همیشه می توانم یک دلار دیگر در بیاورم ولی نمی توانم یک روز دیگر را بسازم و روزی که از دست برود دیگر قابل بازگشت نیست. پس اگر می خواهید بیشترین بهره را از هر روز زندگی تان ببرید، کتاب صبح جادویی را بخوانید.

رابرت کیوساکی، نویسنده  کتاب پدر پولدار پدر بی پول  پرفروش ترین کتاب دنیا در حوزه امور مالی شخصی و بنیان گذار شرکت پدر پولدار به عنوان شرکت مبتنی بر آموزش مالی

یادداشتی برای شما

صرف نظر از اینکه الآن چه شرایطی دارید و زندگی تان چطور است چه در حال حاضر به سطوح بسیار بالای موفقیت رسیده باشید، چه در سخت ترین دوره عمرتان باشید و چه جایی بین این دو حالت قرار داشته باشید حداقل یک چیز بین ما مشترک است احتمالا چیزهای مشترک بین ما خیلی بیشتر از یک مورد هستند ولی حداقل یک مورد را با اطمینان می گویم: ما می خواهیم زندگی و خودمان را به سطح بالاتری بکشانیم و ارتقا بدهیم. این خواسته ما به آن معنا نیست که در خودمان با زندگی مان اشکالی وجود دارد، بلکه ناشی از آن است که ما به عنوان انسان با میل و انگیزه ذاتی برای رشد و پیشرفت مستمر به دنیا می آییم. من ایمان دارم که این میل در وجود همه ما هست. ولی اکثر ما هر روز صبح بیدار می شویم و می بینیم زندگی درست مثل روزهای قبل و تکراری است.

زندگی من به عنوان یک نویسنده، سخنران، مربی، تهیه کننده پادکست و یک پدر، در کمک به مردم برای به عمل درآوردن هرچه بیشتر و سریع تر توانایی های بالقوه شان و رسیدن به سطوح جدیدی از موفقیت متمرکز است. من به عنوان فردی که سال های زیادی از زندگی ام را صرف مطالعه و بررسی توانایی های بالقوه انسان و توسعه فردی کرده ام، می توانم با اطمینان کامل بگویم صبح جادویی یکی از عملی ترین، نتیجه مدارترین و موثرترین روش هایی است که تا حالا برای بهتر کردن همه حوزه های زندگی دیده ام و این بهتر شدن، نتیجه پیشرفت و توسعه فردی خودتان است. صریح بگویم که منظورم فقط خواندن کتاب صبح جادویی نیست بلکه منظورم اجرای روزانه  مراسم صبح جادویی است.

برای افراد بسیار موفقی که به دستاوردهای بزرگی در زندگی خود رسیده اند، صبح جادویی می تواند تغییردهنده بازی باشد چون به آنها اجازه می دهد به سطح بالاتر بعدی که رسیدن به آن بسیار مشکل است برسند و موفقیت فردی و حرفه ای خود را به فراتر از آنچه درگذشته حاصل شده است برسانند. هرچند این موفقیت می تواند شامل افزایش درآمد یا رشد کسب و کار باشد، اغلب اوقات به کشف راه های جدید برای تجربه سطوح بالاتر رضایت و تعادل در حوزه هایی از زندگی مرتبط است که ممکن است نادیده گرفته شده باشند. این سطح موفقیت می تواند به معنای بهبود قابل توجه در حوزه های سلامت، شادی، روابط، شرایط مالی، زندگی معنوی یا هر حوزه دیگری باشد که بیشترین اهمیت را برایتان دارد.

بارها و بارها ثابت شده است که صبح جادویی تنها چیزی است که می تواند توانایی غلبه بر چالش های به ظاهر برطرف نشدنی، ایجاد پیشرفت های چشمگیر و تغییر کامل شرایط را در مدت زمانی کوتاه به افرادی بدهد که در ناملایمات در هر یک از حوزه های روحی، عاطفی، جسمی، مالی، رابطه با هر حوزه دیگری گیر افتاده اند و دوران سختی را می گذرانند.

چه بخواهید فقط در چند حوزه کلیدی پیشرفت چشمگیری داشته باشید و چه آماده نوسازی کاملی در خودتان باشید که تمام زندگی تان را از اساس متحول می کند تا شرایط الانتان خیلی زود به خاطره ای از گذشته تبدیل شود، کتاب مناسبی را انتخاب کرده اید، قرار است با خواندن کتاب صبح جادویی سفری معجزه آسا را با استفاده از یک فرایند ساده ولی انقلابی شروع کنید؛ فرایندی که بی شک همه حوزه های زندگی تان را متحول خواهد کرد و همه آن قبل از ساعت ۸ صبح اجرا می شود.

می دانم که این ها وعده های بزرگی هستند. ولی صبح جادویی نتایج ملموسی برای صدها هزار نفر در سراسر دنیا از جمله خود من به همراه داشته است و بی شک می تواند تنها چیزی باشد که شما را به جایی که می خواهید، برساند.

باعث افتخار من است که صبح جادویی را با شما در میان می گذارم و هر کاری را که می توانستم کرده ام تا مطمئن شوم خواندن کتاب صبح جادویی واقعا نوعی از سرمایه گذاری وقت، انرژی و توجه شما خواهد بود که زندگی تان را متحول می کند. ممنونم که اجازه می دهید بخشی از زندگی تان باشم. سفر معجزه آسایی که با هم خواهیم داشت الآن شروع می شود . . .

***خرید اینترنتی کتاب صبح جادویی هال الرود***

مقدمه کتاب صبح جادویی

ماشین بیرون کشیده شدم خونریزی شدیدی پیدا کردم. دچار ایست قلبی شدم . دیگر نفس نمیکشیدم. علائم بالینی نشان می دادند که من مرده ام.

مأموران اورژانس بلافاصله من را با هلیکوپتر به اورژانس منتقل و به شدت برای نجات زندگی ام تلاش کردند. آنها شش دقیقه بعد موفق شدند. قلبم دوباره شروع به تپیدن کرد و من از ماسک اکسیژنی که روی صورتم بود نفس کشیدم. شکر خدا زنده ماندم.

شش روز در کما بودم و وقتی به هوش آمدم شنیدم که شاید دیگر نتوانم راه بروم. بعد از ۷هفته تمرین بسیار سخت برای بهبود و توان بخشی در بیمارستان بود که دوباره یاد گرفتم راه بروم. وقتی از بیمارستان مرخص شدم به خانه رفتم تا پدر و مادرم از من مراقبت کنند. دوباره به دنیای واقعی برگشتم. با ۱۱استخوان شکسته، آسیب مغزی دائمی و رفتن نامزدم که در بیمارستان نامزدی اش را با من به هم زد، زندگی با تعریف و شناختی که از آن داشتم هرگز مثل قبل نمی شد. باور کنید یا نکنید، این تصادف باعث خیر بود.

هرچند کنار آمدن با واقعیت زندگی جدیدم کار آسانی نبود و گاهی کاری از دستم برنمی آمد جز اینکه فکر کنم چرا این اتفاق برای من افتاد، باید مسئولیت برگرداندن خودم به زندگی را می پذیرفتم. من به جای ناله و شکایت از شرایط به وجود آمده با تمام وجود شرایط جدیدم را پذیرفتم. به جای اینکه بگویم کاش این اتفاق برایم نیفتاده بود و افسوس زندگی گذشته ام را بخورم و با این فکرها انرژی ام را از دست بدهم، تمام فکرم را متمرکز کردم تا از چیزهایی که دارم بیشترین بهره را ببرم. چون نمی توانستم گذشته را تغییر بدهم پس به ناچار روی پیش رفتن تمرکز کردم. من زندگی ام را وقف به عمل درآوردن توانائی های بالقوه ام و رسیدن به رویاهایم کردم تا اینکه توانستم بفهمم چطور دیگران را هم برای انجام همین کار توانمند کنم.

درنتیجه ی این انتخاب برای شکرگزاری صمیمانه به خاطر همه چیزهایی که دارم، پذیرش بی قید و شرط همه چیزهایی که ندارم و پذیرفتن مسئولیت کامل خلق همه چیزهایی که می خواهم، این تصادف ویرانگر یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام شد. با این باور که هیچ چیز بی حکمت نیست و به دلیلی اتفاق می افتد و وظیفه ما این است که توانمندسازترین دلایل را برای چالش ها، اتفاق ها و شرایط زندگی مان پیدا کنیم، از این تصادف به عنوان عاملی برای بازگشت پیروزمندانه به زندگی استفاده کردم.

سال ۲۰۰۰ : سالی که با بستری شدنم در بیمارستان شروع شد- بادست و پای شکسته ولی نه شکست خورده - پایان کاملا متفاوتی داشت. با وجود اینکه ماشین نداشتم، حافظه کوتاه مدتم خیلی ضعیف شده بود و عذر و بهانه های زیادی داشتم تا در خانه بنشینم و برای خودم دل بسوزانم، ولی به عنوان نماینده فروش کاتکول به کارم برگشتم. آن سال بهترین سال کارم بود و از بین بیش از شصت هزار  نماینده فروش فعال ، رتبه ششم را به دست آوردم. همه این موفقیت ها را وقتی به دست آوردم که هنوز ازنظر جسمی، روحی، عاطفی و مالی کاملا بهبود پیدا نکرده بودم.

سال ۲۰۰۱: از تجربه تصادفم درس های بسیار با ارزشی برای تمام عمرم یاد گرفته بودم و وقت آن بود که مشکلات و پریشان حالی خودم را به الهام بخشیدن و توانمندسازی دیگران تبدیل کنم. برای انجام این کار، سخنرانی در مدرسه ها و دانشگاه ها و تعریف کردن اتفاق هایی که برایم افتاده بود را شروع کردم. دانشجوها، دبیرها و استادها واکنش فوق العاده مثبتی به سخنرانی هایم نشان می دادند و من انجام رسالت تأثیرگذاری بر جوانان را شروع کردم.

سال ۲۰۰۲: دوست خوبم ، جان برگهوف، تشویقم کرد در مورد تصادفم کتابی بنویسم تا بیشتر الهام بخش دیگران باشم. من هم شروع به نوشتن کردم ولی به همان سرعت که نوشتن را شروع کرده بودم دست از کار کشیدم و پیش خودم گفتم من نویسنده نیستم. انشاءنویسی در مدرسه برایم به اندازه کافی سخت بود، چه برسد به نوشتن یک کتاب . بعد از تلاش های مکرر که همیشه به خستگی و خیره شدنم به صفحه نمایش کامپیوتر ختم می شد، به نظر نمی رسید نتیجه کارم یک کتاب باشد. با این وجود برای دومین سال متوالی یکی از ۱۰نماینده فروش برتر کاتکو شدم.

سال ۲۰۰۴ : برای اینکه توانائی ام در مدیریت را امتحان کنم، سمت مدیر فروش کانکودر ساکرامنتوا پذیرفتم. تیم ما در شرکت رتبه اول را به دست آورد و رکورد فروش سالانه شرکت را شکست. پاییزهمین سال به بالاترین فروش شخصی خودم رسیدم و عکسم در سالن مشاهیر شرکت قرار داده شد. احساس کردم همه کارهایی که باید در کاتکوانجام میدادم تمام شده است و حالا وقت آن است رؤیایم که تبدیل شدن به سخنران انگیزشی حرفه ای و برجسته بود را دنبال کنم. شاید کتابی را که ایده اش در یکی دو سال گذشته در ذهنم پیچ و تاب می خورد را می نوشتم. در این سال اورسولا را دیدم. ما از هم جدانشدنی بودیم و احساس میکردم او همان همسر رؤیاهایم است.

فوریه ۲۰۰۵: وقتی در سالن گردهمایی نشسته بودم و قصد داشتم آخرین حضورم در گردهمایی های کاتکو باشد، به درک دردناکی رسیدم: هیچ وقت به طور کامل از توانایی ها و استعدادهایم استفاده نکرده بودم. شکی نبود که چند جایزه برده ام و چند رکورد فروش را شکسته ام، ولی وقتی دونفر نماینده فروش برتر شرکت، در حال دریافت بزرگترین جایزه سال کاتکو(ساعت رولکسی که هرکسی دوست داشت صاحبش باشد) بودند، فهمیدم حداقل در تمام طول سال هیچ وقت بیشترین تلاشم را نکرده ام. اگر قبل از عملی کردن همه استعدادها و توانائی هایم در زمینه فروش از شرکت می رفتم، نمی توانستم با خودم کنار بیایم. باید یک سال دیگر هم برای این کار وقت می گذاشتم ولی این بار باید با تمام وجود تلاشم را می کردم.

سال ۲۰۰۵: با وجود اینکه برای شروع در این سال دیر شده بود، اما برای خودم هدف گذاری کردم که رکورد تمام سال های فروشم را دو برابر کنم. از بزرگی این هدف وحشت زده ولی مصمم بودم که حتما به آن برسم. به این نتیجه رسیدم که باید کتابی را که موردنظرم بود بنویسم و داستان زندگی ام را با مردم دنیا در میان بگذارم. ۳۶۵روز بی وقفه و بانظم و ترتیبی که یادم نمی آید در ۲۵سال اول زندگی ام داشته باشم محصولات شرکت را فروختم و کتابم را نوشتم. شور و اشتیاق انجام کاری که پیش از این هرگز انجام نداده بودم به من نیرو میداد. کاری که می خواستم انجام بدهم رفتن از قلمروی آسایش معمولی بودند که در تمام طول عمرم در آن بودم - به فضای فوق العاده بودن بود. تا پایان سال به هر دو هدفم رسیدم، رکورد فروش سال قبلم را به بیشتر از دو برابر رساندم و نوشتن اولین کتابم را تمام کردم. قاعده ای از پیش تعیین شده است: وقتی متعهد باشید انجام هر کاری ممکن است.

بهار ۲۰۰۶: اولین کتابم بانام «رویارویی با زندگی»، چطور زندگی الاثنان را دوست داشته باشید و درعین حال زندگی رؤیاهایتان را خلق کنید هفتمین کتاب پرفروش آمازون و اولین کتاب پرفروش در گروه موضوعی خودش شد. بعد اتفاقی افتاد که باورکردنی نبود. ناشرم از کشور فرار کرد و تمام حق امتیاز کتابم را دزدید و دیگر هیچ وقت خبری از او نشنیدم. پدر و مادرم از شنیدن این خبر به شدت ناراحت شدند ولی در کمال تعجب، خودم اصلا ناراحت نبودم. اگر فقط یک درس از تصادفم یاد گرفته باشم آن درس این است که رها نکردن اتفاق های بد زندگی که نمی توانیم تغییرشان بدهیم و داشتن احساس بد در مورد آنها هیچ فایده ای ندارد؛ بنابراین آن اتفاق و احساس بد حاصل از آن را رها کردم. همچنین یاد گرفته ام که با تمرکز بر چیزهایی که از مشکلات می آموزیم و تمرکز بر چگونگی اضافه کردن آموخته های مفیدمان به زندگی دیگران، می توانیم هر مشکلی را به یک فرصت تبدیل کنیم. من هم همین کار را کردم.

سال ۲۰۰۶: وقتی اسکات اسمیتا یک مشاور مالی چهل وچندساله از من خواست مربی او شوم تقريبا بدون هیچ درکی از اینکه حرفه مربیگری موفقیت در زندگی و کسب وکار متضمن چه چیزهایی است، به صورت اتفاقی مربی این حوزه شدم. من پیشنهاد اسکات را قبول کردم و عاشق این کار شدم. اسکات نتایج ملموسی را در زندگی و کسب وکارش دید و من شور و اشتیاق داشتم به دیگران کمک کنم. در سن ۲۶سالگی، احتمال موفقیتم به عنوان یک مربی حرفه ای نزدیک به صفر بود ولی این کار آنقدر هم راستا باهدفم در زندگی بود که به هر نحوی که بود به دنبالش رفتم. کارم در مربیگری به شدت رونق پیدا کرد و من مربی صدها کارآفرین، فروشنده و صاحب کسب و کار شدم.

پس از مدت کوتاهی انجمن دختران و پسران آمریکا از من دعوت کرد سخنران اصلی گردهمایی ملی آنها باشم و این اولین باری بود که در ازای سخنرانی کردن پول گرفتم. هرچند از سال ۱۹۹۸برای گروه های بزرگی از مخاطبین که بیشتر فروشندگان، مدیران و مدیران اجرایی بودند سخنرانی می کردم، تصمیم گرفتم با موهای سیخ سیخی و ظاهر جوانانه ام، به منظور تأثیر گذاشتن بر جوانان به آنجا بروم و این راهی بود که می خواستم در زندگی طی کنم. با این هدف، سخنرانی و در میان گذاشتن ماجراهای زندگی ام با دیگران در دبیرستان ها و دانشگاه ها را شروع کردم.

سال ۲۰۰۷: در این سال زندگی ام دوباره از هم پاشید. اقتصاد آمریکا دچار رکود شد و در عرض یک شب درآمدم به نصف رسید. مراجعین مربیگری ام دیگر نمی توانستند حق الزحمه ام را پرداخت کنند و درنتیجه من هم دیگر نمی توانستم قبضها و قسط ها از جمله قسط خانه ام را بدهم. ۴۲۵۰۰۰دلار بدهی داشتم و درمانده شده بودم. ازنظر روحی، بدنی، احساسی و مالی به گل نشسته بودم. هیچ وقت در زندگی این قدر احساس ناامیدی، درماندگی و افسردگی نکرده بودم. گیج و سردرگم از این فکر که چطور می توانم دوباره زندگی ام را سروسامان بدهم، ناامیدانه به دنبال جوابی برای مسائل و مشکلات حل نشدنی میگشتم. کتاب های خودیاری را خواندم، در سمینارها شرکت کردم و حتی یک مربی برای خودم استخدام کردم ولی هیچ کدام از این کارها فایده ای نداشتند...

***خرید کتاب صبح جادویی هال الرود***

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
72372

مشخصات

عنوان کتاب
صبح جادویی (6 عادت صبحگاهی که زندگی تان را متحول می کند)
نویسنده
هال الرود
مترجم
مریم اصغرپور
ناشر
بهار سبز
تعداد صفحات
288
وزن
330
زبان کتاب
فارسی
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
4
قطع
رقعی
شابک
9786008124894
مشخصات تکمیلی
کنترل فشار روانی،راه و رسم زندگی،خودسازی
دیدگاه کاربران(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
کیفیت چاپ
(5)
اگر مطالب این کتاب بخونین و توی زندگی به کار بگیرین موفقیت تضمینی هستش، اگر میخواین تو زندگی موفق باشین نقطه ی شروع برای مطالعه کتاب صبح جادویی هال الروده

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
برچسب های محصول
You may also like
اختران

کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی نوشته ی مارشال روزنبرگ توسط کامران رحیمیان ترجمه و به کوشش نشر اختران چاپ و منتشر شده است.

ارتباط بدون خشونت در واقع روشی تعاملی است که تبادل اطلاعات و حل صلح آمیز اختلافات را تسهیل می کند. ارتباط بدون خشونت بر ارزش های مشترک انسانی و نیازها تکیه می کند و افراد را به پرهیز از زبانی که سبب مقاومت یا کاهش عزت نفس می شود و استفاده از زبانی که سلامت را افزایش می دهد تشویق می کند. ارتباط بدون خشونت باور دارد که به جای ایجاد ترس، گناه، سرزنش و شرم؛ غنی سازی زندگی رضایت آمیزترین انگیزه برای انجام کارهاست و به عنوان هدف، بر پذیرش مسئولیت فردی و در انتخاب و افزایش کیفیت ارتباط تاکید دارد. این روش حتی وقتی طرف مقابل آن را نمی داند نیز موثر است. با کمک کتاب ارتباط بدون خشونت شما خواهید دانست که: هرکاری که هرکسی انجام می دهد تلاشی است برای تحقق نیازهای متحقق نشده. برای هرکسی تحقق نیازها از طریق همکاری، سالم تر از رقابت است. به صورت طبیعی افراد وقتی که از روی میل در سلامت دیگران سهیم شوند لذت می‌ برند. مهارت های ارتباط بدون خشونت به شما کمک می‌کند تا: احساس گناه، شرم، ترس و افسردگی را از بین ببرید. خشم و ناامیدی را به ساختن اتحاد و مشارکت تبدیل کنید. راه حل هایی بر اساس امنیت، احترام متقابل و اتفاق آرا خلق کنید. نیازهای اساسی فرد، خانواده، مدرسه، جامعه و اجتماع را به روش های زندگی غنی ساز تحقق بخشید. تکنیک های ارتباطی فعال مارشال روزنبرگ تضادهای بالقوه را به گفت و گوهای صلح‌آمیز تغییر می دهد. شما تکنیک ساده ای می آموزید که مشاجره را خنثی می کند و ارتباط محبت آمیزی را با خانواده، و سایر آشنایان خلق می کند. من خواندن این کتاب را نه تنها توصیه بلکه تاکید می کنم.

در ادامه با ما با مطالعه ی معرفی کتاب ارتباط بدون خشونت در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا همراه شوید.

ذهن آویز

کتاب عبارت پنجم (ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو) اثری دیگری است از جو ویتالی نویسنده ی کتاب محبوب و پرفروش «محدودیت صفر» که در واقع ادامه ی همان کتاب محسوب می شود. کتاب عبارت پنجم توسط خانم ویدا کرمی با ترجمه ای روان و به کوشش انتشارات ذهن آویز چاپ و منتشر شده است.

ما در خلق بسیاری از واقعیت هایمان، همکاری داریم و این کار از درون ما انجام می شود. بسیاری از افراد، از چنین چیزی بی خبرند و بسیاری هم تاکنون هرگز چنین چیزی را نشنیده اند؛ حتی وقتی چنین چیزی را می شنوند (شما در خلق واقعیت های زندگی تان نقش دارید) به آن بی اعتنایی می کنند و با آن می جنگند و در برابر شنیدن آن به هر شکلی مقاومت می کنند. هواوپونوپونو به ما می آموزد که مسئولیت پذیر باشیم، یعنی مسئولیت شرکت در خلق تمامی وقایع ناخوشایند زندگی خود را برعهده بگیریم. وقتی این مسئولیت : را تقبل کنیم، هواوپونوپونو را در زندگی خود فعال می کنیم. جو ویتالی، نویسنده کتاب پرفروش محدودیت صفر، درباره هواوپونوپونو بسیار نوشته و تاکنون فقط از چهار ذکر اصلی "متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم دوستت دارم" صحبت کرده است؛ اما او حالا می خواهد در کتاب عبارت پنجم، پرده از ذکر پنجم بردارد.

در عبارت پنجم، هواوپونوپونو را عمیق تر و پیشرفته تر از آنچه قبلا خوانده اید خواهید شناخت، عبارتی که به سادگی چهار ذکر متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم و دوستت دارم نیست، اما معنایی بس عمیق دارد و به زندگی شادتر و دگرگون تری منجر می شود. این عبارت می گوید که شما قضاوت نمی شوید، بلکه حقیقتا دوست داشته می شوید؛ زیرا اولوهیت فقط می خواهد بدانیم که دوستمان دارد...

شما را به مطالعه ی بخشی از کتاب عبارت پنجم در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

بهار سبز

کتاب رسالت روح (چگونه به نور درون خود دست یابیم) اثر کیم روسو توسط خانم ویدا کرمی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

شاید شما هم مانند بسیاری از افرادی که روی این کره ی خاکی زندگی می کنند، از خود بپرسید که هدف از این زندگی چیست؟ من برای چه هدفی به این دنیا آمده ام؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که فکر می کنم؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که دیگران فکر می کنند؟

اگر به زندگی های متوالی اعتقاد دارید، شاید فکر کنید که دلیل حضور شما در این دنیا، مجازات شدن برای فرا نگرفتن درس های زندگی های گذشته است. شاید فکر کنید که در زندگی های گذشته، انسان شرور و پلیدی بودید و حالا زمان تسویه حساب است مطمئنم که یکی از سوالات شما این است که آیا هدف زندگی من بیدار شدن در ساعت پنج صبح برای رسیدن به متروی شلوغ یا گیر کردن در ترافیک صرفا جهت داشتن شغلی ست که هیچ کس قدر زحماتم را نمی داند! و صدای کسانی را می شنوم که روابطی را مورد ارزیابی مجدد قرار می دهند که در راستای هدف زندگی آنها نیستند. چنین روابطی، انرژی را از شما و روح تان گرفته و شما را تبدیل به یک باطری خالی و بدون شارژ می کند. حقیقت چنین روابطی، دروغ است. اگر شما هم شرایطی مشابه موارد ذکر شده را تجربه می کنید، کتاب رسالت روح، راهنمای شماست تا چشمان خود را بر حقایق باز کنید! در کتاب رسالت روح، مراحل ضروری برای شناخت خودتان و شناخت خداوند از طریق خودتان را ارائه خواهم داد. در این کتاب، به شما کمک خواهم کرد تا اشتیاق سوزان که همان «رسالت روح» شماست را بشناسید و با هدفی افتخار آمیز زندگی کنید.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب رسالت روح در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

الماس پارسیان

کتاب هر روز پنج شنبه است (چگونه می توان 7 روز هفته را شاد بود؟) نوشته ی جول اوستین توسط فریبا بردبار ترجمه و به کوشش انتشارات الماس پارسیان چاپ و منتشر شده است.

هدف من از نوشتن کتاب هر روز پنج شنبه است این است که به شما کمک کنم ذهن خود را طوری ساماندهی کنید که هر روز دست به انتخاب شادی بزنید. فارغ از اینکه با چه چالش هایی مواجه می شوید یا چه شرایطی به شما فشار می آورد می توانید واکنش خود را به آن چالش ها و شرایط انتخاب کنید. اینکه چگونه عصرتان را سپری می کنید کاملا به خودتان بستگی دارد: این هیچ ربطی به شرایط شما ندارد. آبراهام لینکلن گفته بود: بیشتر آدم ها به اندازه ای که تصمیم گرفتداند شاد باشند شاد هستند.

اگر ابه درستکار (ابه درستکار ( Honest Ahe ) لقب آبراهام لینکلن است مطالعه ای که اخیرا انجام شد و نشان داد در روزهای پنج شنبه، شادی ده درصد افزایش می یابد را می دید، حتما خوشحال می شد. چرا اینطور است؟

مردم به خاطر آمدن تعطیلات آخر هفته ذوق می کنند به همین علت تصمیم می گیرند شادتر باشند. آنها پنج شنبه ها | فکرشان را بر این امر متمرکز می کنند که از زندگی خود بیشتر لذت ببرند.

ما شما را به این چالش دعوت می کنیم که بگذارید هر روزتان پنج شنبه باشد، به خودتان اجازه دهید که هر روز شاد باشید. نه فقط آخر هفته ها نه فقط هر زمانی که یک مناسبت خاص دارید: نه فقط زمانی که در تعطیلات هستید.

اگر نگرش درستی باشید می توانید روز شنبه هم مثل پنج شنبه شاد باشید. در کتاب مقدس نیامده است که: پنج شنبه روزی است که خداوند آفريده است. بلکه در آن نوشته شده است: این روزی است که خداوند آفریده است.

این یعنی شنبه، یکشنبه، دوشنبه سه شنبه، چهارشنبه و سایر روزهای هفته. حتی وقتی باران می بارد، هنگامی که مجبورید تا دیروقت کار کنید و یا مجبورید ظرف بشویید هم می توانید شاد باشید.

هیرمند

کتاب ارتباط موثر به زبان آدمیزاد اثر مارتی برونستاین توسط نرگس یزدی ترجمه و به کوشش انتشارات هیرمند چاپ و منتشر شده است.

کتاب ارتباط مؤثر به زبان آدمیزاد به شما می آموزد چگونه در محیط کار، منظور خود را بیان کنید و تعاملاتی ثمربخش با روسا و همکارانتان داشته باشید. اغلب اوقات به کار بردن دانش و مهارت تان در کار بخش آسان کار است، اما بخش دشوار آن همکاری موثر با دیگران است. این راهنمای سودمند به شما در برقراری تعاملات شخصی موثر یاری می رساند، حتی به هنگام حل و فصل کشمکش ها، مواجهه با مشتریان و با ارائه ی سخنرانی های دشوار. چه مديرعامل یک شرکت مهم باشید و چه یک تاجر خرده پا یا مدیر یک تیم، برقراری روابط مؤثر و شفاف در موفقیت شما نقش تعيين کننده ای دارد. کتاب ارتباط موثر به زبان آدمیزاد تمهیدات، توصیه ها و راهکارهایی، از شيوه ی مجذوب نگه داشتن شنونده گرفته تا آموزش خوب گوش کردن - ارائه می دهد که به آنها نیاز دارید تا بتوانید: شنونده ی فعالی باشید، در موقعیت های منفی بر نکات مثبت تأكيد كنيد در کشمکش ها راه حل هایی بیابید که رضایت خاطر هر دو طرف جلب شود، هنگام نوشتن نامه و ایمیل به حاشیه نروید، از عهده ی ارائه سخنرانی، انجام مصاحبه ها و چالش های دیگر برآیید و با اقتدار و قاطع سخن بگویید.

پردیس آباریس

کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم نوشته وین دایر پس از سال ها انتظار از طرف هواداران و خوانندگان کتاب های دکتر وین دایر برای نوشتن کتابی از خاطرات و زندگی نامه ایشان، در نهایت به چاپ رسید و با کوشش روزبه ملک زاده و محسن پاک فطرت به فارسی ترجمه و به کوشش انتشارات پردیس آباریس چاپ و منتشر شده است.

اما این کتاب به عنوان زندگی نامه، شیوه ی نگارشی متفاوتی دارد و همانند زندگی نامه های معمولی نیست. بلکه وین دایر در این کتاب، به شیوه ای استادانه لحظات سرنوشت ساز و ارتباط آنها را با یکدیگر پیدا کرده است و به وضوح نشان داده است هیچ اتفاق و رویدادی در زندگی، تصادفی و بی علت نیست. تمامی اتفاقات چه خوب و چه به ظاهر بد برای تکمیل سرنوشت ماست و بخشی از دارمای ما محسوب می شود. در این کتاب، وین دایر تمام لحظات سرنوشت ساز خود را از ابتدای کودکی اش در دیترویت تا آخرین سال های عمرش را با خوانندگان در میان گذاشته است و البته این کار را با مهارت زیادی که در نویسندگی دارد به انجام رسانده است. در فرآیند مطالعه ی این کتاب شما هم خواهید آموخت همانند وین دایر به اتفاقات زندگی خود رجوع کنید و ارتباط آنها را با جایگاه کنونی خود بیابید.

کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم، نگاهی بر زندگی دکتر وین دایر است و در عین حال چراغ راهی است برای کسانی که جویای حقیقت هستند. با مطالعه ی این کتاب متوجه حضور دستان خداوند در زندگی تان می شوید و از طرفی این کتاب شما را در فهم هدف و رسالت منحصر به فردتان یاری می کند.

شما را به مطالعه قسمتی از کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

سخنوران

کتاب معجزه گر خاموش نوشته ی سید رضا حیات الغیب به کوشش انتشارات سخنوران چاپ و منتشر شده است. 

بيشتر ما از جهانی به جهانی دیگر شبیه آن رفتیم و از یاد بردیم از کجا آمده ایم و اهمیتی هم ندادیم چه جهانی را در پیش داریم...

می توانی تصور کنی پیش از آنکه برای نخستین بار به این اندیشه برسیم که جز زیستن؛ خوردن؛ جنگیدن و یا قدرت یافتن در دنیا هدفی بالاتر وجود دارد؛ چند زندگی را پشت سر گذاشته ایم!؟
صد زندگی را... هزار زندگی را..!؟

آنگاه صد سال دیگر تا بفهمیم چیزی به نام کمال (پرواز) وجود دارد و باز هم صد زندگی دیگر تا به این برسیم که هدف از زندگی یافتن آن کمال و متجلی کردن آن است.

پس بدیهی است جهان دیگر را براساس آنچه در این جهان می آموزیم، انتخاب می کنیم. اگر چیزی نیاموزیم جهان بعدی نیز مانند همین جهان خواهد بود؛ با همان محدودیت ها و مشکلات.
اما اگر به سمت کمال (پرواز و آزادی) قدم برداریم؛ به یکباره آنقدر خواهیم آموخت که نیازی نباشد هزاران بار زندگی کنیم تا به این مرحله برسیم.

اگر قرار باشد در کل زندگیتان فقط یک کتاب بخوانید، باید کتاب معجزه گر خاموش را بخوانید!

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب معجزه گر خاموش در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

پل

کتاب 365 گام تا موفقیت (تغییراتی کوچک برای تفاوت های بزرگ) نوشته ی آنتونی رابینز توسط محمدجواد شافعی مقدم ترجمه و به کوشش انتشارات پل چاپ و منتشر شده است.

کتاب 365 گام تا موفقیت بر اساس بهترین ابزار، تکنیک و دستورالعمل هایی است که با روش های ساده ی آن می توانید بهترین گام ها را در بهبود زندگی تان بردارید. آنتونی رابینز به شما نشان می دهد که چگونه در کمترین زمان به بهترین نتایج دست یابید. گام های بزرگ رابینز راهی به سوی زندگی بهتر است. این گام ها سرلوحه ی موفقیت های بی شماری است. پیتر گابر ( مدیر اجرایی شرکت سونی )

شناخت عمیق آنتونی رابینز نسبت به مردم و جامعه سبب پیشرفت او شده است او به خوبی می داند چه عاملی موجب موفقیت، سعادت و شادکامی زندگی مردم می شود. (آندره آقاسی)

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم