عقلانیت نابه روال (نگاه اقتصادی نامتعارف به پدیده های متعارف)

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
68749
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

خاتم کاری یکی از پرفروش ترین و زیباترین صنایع دستی اصفهان با قدمتی بسیار طولانی است. در ساخت قندان سیبی مس و خاتم تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط معروفترین اساتید شاغل در خاتم کاری اصفهان ساخته و پرداخته شده است.

قندان سیبی خاتم کاری شده دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد و به بسیاری از کشورهای جهان صادر می گردد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K063 تولید صنایع دستی آقاجانی از برندهای مشهور تولید صنایع دستی اصفهان با 14 سانتی متر ارتفاع یکی از زیباترین ظروف برای پذیرایی از میهمانان شماست. در ساخت این آجیل خوری مس و خاتم از بهترین مواد اولیه ی جهت دوام و ماندگاری بیشتر این محصول استفاده شده است. این محصول دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

شکلات خوری فیروزه کوبی کد FT078 بزرگترین شکلات خوری در بین ظروف فیروزه کوبی تولید صنایع دستی آقاجانی است. در ساخت این محصول از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. فیروزه استفاده شده در تولید ظروف فیروزه کوبی آقاجانی شناسنامه دار بوده و تمامی محصولات دارای گارانتی 10 ساله ی کیفیت، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 LD می باشند.

در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

صنایع دستی آقاجانی

بشقاب مس و خاتم کاری کد K072 یکی از زیباترین و پرکاربردین صنایع دستی اصفهان تولید برند معتبر آقاجانی است که می تواند به میهمانی های شما رنگ و بوی ویژه هدیه کند. در ساخت این بشقاب مس و خاتم از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط هنرمندان چیره دست اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. از مزایای ویژه ی این محصول می توان به استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 اشاره کرد.

جزئیات محصول
68749

مشخصات

نویسنده
استیون لندزبرگ
مترجم
محسن رنانی،اصلان قودجانی
ناشر
علم
تعداد صفحات
289
وزن
260گرم
شابک
9789642244997
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
نشر نی

کتاب کلیات علم اقتصاد نوشته ی دکتر گریگوری منکیو به کوشش حمیدرضا ارباب ترجمه و توسط نشر نی چاپ و منتشر شده است.

کتاب کلیات علم اقتصاد ترجمه کامل ویرایش پنجم Principles of Economics اثر پروفسور منکیوست، کتاب در سیزده بخش و ۳۶ فصل تنظیم شده است. مهمترین بخش های کتاب عبارتند از نیروهای بازار، کشش، سیاست های دولت، بازارها و رفاه، اقتصاد بخش عمومی، رفتار بنگاه و سازمان صنعتی، ساختارهای مختلف بازار، اقتصاد بازار نیروی کار، مرزهای دانش، اقتصاد خرد، اندازه گیری درآمد ملی، اقتصاد حقیقی در بلندمدت، پول و قیمتها در بلندمدت، اقتصاد کلان بازه نوسانات اقتصادی در کوتاه مدت و مرزهای دانش اقتصاد کلان و مهم ترین سیاست های بحث انگیز اقتصاد کلان فصل های مختلف این کتاب در سال های قبل در سه کتاب مبانی علم اقتصاد، نظریه اقتصاد خرد و نظریه اقتصاد کلان منتشر شده است.

در کتاب کلیات علم اقتصاد بر کاربردها و سیاست ها تأکید بیشتری شده است. مطالعات موردی بسیار زیاد با هدف درک بهتر محصول علم اقتصاد و کاربرد آنها در تمام فصل های کتاب ارائه شده است. نگارش متفاوت، طرح ابتکاری موضوعات و بررسی کاربردی سیاست های اقتصادی برخی مزیت های کتاب منکیو در مقایسه با سایر کتاب های مشابه است.

در ادامه با معرفی گریگوری منکیو در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا با ما همراه شوید.

ترجمان

کتاب فقر احمق می کند از سری کتاب های اقتصادی معروف اثر سندهیل مولاینیتن و الدار شفیر توسط امیرحسین میرابوطالبی ترجمه و به کوشش انتشارات ترجمان چاپ و منتشر شده است.

یک مدیر با ده ها پروژه عقب افتاده، یک کارگر ساده با کوهی از بدهی و یک خانم خانه دار که درگیر رژیم گرفتن است چه شباهتی با هم دارند؟ این افراد همه دچار کمیابی اند. یکی زمان کافی ندارد، یکی بی پول است و دیگری نیز کالری هایش را محدود کرده. کمیابی به شکلی اعجاب آور ذهن همه را تحت تاثیر قرار می دهد. مولاینیتن و شفیر، متکی به آخرین یافته های علوم رفتاری و اقتصاد، تبیین می کنند که چطور ابعاد مختلف زندگی ما تحت تأثیر ذهنیت کمیابی است؛ همچنین آنها توضیح می دهند که چطور سازمان ها و تک تک افراد می توانند کمیابی را مهار کنند تا به موفقیت و رضایت بیشتری دست یابند. همان طور که تیلر برنده نوبل اقتصاد - ۲۰۱۷ می گوید، کتاب فقر احمق می کند از نظر علمی بی بدیل و از نظر روایی بسیار خواندنی و سرگرم کننده است.

روزنه

کتاب بلاک ها و زنجیره ها با عنوان فرعی مقدمه ای بر بیت کوین، ارزهای دیجیتال و مکانیزم ساماندهی آنها با هدف آموزش بیت کوین و آموزش بلاک چین توسط الجوشا جدمه یر و دیگران نگاشته شده است. کتاب بلاک ها و زنجیره ها توسط امید خیاط و ابوالفضل آدرسی ترجمه و به کوشش نشر روزنه چاپ و منتشر شده است.

از زمان معرفی بیت کوین (مشهورترین ارز دیجیتال با بیشترین حجم سرمایه بازار که در حال حاضر حدود ۱۷۰ میلیارد دلار است) به عنوان نمونه ی اولیه ای از یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط گروهی به نام ساتوشی ناکاموتو (طراح ناشناس بیت کوین و اولین پایگاه داده ی بلاکچین)، حوزه ی تکنولوژی بلاکچین و ارزهای رمزنگاری شده دیجیتال رشد سریعی داشته و توجه بسیاری از کسب و کارهای دیجیتال و دولتمردان را به خود جلب کرده است. تا به امروز، بیش از ۱۵۰۰ ارز رمزنگاری شده ی دیجیتال ایجاد شده که سرمایه بازار آن به ۵۰۰ میلیارد دلار می رسد. ارزهای رمزنگاری شده پول های دیجیتالی اند که برای ارتقای امنیت و جلوگیری از تقلب و دستکاری رمزنگاری می شوند و در بستری متن باز ارائه می شوند، ارزش این ارزها را میزان عرضه و تقاضای آنها تعیین می کند. بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، کاردانو و نئو از مهم ترین ارزهای دیجیتال به شمار می روند که میزان تبادلات روزانه ی آنها از چند صد میلیون دلار تا چند میلیارد دلار است.

ارزش دلاری هر بیت کوین و اتریوم در ابتدای سال ۲۰۱۷ به ترتیب حدود ۹۶۰ و ۸ دلار بوده است؛ در حالی که در ماه دسامبر ۲۰۱۷ ارزش این دو ارز به حدود ۲۰۰۰۰ دلار و ۱۳۰۰ دلار رسید و این به معنای رشد ۲۰۰۰ و ۱۶۲۰۰ درصدی برای این دو ارز است. این نرخ رشد توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. به طور مثال، ۱۰۰۰ دلار سرمایه گذاری بر روی ارز اتریوم در سال ۲۰۱۵ بیش از 1 میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ ارزش به بار آورده است. کتاب بلاک ها و زنجیره ها علاوه بر معرفی ارزهای رمزنگاری شده و همچنین مکانیسم و سازوکار مربوط به آنها، به طور مفصل به شرح مطالبی نیز در مورد چشم انداز ارزهای دیجیتال و برنامه های کاربردی فناوری بلاک چین می پردازد. مطالعه کتاب بلاک ها و زنجیره ها به علاقه مندان حوزه ی فناوری آموزش بلاک چین ، آموزش بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده پیشنهاد می شود.

آوند دانش

کتاب آموزش بیت کوین از سری کتاب های دامیز دستورالعملی آسان، شفاف و زود فهم برای شروع به کار با بیت کوین است که توسط شرکت پریپتو تالیف شده است. این کتاب به همت بهروز خدارحمی ترجمه و انتشارات آوند دانش چاپ و نشر آن را برعهده داشته است.

بازار بیت کوین پتانسیل فراوانی دارد اما درک ریزه کاری ها و خطرات ضمنی آن ممکن است کمی دشوار باشد. این راهنمای آموزنده تمام جزئیات بیت کوین را بررسی می کند تا با اعتماد به نفس به بازار رمزارزها ورود کنید. ببینید پول هایتان به کجا می رود، ریسک ها را مدیریت کنید و بانکداری بیت کوین را به دست بگیرید.

در کتاب آموزش بیت کوین می آموزید:

  • بیت کوین چیست. چه کاربردی دارد، چرا استفاده می شود و چگونه می توان از طریق آن درآمد کسب کرد؟
  • بانکداری بیت کوین. کیف پول بیت کوین را نصب کنید. آدرس ایجاد کنید. با کلید خصوصی آشنا شوید و امنیت بیت کوین را بررسی کنید
  • بیت کوین در کسب و کار. چگونه می توان برای خرید کالا و خدمات از بیت کوین استفاده کرد، صورت حساب ها و حقوق کارمندان را با آن پرداخت کرد و ارز دیجیتال را در فروشگاه خود پذیرفت.
  • محافظت از دارایی دیجیتال. در برابر هکرها از بیت کوین محافظت کنید، مراقب حمله ها و خرج کردن مضاعف باشید و امنیت بیت کوین را تأمین کنید.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب آموزش بیت کوین در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

کتاب پارسه

کای فو لی، در کتاب ابر قدرت های هوش مصنوعی تاریخ ظهور چین را به عنوان ابرقدرت هوش مصنوعی در مدت کوتاه دو دهه و در رقابت با ایالات متحده ای توضیح می دهد که برتری اش در این عرصه چالش ناپذیر می نمود. خواندن این کتاب برای کسانی که درباره هوش مصنوعی و آینده پیش روی آن کنجکاوند، ضروری است. (راج ردی، استاد دانشگاه کارنگی ملون، برنده جایزه تورینگ)

این اثر، چشم اندازی جهانی، و به همان اندازه خردمندانه، ارائه می دهد که جامعه چگونه می تواند آینده ای را بسازد که در آن رفتار هوش مصنوعی انسانی شود؛ یعنی به عشق، خدمت و شفقت بیندیشد. (جفری لمان، معاون دانشگاه NYU شانگهای و رئیس سابق دانشگاه کورنل)

کای فولی در این کتاب تکان دهنده، نقش چشمگیر چین را در ظهور ابرقدرت ها در عرصه جهانی تشریح می کند. او همچنین چشم اندازی امیدبخش از آینده ترسیم می کند، جایی که مردم با کار کردن با سیستم های هوش مصنوعی، می توانند ابعاد متعدد کار و زندگی خود را ارتقا دهند. (دانیلا راس، استاد دانشگاه و مدیر بخش آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر دانشگاه MIT)

کتاب ابر قدرت های هوش مصنوعی توسط میرجواد سید حسینی ترجمه و انتشارات کتاب پارسه چاپ و نشر آن را برعهده داشته است.

بهار سبز

کتاب لحظه ی اوج نوشته ی ملیندا گیتس همسر کارآفرین معروف بیل گیتس کتابی است در مورد اینکه چگونه قدرت بخشیدن به زنان دنیا را تغییر می دهد. این کتاب توسط منصور بیگدلی ترجمه و انتشارات بهار سبز چاپ و نشر آن را برعهده داشته است.

اگر خود را جدا یا برتر ببینم، اگر تلاش کنم با پایین کشیدن دیگران خود را بالا بکشم، اگر باور داشته باشم افراد در سفری هستند که من به پایان رسانده ام، کارهایی انجام می دهند که من در آنها استاد شده ام، در تلاش برای انجام کارهایی هستند که به پایان رسانده ام اگر هرگونه حسی داشته باشم که من بالاتر از آن ها هستم بجای اینکه تلاش کنم با آنها پیشرفت کنم، آنگاه خود را از آنها و از لحظه ی اوج جدا کرده ام.

شما را به مطالعه ی معرفی و قسمتی از کتاب لحظه ی اوج در بوکالا دعوت می کنیم.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم