فیلم به مثابه فلسفه 4 همشهری کین

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
66738
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

خاتم کاری یکی از پرفروش ترین و زیباترین صنایع دستی اصفهان با قدمتی بسیار طولانی است. در ساخت قندان سیبی مس و خاتم تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط معروفترین اساتید شاغل در خاتم کاری اصفهان ساخته و پرداخته شده است.

قندان سیبی خاتم کاری شده دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد و به بسیاری از کشورهای جهان صادر می گردد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K063 تولید صنایع دستی آقاجانی از برندهای مشهور تولید صنایع دستی اصفهان با 14 سانتی متر ارتفاع یکی از زیباترین ظروف برای پذیرایی از میهمانان شماست. در ساخت این آجیل خوری مس و خاتم از بهترین مواد اولیه ی جهت دوام و ماندگاری بیشتر این محصول استفاده شده است. این محصول دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

شکلات خوری فیروزه کوبی کد FT078 بزرگترین شکلات خوری در بین ظروف فیروزه کوبی تولید صنایع دستی آقاجانی است. در ساخت این محصول از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. فیروزه استفاده شده در تولید ظروف فیروزه کوبی آقاجانی شناسنامه دار بوده و تمامی محصولات دارای گارانتی 10 ساله ی کیفیت، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 LD می باشند.

در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

صنایع دستی آقاجانی

بشقاب مس و خاتم کاری کد K072 یکی از زیباترین و پرکاربردین صنایع دستی اصفهان تولید برند معتبر آقاجانی است که می تواند به میهمانی های شما رنگ و بوی ویژه هدیه کند. در ساخت این بشقاب مس و خاتم از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط هنرمندان چیره دست اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. از مزایای ویژه ی این محصول می توان به استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 اشاره کرد.

جزئیات محصول
66738

مشخصات

نویسنده
صالح نجفی
ناشر
لگا
تعداد صفحات
54
وزن
52گرم
شابک
9786009770533
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
قطره

کتاب فیلمشناخت ایران (فیلم شناسی سینمای ایران 1372-1358) نوشته ی عباس بهارلو به کوشش انتشارات قطره چاپ و منتشر شده است.

فیلمشناخت ایران در وهله نخست می توانست به سیاق فرهنگ های رایج فیلم، که از شناسنامه فیلم ها فقط به ذکر چهار پنج مورد اصلی بسنده می کنند تهیه شود، اما از لحاظ محدودیت هایی که این شیوه فرهنگ نویسی دارد لازم بود که این مجموعه از بعضی جنبه ها خارق عادت باشد؛ مثلا همه مشخصاتی که در ابتدای حلقه اول و آخر فیلم ها ثبت است استنساخ و درج شوند؛ به این دلیل ساده که همه این اطلاعات جزو شناسنامه فیلم هستند و برای ثبت در تاریخ سینمای ایران و استفاده در پژوهش های متنوع و خاص تر، مثلا پژوهش درباره صدابرداران، تدوین گران، دستیاران کارگردان و فیلمبرداران، منشی های صحنه، فعاليت لابراتوارها، عکاس ها و نظایر اینها، دیر یا زود، به کار خواهند آمد.

قطره

کتاب فن بیان نوشته ی اونجلین مچلین توسط رضا شیرمرز به فارسی ترجمه و به کوشش نشر قطره چاپ و منتشر شده است. 

بازیگر محترم! برای درک ماهیت بیان تئاتری، تحليل ابعاد دراماتیک این فن هنرمندانه امری است اجتناب ناپذیر، و تمرینات فیزیکی و صوتی و تنفسی مربوطه تنها بخشی از این فرایند ارزشمند محسوب می شود. تحليل ابعاد مذکور در چهار بخش اتفاق می افتد: ابتدا، طرح اولیه در ذهن شکل می گیرد. سپس، فرایند بیان انديشه ها از طریق امکانات بیانی اتفاق می افتد و پیام های پیچیده در اندام های عصبی جریان می یابند و هنگام بازدم، از طریق اعضای تشکیل دهنده سیستم بیانی متبلور می گردند، درست مانند دوران طفولیت و زمانی که گام های نخستین تكلم و ابراز احساس و اندیشه را برمی داریم. کنش ها و واکنش های بخش های مذکور، منجر به پدیده ای به نام امواج صوتی و نیز بیان تئاتری می گردد. بخش چهارم، جلب و هضم امواج پراکنده در فضا و کدهای صوتی توسط مخاطب از راه گوش و اجزای فیزیکی اندام های شنوایی است. این امواج صوتی که تبدیل به محرک های الکتروشیمیایی شده اند، از طریق اعصاب دستگاه شنوایی به مغز می رسند و در کارخانه ای به نام خودآگاه شناسایی می شوند. اینجا نقطه تکمیل فرایند ارتباط کلامی است.

شباهنگ

کتاب خلاقیت نمایشی ویژه کارشناسی و کارشناسی ارشد هنر نوشته حامد امرایی توسط انتشارات شباهنگ چاپ و منتشر شده است.

خلاقیت نمایشی، عنوان یکی از درس های کنکور اختصاصی رشته متر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است که هیچ گاه منبع  مشخص و کاملی از سوی سازمان سنجش برای مطالعه آن معرفی نشده است. کتاب خلاقیت نمایشی حاصل بیش از ۱۴ سال سابقه تدریس و سوابق تأليفی و پژوهشی در این زمینه است. ضمن بررسی سوالات ۳۰ سال کنکور اختصاصی هنر و آزمون های آزمایشی سازمان سنجش و همچنین بررسی مهم ترین منابع مطالعاتی در زمینه سینما و تئاتر، مجموعه ای کامل و مفید در اختیار داوطلبان و دانشجویان قرار دارد.

شما را به مطالعه ی معرفی کتاب خلاقیت نمایشی در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم