قرآن کریم

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
356
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

گلدان شلغمی مس و خاتم کاری اصفهان تولید صنایع دستی آقاجانی یکی از زیباترین محصولات برند آقاجانی است. در ساخت این گلدان خاتم کاری از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط بهترین اساتید اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. از ویژگی های ممتاز این محصول استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان صراحی مس و خاتم تولید صنایع دستی آقاجانی از زیباترین و پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان به شمار می رود. در ساخت این گلدان خاتم کاری شده از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط مشهورترین اساتید ساخته و پرداخته شده است. 

این محصول دارای گواهینامه کیفیت جهانی ISO 9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و در مقابل ضربه، رطوبت و نور آفتاب مقاوم می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

دخل بزرگ مس و خاتم تولید برند آقاجانی می تواند جلوه ویژه ای به منزل و یا محل کار شما بدهد این محصول با ارتفاع 19 سانتی متر یکی از زیباترین و پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان است که توسط اساتید اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. هم اکنون می توانید دخل مس و خاتم آقاجانی را با بهترین قیمت و تضمین کیفیت از فروشگاه اینترنتی بوکالا با ارسال رایگان خریداری نمایید.

جزئیات محصول
356

مشخصات

عنوان کتاب
قرآن کریم
مترجم
بهاء الدین خرمشاهی
ناشر
دوستان
تعداد صفحات
625
وزن
998 گرم
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
قطع
پالتوئی
جلد
زرکوب
شابک
9782000063926
مشخصات تکمیلی
(خطاط:عثمان طه،نوع خط:نسخ،ترجمه:بهاء الدین خرمشاهی،موقعیت ترجمه:روبرونویس)
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
فردوس

کتاب معبد سکوت نوشته برد پی اسپالدینگ توسط خانم فریده مهدوی دامغانی ترجمه و به کوشش انتشارات فردوس چاپ و منتشر شده است.

کتاب معبد سکوت در اوایل قرن حاضر به رشته تحریر درآمده است. کتابی که به نظر بعضی ها همچون کتابی تخیلی جلوه کرده، اما به مناسبت پیشرفت های معنوی و عرفانی لازم برای اجتناب از درهم ریخته شدن تمدن مادی گرای ما به چاپ رسید. خوشبختانه از آن زمان به بعد، اذهان تکامل یافته مردم آن قدر آگاه شده است تا این کتاب را جدی بگیرند.

«معبد سکوت» اولین بار توسط یک پلی تکنیسین هوشمند به نام ژاک وایس به زبان فرانسه ترجمه شد. ليكن او از نام مستعار لویی کُلُمبل استفاده کرد. این کتاب در بین خوانندگان مشتاق به پیشرفت در راه طریقت و در مسیری که علم و مذهب را یکی می ساخت از شهرتی بسیار فراوان برخوردار شد. به دلیل اهمیت این کتاب، ما با افتخار تمام چاپ جدیدی از آن را به شما ارائه می دهیم تا به درخواست بسیاری از محققان و پویندگان عرفانی پاسخ داده باشیم.

هنگامی که به آخرین صفحه «کتاب معبد سکوت» برسید و چنانچه مایل باشید معماهای ارائه شده برای تفکرات و اندیشه های درونیتان را عمق بیشتری بدهید، مترجم این کتاب خانم فریده مهدوی دامغانی به خود اجازه می دهد توصیه مطالعه کتابی دیگر را به خواننده عزیز بکند. نام «کتاب عالم او راسینا» می باشد.

بهار سبز

کتاب قدرت لطف خداوند : نیرویی که شما را به ورای آرزو­هایتان می­ برد یکی از پرفروشترین کتاب های جول اوستین است که با ترجمه روان خانم ویدا کرمی مترجم کتابهای پرفروش محدودیت صفر و در وضعیت صفر و به همت نشر بهار سبز به چاپ رسیده است. 

شما برای پیروزمندانه زیستن با لطف الهی و داشتن یک زندگی متفاوت انتخاب شده اید. با مطالعه ی کتاب قدرت لطف خداوند کتاب معروف جول اوستین درک می کنید چطور اظهار داشتن عشق الهی، شما را غرق در نعمت و برکت می کند. این کتاب، هدیه ای فوق العاده برای کسانی ست که خواستار موفقیت و الهام معنوی هستند.

خداوند شما را یاری می کند تا به چیزهایی دست یابید که به تنهایی توانایی دستیابی به آن ها را ندارید. زیر سایه ی لطف الهی، در میان هزاران نفر، برجسته می شوید و به جایگاهی می رسید که فراتر از شایستگی شماست. لطف خداوند همانند یک محافظ ما را احاطه کرده است، یعنی هر کجا که برویم، از قدرت و امتیاز برخورداریم.

با جملاتی که در این کتاب می خوانید، دستان پرمهر و یاری رسان خداوند را در لحظه لحظه ی زندگیتان خواهید دید. او می خواهد شما را به سطوح جدیدی از موفقیت، فراوانی و پیروزی برساند. وقتی به این باور برسید که برای برکات و نعمات الهی انتخاب شده اید و خدایی دارید که عاشق به شکوه رساندن بندگانش است، قدرت لطف او را حس کرده و بر تمامی چالش های دشوار زندگیتان غلبه خواهید کرد.

جملات کتاب قدرت لطف خداوند را به جان بخرید. دروغ­ های مانده از دیروزها را فراموش کنید. ذهن خود را با باورهای نو پرورش دهید و با افکار قدرتمند و ورودی­ های جدید، برنامه ­ریزی کنید تا از خروجی ­های شگفت ­انگیز آن لذت ببرید. جهان هستی، عرصه­ ی شگفتی­ هاست. فراموش نکنید که قدرت شگفتی­ آفرینی نیز در دستان ماست و شدت این قدرت به میزان ایمان ما بستگی دارد. محتوای این کتاب، مصداق کامل این شعر است: «از تو به یک اشارت، از ما به­ سر دویدن»

در ادامه شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب قدرت لطف خداوند در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم