مبانی مددكاری اجتماعی

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
71255
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

گلدان صراحی فیروزه کوبی شده ی ترنج کد FT032 یکی از تولیدات فاخر صنایع دستی آقاجانی در شهر اصفهان است. این گلدان صراحی فیروزه کوب 40 سانتی متر ارتفاع دارد و در ساخت آن از مس و بهترین فیروزه ی شناسنامه دار نیشابور استفاده است. از نکات مهم در مورد ظروف فیروزه کوبی آقاجانی می توان به گارانتی 10 ساله، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 اشاره کرد.

لازم به ذکر است از آنجا که محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان مسی فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور و مس توسط هنرمندان اصفهانی ساخته شده است. این «گلدان فیروزه کوبی» دارای گواهینامه جهانی iso9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و همچنین دارای کارت ضمانت 10 ساله صنایع دستی آقاجانی است.

جزئیات محصول
71255

مشخصات

نویسنده
عزت الله سام آرام،فاطمه يزدانپور
ناشر
علم
تعداد صفحات
140
وزن
141گرم
شابک
9789642244652
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
قطره

کتاب جامعه شناسی شناخت کارل مانهایم اثر منوچهر آشتیانی توسط انتشارات قطره چاپ و منتشر شده است.

پرداختن به شرح جامعه شناسی شناخت کارل مانهایم که خواننده ی فرهیخته ى ایرانی ما با ترجمه ی اثر دوران ساز او زیر عنوان ایدئولوژی و اوتوپی ( آرمان شناسی و ناکجاآباد) آشناست، کاری است خطیر و لذا صاحب این گفتار در این اثر به طور حتم خطر کرده است. وسعت نظر، ژرفای تفحصات و رسایی کلام مانهایم، که او را دقیقا بين جامع شناسی های شناختِ چپِ مارکس و راست شئلر قرار می دهد، به حدی است که امروزه اکثر جامعه شناسان متأمل در این سپهر، حتی گاه نادانسته و ناخواسته، به گونه ی مانهایمی می اندیشند. البته نیروی پر توان بورژوازی (کاپیتالیسم) معاصر نیز با دو بازوی قدرتمند اقتصاد لیبرال و دموکراسی سیاسی خود از پشت به مانهایمی شدن فضای جامعه شناسی شناخت کنونی کمک نموده است و پیوسته با خود گفته است، مانهایم را می ستاییم، ولی حقیقت زندگانی انسان ها و دانش جامعه شناسی را بیشتر از او! نگارنده نیک می داند که سخن راندن پیرامون اندیشه های بزرگانی نظیر مارکس و مانهایم کاری خُرد و ساده نیست. بنابراین آنچه در این اثر مختصر ارائه شده است بدون تردید شرحی است از هزاران کاندر عبارت آمده است!

مروارید،فیروزه

کتاب کمیته 300 (کانون توطئه های جهانی) نوشته ی جان کولمن توسط یحیی شمس ترجمه و با همکاری انتشارات مروارید و فیروزه چاپ و منتشر شده است.

دکتر جان کولمن مولف کتاب که خود یکی از اعضاء پیشین M16 سازمان جاسوسی بریتانیا بوده، در مورد گروه توطئه گرائی که هیچ یک از مرزهای ملی را نمی شناسند و خود را فراتر از قوانین همه کشورها قرار داده و تمامی ابعاد زندگی سیاسی، دینی، بازرگانی، صنعتی، معدنی، بانکداری مردم جهان و حتی قاچاق مواد مخدر را زیر سلطه خود دارند، پرده ها را به کناری می زند.

کتاب کمیته 300 دانش شما را درباره این گروه کوچک نخبه که خودرا در برابر هیچ مرجعی به جز اعضاء گروه خود پاسخگو نمی داند افزایش می دهد. راستی چرا درباره این گروه که سرنخ تمامی رخدادهای جهان را در دست دارند، تنها معدودی آگاهی دارند. گروه توطئه گران جهانی که زیر نام کمیته ۳۰۰ فعالیت دارند افزون بر برخورداری قدرت کامل، در روند تمامی رویدادهای جهانی تأثير قطعی دارند. این کتاب اسامی همه اعضاء، شرکتها، موسسات، سازمان های دولتی و جنبش های گوناگونی را که آنها در راستای سلطه جهانی خویش به وجود آورده اند، برملا می سازد.

قدرت فائقه این اختاپوس مهيب جهانی را، با همه سلطه جویی آن بر زوایای زندگی روزمره همه مردم گیتی، در کتاب کمیته 300 جستجو کنید.

ثالث

کتاب برابری و تفاوت یا آیا می توانیم با هم زندگی کنیم نوشته ی آلن تورن توسط تورج صادقی زاده ترجمه و به کوشش انتشارات ثالث چاپ و منتشر شده است.

شاید به نظر رسد دیدگاه ها و اندیشه های آلن تورن در پیوند با جوامع پساصنعتی طرح می شود و نمی تواند برای جامعه شبه صنعتی ایران رهاوردی داشته باشد، این شبهه هم وارد است و هم وارد نیست؛ وارد است، زیرا بسیاری از مفاهیم نظری و مصادیق عملی که نظریه تورن را شکل می دهد، برآمده از تحولات تاریخ غرب و وضعیت امروزی جوامع اطلاعاتی است و پاره ای از نظرات او مانند تقدم کنش اجتماعی بر کنش سیاسی بر جوامعی صادق است که پس از کسب حقوق سیاسی، در پی کسب حقوق فرهنگی اند و طرح بحث جنبش های اجتماعی در کشورهای غیر دموکراتیک در کتاب برابری و تفاوت نیز بر آمده از همین ملاحظه است. اما این شبهه از دیگر سو وارد نیست، زیرا نظريه تورن بیانگر صورت بندی جدیدی از میان کنش های اجتماعی است که کنشگر کانونی آن نه اصلاحگر دینی، دولت ملی و طبقه اقتصادی که کنشگر انسانی است.

یکی از مهم ترین رهاوردهای نظری آلن تورن برای جامعه ایرانی کمک به داشتن درکی بهتر در رویارویی با مدرنیته است. چیزی که دست کم از زمان عباس میرزا یکی از پیچیده ترین پرسش ها و دشواره های ما ایرانیان بوده است. دو قرن از رویارویی جامعه ایرانی با مدرنیته می گذرد. مواجهه ای که گاهی چهره ای شوق آفرین و رهایی بخش و گاهی سیمایی دردناک و هراس انگیز به خود گرفته است. گاهی از آن به تلبیس ابلیس و گاهی به تنها راه رهایی یاد شده است، اما یک چیز روشن است و آن این که جامعه ایرانی هنوز نتوانسته نسبت خود را با مدرنیته تعیین کند و در هزارتوی تردید میان پناه بردن به گذشته با فرار به آینده سرگردان است...

مروارید

کتاب دین و قدرت ؛ خوانشی نو از حاکمیت، نوشته دکتر محمد شحرور، اندیشمند سوری تبار (۲۰۱۹-۱۹۳۸)، کتابی است که دیالکتیک دین و قدرت را در متن مفهوم حاکمیت بر می رسد و می کوشد از این مفهوم ریشه دار در میراث دینی مسلمانان خوانشی نو عرضه کند. نویسنده برای برآوردن این مهم مراحل تحول و تکامل مفهوم حاکمیت را از عصر خوارج تا به امروز - عصر اسلام سیاسی و جریان های سلفی - بررسی می کند و نشان می دهد که خوانش ایدئولوژیک از حاکمیت چگونه بر دیدگاه اسلام گرایان تندرو، همانند ابو الاعلى مودودی و سید قطب تأثیر گذاشته است؛ کسانی که حاکمیت قراردادی را در تقابل با حاکمیت الهی می پندارند و از این رو نه تنها تکفیر دولت های غربی و کشتار شهروندان آنها را جایز می شمرند بلکه دولت های حاکم بر کشورهای مسلمان را هم به علت وضع قانون تکفیر کرده و مسلمانان را به سبب پیروی از قوانین موضوعه می کشند. زیرا باور دارند حق قانونگذاری تنها از آن خداست. در خوانش شحرور با سه نوع حاکمیت روبه رو می شویم: حاکمیت الهی، حاکمیت بشری، حاکمیت الهی - بشری.

کتاب دین و قدرت با همکاری عبدالله ناصری طاهری و سمیه سادات طباطبایی ترجمه و به کوشش انتشارات مروارید چاپ و منتشر شده است.

هورمزد

کتاب هنر جنگ اثر سان تزو قدیمی ترین کتاب استراتژی جنگیدن در دنیاست و تا به امروز همچنان یکی از مهم ترین کتاب های استراتژی در جهان است؛ طوریکه از مطالب آن هم در جنگ ها و در مسائل شخصی و بطور وسیعی در حوزه های کسب و کار بهره برده می شود. این کتاب نخستین بار در سال 1997 به زبان فرانسوی ترجمه و سپس نسخه های مختلفی خود را در بین پرفروش ترین کتاب های دنیا جای دهد و سپس به تمام ربان های زنده دنیا ترجمه گردیده است. هنر جنگ را می توان نمونه مهمی از آموزه های جنگ نامتقارن در دوران باستان به حساب آورد. از نظر سان تزو، جنگ رقابتی چند سطحی و چند بعدی است که عملیات نظامی و جنگ واقعی تنها بخشی از آن است ولی همه آن نیست و معتقد است جنگ وسیع تر از میدان کارزار می باشد. 

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب هنر جنگ در بوکالا دعوت می کنیم.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم