مدخل حماسه ملی ایران (مسائل نظری ادبیات)

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
66758
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

خاتم کاری یکی از پرفروش ترین و زیباترین صنایع دستی اصفهان با قدمتی بسیار طولانی است. در ساخت قندان سیبی مس و خاتم تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط معروفترین اساتید شاغل در خاتم کاری اصفهان ساخته و پرداخته شده است.

قندان سیبی خاتم کاری شده دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد و به بسیاری از کشورهای جهان صادر می گردد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K063 تولید صنایع دستی آقاجانی از برندهای مشهور تولید صنایع دستی اصفهان با 14 سانتی متر ارتفاع یکی از زیباترین ظروف برای پذیرایی از میهمانان شماست. در ساخت این آجیل خوری مس و خاتم از بهترین مواد اولیه ی جهت دوام و ماندگاری بیشتر این محصول استفاده شده است. این محصول دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد.

صنایع دستی آقاجانی

شکلات خوری فیروزه کوبی کد FT078 بزرگترین شکلات خوری در بین ظروف فیروزه کوبی تولید صنایع دستی آقاجانی است. در ساخت این محصول از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. فیروزه استفاده شده در تولید ظروف فیروزه کوبی آقاجانی شناسنامه دار بوده و تمامی محصولات دارای گارانتی 10 ساله ی کیفیت، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 LD می باشند.

در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

صنایع دستی آقاجانی

بشقاب مس و خاتم کاری کد K072 یکی از زیباترین و پرکاربردین صنایع دستی اصفهان تولید برند معتبر آقاجانی است که می تواند به میهمانی های شما رنگ و بوی ویژه هدیه کند. در ساخت این بشقاب مس و خاتم از بهترین مواد اولیه استفاده شده و توسط هنرمندان چیره دست اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. از مزایای ویژه ی این محصول می توان به استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 اشاره کرد.

جزئیات محصول
66758

مشخصات

نویسنده
لیلی ورهرام
ناشر
فاطمی
تعداد صفحات
116
وزن
136گرم
شابک
9786226011198
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
توس

کتاب سندبادنامه منظوم اثر عضد یزدی به کوشش انتشارات توس چاپ و منتشر شده است.

مثنوی سندبادنامه منظوم که برای نخستین بار زیور طبع می یابد، نظيره ای است بر سندبادنامه ی منثور ظهیری سمرقندی، سروده ی عضد یزدی شاعر قرن هشتم و هم روزگار حافظ، در بحر متقارب که به گفته ی استاد دکتر محمدجعفر محجوب مصحح اثر بی آن که سید عضد سندبادنامه ی منثور را دیده باشد، کار سرایش آن را ظاهرا از مأخذی دیگر به سال ۷۷۶ هجری قمری آغاز و در همان سال به پایان برده است. کتاب مشتمل است بر ۴۱۵۹ بیت از اصل اثر که بخش افتاده ی آن را شاعر توانا محمدجلالی چیمه (م.سحر) با اعجازی شگفت آور و نادر، بر اساس سندبادنامه ی ظهیری سمرقندی بازسرایی کرده است. کتاب سندبادنامه منظوم مزین به پیش گفتاری است از استاد محجوب که خود تا این روزگار مأخذ بی چون و چرایی است در شرح حال شاعری نا آشنا چون عضد یزدی و مناسبات اجتماعی و جایگاه هنری او در روزگار شاه شجاع و در نقد اطلاعات محدودی که برخی تذکره ها - درست و نادرست - از عضد یزدی ارائه کرده اند.

خود سندبادنامه، مثنوی پر کشش و نقد برانگیزی است از رشته آثاری که پیش از شاعر و پس از او با نام عمومی مکر زنان اشتهار یافته اند، اگر چه این آثار به چنین مهری ممهور نیستند. کتاب در احوال شاهزاده ای باستانی سروده شده است که همچون سیاوش، بر دلباختگی زنی از بانوان حرم سرای پدرش تمکین نمی کند و زن به حیله های مختلف و به تأیید پادشاه تا ۷ بار او را به پای چوبه ی دار می رساند، اما جوان پاک دامن هر بار به یاری وزیری از وزیران شاه از سیاست مرگ می رهد تا خود در مجالی مناسب فرصت دفاع می یابد. سراسر کتاب، هم چنین سرشار است از حکایت ها و احکام پند آموز مردمان باستان که بی تردید پایه در باورهای آرین های مادر و ادب سانسکریت دارند. این حکایت ها در عین حال تكمله ای هستند بر آموزه هایی که در آثاری چون کلیله و دمنه و هزار و یک شب بازتاب یافته اند. کتاب را تعلیقات استاد محجوب و جدول تصحیحات قیاسی ایشان که با مرارت پروسواسی حاصل آمده اند، و نیز نظام سجاوندی امروزی و اعراب گذاری ضرور واژه ها به کمال رسانده است.

به سخن

کتاب بالزاک، زندگی و آثارش نوشته آندره موروا ترجمه پرویز شهیدی توسط انتشارات به سخن به چاپ رسیده است. 

فقط کتاب های بالزاک نیستند که پس از صدوهفتادو چند سال، هنوز قدرت، کشش و ژرفای پر معنی شان را دارند، بلکه زندگی خود او از کتاب هایش شگفت آورتر است. شاید بتوانیم او را فقط با داستایفسکی مقایسه کنیم، بس که وجه های شخصیت و ویژگی های روحی و اخلاقی او بی شمارند. بالزاک به راستی پدیده ای اعجاب آور و شگفت انگیز است، پردل و بی قراری با دید و ذهنی چنان دقیق و تیز بین که کوچکترین جزییات را همچون دوربین و ضبط صوتی بسیار دقیق در حافظه اش نگه می دارد، از کوچکترین چشم انداز، بی اعتبارترین فرد و ناچیزترین موضوع ها، بنایی عظیم و غول آسا پدید می آورد. تا انسان با جزییات زندگی شخصی و هنری اش آشنا نشود، نمی تواند پی ببرد که چگونه پدیده ای بوده است. 

روزنه

کتاب رویا فروش 1 (اقلیت)، مجموعه داستان های کوتاه ایرانی نوشته سعید فرض پور است که توسط انتشارات روزنه به چاپ رسیده است. 

رویا فروش برای آنها توضیح داد که همه انسان ها دارای نیروی شگفت انگیزند ولی غافل از این قدرت، به روزمرگی و رفع نیاز خود خو گرفته اند. برایشان شرح داد که چگونه دشمن بزرگ آنها، انسان ها را در خواب غفلت فرو برده و ارزش های متعالی را در نظر بسیاری از مردمان، خوار و ذلیل جلوه داده است. از دنیایی که از دست رفت برایشان سخن گفت و از مفاهیمی همچون عشق، فداکاری و انسانیت که هرچند اندک اما همچنان قدرتمند در میان اقلیتی قلیل زنده مانده بود.  

هم اکنون می توانید کتاب رویافروش را از سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا با بهترین قیمت تهیه نمایید.

چشمه

کتاب مثل خون در رگ های من نامه های احمد شاملو به همسرش آیداست که در فاصله دهه 40-50 نوشته شده است این کتاب توسط نشر چشمه چاپ و منتشر شده است.

افسوس، چشم های تو که مثل خون در رگ های من دوید، یکبار دیگر مرا به زندگی بازگرداند، تصور می کردم خواهم توانست به این رشته ی پرتوان عشقی که به طرف من افکنده شده است چنگ بیندازم و یکبار دیگر شانس خودم را برای زندگی و سعادت آزمایش کنم. چه می دانستم که برای من، هیچگاه زندگی مفهوم درست خود را پیدا نخواهد کرد، چه می دانستم که دربدری و بی سروسامانی سرنوشت ازلی و ابدی من است. چه می دانستم که تلاش من برای نجات از این وضع، تلاش احمقانه ای بیش نیست.

در ادامه با ما در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا با مطالعه ی معرفی کتاب مثل خون در رگهای من نوشته احمد شاملو همراه شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم