پرش (تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار)

کتاب پرش یا تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار اثر استیو هاروی با ترجمه ی گیسو ناصری و نشر لیوسا در اختیار علاقمندان کتاب قرار گرفته است.

این قاعده ای کلی است که تماشاچیان هیچگاه نمی توانند از جایگاه ورزشگاه به خوبی بازی را مشاهده کنند. در واقع وقتی که کسی کار بدی در زندگی اش انجام دهد، به خوبی می داند که دیر یا زود مجبور است پای مسئولیت و تعهدات خود بایستد. این جایگاه و وضعیت خطرناک فرصتی است تا پیامد کارهایش را مشاهده و تعیین کند. استیو هاروی برای مان می گوید چگونه برخی از این جهش ها باعث شد افرادی که بسیار نا امید بودند و تنها حسرت گذشته را می خوردند، غم و اندوه را کنار بگذارند و مشتاقانه در مسیر جدیدی از زندگی گام بردارند. استیو هاروی دقیقا این کار را جلوی چشمان ما انجام می دهد. اکنون او خودش را متعهد کرده تا تمام قوانین و آماده سازی های لازم برای انجام جهشی بزرگ برای فائق آمدن بر تمامی ترسها و دلهره هایمان را با ما در میان بگذارد. اولین پرش شما خواندن این کتاب است. این کار باعث می شود تا پرش های بعدی را واقعی انجام دهید!

ادامه مطلبShow less
موجود شد خبرم کن!
مرجع:
77145
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی ساخته شده از بهترین فیروزه نیشابور و مس تولید صنایع دستی آقاجانی است. این گلاب پاش فیروزه کوب دارای استاندارد ملی ایران و گارانتی 10 ساله ی تولید کننده است. ارتفاع این محصول 53 سانتی متر است. لازم به ذکر است از آنجا که تمامی مراحل تولید گلاب پاش فیروزه کوبی آقاجانی با دست انجام می شود احتمال چند سانتی متر تفاوت در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

آجیل خوری مس و خاتم کاری کد K064 با ارتفاع 16 سانتی متری یکی از محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی است که در ساخت و تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این آجیل خوری مس و خاتم دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001:2015 می باشد. خاتم کاری یکی از زیباترین و مشهورترین صنایع دستی اصفهان است.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان مسی فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور و مس توسط هنرمندان اصفهانی ساخته شده است. این «گلدان فیروزه کوبی» دارای گواهینامه جهانی iso9001:2015 و استاندارد ملی ایران است و همچنین دارای کارت ضمانت 10 ساله صنایع دستی آقاجانی است.

توضیحات

قسمتی از کتاب پرش

مايلم حرف هایی را با شما در میان بگذارم که در پایان ضبط تلویزیونی برنامه ی دعواهای خانوادگی موقع ترک تماشاچیان حاضر در استودیو به آنان گفتم. هنوز هم از تأثیری که این کلمات داشت، در شگفت هستم. پنجاه و هشت میلیون نفر شاهد این برنامه بودند! انفجار و واکنش سریع آن در میان تمام افرادی که در اقصا نقاط جهان زندگی می کردند، بازتاب بسیاری داشت و همه به دنبال پاسخی برای آن هستند تا زندگی بهتری داشته باشند.

*** خريد کتاب پرش با تخفیف ***

قصد دارم امروز در مورد کاری صحبت کنم که افراد موفق در جهان در زندگی و شغل خود آن را انجام می دهند. هر فرد موفقی یک پوش بسیار خوب در زندگی داشته است. آنها با تمرکز بر تمامی آرزوها و امیدهایشان و با ایمانی قوی قدم بزرگی به سوی آنها برداشتند. اگر در زندگی تان خواهان شهرت و افتخار هستید، بالاخره باید برای رسیدن به آن پرش کنید. شما نمی توانید فقط در این زندگی وجود داشته باشید و به طور خودکار ناگهان به خوشبختی دست پیدا کنید. باید هر لحظه از این زندگی را با اشتیاق رسیدن به زندگی آرمانی و پر از نعمت سر کنید، اگر روزی از خواب بیدار شدید و حس کردید که چیز بیشتری در این زندگی منتظر شما است و استحقاقی بیشتر از اینها را دارید، پس مطمئن باشید همین طور است و باید از ته دل اطمینان داشته باشید که بهترین ها در انتظارشان است. ولی این را هم بدانید برای رسیدن به چنین خوشبختی و درونی باید قدم بزرگی به سوی آن بردارید.

خداوند هنگام خلق ما انسان ها، به تک تک ما استعدادی خاص اعطا کرد. او هرگز به کسی بدون اعطای موهبت، جان نبخشید. خواهش می کنم خیال نکنید که این موهبت فقط می تواند استعدادی خاص در دویدن، پریدن، خواندن یا رقصیدن باشد. این موهبت چیزی بیشتر از این موارد است. اگر می دانید چگونه با شبکه های اینترنتی ارتباط برقرار کنید، اگر می توانید بازی اتصال نقاط کنید، اگر نقاشی یا طراحی می کنید، اگر درس می دهید، اگر بهتر از هر کسی مرغ سرخ می کنید، اگر می توانید کیک بپزید، اگر می توانید مو کوتاه کنید، اگر می توانید مو رنگ کنید، یا اگر می توانید علف های هرز را هرس کنید، بدانید این همان موهبت خداداد در وجودتان است.

دوستی داشتم که اصلا دلش نمی خواست تا دیر وقت بیرون بماند. من و دوستانم به او می گفتیم: «همی، مرد، بیا حال کنیم. او می گفت: «نه، آخر باید صبح کله سحر بیدار شوم و علف های منزل خانم جانسون را هرس کنم. و ما همیشه به او می خندیدیم که فقط می خواست علف چینی کند. اکنون او صاحب یک ملک بسیار وسیع و گران قیمت و ثروتی بیش از چهار میلیون دلار است و فقط از راه علف چینی به آنها رسیده است. ولی او در این کار استعداد بسیار خوبی داشت. دوست دیگری داشتم که اکنون صاحب کارواشی با درآمد سالانه 800000 دلار است. کارش فقط شستن خودرو است. این کار را با شش تا کامیون سیار شروع کرد. به این ترتیب که سراغ شما می آمد و خودروتان را می شست. او عاشق شغلش بود و در این کار استعداد داشت. شما هم می توانید موهبتی را که خداوند به شما اعطا کرده است، بشناسید!

مجسم کنید روی صخره ی بلند زندگی ایستاده اید و مردم اطرافتان را تماشا می کنید که به سرعت پله های ترقی را طی می کنند و اوج می گیرند یا حتی ممکن است همسایه تان هر دو سال یک بار خودرویی نو می خرد و شما از خودتان می پرسید که او چگونه می تواند چنین کاری کند؟ در چنین لحظه ای آیا هرگز به این فکر افتاده اید که شاید این آدم استعدادش را شناخته یا به کمک موهبتی که خداوند در اختیارش گذاشته زندگی خوبی برای خودش ساخته است؟ در کتاب مقدس آمده: استعدادتان فضایی برای شما فراهم می کند. کتاب مقدس می گوید استعدادتان، نه تحصیلات شما. مردم بسیاری را می شناسم که دارای مدارک تحصیلی عالی هستند ولی هیچگاه از آنها استفاده نکرده اند. شما می توانید درس بخوانید و به مدارج عالی تحصیلی برسید. البته که ادامه ی تحصیل بسیار خوب است. ولی اگر به شما برای رسیدن به هدف بزرگ زندگی تان کمک نکند، فایده ای ندارد و فقط عمرتان تلف می شود.

تنها راه رسیدن به مراحل بالا این است که پرش کنید. برای این کار باید استعداد خدادادتان را به کار بگیرید و به کمک آن از روی صخره ی زندگی بپرید و در نقطه ی مورد نظرتان فرود آید. اگر تا به حال از این موهبت استفاده نکرده اید، تنها یک کارگر ساده خواهید ماند و زندگی تان عادتی روزمره می شود. و خوش بینانه ترین حالت این است به اندازه ای درآمد خواهید داشت که تنها بتوانید هزینه های زندگی را پوشش دهید. آیا می خواهید این گونه زندگی کنید؟ اگر هر روز صبح از خواب بیدار شوید و سر کاری بروید که از آن نفرت دارید، به این زندگی نمی گویند، بلکه شما فقط در این زندگی وجود دارد. در بعضی مقاطع فقط باید ببینید زندگی چطور می گذرد، و تنها راه رسیدن به پاسخ این سؤال، پرش و رسیدن به زندگی آرمانی است.

وقتی اولین پرش را انجام می دهید ممکن است چتر نجات شما باز نشود. ای کاش می توانستم بگویم که باز می شود، ولی همیشه هم با موفقیت و به موقع باز نمی شود، ممکن است در حین پرش با صخره هایی برخورد کنید و در این میان زخمی هم بشوید، یا لباستان پاره شود یا حتی دچار خونریزی شدید هم بشوید. ولی بدانید که بالاخره چتر نجات شما باز خواهد شد. این وعده ای است که خدا به ما داده است. این فرضیه نیست، بلکه یک قول است. آیا می توانید موردی را نام ببرید که خداوند به شما وعده داده و آن را انجام نداده باشد؟ صادقانه بگوییم، شک دارم چرا که او هرگز خلف وعده نکرده است. او همیشه شما را در مسیری قرار خواهد داد که به صلاح شما است و برایتان بهتر است و باید با درست زندگی کردن این را اثبات کنید، زیرا شما زنده اید و نفس می کشید. اگر خدا شما را وارد مسیر درست زندگی نکند، پس شما هم در آن زندگی وجود ندارید. ولی شما باید با یک پرش درست خودتان را پیدا کنید و بدانید چگونه خود را به نقاط بالای زندگی و مدارج عالی برسانید. می توانید بر بالای صخره ی زندگی بایستید و برای همیشه در امان باشید. می توانید از زخمی شدن و آسیب دیدگی دوری کنید. اگر این پرش را انجام ندهید، یک قول دیگر به شما خواهم داد چتر نجات شما هرگز باز نخواهد شد. هرگز نخواهید فهمید که خداوند چه نعمت های گرانبهایی برای شما ذخیره کرده بود. او وعده ی یک زندگی آرمانی را به شما داده است. در انجیل آمده: خداوند به انسان زندگی بخشیده است و در زندگی وفور نعمت وجود دارد. اگر به جای شما بودم، حتما این پرش را انجام می دادم، چرا که این تنها راه سیدن به آن زندگی پر از فراوانی و نعمت است. شما باید این پرش را انجام دهید، مجبورید یا از فرصت ها استفاده کنید، یا به همین که دارید و هستيد، قانع باشید.

پس از شنیدن این سخنان و ترک این ساختمان، بدون شک عده ای از شما در خودرو در خصوص این موضوع با یکدیگر صحبت می کنید و می گویید:
خوب، من همیشه قبض هایی دارم که باید آنها را بپردازم و بدین شکل هیچگاه نمی توانم به آن زندگی رویایی ام برسم. باید بگویم چه بالای صخره ی زندگی بمانید و چه بپرید، باید پول قبض های ماهانه را بپردازید. ممکن است عده ای از شما بگوبید: «اگر از کار اخراج بشوم اعتبار مالی ام را از دست می دهم. اگر شما شاغل هستید، به هر حال مجبورید با حقوق ماهانه زندگی خودتان را بگذرانید. بنابراین حتی اگر از نظر اعتباری در بالاترین نقطه قرار داشته باشید، به احتمال قوی آن قدر پول ندارید که به تمام خواسته ها و رویاهایتان در زندگی برسید.

به طور کامل شما را تشویق می کنم تا با چشم بصیرت به آنچه خداوند به شما وعده داده است، بنگرید. حرفم را باور کنید. اگر بپرید خداوند به شما کمک خواهد کرد تا به مراحل بالاتر و بهتری برسید و هرگز اجازه نمی دهد که سقوط کنید. قبل از اینکه این زمین را ترک کنید، قبل از مرگ، خدمتی به خودتان بکنید... فقط به موقع این جهش مهم را انجام دهید.

این روزها امکان ندارد جایی بروم و یک نفر در خصوص عالی بودن ویدئوی پرش تعریف نکند. این فیلم در بسیاری از افراد تاثیر مثبت گذاشته و آنها درس بزرگی از آن گرفته اند. مالک یک زمین گلف نزد من آمد و گفت: هر روز صبح از حمل کنندگان توپ و وسایل گلف که در این مکان کار می کنند، می خواهم این فیلم ویدئویی ها را تماشا کنند. نمی خواهم آنها تا آخر عمرشان فقط یک کوله کش باقی بمانند. دلم می خواهد بدانند لایق بهترین ها هستند و باید به رتبه های بالاتری برسند.

یک روز در فرودگاه پدری جلوی مرا گرفت و گفت: من شش فرزند دارم و همه ی آنها را وادار کردم تا این فیلم ویدئویی را تماشا کنند. شما دقیقا همان چیزی را می گویی که من سال ها است به آنها می گویم.

پریدن در زندگی به نوعی قبول خطر است. اینکه بخواهید به سوی رؤیاها و آرزوهایتان قدم بردارید کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. پریدن درواقع تصحیح یا اصلاح کردن موضوعی در روابط شخصی شما است. پریدن مواجه شدن با مشکلات و جستجو برای یافتن منابع رفع آن مشکلات از زندگی تان است، پریدن یعنی همان بلند پروازی که خداوند به ذهن خلاق شما داده تا بتوانید رویاهایتان را تصور کنید، و این همان وعده ای است که خداوند به شما داده است.

در تصورات خود چه چیزی می بینید؟ آیا خودرویی نو را جلوی در خانه تان مجسم می کنید؟ آیا همان خانه ی ایده آلی را که همیشه می خواستید، می توانید مجسم کنید؟ آیا می توانید خودتان را در کار جدیدی که همیشه آرزویش را داشتند، مجسم کنید؟ آیا می توانید همسر مورد علاقه تان را در ذهنتان مشاهده کنید؟ آیا در رویاهایتان می بینید که مدارج عالی تحصیلی را طی کرده اید؟ آیا می توانید مجسم کنید که فرزندانتان از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند؟ قدرت تخیل شما آنقدر بالا هست که بتوانید خود را در شغل جدیدی که همیشه آرزویش را داشتید، مثل باز کردن رستورانی سیار مشاهده کنید؟ می توانید تصور کنید که برای سلامتی تان از منطقه ای گرمسیر به منطقه ای سردتر نقل مکان کنید؟ آیا می توانید تصور کنید که سرپرستی کودکی را به عهده بگیرید یا مادر یا پدرخوانده ی کودکی شوید؟ هر آنچه در تصورات شما هست، مطمئن باشید خداوند بنا به دلیلی آن را در ذهنتان نهاده است. روشی که می توانید با آن به تصورات و رؤیاهایتان برسید، همان پرش است. آنچه در تصورات و رؤیاهایتان مجسم می کنید به نوعی مرتبط با همان استعداد خداداد شماست. همان طور که در کتاب قبلیم کتاب مانند فردی موفق فکر کن و مانند فردی موفق رفتار کن گفته بودم، موهبت الهی تان همان کاری است که با کمی تلاش می تواند شما را به تمامی خواسته هایتان برساند. ابتدا این استعداد و موهبت الهی را پیدا کنید و بدانید خداوند به کمک همین موهبت شما را به هدف اصلی زندگی تان می رساند و قدرت همان پرش را به شما می دهد. خداوند می خواهد که شما به آن زندگی رؤیایی و ایده آلی که همیشه آرزویش را داشتید، برسید. در غیر این صورت هرگز چنین تصورأت جادویی را به ذهنتان راه نمی داد. او هرگز شما را به این کره ی خاکی نمی آورد تا برای هیچ تلاش کنید. او می خواهد شما به خواسته ی قلبی تان برسید. البته منظورم از پرش ايجاد تغییری بزرگ در زندگی تان است. پرش ها و تغییرات کوچک همیشه در زندگی تان وجود دارند، مانند ترک سیگار، اضافه کردن برنامه های ورزشی به برنامه های روزانه تان، ارتقای دیدگاه و نگرش تان، تصمیم گیری در خصوص اظهار نظر در محافل حرفه ای تخصصی، طلاق با ازدواج، مراقبت از سلامتی خودتان، سروسامان بخشیدن به مسائل زندگی، و خیلی موارد این چنینی دیگر.

اشتیاق شما به پریدن، تمام درها را به رویتان می گشاید. هر پرش، عقل و درایت و وسعت بينش شما را افزایش می دهد، آن زندگی رویایی و پر از نعمتی که خداوند به شما وعده داده، باعث می شود که تمام آن رؤیاها را به ذهن خود سرازیر کنید و در خصوص این آرزوها حتی با دیگران حرف بزنید.

*** خريد کتاب پرش با تخفیف ***

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
77145

مشخصات

عنوان کتاب
پرش تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار
نویسنده
استیو هاروی
مترجم
گیسو ناصری
ناشر
لیوسا
تعداد صفحات
176
وزن
208
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
قطع
رقعی
شابک
9786003400900
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
برچسب های محصول
You may also like
اختران

کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی نوشته ی مارشال روزنبرگ توسط کامران رحیمیان ترجمه و به کوشش نشر اختران چاپ و منتشر شده است.

ارتباط بدون خشونت در واقع روشی تعاملی است که تبادل اطلاعات و حل صلح آمیز اختلافات را تسهیل می کند. ارتباط بدون خشونت بر ارزش های مشترک انسانی و نیازها تکیه می کند و افراد را به پرهیز از زبانی که سبب مقاومت یا کاهش عزت نفس می شود و استفاده از زبانی که سلامت را افزایش می دهد تشویق می کند. ارتباط بدون خشونت باور دارد که به جای ایجاد ترس، گناه، سرزنش و شرم؛ غنی سازی زندگی رضایت آمیزترین انگیزه برای انجام کارهاست و به عنوان هدف، بر پذیرش مسئولیت فردی و در انتخاب و افزایش کیفیت ارتباط تاکید دارد. این روش حتی وقتی طرف مقابل آن را نمی داند نیز موثر است. با کمک کتاب ارتباط بدون خشونت شما خواهید دانست که: هرکاری که هرکسی انجام می دهد تلاشی است برای تحقق نیازهای متحقق نشده. برای هرکسی تحقق نیازها از طریق همکاری، سالم تر از رقابت است. به صورت طبیعی افراد وقتی که از روی میل در سلامت دیگران سهیم شوند لذت می‌ برند. مهارت های ارتباط بدون خشونت به شما کمک می‌کند تا: احساس گناه، شرم، ترس و افسردگی را از بین ببرید. خشم و ناامیدی را به ساختن اتحاد و مشارکت تبدیل کنید. راه حل هایی بر اساس امنیت، احترام متقابل و اتفاق آرا خلق کنید. نیازهای اساسی فرد، خانواده، مدرسه، جامعه و اجتماع را به روش های زندگی غنی ساز تحقق بخشید. تکنیک های ارتباطی فعال مارشال روزنبرگ تضادهای بالقوه را به گفت و گوهای صلح‌آمیز تغییر می دهد. شما تکنیک ساده ای می آموزید که مشاجره را خنثی می کند و ارتباط محبت آمیزی را با خانواده، و سایر آشنایان خلق می کند. من خواندن این کتاب را نه تنها توصیه بلکه تاکید می کنم.

در ادامه با ما با مطالعه ی معرفی کتاب ارتباط بدون خشونت در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا همراه شوید.

ذهن آویز

کتاب عبارت پنجم (ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو) اثری دیگری است از جو ویتالی نویسنده ی کتاب محبوب و پرفروش «محدودیت صفر» که در واقع ادامه ی همان کتاب محسوب می شود. کتاب عبارت پنجم توسط خانم ویدا کرمی با ترجمه ای روان و به کوشش انتشارات ذهن آویز چاپ و منتشر شده است.

ما در خلق بسیاری از واقعیت هایمان، همکاری داریم و این کار از درون ما انجام می شود. بسیاری از افراد، از چنین چیزی بی خبرند و بسیاری هم تاکنون هرگز چنین چیزی را نشنیده اند؛ حتی وقتی چنین چیزی را می شنوند (شما در خلق واقعیت های زندگی تان نقش دارید) به آن بی اعتنایی می کنند و با آن می جنگند و در برابر شنیدن آن به هر شکلی مقاومت می کنند. هواوپونوپونو به ما می آموزد که مسئولیت پذیر باشیم، یعنی مسئولیت شرکت در خلق تمامی وقایع ناخوشایند زندگی خود را برعهده بگیریم. وقتی این مسئولیت : را تقبل کنیم، هواوپونوپونو را در زندگی خود فعال می کنیم. جو ویتالی، نویسنده کتاب پرفروش محدودیت صفر، درباره هواوپونوپونو بسیار نوشته و تاکنون فقط از چهار ذکر اصلی "متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم دوستت دارم" صحبت کرده است؛ اما او حالا می خواهد در کتاب عبارت پنجم، پرده از ذکر پنجم بردارد.

در عبارت پنجم، هواوپونوپونو را عمیق تر و پیشرفته تر از آنچه قبلا خوانده اید خواهید شناخت، عبارتی که به سادگی چهار ذکر متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم و دوستت دارم نیست، اما معنایی بس عمیق دارد و به زندگی شادتر و دگرگون تری منجر می شود. این عبارت می گوید که شما قضاوت نمی شوید، بلکه حقیقتا دوست داشته می شوید؛ زیرا اولوهیت فقط می خواهد بدانیم که دوستمان دارد...

شما را به مطالعه ی بخشی از کتاب عبارت پنجم در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

بهار سبز

کتاب رسالت روح (چگونه به نور درون خود دست یابیم) اثر کیم روسو توسط خانم ویدا کرمی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

شاید شما هم مانند بسیاری از افرادی که روی این کره ی خاکی زندگی می کنند، از خود بپرسید که هدف از این زندگی چیست؟ من برای چه هدفی به این دنیا آمده ام؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که فکر می کنم؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که دیگران فکر می کنند؟

اگر به زندگی های متوالی اعتقاد دارید، شاید فکر کنید که دلیل حضور شما در این دنیا، مجازات شدن برای فرا نگرفتن درس های زندگی های گذشته است. شاید فکر کنید که در زندگی های گذشته، انسان شرور و پلیدی بودید و حالا زمان تسویه حساب است مطمئنم که یکی از سوالات شما این است که آیا هدف زندگی من بیدار شدن در ساعت پنج صبح برای رسیدن به متروی شلوغ یا گیر کردن در ترافیک صرفا جهت داشتن شغلی ست که هیچ کس قدر زحماتم را نمی داند! و صدای کسانی را می شنوم که روابطی را مورد ارزیابی مجدد قرار می دهند که در راستای هدف زندگی آنها نیستند. چنین روابطی، انرژی را از شما و روح تان گرفته و شما را تبدیل به یک باطری خالی و بدون شارژ می کند. حقیقت چنین روابطی، دروغ است. اگر شما هم شرایطی مشابه موارد ذکر شده را تجربه می کنید، کتاب رسالت روح، راهنمای شماست تا چشمان خود را بر حقایق باز کنید! در کتاب رسالت روح، مراحل ضروری برای شناخت خودتان و شناخت خداوند از طریق خودتان را ارائه خواهم داد. در این کتاب، به شما کمک خواهم کرد تا اشتیاق سوزان که همان «رسالت روح» شماست را بشناسید و با هدفی افتخار آمیز زندگی کنید.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب رسالت روح در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

الماس پارسیان

کتاب هر روز پنج شنبه است (چگونه می توان 7 روز هفته را شاد بود؟) نوشته ی جول اوستین توسط فریبا بردبار ترجمه و به کوشش انتشارات الماس پارسیان چاپ و منتشر شده است.

هدف من از نوشتن کتاب هر روز پنج شنبه است این است که به شما کمک کنم ذهن خود را طوری ساماندهی کنید که هر روز دست به انتخاب شادی بزنید. فارغ از اینکه با چه چالش هایی مواجه می شوید یا چه شرایطی به شما فشار می آورد می توانید واکنش خود را به آن چالش ها و شرایط انتخاب کنید. اینکه چگونه عصرتان را سپری می کنید کاملا به خودتان بستگی دارد: این هیچ ربطی به شرایط شما ندارد. آبراهام لینکلن گفته بود: بیشتر آدم ها به اندازه ای که تصمیم گرفتداند شاد باشند شاد هستند.

اگر ابه درستکار (ابه درستکار ( Honest Ahe ) لقب آبراهام لینکلن است مطالعه ای که اخیرا انجام شد و نشان داد در روزهای پنج شنبه، شادی ده درصد افزایش می یابد را می دید، حتما خوشحال می شد. چرا اینطور است؟

مردم به خاطر آمدن تعطیلات آخر هفته ذوق می کنند به همین علت تصمیم می گیرند شادتر باشند. آنها پنج شنبه ها | فکرشان را بر این امر متمرکز می کنند که از زندگی خود بیشتر لذت ببرند.

ما شما را به این چالش دعوت می کنیم که بگذارید هر روزتان پنج شنبه باشد، به خودتان اجازه دهید که هر روز شاد باشید. نه فقط آخر هفته ها نه فقط هر زمانی که یک مناسبت خاص دارید: نه فقط زمانی که در تعطیلات هستید.

اگر نگرش درستی باشید می توانید روز شنبه هم مثل پنج شنبه شاد باشید. در کتاب مقدس نیامده است که: پنج شنبه روزی است که خداوند آفريده است. بلکه در آن نوشته شده است: این روزی است که خداوند آفریده است.

این یعنی شنبه، یکشنبه، دوشنبه سه شنبه، چهارشنبه و سایر روزهای هفته. حتی وقتی باران می بارد، هنگامی که مجبورید تا دیروقت کار کنید و یا مجبورید ظرف بشویید هم می توانید شاد باشید.

هیرمند

کتاب ارتباط موثر به زبان آدمیزاد اثر مارتی برونستاین توسط نرگس یزدی ترجمه و به کوشش انتشارات هیرمند چاپ و منتشر شده است.

کتاب ارتباط مؤثر به زبان آدمیزاد به شما می آموزد چگونه در محیط کار، منظور خود را بیان کنید و تعاملاتی ثمربخش با روسا و همکارانتان داشته باشید. اغلب اوقات به کار بردن دانش و مهارت تان در کار بخش آسان کار است، اما بخش دشوار آن همکاری موثر با دیگران است. این راهنمای سودمند به شما در برقراری تعاملات شخصی موثر یاری می رساند، حتی به هنگام حل و فصل کشمکش ها، مواجهه با مشتریان و با ارائه ی سخنرانی های دشوار. چه مديرعامل یک شرکت مهم باشید و چه یک تاجر خرده پا یا مدیر یک تیم، برقراری روابط مؤثر و شفاف در موفقیت شما نقش تعيين کننده ای دارد. کتاب ارتباط موثر به زبان آدمیزاد تمهیدات، توصیه ها و راهکارهایی، از شيوه ی مجذوب نگه داشتن شنونده گرفته تا آموزش خوب گوش کردن - ارائه می دهد که به آنها نیاز دارید تا بتوانید: شنونده ی فعالی باشید، در موقعیت های منفی بر نکات مثبت تأكيد كنيد در کشمکش ها راه حل هایی بیابید که رضایت خاطر هر دو طرف جلب شود، هنگام نوشتن نامه و ایمیل به حاشیه نروید، از عهده ی ارائه سخنرانی، انجام مصاحبه ها و چالش های دیگر برآیید و با اقتدار و قاطع سخن بگویید.

پردیس آباریس

کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم نوشته وین دایر پس از سال ها انتظار از طرف هواداران و خوانندگان کتاب های دکتر وین دایر برای نوشتن کتابی از خاطرات و زندگی نامه ایشان، در نهایت به چاپ رسید و با کوشش روزبه ملک زاده و محسن پاک فطرت به فارسی ترجمه و به کوشش انتشارات پردیس آباریس چاپ و منتشر شده است.

اما این کتاب به عنوان زندگی نامه، شیوه ی نگارشی متفاوتی دارد و همانند زندگی نامه های معمولی نیست. بلکه وین دایر در این کتاب، به شیوه ای استادانه لحظات سرنوشت ساز و ارتباط آنها را با یکدیگر پیدا کرده است و به وضوح نشان داده است هیچ اتفاق و رویدادی در زندگی، تصادفی و بی علت نیست. تمامی اتفاقات چه خوب و چه به ظاهر بد برای تکمیل سرنوشت ماست و بخشی از دارمای ما محسوب می شود. در این کتاب، وین دایر تمام لحظات سرنوشت ساز خود را از ابتدای کودکی اش در دیترویت تا آخرین سال های عمرش را با خوانندگان در میان گذاشته است و البته این کار را با مهارت زیادی که در نویسندگی دارد به انجام رسانده است. در فرآیند مطالعه ی این کتاب شما هم خواهید آموخت همانند وین دایر به اتفاقات زندگی خود رجوع کنید و ارتباط آنها را با جایگاه کنونی خود بیابید.

کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم، نگاهی بر زندگی دکتر وین دایر است و در عین حال چراغ راهی است برای کسانی که جویای حقیقت هستند. با مطالعه ی این کتاب متوجه حضور دستان خداوند در زندگی تان می شوید و از طرفی این کتاب شما را در فهم هدف و رسالت منحصر به فردتان یاری می کند.

شما را به مطالعه قسمتی از کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

سخنوران

کتاب معجزه گر خاموش نوشته ی سید رضا حیات الغیب به کوشش انتشارات سخنوران چاپ و منتشر شده است. 

بيشتر ما از جهانی به جهانی دیگر شبیه آن رفتیم و از یاد بردیم از کجا آمده ایم و اهمیتی هم ندادیم چه جهانی را در پیش داریم...

می توانی تصور کنی پیش از آنکه برای نخستین بار به این اندیشه برسیم که جز زیستن؛ خوردن؛ جنگیدن و یا قدرت یافتن در دنیا هدفی بالاتر وجود دارد؛ چند زندگی را پشت سر گذاشته ایم!؟
صد زندگی را... هزار زندگی را..!؟

آنگاه صد سال دیگر تا بفهمیم چیزی به نام کمال (پرواز) وجود دارد و باز هم صد زندگی دیگر تا به این برسیم که هدف از زندگی یافتن آن کمال و متجلی کردن آن است.

پس بدیهی است جهان دیگر را براساس آنچه در این جهان می آموزیم، انتخاب می کنیم. اگر چیزی نیاموزیم جهان بعدی نیز مانند همین جهان خواهد بود؛ با همان محدودیت ها و مشکلات.
اما اگر به سمت کمال (پرواز و آزادی) قدم برداریم؛ به یکباره آنقدر خواهیم آموخت که نیازی نباشد هزاران بار زندگی کنیم تا به این مرحله برسیم.

اگر قرار باشد در کل زندگیتان فقط یک کتاب بخوانید، باید کتاب معجزه گر خاموش را بخوانید!

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب معجزه گر خاموش در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

پل

کتاب 365 گام تا موفقیت (تغییراتی کوچک برای تفاوت های بزرگ) نوشته ی آنتونی رابینز توسط محمدجواد شافعی مقدم ترجمه و به کوشش انتشارات پل چاپ و منتشر شده است.

کتاب 365 گام تا موفقیت بر اساس بهترین ابزار، تکنیک و دستورالعمل هایی است که با روش های ساده ی آن می توانید بهترین گام ها را در بهبود زندگی تان بردارید. آنتونی رابینز به شما نشان می دهد که چگونه در کمترین زمان به بهترین نتایج دست یابید. گام های بزرگ رابینز راهی به سوی زندگی بهتر است. این گام ها سرلوحه ی موفقیت های بی شماری است. پیتر گابر ( مدیر اجرایی شرکت سونی )

شناخت عمیق آنتونی رابینز نسبت به مردم و جامعه سبب پیشرفت او شده است او به خوبی می داند چه عاملی موجب موفقیت، سعادت و شادکامی زندگی مردم می شود. (آندره آقاسی)

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم