دخل فیروزه کوب بزرگ FT021 صنایع دستی آقاجانی

دخل فیروزه کوب بزرگ کد FT021 کاری از شاغلین در صنایع دستی اصفهان تولید صنایع دستی آقاجانی است که با گارانتی 10 ساله تضمین کیفیت و با بهترین قیمت و البته به صورت رایگان تقدیم خریداران می گردد. در ساخت دخل فیروزه کوب آقاجانی از بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است و دارای گارانتی کیفیت ISO 9001 و گواهی استاندارد ملی ایران است.

ادامه مطلبShow less
مرجع:
FT021
صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی کد FT114 تولید صنایع دستی آقاجانی است. در تولید این گلاب پاش فیروزه کوبی ترنج از بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. به همراه این محصول گارانتی 10 ساله ی کیفیت ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است از آنجا که محصولات صنایع دستی آقاجانی تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

دخل بزرگ مس و خاتم تولید برند آقاجانی می تواند جلوه ویژه ای به منزل و یا محل کار شما بدهد این محصول با ارتفاع 19 سانتی متر یکی از زیباترین و پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان است که توسط اساتید اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. هم اکنون می توانید دخل مس و خاتم آقاجانی را با بهترین قیمت و تضمین کیفیت از فروشگاه اینترنتی بوکالا با ارسال رایگان خریداری نمایید.

صنایع دستی آقاجانی

قندان مس و خاتم کاری مدل سیبی با ارتفاع 22 سانتی متر تولید صنایع دستی آقاجانی یکی از زیباترین و پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان است. در ساخت این قندان مس و خاتم کاری زیبا از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این محصول دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001 بوده و دارای ضمانت نامه کتبی صنایع دستی آقاجانی می باشد.

بعد از خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان خرید شما با ارسال رایگان به آدرس پستی ثبت شده در فروشگاه ارسال می گردد.

جزئیات محصول
FT021

مشخصات

نوع کاربرد
تزئینی و مصرفی
ابعاد محصول
ارتفاع 19 سانتی متر
طیف رنگ
فیروزه ای و مسی
جنس داخل محصول
مس
جنس خارج محصول
فیروزه نیشابور
محل تولید
اصفهان
مشخصات تکمیلی
لازم به ذکر است از آنجا که محصولات برند آقاجانی تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm در تمامی محصولات وجود دارد.
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
صنایع دستی آقاجانی

گلدان صراحی فیروزه کوبی شده ی ترنج کد FT032 یکی از تولیدات فاخر صنایع دستی آقاجانی در شهر اصفهان است. این گلدان صراحی فیروزه کوب 40 سانتی متر ارتفاع دارد و در ساخت آن از مس و بهترین فیروزه ی شناسنامه دار نیشابور استفاده است. از نکات مهم در مورد ظروف فیروزه کوبی آقاجانی می توان به گارانتی 10 ساله، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 اشاره کرد.

لازم به ذکر است از آنجا که محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

گلدان صراحی فیروزه کوبی آقاجانی کد FT012 با ارتفاع 20 سانتی متر یکی از زیباترین تولیدات صنایع دستی آقاجانی و با امضای استاد آقاجانی است. در تولید این صراحی فیروزه کوبی شده از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. از نکات مهم در مورد این محصول و ظروف فیروزه کوبی آقاجانی می توان به گارانتی 10 ساله، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 اشاره کرد.

در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

صنایع دستی آقاجانی

سنبلدان فیروزه کوبی کد FT057 با ارتفاع 54 سانتی متر یکی از زیباترین تولیدات صنایع دستی آقاجانی است. در تولید این سنبلدان فیروزه کوب از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. از نکات مهم در مورد این محصول می توان به گارانتی 10 ساله، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO 9001:2015 اشاره کرد.

در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

صنایع دستی آقاجانی

شکلات خوری فیروزه کوبی کد FT078 بزرگترین شکلات خوری در بین ظروف فیروزه کوبی تولید صنایع دستی آقاجانی است. در ساخت این محصول از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. فیروزه استفاده شده در تولید ظروف فیروزه کوبی آقاجانی شناسنامه دار بوده و تمامی محصولات دارای گارانتی 10 ساله ی کیفیت، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 LD می باشند.

در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

صنایع دستی آقاجانی

شکلات خوری فیروزه کوبی کد FT042 تولید صنایع دستی آقاجانی از بهترین برندهای تولیدکننده ی ظروف فیروزه کوبی در شهر اصفهان است. این «شکلات خوری فیروزه کوبی» با ارتفاع 48 سانتی متر محصولی بسیار زیبا و مناسب برای پذیرایی از میهمان های شماست. در ساخت این شکلات خوری فیروزه کوبی از بهترین فیروزه نیشابور و مس استفاده شده است.

لازم به ذکر است از آنجا که محصولات تولید صنایع دستی آقاجانی تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

شکلات خوری فیروزه کوبی شده تولید صنایع دستی آقاجانی در شهر اصفهان است. در ساخت این شکلات خوری فیروزه کوبی از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده است. از نکات مهم در مورد ظروف فیروزه کوبی آقاجانی می توان به گارانتی 10 ساله، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 اشاره کرد. 

صنایع دستی آقاجانی

سرویس چای خوری فیروزه کوبی 8 پارچه شامل سینی، قندان و 6 استکان تولید صنایع دستی آقاجانی است. در ساخت این سرویس فیروزه کوبی شده از مس و بهترین و مرغوبترین فیروزه نیشابور استفاده است. از ویژگی های مهم این محصول و سایر ظروف فیروزه کوبی برند آقاجانی می توان به گواهی اصالت فیروزه، گارانتی 10 ساله محصولات، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 اشاره کرد. از ظروف فیروزه کوبی شده می توان به عنوان پرفروشترین و محبوبترین صنایع دستی اصفهان نام برد.

صنایع دستی آقاجانی

سنگاب فیروزه کوب کد FT051 بزرگترین سنگاب فیروزه کوبی شده تولید صنایع دستی آقاجانی است. در ساخت این محصول که یکی از زیباترین صنایع دستی اصفهان محسوب می شود از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. 

لازم به ذکر است از آنجا که محصولات تولید «صنایع دستی آقاجانی» تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

سنگاب فیروزه کوب ترنج 39 سانتی متری کد FT050 تولید صنایع دستی آقاجانی در اصفهان تولید شده است. در ساخت این سنگاب فیروزه کوب از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده و در مقابل گرما، آب و گرد و غبار مقاوم است. از فاکتورهای مهم این سنگاب فیروزه کوبی می توان به گارانتی 10 ساله، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO 9001:2015 اشاره کرد.

به منظور خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

صنایع دستی آقاجانی

سنگاب فیروزه کوب 28 سانتی متری کد FT001 یکی دیگر از محصولات صنایع دستی آقاجانی در حوزه ی سنگاب است. در تولید این محصول از بهترین فیروزه نیشابور در اصفهان استفاده شده و تمام توسط دست ساخته شده است.

صنایع دستی آقاجانی

سنگاب فیروزه کوبی شده کد FT002 با 23 سانتی متر ارتفاع یکی از دیگر تولیدات ویژه صنایع دستی آقاجانی است. در تولید سنگاب فیروزه کوب که یکی از محصولات ویژه صنایع دستی اصفهان است از بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. لازم به ذکر است تمام مراحل تولید این محصول با دست انجام شده است. این محصول و کلیه ی ظروف فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی دارای گارانتی 10 ساله ی کیفیت، استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO9001:2015 هستند.

صنایع دستی آقاجانی

سنگاب فیروزه کوب تولید صنایع دستی آقاجانی کد FT003 دارای 19 سانتی متر ارتفاع است. در ساخت این سنگاب فیروزه کوب از مس و بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. از نکات قابل توجه در مورد این محصول دارا بودن کارت گارانتی 10 ساله، استاندارد ملی ایران و استاندارد ISO9001:2015 جهانی است.

لازم به ذکر است از آنجا که محصولات صنایع دستی آقاجانی تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm در تمامی محصولات وجود دارد.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم