سلام بر آرزوها

موجود شد خبرم کن!
مرجع:
1455
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی کد FT114 تولید صنایع دستی آقاجانی است. در تولید این گلاب پاش فیروزه کوبی ترنج از بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. به همراه این محصول گارانتی 10 ساله ی کیفیت ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است از آنجا که محصولات صنایع دستی آقاجانی تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm در تمامی محصولات وجود دارد.

صنایع دستی آقاجانی

دخل بزرگ مس و خاتم تولید برند آقاجانی می تواند جلوه ویژه ای به منزل و یا محل کار شما بدهد این محصول با ارتفاع 19 سانتی متر یکی از زیباترین و پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان است که توسط اساتید اصفهانی ساخته و پرداخته شده است. هم اکنون می توانید دخل مس و خاتم آقاجانی را با بهترین قیمت و تضمین کیفیت از فروشگاه اینترنتی بوکالا با ارسال رایگان خریداری نمایید.

صنایع دستی آقاجانی

قندان مس و خاتم کاری مدل سیبی با ارتفاع 22 سانتی متر تولید صنایع دستی آقاجانی یکی از زیباترین و پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان است. در ساخت این قندان مس و خاتم کاری زیبا از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این محصول دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001 بوده و دارای ضمانت نامه کتبی صنایع دستی آقاجانی می باشد.

بعد از خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان خرید شما با ارسال رایگان به آدرس پستی ثبت شده در فروشگاه ارسال می گردد.

جزئیات محصول
1455

مشخصات

عنوان کتاب
سلام بر آرزوها
نویسنده
دیوید جوزف شوارتز
مترجم
کیاندخت نورافروز
ناشر
خاتون
تعداد صفحات
432
وزن
466 گرم
زبان کتاب
فارسی
سال چاپ
1385
قطع
رقعی
جلد
شمیز
شابک
9789649091610
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
بهار سبز

کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد (درس های رهبری حاکم دوبی) نوشته ی یاسر جرار توسط علی علی پناهی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

پیشرفت و توسعه دوبی داستان قابل توجهی است که باعث شده این شهر در ردیف شهرهای ممتاز و برتر جهان قرار گیرد. اما کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد در مورد دوبی نیست، بلکه در مورد شیخ محمد و شیوه رهبری و نحوه عمل او است که باعث شده دوبی به کانونی جهانی تبدیل شود. جناب شیخ محمد بن راشد آل مكتوم، نخست وزیر و نایب رییس امارات متحده عربی و حاکم دوبی را با هر معیاری که بسنجیم، یکی از شاخص ترین و تحسین آمیزترین رهبران منطقه است. او با درایت فوق العاده و توانایی در انجام تعهدات و مسؤلیت های خود توانسته است، به رغم تمام مشکلات و محدودیت ها، دستاوردهای فوق العاده ای برای شهر و کشور خود ایجاد کند. دکتر یاسر جرار نویسنده این کتاب، باتوجه به همکاری های تنگاتنگی که با شیخ محمد داشته و از نزدیک شاهد نحوه کار او بوده، توانسته است درس های مهمی برای مدیران و رهبران ارایه کند و ما را با دیدگاه شیخ محمد، الگوی خاص رهبری و نحوه ی عمل او آشنا کند. چنانچه شما رهبر سیاسی یا اجتماعی هستید و یا مدیریت و رهبری یک سازمان با شرکت را برعهده دارید، با مطالعه ی کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد و توجه به درس های بی نظیر شیخ محمد می توانید قابلیت هایی که او از آن ها برخوردار است را در خودتان پرورش دهید.

هورمزد

کتاب علم نفوذ در دیگران نوشته کوین هوگان توسط خانم زینب لامعی به فارسی ترجمه و به کوشش انتشارات هورمزد چاپ و منتشر شده است.

علم نفوذ در واقع کتابی برای نفوذ در دیگران در هزاره ی جدید است. کار من گردآوری مهمترین عناصر نفوذ و گنجاندن آنها در کتابی آسان فهم و خواندنی است و همین امر حائز اهمیت است. کار من در این کتاب به عهده گرفتن تمامی تحقیقات و بررسی آنها در واقعیت و بیانشان به شیوه های قابل درک و استفاده برای همگان است. این کتاب مسیرهایی جدید را برای بله گفتن به ما نشان می دهد که قبلا از آنها استفاده نکرده ایم. اطلاعاتی مفید و باارزش درباره ی شیوه ی ترغیب وجود دارد درباره چه چیزی کی و جرا صحبت می کنید؟. ما اکنون پاسخ پرسش هایی را می دانیم که قبل از نگارش کتاب علم نفوذ در دیگران طبق حدس و گمان به آن ها جواب می دادیم.

اطلاعاتی درباره ی اینکه چگونه می توان بیش از یک محصول با انتخاب هایی درباره ی یک محصول و خدمات مربوط به آن را بررسی کرد. مطالب این کتاب شما را حیرت زده می کند.

این کتاب به منظور آموزش سیستمی موفق در جهت متقاعد سازی دیگران نگاشته شده است، کوین هوگان، در این کتاب با استناد به پژوهش های اخیر در حوزه ی تاثیر و نفوذ بر افراد و تلفیق آن با دنیای واقعی، دست به افشای اسرار ساده ای می زند که نشان می دهند چگونه می توان نه دیگران را به بله تبدیل کرد. تک تک اسراری که در این کتاب بیان می شوند، پیشتر به بوته نقد گذاشته شده و درستی آن به اثبات رسیده است. پس از خواندن اسرار شگفت آور علم نفوذ عمیقا درخواهید یافت که چرا مردم به شما نه می گویند.

پل

کتاب 365 گام تا موفقیت (تغییراتی کوچک برای تفاوت های بزرگ) نوشته ی آنتونی رابینز توسط محمدجواد شافعی مقدم ترجمه و به کوشش انتشارات پل چاپ و منتشر شده است.

کتاب 365 گام تا موفقیت بر اساس بهترین ابزار، تکنیک و دستورالعمل هایی است که با روش های ساده ی آن می توانید بهترین گام ها را در بهبود زندگی تان بردارید. آنتونی رابینز به شما نشان می دهد که چگونه در کمترین زمان به بهترین نتایج دست یابید. گام های بزرگ رابینز راهی به سوی زندگی بهتر است. این گام ها سرلوحه ی موفقیت های بی شماری است. پیتر گابر ( مدیر اجرایی شرکت سونی )

شناخت عمیق آنتونی رابینز نسبت به مردم و جامعه سبب پیشرفت او شده است او به خوبی می داند چه عاملی موجب موفقیت، سعادت و شادکامی زندگی مردم می شود. (آندره آقاسی)

آوین

کتاب از خوب به عالی (چرا برخی از شرکت ها جهش می کنند و برخی دیگر خیر) نوشته جیم کالینز با ترجمه ناهید سپهرپور توسط انتشارات آوین چاپ و منتشر شده است.

کتاب از خوب به عالی كه بر اساس تحقیقات و بررسی های دقیق و ارزشمند جمع اوری شده است، به بررسی این مسئله می‌پردازد که چرا برخی شرکت ها به سوی موفقیت جهش می کنند و برخی دیگر خیر. در این کتاب از نمودارهای بسیار عالی و مثال های بسیار برای فهم مطالب استفاده شده است.

آیا شرکت ها می توانند از خطرات بگذرند و با آنها مقابله کنند؟و هزاران سوال دیگر.

نگاه نوین

کتاب قانون ده برابر تنها تفاوت بین موفقیت و شکست نوشته گرنت کاردون توسط محمدحسین اکبرزاده ترجمه و به کوشش انتشارات نگاه نوین چاپ و منتشر شده است.

احتمالا وقتی کتاب قانون ده برابر را برداشته اید با دیدنش تعجب کرده اید، قانون ده برابر دقیقا چیست؟ چه کمکی به من می کند؟.

قانون ده برابر جام مقدس کسانیست که موفقیت می خواهند. جدی می گویم، می شود گفت، اگرهدف و مقصودی داشته باشید، این قانون همان است که دنبالش هستید! قانون ده برابر سطح مناسبی برای تلاش و افکارتان تعیین می کند که تضمین کننده ی موفقیت است و این اطمینان را خواهد داد که در کل زندگی و حرفه تان در همین سطح ادامه می دهید. قانون ده برابر حتی ترسها را برطرف می کند، شجاعت و اعتماد به نفستان را بیشتر می کند، تاخیرها و سستی ها را از بین می برد و حس هدفمندی به شما می دهد تا زندگی، رویاها و اهداف تان را احیا کنید.

قانون ده برابر تنها اصلی ست که همه ی افراد موفق ممتاز در موفقیت آمیزترین مقاطع زندگی شان از آن استفاده می کنند. صرف نظر از شیوه ی تعریف موفقیت، کتاب قانون ده برابر نشان می دهد چطور از تحقق موفقیت (و هر رویایی در هر وضعیت اقتصادی) مطمئن شوید.

نگاه نوین

کتاب رسیدن به فروش بیش از حد از سری کتابهای ثروتمندان خودساخته انتشارات نگاه نوین اثری است از دنیل پریستلی و به کوشش محمدرضا عمرانی ترجمه شده است.

رستوران هایی هستند که مردم برای شان صف می کشند. محصولاتی هستند که باید از چند ماه قبل، سفارششان دهید. بلیت هایی هستند که در اولین روز فروش، همه شان فروخته می شوند. سهام هایی هستند که بلافاصله بعد از آزادشدن، قیمتشان سر به فلک می کشد. ماشین هایی هستند که قبل از ساخته شدن، فروخته می شوند و ملک هایی هستند که موقعی فروش می روند که بیشتر از چندخط روی کاغذ نیستند...

بعضی ها دنبال مشتری نیستند. بلکه این مشتری ست که دنبال آنهاست.

در دنیایی که انتخاب های زیادی داریم، چرا این اتفاق می افتد؟ چرا با وجود انتخاب های زیادی که داریم، مردم برای بعضی از این انتخاب ها صف می کشند، بیشتر پول می دهند یا از قبل، رزروشان می کنند؟ چرا این آدم ها و محصولات این قدر خواهان دارند؟ کتاب رسیدن به فروش بیش از حد می خواهد علت این اتفاق را بگوید. علتش پدیده ای ست به نام بیش تر شدن تقاضا نسبت به عرضه یا همان فروش بیش از حد...

نگاه نوین

کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی از سری کتابهای ثروتمندان خودساخته نوشته ی گرنت کاردون راههایی برای به دست گرفتن بازار و شکست دادن رقبا را به شما نشان می دهد این کتاب توسط محمدمهدی ربانی ترجمه و به کوشش انتشارات نگاه نوین چاپ و منتشر شده است.

شما باید در شرکت یا حرفه تان چنان جایگاهی به دست آورید که مشکلات اقتصادی نتوانند به شما آسیب بزنند. این یعنی باید به ایجاد سیستم اقتصادی خودتان فکر کنید. هیچ وقت نباید به گذران امور یا نگران بودن برای وضعیت اقتصادی خودتان بسنده کنید. من می گویم اقتصاد برود به جهنم! من می خواهم بهتر شوم، فتح کنم و پیش بروم و هر کاری خواهم کرد که اول باشم. کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی به شما نشان خواهد داد چگونه می توانید موفق شوید و چگونه آن جایگاه قدرتمند اول را به دست آورید.

با خواندن کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی یاد می گیرید برای پیشرفت خود، شرکت و ایده های تان (و همیشه اول شدن) دقیقا چه کارهایی باید انجام دهید.

نسل نو اندیش

کتاب از خوب به عالی اثر جیم کالینز توسط فاطمه باغستانی ترجمه و به کوشش انتشارات نسل نواندیش چاپ و منتشر شده است.

با خواندن این کتاب علمی، بیشتر باورهای فعلی خود را زیر سؤال می برید. کتاب از خوب به عالی تعاریفی جدید از واژه هایی چون مدیرعامل قدرتمند، مدیریت، تصاحب و ادغام سازمانها ارائه می دهد. در این کتاب می فهمیم که متوسط بودن برای موفق بودن کافی نیست بلکه خوب بودن و حرکت به سوی عالی شدن، کلید موفقیت است. اگر به دنبال مطالعه ای علمی و جذاب برای شناخت عواملی هستید که شرکت های ابرقدرت امروز را شکل داده اند، کتاب از خوب به عالی را بخوانید. شاید فکر کنید کتاب از خوب به عالی یک کتاب مدیریتی و مناسب برای صاحبان کسب و کار است؛ اما این کتاب راز رسیدن به عالی ترین جایگاه انسانی و تفکر خلاق را به شما می آموزد. این کتاب به شما یاد می دهد در هر موقعیتی که قرار دارید، می توانید با وسعت بخشیدن نگرش خود، به جایگاهی والاتر دست یابید.

معرفی، خلاصه و خرید کتاب با تخفیف در فروشگاه اینترنتی بوکالا

بهار سبز

کتاب مفهوم چرخ لنگر در سازمان و مدیریت (عامل پیشرفت سریع شرکت های کارآفرین) اثر جیم کولینز توسط دکتر علی علی پناهی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

اگر سازمانی بخواهد با چالش های دنیایی که دائم در حال تغییر است روبه رو شود، باید آماده باشد تا همه چیز خود را تغییر دهد، جز باورهای اصلی و ارزش هایی را که بر کل شرکت حاکم است. چنانچه شیوه های مدیریتی ما بسیار دقیق و برنامه ریزی شده باشند، می توانیم مسیر خود را اصلاح کرده و به دوران رونق و شکوفایی برگردیم. فرایند تحول شبیه حرکت دادن سرسختانه چرخ لنگر سنگین و غول آسایی است تا کم کم بچرخد، و شتابی شکل بگیرد و سرانجام حرکت اساسی اتفاق بیفتد. برای به حداکثر رساندن اثر چرخ لنگر، باید این نکته را بفهمید که چرخ لنگر خاص شما چگونه به حرکت در می آید.

تیم آمازون مفهوم چرخ لنگر را فهمید و آن را به کار گرفت تا سازمان خود را به بهترین نحو هدایت کند. مدیریت آمازون از ابتدای کارش تمام تلاش خود را صرف آن نمود تا ارزش و منافع هرچه بیشتری را برای مشتریان خود فراهم نماید.

به جای اینکه منتظر بخت و اقبال بمانیم، بهتر است تلاش کنیم تا عالی باشیم. در کتاب مفهوم چرخ لنگر در سازمان ومدیریت خواهیم گفت که شرکت های موفق و عالی و اداری چگونه چرخ لنگر خود را بازسازی کرده و توسعه می دهند.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم