رسالت روح (چگونه به نور درون خود دست یابیم)

کتاب رسالت روح (چگونه به نور درون خود دست یابیم) اثر کیم روسو توسط خانم ویدا کرمی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

شاید شما هم مانند بسیاری از افرادی که روی این کره ی خاکی زندگی می کنند، از خود بپرسید که هدف از این زندگی چیست؟ من برای چه هدفی به این دنیا آمده ام؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که فکر می کنم؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که دیگران فکر می کنند؟

اگر به زندگی های متوالی اعتقاد دارید، شاید فکر کنید که دلیل حضور شما در این دنیا، مجازات شدن برای فرا نگرفتن درس های زندگی های گذشته است. شاید فکر کنید که در زندگی های گذشته، انسان شرور و پلیدی بودید و حالا زمان تسویه حساب است مطمئنم که یکی از سوالات شما این است که آیا هدف زندگی من بیدار شدن در ساعت پنج صبح برای رسیدن به متروی شلوغ یا گیر کردن در ترافیک صرفا جهت داشتن شغلی ست که هیچ کس قدر زحماتم را نمی داند! و صدای کسانی را می شنوم که روابطی را مورد ارزیابی مجدد قرار می دهند که در راستای هدف زندگی آنها نیستند. چنین روابطی، انرژی را از شما و روح تان گرفته و شما را تبدیل به یک باطری خالی و بدون شارژ می کند. حقیقت چنین روابطی، دروغ است. اگر شما هم شرایطی مشابه موارد ذکر شده را تجربه می کنید، کتاب رسالت روح، راهنمای شماست تا چشمان خود را بر حقایق باز کنید! در کتاب رسالت روح، مراحل ضروری برای شناخت خودتان و شناخت خداوند از طریق خودتان را ارائه خواهم داد. در این کتاب، به شما کمک خواهم کرد تا اشتیاق سوزان که همان «رسالت روح» شماست را بشناسید و با هدفی افتخار آمیز زندگی کنید.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب رسالت روح در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

ادامه مطلبShow less
موجود شد خبرم کن!
مرجع:
نام برند:
صنایع دستی آقاجانی

قندان مس و خاتم کاری سایز بزرگ با ارتفاع 17 سانتی متر تولید صنایع دستی آقاجانی یکی از زیباترین و پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان است. در ساخت این قندان مس و خاتم کاری زیبا از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این محصول دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه کیفیت جهانی ISO9001 بوده و دارای ضمانت نامه کتبی صنایع دستی آقاجانی می باشد.

بعد از خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان خرید شما با ارسال رایگان به آدرس پستی ثبت شده در فروشگاه ارسال می گردد.

صنایع دستی آقاجانی

گلاب پاش فیروزه کوبی کد FT114 تولید صنایع دستی آقاجانی است. در تولید این گلاب پاش فیروزه کوبی ترنج از بهترین فیروزه نیشابور استفاده شده است. به همراه این محصول گارانتی 10 ساله ی کیفیت ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است از آنجا که محصولات صنایع دستی آقاجانی تماماً کار دست هنرمندان این مجموعه می باشد، احتمال اختلاف ارتفاع تا 3cm در تمامی محصولات وجود دارد.

توضیحات

در زندگـــی هـــر فـــردی، دو روز بـــزرگ وجـــود دارد: روزی که متولد می شـــود و روزی که می فهمد چرا متولد شده است. (ویلیام بارسلی)

قسمتی از کتاب رسالت روح

سپاسگزارم که کتاب رسالت روح را برای مطالعه انتخاب کردید. در حین ورق زدن و خواندن این کتاب، شاید از خود بپرسید که آیا می ­توانید جواب سؤالات خود را در همین صفحات بیابید؟ آیا این کتاب می­ تواند شما را در مسیر صحیحی قرار دهد تا حقیقت وجودی خود و آرامش موجود در آن حقیقت را پیدا کنید؟ از آنجایی­که من فقط با حقایق سر و کار دارم (چیزی که اغلب شما را می ­ترساند)، شاید با خود فکر کنید که آیا خواندن این کتاب را ادامه خواهید داد یا خیر. می ­خواهم بگویم اگر یافتن پاسخ سؤالات خود را در صفحات این کتاب بعید می­ دانید، باز هم خواندن کتاب را ادامه دهید.

شاید شما هم مانند بسیاری از افرادی که روی این کره ­ی خاکی زندگی می­ کنند، از خود بپرسید که هدف از این زندگی چیست؟ من برای چه هدفی به این دنیا آمده­ ام؟ آیا من واقعاً همان کسی هستم که فکر می­ کنم؟ آیا من واقعاً همان کسی هستم که دیگران فکر می ­کنند؟ اگر به تناسخ اعتقاد دارید (در این کتاب، به شرح نظریه­ ی تناسخ خواهم پرداخت)، شاید فکر کنید که دلیل حضور شما در این دنیا، مجازات شدن برای فرا نگرفتن درس ­های زندگی­ های گذشته است. شاید فکر کنید که در زندگی ­های گذشته، انسان شرور و پلیدی بودید و حالا زمان تسویه حساب است. مطمئنم که یکی از سؤالات شما این است که آیا هدف زندگی من، بیدار شدن در ساعت پنج صبح برای رسیدن به متروی شلوغ  یا گیر کردن در ترافیک صرفاً جهت داشتن شغلی­ست که هیچ­کس قدر زحماتم را نمی­ داند! اکثر افراد، به زمانی فکر می­ کنند که شغل فعلی آن­ها توسط یک برنامه­ ی نرم افزاری انجام شود ( و چنین اتفاقی می­تواند خیلی زودتر از حد تصورتان روی دهد) و صدای کسانی را می­ شنوم که روابطی را مورد ارزیابی مجدد قرار می ­دهند که در راستای هدف زندگی آن­ها نیستند. چنین روابطی، انرژی را از شما و روحتان گرفته و شما را تبدیل به یک باطری خالی و بدون شارژ می­ کند. مدام به­ دنبال راهی برای فرار از چنین روابطی هستید اما به خود روغ می­ گویید و خودتان را برای بقا در آن رابطه متقاعد می ­کنید. حقیقت چنین روابطی، دروغ است.

اگر شما هم شرایطی مشابه موارد ذکر شده را تجربه می­ کنید، به خواندن این کتاب ادامه دهید!

شاید قبلاً در زمینه ­ی روح، مطالعات اینترنتی داشته ­اید و یا در کتاب­فروشی و کتابخانه، کتاب ­های مذهبی و معنوی درمورد رسالت روح را دیده یا خوانده ­اید. شاید برخی از شما، تحت تأثیر حرفه­ ی من (مدیوم معنوی)، این کتاب را فقط برای آشنایی با ارواح انتخاب کرده ­اید و شاید هم به­ دلیل خواندن اولین کتابم، مدیوم خوشحال: درس ­های زندگی از دنیایی دیگر، علاقه­ مند به خواندن این کتاب شده ­اید. من در کتاب اولم، درباره­ ی داستان دریافتن، پذیرش و درک موهبت­ های معنوی درونم صحبت کردم که مرا به ­سوی کشف رسالت روحم سوق داد.

در کتاب مدیوم خوشحال، درمورد نحوه­ ی آشنایی با استادان معنوی بسیاری صحبت کردم. یکی از چیزهایی که از استادان معنوی ­ام یاد گرفتم این بود که صرف نظر از ایمان و اعتقاداتتان، جهان معنوی، خارج از تمایزهای آن، فراتر از اعتقادات شما بوده و بی سرو صدا، در موازات زندگی شما وجود دارد. این استادان و پیام ­آورانی که آشنایی­ام با بسیاری از آن­ها به بیش از بیست سال قبل برمی ­گردد، حکمت و آگاهی ارزشمندی را بازگو می­ کنند که مدت­ها پیش جمع ­آوری کرده­ اند. آن­ها به من کمک کردند تا رموز جهان هستی را درک کنم، رموزی ناشناس؛ آن­ها سؤالاتی که از زمان کودکی در ذهنم شکل گرفته بودند را نیز بی­ پاسخ نگذاشتند.

من حکمت و دانش این استادان را، هم روی این کره ­ی خاکی و هم در عالم ارواح (عالم معنا) به­ عنوان رهبران معنوی که هنگام پذیرا بودنِ قلبم بر سر راهم قرار گرفتند، مورد بررسی قرار دادم. همان­طور که انتظار می ­رود، برخی از تعالیم، با روح من هم­خوانی نداشتند. بنابراین، هر آنچه که نیاز داشتم را یاد گرفتم و بقیه را رها کردم. هدف من از نوشتن این کتاب، متقاعد کردن شما درمورد موضوعی خاص و رهبر معنوی شدن نیست. هدف من، بیدار کردن رهبر معنوی است که در درون همه­ ی شما نهفته است. بنابراین، در خلال آموزه ­های این کتاب، تنها چیزهایی که روحتان بدان نیاز دارد را بیاموزید و بقیه را نادیده بگیرید.

در کتاب رسالت روح، مراحل ضروری برای شناخت خودتان و شناخت خداوند از طریق خودتان را ارائه خواهم داد. من به شما کمک خواهم کرد تا اشتیاق سوزان که همان رسالت روح شماست را بشناسید و با هدفی که به آن افتخار می ­کنید، زندگی کنید.  همچنین، درمورد راهنمای روحی­ جدیدی برایتان خواهم گفت که اخیراً وقتی اصلاً انتظارش را نداشتم، ظاهر شد. او یکی از کسانی­ست که مرا در نوشتن این کتاب یاری کرد و مطالب ارزنده ­ای را در اختیارم قرار داد.

فرقی نمی­ کند در چه جایگاهی باشید، یک هنرمند مشهور، یک مادر خانه ­دار یا یک پدر بازنشسته، یک کارگر ساختمان، یک جراح، یک کتابدار، یک استاد فیزیک، یک دانش ­آموز، یا هرچیز دیگری: کتابی را در دست دارید که برای کمک به شما طراحی شده است. فارغ از شغل، تحصیلات، درآمد، مذهب یا ملیتی که دارید، من و همه ی شما، یک روح واحد داریم و همه­ ی نیازها و خواسته­ هایمان در اصل یکسان هستند.

همانند دوروتی در شهر اُز، هر یک از ما آرزو داریم که راه "خانه ­مان" را پیدا کنیم، جایی­که دوستش داریم و در آن، احساس امنیت می ­کنیم. ما معمولاً نمی­ دانیم راه خانه از کدام طرف است. در این میان، دوستانی با فکر، قلب و شجاعت پیدا می­ کنیم. این دوستان هم در پیِ یافتن راه خانه هستند. و همگی با هم، در جاده­ی زرد آجریِ زندگی پرسه می­ زنیم. البته، در این جاده، هم جادوگران خوب (راهنمای ماورایی) وجود دارند و هم جادوگران بد (شرارت و نزول). میمون­ هایی که ما را در این جاده می­ ترسانند را هم نباید فراموش کرد. جهان، موانع بی­شماری دارد که سعی دارند ما را از یافتن راه خانه غافل کنند. چیزی که ما از درک آن عاجز می ­مانیم این است که برای یافتن راه خانه، به راه طلایینیازی نداریم. لازم نیست این­قدر از راه خانه دور شویم. خانه­ای که ما به ­دنبال آن هستیم، همین­جاست، درون خومان و با انرژی و هدف می­ تپد. و این هدف، این اشتیاق سوزان، همان چیزی­ست که قرار است در زندگی­مان، آن­را به انجام برسانیم. همان چیزی که در کنار سایر جزئیات زندگی­مان، روی چیزی که من آن­را طرح جامع یا طرح الهی می­ نامم، نوشته می­ شود.

طبیعتاً، می­ پرسید این طرح جامع کجاست و چرا به ­آن دسترسی ندارید. پاسخ این است که شما به­ آن دسترسی دارید. طرح جامع، توسط هوش برتر و خالق همه­ ی موجودات نگه­داری می شود. همه­ ی ما جرقه ­ای از این انرژی الهی هستیم که ممکن است آن­را عشق، خدا، کائنات خود برتر، نیروی برتر، خرد لایتناهی، نور، روح الهی، یا منبع بنامیم. محبوب ­ترین و رایج­ ترین نام این انرژی، خداست. همه­ ی این نام­ ها برای اشاره به این انرژی در این کتاب به­ کار می ­روند. نیروی خدا، فراگیر بوده و یک منبع انرژی برتر است. خداوند نه زن است نه مرد؛ با هر نامی که او را بشناسیم، در اصل به یک چیز واحد که به همه­ ی ما مربوط است، اشاره می­ کنیم. ارتباط لایتناهی با این انرژی، روشنایی درون ماست. این ارتباط، همانند سیم­ ها و قطعه­ های کوچک موجود در هارد درایو یک کامپیوتر، در دی ان اِی ما وجود دارد. همانند اینترنت بی­ سیم، با استفاده از سمت راست مغز، و از طریق قلبمان، قادر به برقراری ارتباط فوری با این انرژی هستیم. او همیشه حاضر است، همه­ ی چیزهایی که از بدو تولدمان فراموش کرده­ ایم را به­ خاطر دارد و فراتر از منطق، زمان و مکان است.

به ­یاد داشته باشید که دوروتی متوجه شد جادوگر، فریب و توهمی بیش نیست و قدرتی برای کمک به او ندارد. او فهمید که راه خانه را فقط خودش می­ تواند پیدا می­ کند. دوروتی اطلاعاتی داشت که فراموش کرده بود و باید به­ خاطر می­ آورد: هیچ­ جا مثل خانه نیست (مضمون این داستان، مرا درمورد روشن­ بینی نویسنده­ ی این داستان به حیرت وا می ­دارد).

وقتی از طرح جامع استفاده کنید و با دانش الهی نیروی برتر هم­راستا شوید، می­ توانید به ­طور انفرادی متحول شوید درحالی­که تحول شما به تحول همه­ ی بشریت کمک می­ کند. در این سفر، همگی باهم می­ توانیم بر موانع قضاوت و ترس که ما را از یکدیگر جدا می­ کنند، غلبه کنیم. این دو نیرو، محرک همه­ ی احساسات منفی از جمله تنفر، خشم و جنگ می ­باشند. با ایمان، شجاعت و دانش نیروی برتر، می ­توانیم همگی باهم به­ سوی آرامش، مهربانی و عشق برویم.

در این کتاب، می­ خواهم به شما کمک کنم تا بفهمید واقعاً که هستید و چرا در این برهه از زمان، روی این کره­ ی خاکی حضور دارید.

درست مانند در دست گرفتن نقشه­ ی گنج، این کتاب شما را برای کشف کردن رسالت روحتان هدایت می ­کند. حقایق معنوی درمورد روح، قوانین معنوی حاکم بر روح و مطالبی فراتر از این­ها در انتظار شما هستند.

من روحی هستم که تصمیم گرفته ­ام در این برهه از تاریخ حلول یابم (در کالبد فیزیکی مُتِجَسِم شوم). رسالت من، نشان دادن عالی ­ترین و خالص ­ترین تجلی انرژی روح منحصر به ­فردم است؛ رسالت من، یاد گرفتن، یاد دادن، خلق کردن، و عشق ورزیدن است. رسالت شما هم با رسالت من در ارتباط است. بسیار سپاسگزارم که اجازه می­ دهید در زندگی­تان حضور یابم و ابزاری را به شما ارائه دهم که برای یافتن پاسخ­ سؤالاتتان بدان نیاز دارید.

قبل از اینکه شروع به خواندن این کتاب کنید، یک ماژیک هایلایتر بردارید و در گوشه ­ای دنج بنشینید. کفش­ها، کُت، ساعت و هر چیزی که به بدنتان فشار وارد می­ کند را از بدنتان خارج کنید. فقط به خودتان و فضایی که در آن قرار دارید، توجه کنید. شلوغی­ های اطرافتان را فراموش کنید. وانمود کنید از کُره­ ی دیگری آمده­ اید و هیج تصوری درباره ­ی چگونگیِ زندگی روی این کره­ ی خاکی ندارید. وانمود کنید آموزه­ های محدودکننده­ ای که روح ما را به چیزهایی مانند مذهب، جایگاه اجتماعی و اقتصادی و انتظارات مبتنی بر جنسیت تقسیم ­بندی می­ کنند را هرگز فرا نگرفته­ اید. روح ما می­ خواهد مانند یک عقاب اوج بگیرد. درواقع، می­ خواهم تمامی پنداره­ های خود را درمورد زندگی و مرگ کنار بگذارید و با ذهنی خالی، گشوده و به ­دور از شک و تردید، ایگو (نَفس)، ترس و آشفتگی ادامه دهید. این­ها چیزهایی هستند که باعث ایجاد پارازیت و هرج و مرج در ذهنتان شده و شما را از انرژی­ های خوبی مانند عشق و نیروهای الهی که در اطرافتان هستند، دور می ­کنند.

وقتی ذهن و قلب خود را باز کنید، از جریانی که وارد فضای خالی ­شده­ ی ذهنتان می­شود، حیرت می­ کنید. چیزی که قرار است بفهمید، همان چیزی­ست که در عمق وجودتان نهفته است و از قبل، همه­ ی آن حقایق را می­دانید اما دچار یک فراموشی اختیاری شده ­اید.

وقتی این حقایق در شما نفوذ کنند، می­ توانید چرخه­ های منفی جاری در زندگی­تان را بشکنید؛ می ­توانید متوجه عنوان­ ها و نقش ­های زودگذر و نامرتبطی شوید که برای خود خلق کرده ­اید یا برای شما ایجاد شده­ اند و باعث به­ وجود آمدن حس تفاوت، عدم تعلق و عدم پذیرش می­ شوند. اگر به ندای درون گوش کنید، خواهید شنید که به شما می ­گوید دقیقاً همان­جایی هستید که قرار است باشید:همین­جا و همین ­حالا. و خیلی زود متوجه می ­شوید که چرا متولد شدید و چرا به حیات خود ادامه می ­دهید.

زمانی که دنیای سیاه و سفید دوروتی به دنیای رنگی تبدیل شد را به­ خاطر دارید؟ این یکی از لحظه ­های مورد علاقه­ ی من در داستان جادوگر شهر اُز است چراکه مرا یاد چیزی می­ اندازد که هر روز در آموزه­ هایم مشاهده می­ کنم. کسانی که فکر می­ کردند زندگی یک­ طرفه و بی رنگ و روحی دارند، ناگهان احساس می­ کنند چشم هایشان باز شده و می ­توانند تمام زیبایی ­ها و رنگ های دل­ انگیز جهان را ببینند. از صمیم قلب امیداوارم که این کتاب باعث شود تا همه­ ی رنگ­ه ای زنده و قوی که همیشه در اطرافتان هستند اما در پس دیدتان مخفی مانده­ اند را ببینید.

حالا هدف (خودساخته) زندگی خود را فراموش کنید و برای کشف رسالت روحتان، با من همراه باشید. این کتاب از زبان من است، یک حقیقت است؛ این کتاب، من هستم، و این کتاب، شما هستید. (با عشق و آرامش-کیم روسو)

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

عنوان کتاب
رسالت روح (چگونه به نور درون خود دست یابیم)
عنوان اصلی کتاب
Your Soul Purpose
نویسنده
کیم روسو
مترجم
ویدا کرمی
ناشر
بهار سبز
تعداد صفحات
194
وزن
230
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
قطع
رقعی
جلد
شمیز
شابک
9786226829342
مشخصات تکمیلی
زندگی معنوی، زندگی پس از مرگ
دیدگاه کاربران
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • بسته بندی و ارسال:
  • محتوای کتاب:
  • کیفیت ترجمه:
  • کیفیت چاپ:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
You may also like
بهجت

کتاب شفای کوانتومی کاوشی در مرزهای پزشکی و ذهن اثر دیپاک چوپرا از سری کتاب های ماورایی به کوشش هایده قلعه بیگی ترجمه و توسط انتشارات بهجت چاپ و منتشر شده است.

یک روش پزشکی نوین در راه است. روشی که در آن ذهن، آگاهی، مفهوم و شعور نقش های کلیدی را ایفا می کنند. دکتر دیپک چوپرا، یکی از معماران این روش نوین است. طبیبی برجسته و برخوردار از اعتبار و احترام که به عنوان یک پزشک مدرن، دین خویش را ادا کرده است دکتر چوپرا، روش طبابت رایج را که بر پایه ی رهیافت های جسمانی استوار است، نادیده نمی گیرد. این روش نوین که دکتر چوپرا «شفای کوانتومی» می نامد، نه فقط روش طبابت رایج را در بر دارد، بلکه به گستره ای در فراسوی آن می رسد. در این روش، با بهره گیری از علوم جدید و دانش کهن، الگویی ارائه می شود که می تواند با گذر از بوته ی آزمایش موشکافی های علمی، همچنان استوار بماند. به دلیل این واقعیت ساده که نه فقط کارایی داشته و مؤثر است؛ بلکه با کهن ترین دانش و خرد معنوی نوع بشر نیز هماهنگی دارد. (دکتر لاری داسی، مولف کتاب فضا، زمان پزشکی)

دکتر دیپاک چوپرا، با سادگی سحرآمیز و جذابیتی هموار، به نگارش می پردازد. با اینهمه، در ارائه ی واقعیات و روش استدلال خویش، سختگیر است. این نوشته از لحاظ کسانی که به حفظ و اعاده ی تندرستی علاقمند هستند حائز اهمیت بسیار است. (مریلین فرگوسن مولف کتاب توطئه ی آکوارین)

دکتر چوپرا، با بهره مندی از خبرگی و مهارت یک پزشک با عرضه ی شبکه ای موزون و زیبا از نمونه های هیجان برانگیز و مستدل، از اهمیت فائق آگاهی در امر شفابخشی، دفاع می کند.(کریکا لمبرت (دارای درجه ی دکترا) از نشریه ی هاروارد)

دکتر دیپاک چوپرا، تحصیلات دانشگاهی و تخصصی خود را در هند و ایالات متحده آمریکا به پایان رسانیده است. وی متخصص غدد داخلی و شاغل در امر طبابت، رئیس سابق گروه پزشکی بیمارستان مموریال نیوانگلند واقع در استونهام ایالت ماساچوست، و رئیس و مؤسس انجمن آمریکایی پزشکی آیورودایی است. تألیفات پیشین او عبارتند از:

- آفرينش تندرستی کتاب برگزیده ی انجمن کتاب های طب پیشگیری
- بازگشت ریشی کتاب گزیده ی مجمع ادبی

نوشته های او در چهارده کشور جهان به طبع رسیده است سخنرانی هایی که دکتر دیپاک چوپرا ایراد می کند، گستره ی وسیع ایالات متحده آمریکا، روسیه و دیگر کشورهای اروپایی، هند و ژاپن را در بر دارد

بهجت

کتاب شفای کوانتومی کاوشی در مرزهای پزشکی ذهن بدن نوشته دکتر دیپاک چوپرا به کوشش هایده قلعه بیگی ترجمه و توسط انتشارات بهجت چاپ و منتشر شده است.

یک روش پزشکی نوین در راه است. روشی که در آن ذهن، آگاهی، مفهوم و شعور نقش های کلیدی را ایفا می کنند. دکتر دیپاک چوپرا، یکی از معماران این روش نوین است. طبیبی برجسته و برخوردار از اعتبار و احترام که به عنوان یک پزشک مدرن، دین خویش را ادا کرده است. دکتر دیپاک چوپرا، روش طبابت رایج را که بر پایه ی رهیافت های جسمانی استوار است، نادیده نمی گیرد. این روش نوین که دکتر چوپرا «شفای کوانتومی» می نامد، نه فقط روش طبابت رایج را در بر دارد، بلکه به گستره ای در فراسوی آن می رسد. در این روش، با بهره گیری از علوم جدید و دانش کهن، الگویی ارائه می شود که می تواند با گذر از بوته ی آزمایش موشکافی های علمی، همچنان استوار بماند. به دلیل این واقعیت ساده که نه فقط کارایی داشته و مؤثر است؛ بلکه با کهن ترین دانش و خرد معنوی نوع بشر نیز هماهنگی دارد. (دکتر لاری داسی مولف کتاب فضا، زمان و پزشکی)

دکتر دیپاک چوپرا، با سادگی سحرآمیز و جذابیتی هموار، به نگارش می پردازد. با این همه، در ارائه ی واقعیات و روش استدلال خویش، سختگیر است. این نوشته از لحاظ کسانی که به حفظ و اعاده ی تندرستی علاقمند هستند حائز اهمیت بسیار است. (مریلین فرگوسن مولف کتاب توطئه ی آکوارین)

دکتر چوپرا، با بهره مندی از خبرگی و مهارت یک پزشک با عرضه ی شبکه ای موزون و زیبا از نمونه های هیجان برانگیز و مستدل، از اهمیت فائق آگاهی در امر شفابخشی، دفاع می کند. (کریک لمبرت (دارای درجه ی دکترا) از نشریه ی هاروارد)

پردیس آباریس

کتاب از ذهن تا ماده نوشته داسون چرچ با همکاری روزبه ملک زاده و هیمن بریمن ترجمه به کوشش انتشارات پردیس آباریس چاپ و منتشر شده است.

با مطالعه کتاب از ذهن تا ماده خواهید فهمید که شما خالق زندگی تان هستید و افکارتان به اشیا راه می برند. خواهید آموخت که چگونه از ذهن خود به مثابه ی ابزاری خلاق برای تجلی افکارتان استفاده کنید. خواهید دید که می توانید واقعیت مادی را بدون هیچ زحمتی به سمت تمایلات خودتان ببرید. قدرت واقعی خود را درک خواهید کرد و خواهید دید که می توانید فقط با تغییر ذهن تان، در دنیای بیرون تان تغییر ایجاد کنید. همچنین پی خواهید برد که این فرایند در مقیاسی گسترده چگونه کار می کند، از مولکول و سلول و بدن گرفته تا خانواده، جامعه، کشور، گونه ها، سیاره و بالاخره کیهان خواهیم دید که خلقت چگونه در مقیاس آگاهی کیهانی به رقص در آمده است و ذهن فردی شما نیز در این رقص شرکت می کند.

ذهن آویز

کتاب دوازده ثانیه نوشته ی جمال صادقی نویسنده موفق کتاب آن سوی مرگ به کوشش انتشارات ذهن آویز چاپ و منتشر شده است. در کتاب دوازده ثانیه نویسنده کوشیده است شرایط مردم بم را پس از زلزله ی ناگوار سال 1382 به تصویر بکشد.

در بخشی از کتاب دوازده ثانیه جمال صادقی می خوانیم:

باید بفهمم بمی ها در چه وضعی بودند؛ وقتی زلزله رخ داد. باید بفهمم یک انسان، زمانی که با زلزله روبرو می شود به چه می اندیشد؟ چه واکنشی از خود نشان می دهد؟ از نظر روحی، چقدر قوی است؛ یا در واقع، چقدر قوی نیست؟ وقتی زیر آوار می ماند چه حسی دارد؟ وقتی به پایان نزدیک می شود؟ وقتی همه چیزش را از دست می دهد؟ وقتی با مرگ اعضای خانواده اش روبرو می شود؟ وقتی ناچار می شود با دست خود، آنها را دفن کند؟ وقتی باید در یک چادر عاریه ای زندگی کند؟ وقتی دوباره روی پاهای لرزانش می ایستد؟ وقتی بدون عزیزانش زندگی را شروع می کند؟

نیکو نشر

کتاب سرنوشت روح نوشته دکتر مایکل نیوتن در ادامه ی کتاب موفق و پرفروش سفر روح به دنیای پس از مرگ و زندگی در عالم معنا می پردازد. این کتاب به کوشش محمود دانایی ترجمه و توسط انتشارات نیکو نشر چاپ و منتشر شده است. در کتاب سرنوشت روح مایکل نیوتن جزئیات و ابعاد گسترده تری از دنیای پس از مرگ را به خوانندگان به اشتراک می گذارد.

با ما در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا با مطالعه ی معرفی کتاب سرنوشت روح مایکل نیوتن همراه باشید.

پردیس آباریس

کتاب کمال ذهن اثر دکتر جو دیسپنزا نویسنده ی کتاب پرفروش ماورای طبیعی شدن به همت روزبه ملک زاده و هیمن برین ترجمه و به کوشش انتشارات پردیس آباریس چاپ و منتشر شده است. کتاب کمال ذهن در اصل برای دانشمندان، محققین و دانشگاهیان نوشته نشده است، بلکه برای انسانی عادی نوشته شده است که می خواهد درک کند که علم، توانایی تغییر ما را تأیید می کند و ما به عنوان ابناء بشر قابلیت های فوق العاده ای داریم.

شما نیز می توانید مدارهای مغزتان را تغییر دهید. شما قدرت انتخاب کوانتومی را در اختیار دارید. کتاب کمال ذهن به شما کمک می کند از قدرت خود برای انتخاب و تغییر استفاده کنید.

همچنین بخوانید: جو دیسپنزا کیست ؟

شما را به مطالعه ی معرفی کتاب کمال ذهن جو دیسپنزا در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

بهار سبز

کتاب نشانه ها نوشته لارا لین جکسون، از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز، توسط منصور بیگدلی ترجمه شده و به همت انتشارات بهار سبز به چاپ رسیده است. 

در این کتاب، یک واسط روحی مشهور به ما می آموزد چگونه پیام های متحول کننده از سوی عزیزانمان و روح راهنما را تشخیص داده و برای تغییر مسیر زندگیمان از آنها بهره ببریم. 

درک زبان سری کائنات، موهبتی است که در دسترس همه ما قرار دارد. وقتی می آموزیم از دیگر سو، نشانه درخواست کرده و آنها را تشخیص دهیم، کم کم معنایی را درک خواهیم کرد که پیش از آن، فقط سردرگمی بود. سرانجام، نور را در تاریکی می بینیم. شاید تصمیم بگیریم مسیرمان را تغییر دهیم، به سمت عشق برویم، لذت را دنبال کنیم و به روش کاملا جدیدی درگیر زندگی شویم. 

در کتاب نشانه ها، لارا لین جکسون مسائل مرموز را وارد زندگی روزمره کرده و داستان افرادی را تعریف می کند که روابط غیرطبیعی را تجربه کرده اند؛ سپس، مثال هایی از همزمانی هایی می آورد که هیچ گونه دلیل منطقی برای رخداد آنها وجود ندارد و همچنین، ماجرای افرادی را شرح می دهد که تجربیات شخصی خود را برایمان بازگو می کنند. 

کتاب نشانه ها، اثری الهام بخش، عملی، آرامش بخش و فوق العاده انگیزشی است که از ما می خواهد خود را فراتر، در یک طراحی جهانی باشکوه ببینیم.

هرمان

کتاب تا عشق نوشته یاسین رحمانی از انتشارات هرمان به توضیح پاکسازی جهان درون بر مبنای آموزه های تکنیک هواوپونوپونو می پردازد. 

در کتاب تا عشق می خوانیم: جهان هستی به صورتی خلق شده است که رشدی به بالا و صعودی دارد. یا باید این تغییر و همسویی با جهان هستی را بپذیریم و شروع به پاکسازی جهان درون، قوی تر شدن و در نهایت، رشد معنوی کنیم یا زمانه شرایط را به گونه ای می چیند که مجبور به پاکسازی، تغییر و رشد شویم...

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب تا عشق در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

بهار سبز

کتاب جامع روش درمانی هواپونوپونو نوشته ی لوک بودین، ناتالی بودین لامبوی و ژان گراسیت توسط خانم مژگان جمالی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

واقعیتی که تکنیک هواپونوپونو ما را با آن روبرو می کند اینست که ما خودمان و به تنهایی مسئول تمامی شکست ها، ناکامی ها، يأس ها و نومیدی هایمان، البته در کنار موفقیت های مان هستیم. پذیرش این مسئله بسیار دشوار است و اغلب چنين گفتگوهایی را در درونمان بر می انگیزد: آخه من که انتخاب نکردم در این خانواده، یا شهر یا کشور متولد بشوم و اصلا توی این قاره زندگی کنم، اگر دست من بود انتخاب می کردم که در خانواده ای پولدار و دارای جایگاه اجتماعی بالا به دنیا بیایم، دور و برم پر باشد از آدم های موفق، ازدواجی موفق و زندگی مشترکی شاد داشته باشم. صاحب فلان شغل و فرزندان سالم و خوشبخت و دوستانی باشم که در تنگناها، سراسیمه به یاری ام بشتابند.

می دانید؛ آخه قربانی بودن، آسان ترین راه برای فرار از مشکلات و تبرئه کردن و بی گناه دانستن خودتان و زحمت حل مشکل را به خود ندادن و البته برانگیختن حس ترحم در دیگران است. ذهن انسان بسیار پیچیده است. به راستی که انسانها در گول زدن خود استادند. قربانی بودن هرگونه مسئولیتی را از ما سلب می کند و از طرفی درگیر شدن در روزمرگی و زندگی ماشینی، روز به روز ما را از بعد معنوی وجودمان دورتر می کند، غافل از آنکه عارف بزرگ مولانا می گوید:

راه لذت از درون دان نه از برون، احمقی دان جستن از قصر و حصون

آموزه های عرفان از جمله عرفان هاواییایی و کشفیات فیزیک کوانتوم نیز موید این مطلب است که راه سعادت و خوشبختی در درون انسان است، نه در بیرون. بنابراین شما را فرا می خوانم به اختصاص دادن دقایقی از روز به روحتان، به خواندن کتاب جامع روش درمانی هواپونوپونو، تا یک بار و برای همیشه به این یقین برسید که «من به دلایل کاملا علمی و دینامیک های حاکم بر فیزیک کوانتوم مسئول هر آنچه در زندگی ام هست هستم، چه خوب و چه بد».

کتاب جامع روش درمانی هواپونوپونو این حقیقت را به شما اثبات می کند و به شما شجاعتی بی بدیل می بخشد. پس بخوانید و در آن تعمق کنید و همچون یک شیرمرد و یا شیرزن سینه سپر کنید و نه با زره و گلوله، بلکه در آرامش و با ذکر جملات شفابخش، با تغییر سطح انرژی تان و حل گره کور افکار و باورهای مخربی که زاینده ی تمام ناکامی های تان هستند حیاتی نو خلق کنید، از چنگال ظالم خاطرات رها شوید. شما شایسته ی بهترین ها هستید. مبادا آن را از خود دریغ کنید. سپاسگزارم. دوستتان دارم. (مژگان جمالی)

مثلث

کتاب راه و رسم آرامش نوشته تیک نات هان توسط شکوفه غفاری ترجمه و به کوشش نشر مثلث چاپ و منتشر شده است.

وقتی استرس داریم، نه تنها کمتر خوشحال و مفیدیم، بلکه اطرافیانمان را هم ناراحت می کنیم. در کتاب راه و رسم آرامش ، تیک نات هان روشهایی برای بازگرداندن زندگی به تعادل در اختیارمان می گذارد. این مراقبه های کوتاه با موضوعات درمانگرى، آرمیدن، تنهایی و پرمشغله نبودن لذت آرامش و آسودگی را نشانمان می دهند.

نسل نو اندیش

کتاب آموزش جامع ان ال پی nlp نوشته ریچارد بندلر توسط رضا عمرائی و مهرداد هوشمند ترجمه و به کوشش انتشارات نسل نواندیش چاپ و منتشر شده است.

ریچارد بندلر، بنیان گذار ان ال پی و الهام بخش پاول مک کینا، با السیو روبرتی، مربی و آموزش دهنده و بنیان گذار مؤسسه nlp ایرلند و اوئن فیتزپاتریک همکاری می کند تا ثابت کند چگونه می توانید توانایی خود را به نمایش بگذارید و زندگی تان را تغییر دهید.

کتاب آموزش جامع ان ال پی nlp یا چگونه زندگی موفقی بسازیم، نظریه ها و تکنیکهای nlp را در داستانی ساده و جذاب در قالب رویدادهای کارگاه آموزش nlp ارائه می کند. کتاب آموزش جامع nlp با استفاده از تغییرات شخصی و پی بردن به شخصیت افراد نوشته شده است و به خواننده کمک می کند اصول مهم و اساسی روش nlp را درک کند و با آنها بیشتر آشنا شود.

نویسنده کتاب آموزش جامع ان ال پی nlp با الهام بخشی و ساده خوانی به جای توضیح نظریه ها، تجربیاتی را برای حضور مجدد در کارگاه آموزش nlp با حضور ریچارد بندلر ایجاد می کند که نشان می دهد برای اولین خواننده ها از تکنیک های ساده nlp استفاده شده است که بعدها در طول ۳۵ سال گذشته توسعه داده شدند.

کتاب آموزش nlp برای تغییر زندگی و غلبه بر چیزهایی مانند ترس، افسردگی، عادت های نادرست، بیماری های روانی یا اختلالات یادگیری، روش ها و ابزارهای مناسب ارائه م یدهد. تکنیک های ساده ان ال پی nlp در این کتاب، شما را به فردی قوی، شاد، موفق و فعال تبدیل می کند و باعث می شود بهتر به اهدافتان برسید و برای زندگی بهتر و ارتباطات موفق تر در زندگی و محیط کار آماده شوید.

خرید کتاب با تخفیف در فروشگاه اینترنتی بوکالا

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم