جو دیسپنزا کیست

نوشته شده در تاریخ2020-10-07 توسط 8960
دوست داشتن3

حقیقت این است که اگر در آینده سیر کنید، صرف نظر از آنچه در زندگیتان در جریان است، به آینده محصور می شوید. وقتی این احساسات را رها کنید اما در گذشته غرق شوید، نباید انتظار هیچ تغییری را در زندگیتان داشته باشید. «دکتر جو دیسپنزا»

جو دیسپنزا کیست ؟

دکتر جو دیسپنزا متولد 24 مارس 1962 سخنران بین المللی، پژوهشگر، مشاور، نویسنده و معلمی است که در بیش از 33 کشور در سطح جهان از او دعوت به سخنرانی و برگزاری سمینار شده است. او به عنوان یک سخنران و مربی، بر این باور است که هر یک از ما، دارای پتانسیلی عظیم و توانایی های نامحدود هستیم. او با نحوه ی بیان ساده، تشویق گر و دلسوزانه ی خود، هزاران نفر را آموزش داده و روش بررسی ذهن و شرطی کردن بدن برای ایجاد تغییرات پایدار را به تفصیل شرح داده است. جو دیسپنزا در سال 1986 در مسابقه دوچرخه سواری، دچار یک جراحت جدی شد. در حین دوچرخه سواری، ماشینی از پشت سر به او برخورد کرد به طوری که از روی دوچرخه پرتاب و ستون فقراتش آسیب دید. رفع آسیبی که به او وارد شده بود نیازمند عمل جراحی نخاعی ویژه ای بود که احتمال فلج شدن و قطع نخای او نیز وجود داشت. جو دیسپنزا با ایمان بر اینکه نیروی به وجود آورنده ی بدن، بدن را شفا می دهد، توانست خود را از احتمال پیش بینی شده توسط پزشکان نجات دهد و از طریق تصویرسازی، ستون فقرات خود را بازسازی و شفا دهد.

از نظر جو دیسپنزا، با استفاده از قدرت ذهن، می توان بدن را شفا داد:

  • انتظار نتایج مثبت درمانی به موفقیت درمان منجر می شود.
  • نوشتن سپاس گزاری شبانه در دفترچه به خوابی باکیفیت تر مبدل می شود.
  • تمرکز بر اهداف زندگی عمر طولانی تر را نتیجه می دهد.
  • خوش بینی به تقویت سیستم ایمنی می انجامد.
  • مراقبه کردن، پیری را به تعویق می اندازد.

جو دیسپنزا، برای شفای ذهن ناراحت و آسیب دیده، مدیتیشن و مراقبه، بستن چشم ها و تصویرسازی، حفظ نگرش مثبت، انتظارات مثبت را بسیار مفید می داند.

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب ماورای طبیعی شدن دکتر جو دیسپنزا

دکتر جو دیسپنزا، علاوه بر برگزاری دوره های آنلاین متعدد، مدیتیشن و مراقبه، کارگاه های خصوصی نیز در ایالات متحده برپا کرده است. او عضو هیئت علمی دانشگاه کوآنتوم هونولولوی هاوایی، مؤسسه اُمگا در نیویورک و مرگز یوگا در ماساچوست نیز می باشد. دکتر جو دیسپنزا، سمت استاد داور مدعو در دانشگاه لایف جورجیا را نیز در اختیار دارد.

جو دیسپنزا به تحقیق در زمینه ی فیزیک کوآنتوم، اِپی زنتیک و علم عصب شناسی علاقمند بوده و علم پشت پرده ی بهبود خودانگیز و ناگهانی را بررسی می کند. او از دانش نتایج بدست آمده، برای کمک به افراد در جهت شفای بیماری ها، شرایط مزمن و حاد و حتی بیماری های غیرقابل درمان استفاده می کند تا انسانها بتوانند زندگی شادتر داشته و آگاهی خود را بالا ببرند. در کارگاه های آموزشی پیشرفته ای که در سراسر جهان  دایر می گردد، دکتر جو دیسپنزا با همکاری سایر دانشمندان، تحقیقات گسترده ای روی اثرات مراقبه انجام داده است.

به عنوان یک مشاور، دکتر جو دیسپنزا به برگزاری سخنرانی ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی برای کسب و کارها و شرکت های علاقمند به استفاده از مبانی وابسته به علم عصب شناسی در جهت افزایش خلاقیت، ابتکار و بهره وری کارمندان می پردازد. برنامه ی کارگاه (ورکشاپ جو دیسپنزا) شامل مربی گری خصوصی برای مدیران ارشد می باشد. دکتر جو دیسپنزا شخصا، گروهی شامل بیش از هفتاد مدیر را پرورش داده و مدل دگرگونی خود را به شرکت های سراسر دنیا آموزش داده است.

جو دیسپنزا کیست به همراه معرفی کتابهای جو دیسپنزا

کتابهای جو دیسپنزا

کتابهای جو دیسپنزا جز کتابهای پرفروش نیویورک تایمز محسوب می شود. محبوب ترین کتاب او با عنوان کتاب ماورای طبیعی شدن در سال2017  به چاپ رسید. در کتاب ماورای طبیعی شدن، جو دیسپنزا به این مقوله می پردازد که چطور افراد معمولی برای تغییر خود و زندگیشان، کارهای غیرمعمول انجام می دهند. از دیگر کتابهای جو دیسپنزا میتوان به کتاب شما یک پلاسیبو هستید اشاره کرد این کتاب در سال 2014 به چاپ رسید. دکتر دیسپنزا در این کتاب، به بررسی توانایی افراد برای شفا یافتن بدون دارو و جراحی و از طریق قدرت فکر پرداخت. جو دیسپنزا در سال 2007، کتابهای کمال ذهن و کتاب شکست عادتهای کهنه را نوشت. او در هر دو کتاب، به تشریح علم عصب شناسی و ارتباط آن با تغییر و اپی ژنتیک پرداخت. دکتر جو دیسپنزا در فیلم هایی چون تعالی: زندگی ماورای طبیعی (2018)، شفا (2017)، احساس (2014)، سفر مقدس قلب (2012)، مردم در برابر توهم (2011)، خلاقیت رهاسازی (2009) و از غیب چه می دانیم (2005) حضور یافته است.

همچنین بخوانید: معرفی کتاب کمال ذهن اثر جو دیسپنزا

محصولات مرتبط
پردیس آباریس

کتاب ماورای طبیعی شدن از کتابهای جو دیسپنزا کتابی است برای فرار از زندگی عادی، این کتاب توسط روزبه ملک زاده و هیمن برین ترجمه و به همت نشر پردیس آباریس به چاپ رسیده است.

کتاب ماورای طبیعی شدن نشان می دهد چگونه برای فرار از زندگی عادی قدم برداریم و وارد یک زندگی خارق العاده شویم. دکتر جو دیسپنزا با استفاده از دوره های متنوع علمی مانند اپی ژنتیک، بیولوژی مولکولی، نوروکاردیوگرافی و فیزیک کوانتومی، مرزهای سنتی را که بین اندیشه علمی و تجربه ی بشری فاصله افکنده اند، در می نوردد. در طول تاریخ بشری بسیار پیش آمده است که افراد عادی تجربه هایی را از سر گذرانده اند که آنها را به ورای محدوده ی آن چیزی رسانده است که ما ممکن می پنداریم. جو دیسپنزا با سبکی ساده، سلیس و قابل فهم کشفیات تحول آخرین علم کوانتومی و آموزه های عمیق گذشته را که عرفا عمر خود را وقف تسلط بر آن می کردند در یک کتاب گرد هم آورده است. او به ما نشان می دهد که چطور ماوراء طبیعی شویم.

همچنین بخوانید: جو دیسپنزا کیست ؟

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب ماورای طبیعی شدن جو دیسپنزا در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

پردیس آباریس

کتاب کمال ذهن اثر دکتر جو دیسپنزا نویسنده ی کتاب پرفروش ماورای طبیعی شدن به همت روزبه ملک زاده و هیمن برین ترجمه و به کوشش انتشارات پردیس آباریس چاپ و منتشر شده است. کتاب کمال ذهن در اصل برای دانشمندان، محققین و دانشگاهیان نوشته نشده است، بلکه برای انسانی عادی نوشته شده است که می خواهد درک کند که علم، توانایی تغییر ما را تأیید می کند و ما به عنوان ابناء بشر قابلیت های فوق العاده ای داریم.

شما نیز می توانید مدارهای مغزتان را تغییر دهید. شما قدرت انتخاب کوانتومی را در اختیار دارید. کتاب کمال ذهن به شما کمک می کند از قدرت خود برای انتخاب و تغییر استفاده کنید.

همچنین بخوانید: جو دیسپنزا کیست ؟

شما را به مطالعه ی معرفی کتاب کمال ذهن جو دیسپنزا در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

پردیس آباریس

کتاب شکست عادت های کهنه اثر دیگری از دکتر جو دیسپنزا نویسنده ی کتاب موفق و پرفروش ماورای طبیعی شدن است که با همکاری روزبه ملک زاده و هیمن برین ترجمه و به کوشش انتشارات پردیس آباریس چاپ و منتشر شده است.

همه ما بارها این جمله را شنیده ایم:

دنیای درون ما، دنیای بیرون مان را شکل می دهد.

اما بیشتر افراد در دل خود اعتقادی به این جمله ندارند. اگر کسی بپذیرد که افکارش تأثیر ملموسی بر زندگی او می گذارند، آیا اجازه می دهد فكر ناخواسته ای وارد ذهنش شود؟ و آیا تلاش نمی کند به جای تمرکز بر روی مشکلات، بر روی خواسته ی واقعی خودش تمرکز کند؟

به این فکر کنید: اگر به این اصل اعتقاد داشتید، آیا ممکن بود حتی یک روز هم در مسیر رسیدن به خواسته هایتان کوتاهی کنید؟

تمام امور مادی از میدان نامرئی در ورای مکان و زمان نشات می گیرند. به بیان ساده، اگر در این دنیای غیر مادی بذری بکارید، به مرور زمان این بذر به ثمر خواهد نشست. اگر بتوانید رویای خود را در درون به صورت ذهنی و عاطفی تجربه کنید آنگاه این رویا در بیرون شما جوانه خواهد زد. این یک قانون است.

امیدوارم کتابی که در دست دارید، بتواند دیدگاه شما را در مورد شیوه ی عملکرد دنیا تغییر دهد و به شما نشان دهد که قدرت تان فراتر از تصور است و افکار و باورهای شما تأثیر عمیقی بر دنیای تان می گذارند. از شما دعوت می کنم تا با آزمایش مطالب کتاب شکست عادتهای کهنه ، درستی آن را بی طرفانه بررسی کنید.

همچنین بخوانید: جو دیسپنزا کیست ؟

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب شکست عادت های کهنه جو دیسپنزا در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم. 

نوشته‌های مرتبط

جول اوستین کیست

توسطتیم تولی محتوا 2908 2020-01-26
ادامه مطلب

خلاصه کتاب محدودیت صفر

توسطتیم تولید محتوا 33634 2019-09-21
ادامه مطلب

بیوگرافی جو ویتالی

توسطتیم تولید محتوا 14958 2019-06-15
ادامه مطلب
3 نظر
  • مح********

    مح******** 2020-12-21

    سلام. من به دنبال محتوایی برای ضمیر ناخودآگاه هستم. کدوم کتاب مناسب تره؟
  • سی******** ********سی

    سی******** ********سی 2020-10-17

    کتاب ماورای طبیعی شدن جو دیسپنزا زندگی من متحول کرد خیلی دوست داشتم بدونم جو دیسپنزا چه کسیه ممنونم از شما بابت تهیه این مقاله ارزشمند...
    • پش************ 1

      پش************ 1 2020-10-18

      خیلی خوشحالیم که براتون مفید بوده
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم