داستان کتاب عبارت پنجم (ذکر پنجم پاکسازی هواپونوپونو)

نوشته شده در تاریخ2021-04-29 توسط 3920
دوست داشتن2

کتاب عبارت پنجم یا همان پنجمین ذکر پاکسازی هواوپونوپونو، جدیدترین کتاب نویسنده کتاب پرفروش محدودیت صفر، جو ویتالی است.

داستان کتاب عبارت پنجم

باید بگویم که من علاقه ویژه ای به کتاب های حوزه روانشناسی و موفقیت و ماورایی دارم. همچنین، یکی از طرفداران پر و پا قرص هواپونوپونو هستم و تمام کتاب های مرتبط در این زمینه را مطالعه کرده ام. در اولین روز کاری سال 1400، در حین رسیدگی به انبوهی از سفارشات ثبت شده، با  کتابی برخورد کردم به نام عبارت پنجم (ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو) که با ترجمه خانم ویدا کرمی و توسط نشر ذهن آویز به تازگی به چاپ رسیده بود. هیجان زیادی در من شکل گرفت و اشتیاق فراوانی برای خواندن آن پیدا کردم. در پایان ساعت کاری، کتاب را تهیه کردم و به خانه بردم تا از پنجمین ذکر روش شگفت انگیز و محبوب هواوپونوپونو سر در بیاورم. وقتی کتاب را باز کردم با صفحه تقدیمی آن مواجه شدم. جالب ترین تقدیمی بود که در کتاب ها دیده بودم. در حالی­که کنجکاوی بیشتری در من برانگیخته شده بود، تلفنم زنگ خورد و مجبور شدم برای انجام کاری فوری، کتاب را از همان صفحه رها کنم و به سراغ کارم بروم تا در فرصتی مناسب به خواندن آن ادامه دهم.

بیشتر بخوانید: هواپونوپونو چیست؟

 حتما شما هم راغب شدید که جمله تقدیمی را بدانید: تقدیم به خودِ عزیزم و تمام کسانی که هواوپونوپونویی هستند و هواوپونوپونویی خواهند شد. مترجم، «کتاب عبارت پنجم» را به خودش تقدیم کرده بود. چرا؟

از آنجایی­که به واسطه حضور در مجموعه بوکالا، آشنایی اندکی با مترجم کتاب داشتم، کنجکاو شدم که دلیل این تقدیمی را بدانم. از قضا، یکی از برنامه ­های کاری محول شده­ به من در روز کاری بعد، تماس با مترجم کتاب عبارت پنجم برای تهیه مقالاتی از کتاب های جدید ایشان در سال 1400 بود. هنوز هم جمله­ ی تقدیمی مترجم در ذهنم رژه می رفت. با خودم گفتم، این کتاب چه فرقی با بقیه کتاب ها داشته که اینقدر برای مترجم خاص و تاثیر گذار شده به طوری که آن را به خودش تقدیم کرده است. شاید هم کنجکاوی زیاده از حدی بود اما ذهنم به شدت درگیر آن شده بود.

وقتی با خانم مترجم تماس گرفتم و چاق سلامتی معمول گفتگوهای هر ایرانی در روزهای اولیه سال را رد و بدل کردیم و پس از کسب آگاهی از موارد لازم برای تهیه مقاله و وضعیت کتاب ها، از ایشان پرسیدم: ممکن است بدانم چرا کتاب عبارت پنجم را به خودتان تقدیم کرده ­اید؟ مگر این کتاب چه باری برایتان داشت که اینقدر با آن ارتباط برقرار کردید؟

خانم مترجم، بدون مقدمه و با صدای آرام و آهسته­­ ای گفت: چون خالق مرا دوست دارد.

شاید باور نکنید اما با شنیدن این جمله، آنقدر احساساتی شدم که اشک در چشمانم جمع شد و دلم لرزید. خالق مرا دوست دارد. در پاسخ گفتم: چه جمله زیبایی!

خانم مترجم برای توضیح پاسخ غافلگیرکننده ­ای که موجی از احساسات را در من ایجاد کرد، گفت: عبارت پنجم ، پیامی را به من داد که خیلی وقت بود به شنیدن آن نیاز داشتم. خالق ما را دوست دارد. خالق فقط می خواهد ما بدانیم دوستمان دارد. خالق، عشق است و عشق، خالق است. حقیقتی که در پی ترجمه کتاب رسالت روح و عبارت پنجم به آن رسیدم این بود که عشق، تنها درسی است که ما انسان­ها باید در این دنیا به آن تسلط پیدا کنیم. وقتی می فهمی که عشق ورزی بزرگ ترین و اصلی ترین وظیفه انسان بودن است و وقتی می فهی که آفریدگارت، فقط برای عشق ورزی تو را خلق کرده، بیش تر عاشقش می شوی. عشق، ماهیت اصلی همه چیز در جهان هستی است. و خالق ما عاشق ماست و می خواهد ما نیز عاشق باشیم. پنجمین عبارت پاکسازی هواوپونوپونو، الهامی است که پس از سال­ها پاکسازی بر دل جو ویتالی جاری شده و بسیار عمیق و لذت بخش است. عبارت پنجم، لذت بخش ترین مفهوم معنوی بود که تا به حال از آن اگاه شده بودم. به همین خاطر، این کتاب را به خودم و تمام خوانندگان تقدیم کردم تا در هیاهوی زندگی زمینی، عشق خالقمان را از یاد نبریم.

در تمام دقایقی که ایشان مشغول صحبت بودند، در سکوت کامل، به حرف هایشان گوش می کردم. با شنیدن حرف های خانم مترجم،  با خودم گفتم: واقعا لذت بخش است وقتی می فهمی نیروی حاکم بر جهان، عاشقانه دوستت دارد. با تشکر از ایشان بابت وقتی که به من اختصاص داده و مفاهیم ارزنده ­ای که در ترجمه های خود ارائه می دهند، تماس تلفنی را به پایان رساندم. 

همان روز وقتی به خانه رسیدم، پس از نوشیدن یک فنجان چای در کنار چند کیک یزدی، روی تختم دراز کشیدم و کتاب عبارت پنجم را به دست گرفتم. شاید عجیب به نظر بیاید اما با اینکه سطری از کتاب را هم نخوانده بودم، احساس تعلق خاطر زیادی به آن داشتم. احساس می کردم، پیام این کتاب برای شخص من است. احساس می کردم این کتاب برای من نوشته شده است. یک جورهایی خودم را مالک آن می دانستم. شروع به ورق زدن صفحات کردم و وقتی به خودم آمدم، دیدم از یک کتاب 146 صفحه ای، 72 صفحه خوانده ام. آنقدر ادامه داده بودم تا به ذکر پنجم برسم. در انتهای آن فصل، کتاب را بستم و کنار تختم گذاشتم. در حالت دراز کشیده و در حالی که به سقف اتاقم نگاه می کردم، با خودم تکرار می کردم: خالق مرا دوست دارد.... هر چه بیش تر این ذکر را تکرار می کردم، اعتماد به نفس، ارزشمندی، سبکی و رهایی بیش تری در خود احساس می کردم.

طبق عادتی که از یک سال پیش پیدا کرده بودم، هر شب در دفترچه صورتی رنگم، با خودکار صورتی، پاکسازی می کردم و می نوشتم:

به خاطر تمامی داده های درونم که به شکل اتفاقات و افراد ناخوشایند در زندگی من ظاهر شده اند متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم،دوستت دارم.

و امشب، در ادامه این جملات، جمله ای درشت و پر رنگ نوشتم:

خالق مرا دوست دارد....

اشک بود که از چشمانم سرازیر می شد. انگار در محیطی معنوی بودم. انگار به خدا خیلی نزدیک تر بودم. حس می کردم خدا مرا در آغوشش گرفته و می بوسد. شب فوق العاده ای بود.

شب بعد، صفحات باقیمانده کتاب عبارت پنجم را هم خواندم و به پایان آن رسیدم. پس از چند روز، بیش ترین جمله ای که در دفترچه ام به چشم می خورد همان ذکر پنجم هیجان انگیز بود: خالق مرا دوست دارد ....

طبق وظیفه ای که در مجموعه داشتم، باید مقاله ای در مورد دو کتاب تازه نشر می نوشتم. روال کار من این بود که معرفی مختصری از کتاب، نویسنده و خلاصه ای کوتاه از داستان آن تهیه کنم که معمولا به متن پشت جلد و پیشگفتار کتاب اکتفا می کردم. وقتی شروع به نوشتن مقاله کتاب عبارت پنجم کردم، دستم به کاری معمولی نمی رفت. احساس کردم باید مطلبی فراتر از یک قالب معین بنویسم تا بتوانم حق مطلب این کتاب را ادا کنم. سرانجام، دست به قلم شدم و با ژست یک رمان نویس، شروع به نوشتن کردم. طبیعتا، در قالب این متن، قادر به بیان تمامی نکات اصلی و جذاب کتاب نیستم. این کتاب، فقط یک متن نیست بلکه یک حس است که باید شخصا تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: قسمتی از کتاب عبارت پنجم

امیدوارم عبارت پنجم پاکسازی هواوپونوپونو به گوش همه کسانی که کتاب های هواوپونوپونو را خوانده اند و یا قصد دارند بخوانند برسد. امیدوارم پیام "عشق خالق" به گوش و قلب و روح تمام هموطنانم برسد. حال خوب این کتاب را برای همه شما آرزو می کنم. 

محصولات مرتبط
ذهن آویز

کتاب عبارت پنجم (ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو) اثری دیگری است از جو ویتالی نویسنده ی کتاب محبوب و پرفروش «محدودیت صفر» که در واقع ادامه ی همان کتاب محسوب می شود. کتاب عبارت پنجم توسط خانم ویدا کرمی با ترجمه ای روان و به کوشش انتشارات ذهن آویز چاپ و منتشر شده است.

ما در خلق بسیاری از واقعیت هایمان، همکاری داریم و این کار از درون ما انجام می شود. بسیاری از افراد، از چنین چیزی بی خبرند و بسیاری هم تاکنون هرگز چنین چیزی را نشنیده اند؛ حتی وقتی چنین چیزی را می شنوند (شما در خلق واقعیت های زندگی تان نقش دارید) به آن بی اعتنایی می کنند و با آن می جنگند و در برابر شنیدن آن به هر شکلی مقاومت می کنند. هواوپونوپونو به ما می آموزد که مسئولیت پذیر باشیم، یعنی مسئولیت شرکت در خلق تمامی وقایع ناخوشایند زندگی خود را برعهده بگیریم. وقتی این مسئولیت : را تقبل کنیم، هواوپونوپونو را در زندگی خود فعال می کنیم. جو ویتالی، نویسنده کتاب پرفروش محدودیت صفر، درباره هواوپونوپونو بسیار نوشته و تاکنون فقط از چهار ذکر اصلی "متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم دوستت دارم" صحبت کرده است؛ اما او حالا می خواهد در کتاب عبارت پنجم، پرده از ذکر پنجم بردارد.

در عبارت پنجم، هواوپونوپونو را عمیق تر و پیشرفته تر از آنچه قبلا خوانده اید خواهید شناخت، عبارتی که به سادگی چهار ذکر متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم و دوستت دارم نیست، اما معنایی بس عمیق دارد و به زندگی شادتر و دگرگون تری منجر می شود. این عبارت می گوید که شما قضاوت نمی شوید، بلکه حقیقتا دوست داشته می شوید؛ زیرا اولوهیت فقط می خواهد بدانیم که دوستمان دارد...

شما را به مطالعه ی بخشی از کتاب عبارت پنجم در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

بهار سبز

کتاب محدودیت صفر نوشته دکتر ایهالیاکالا هیو لن و دکتر جو وایتلی است که توسط خانم ویدا کرمی ترجمه شده و انتشارات بهار سبز آن را به چاپ رسانده است. این کتاب سرشار از عشق و انرژی های مثبت است که می تواند به صورت کلی دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر دهد.

اگر این كتاب را در دست داشته و قصد خواندش را دارید، بدانیدكه شما به خواندن این کتاب دعوت شده اید، شما به دریافت این پیام دعوت شده اید، شما به دریافت آرامش دعوت شده اید. اگر این كتاب را خواندید و پیام آن را درك كردید، خوشحال باشید و تبریک مرا بپذیرید چون شما برای پاک بودن انتخاب شده اید. شما برای انتشار پیام ارزشمند این كتاب انتخاب شده اید. شما برای گسترش پیام صلح درونی انتخاب شده اید. چه رسالتی بالاتر از این!

زندگی فرصت خودسازی است. زندگی مجالی است تا فوت كوزه گری را یاد بگیریم. هدف؛ پاك شدن و متعال شدن است نه غرق شدن. شما با تغییر خود، ارتعاش تغییر را به كائنات ارسال می كنید. با بالا بردن ارتعاش و سطح انرژی خود، این ارتعاش را به دنیای بیرون نیز منتقل کرده و این گونه به ارتقا خرد و آگاهی جمعی كمک می كنید.

همچنین مشاهده کنید: کتاب محدودیت صفر ترجمه مژگان جمالی

زمین به حال خوبمان نیاز دارد. درونمان به صلح و آرامش پس از طوفان نیاز دارد تا سایه اش را بر جهان بیرون نیز بیفكند.
من از معجزات این كتاب هیچ نمی گویم، از تجربیاتم نمی گویم، و از زیبایی هایی كه برایم به دنبال داشت. همین قدر بگویم كه یقین دارم این كتاب پاسخ خداوند به درخواست راه گشایی هایم بود، پاسخ به رفع سردرگمی هایم. فقط باید بند بندش را خواند و حلاجی كرد. با همه ی وجودتان آن را بخوانید. حتی شده دوباره و سه باره آن را بخوانید تا پیامش را به درستی دریافت كنید. و عمیقاً بر این باورم كه دعوت شدگان می خوانند و انتخاب شدگان درك می كنند. بخوانید و درك كنید تا آرامشی بی بدیل، افق دیدی بی نظیر، و جهانی امن در درونتان بیابید. به این كتاب دل بدهید و به آن اعتماد كنید تا ببینید چطور همه چیز در بهترین مسیر خود قرار می گیرد.
همانند مورنا سیمئونا بنیانگذار هواوپونوپونوی مدرن (روش پاکسازی بومیان هاوایی)، دكتر هیو لن و دكتر وایتلی نویسنده ی این كتاب، من مترجم، ناشر گرامی، دست اندركاران پخش و فروش این كتاب و همچنین شما خوانندگان عزیز، همه در این طرح الهی نقشی ایفا می كنیم. به خود ببالیم كه در انتشار این پیام سهیم هستیم.

به طور خلاصه می توان گفت که کتاب محدودیت صفر در مورد بازگشت به وضعیت صفر است، جایی که هیچ چیزی وجود ندارد و همه چیز ممکن است. در این وضعیت هیچ فکر، حرف، عمل، خاطره، برنامه، باور یا چیز دیگری نیست، هیچ است و بس.

روزی از روزها هیچ، خود را در آیینه می بیند و شما به وجود می آیید. شما از آن زمان باورها، برنامه ها، خاطره ها، فکرها، حرف ها، رفتارها و چیزهای دیگر را خلق و به طور ناخوداگاه جذب کرده اید. بسیاری از این برنامه ها به زمان آغاز خلقت برمی گردند.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا حیات را در لحظه به لحظه ی زندگی خود تجربه کنید. آن وقت خواهید دید چگونه معجزاتی برایتان رخ خواهد داد.

از همین نویسنده می توانید کتاب های جدید حضور در وضعیت صفر، عامل جذب و موسیقی شفابخش را مطالعه نمایید.

شما را  به مطالعه ی معرفی و قسمتی از کتاب محدودیت صفر اثر فاخر جو ویتالی در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

بهار سبز

کتاب حضور در وضعیت صفر نوشته دکتر جو ویتالی با ترجمه فوق العاده ی خانم ویدا کرمی و توسط نشر بهار سبز چاپ و منتشر شده است این کتاب دقیقا ادامه دهنده و مکمل راه کتاب محدودیت صفر است. کتاب حضور در وضعیت صفر داستان های جدیدی را بازگو می کند، فرآیندهای جدیدی را شرح می دهد و شفا دهنده های جدیدی را معرفی می کند؛ در واقع، راز نهایی محدودیت صفر را ارائه می دهد.

همچنین مشاهده کنید: کتاب حضور در وضعیت صفر ترجمه مژگان جمالی

این کتاب به افرادی که بیش از اندازه کار می کنند و از استرس رنج می برند کمک می کند تا با روشی ساده بر موانع فائق بیایند و به اهدافشان نائل شوند. این کتاب نخستین کتابی بود که به آشکار کردن روش پر رمز و راز هاواییایی ها به هواوپونوپونو پرداخت؛ روش اسرارآمیزی که می توانست به افراد کمک کند سلامتی، ثروت، شادی و فراتر از اینها را تجربه کنند. 

کتاب حضور در وضعیت صفر داستان جذاب شفا یافتن یک بخش پر از مجرمان روانی یک آسایشگاه را توسط درمانگری نامعلوم بازگو می کند و تاکنون توانسته به ده ها هزار خواننده در سرتاسر جهان قدرتی ارزانی دارد که  به هر آنچه تاکنون آرزو داشته اند دست یابند.

کتاب در وضعیت صفر حاوی داستان ها و فرآیندهای جدیدی است که به تشریح مرحله ی چهارم هواوپونوپونو یعنی بیداری می پردازد. کتاب قبلی جو وایتلی، کتاب محدودیت صفر شیوه ی منحصر به فردی در زمینه ی خود یاری ارائه می دهد که به افراد پرمشغله و مضطرب کمک می کند تا بر موانع و محدودیت ها غلبه کرده و به اهدافشان دست پیدا کنند. این اولین باری است که یک روش اسرارآمیز متعلق به بومیان هاوایی با نام هواوپونوپونو؛ سلامتی، ثروت، سعادت و ... را برای افراد به ارمغان می آورد. این کتاب به هزاران خواننده کمک کرده است که بر همه ی اتفاقات زندگی خود مسلط شوند تا به رویاهای خود دست یابند. کتاب در وضعیت صفر در ادامه ی مطالب کتاب محدودیت صفر نوشته شده است. این کتاب حاوی داستان های متفاوتی است که فرایند جدیدی را شرح می دهند و چهارمین مرحله (بیداری) از مراحل ذکر شده در کتاب محدودیت صفر را نیز معرفی می کند.

مطالب این کتاب نشان می دهند که چگونه فرایند پاک سازی؛ داده ها و باورهایی که ناآگاهانه به ذهن ناخودآگاه خود انتقال داده اید را از درون ذهنتان پاک می‌کند. همچنین، این کتاب نشان می دهد که چطور تکرار چهار عبارت «متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم و دوستت دارم» می تواند شما را در رسیدن به وضعیت صفر و بدون داده کمک کند. زندگی همواره پر است از چالش ها و مشکلات رنگارنگ. انجام دادن هواوپونوپونو شما را برای رهایی از موانع و دست یابی به فرصت های ناب در زندگی یاری می کند.

شما را به مطالعه ی معرفی و قسمتی از کتاب حضور در وضعیت صفر اثر جو ویتالی در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

بهار سبز

کتاب هنر خلق نتایج ، جدیدترین اثر دکتر جو ویتالی، در سال 1399 توسط خانم ویدا کرمی ترجمه و توسط نشر بهار سبز به چاپ رسیده است. کتاب هنر خلق نتایج، شما را با راز گمشده رسیدن به اهدافتان آشنا می سازد. در کتاب هنر خلق نتایج جو ویتالی، راه های متعددی برای پاکسازی باورهای محدود کننده و نادرستی که ریشه در ناخودآگاهتان دارند معرفی شده اند. خود را به کتاب هنر خلق نتایج بسپارید تا تمامی موانع دست یابی به رویاهایتان از سر راهتان ناپدید شوند.

جو ویتالی در این کتاب می گوید: 

من در اصل، یک کارآفرین هستم؛ بنابراین، بر نتایج تمرکز دارم. به فلسفه و روان‌شناسی علاقه دارم اما چه فایده­ای دارد اگر نتوانم از این علاقه و دانش، نتیجه ­ای بگیرم؟

من دریافته­ ام که روش­ هایی برای رسیدن به نتایج مطلوب وجود دارد. با شب­ بیداری­ هایی که غرق در نگرانی درمورد چگونگی پرداخت قسط­ ها و صورتحساب ­ها می­گذرد، آشنا هستم. مزه­ ی سردرگمی، آشفتگی، درماندگی و این در و آن در زدن برای پیدا کردن راه­ حل را چشیده ­ام.

در کتاب هنر خلق نتایج، از راز گم­شده­ ی دست­یابی به نتیجه و راه­ های به­ وضوح رسیدن و کامیابی برایتان خواهم گفت. مفهوم به وضوح رسیدن، حصول نتیجه، باورها و اقدامات ضروری را نیز شرح خواهم داد.

در این کتاب، درمورد کارآفرینانی که در پی افزایش درآمد هستند، هنرمندانی که در پی فروش اثرهای هنری خود هستند، کسانی که در پی راه­ اندازی کسب­ و کار جدیدی هستند، افرادی که خواهان ایجاد روابط عاطفی هستند و یا افرادی که که تمایل دارند به تناسب اندام دست یابند، صحبت می­ کنیم. درواقع، این کتاب به حصول نتیجه در زمینه ­های مختلفی می ­پردازد.

بنابراین، به فرمول­ های انعطاف­ پذیری نیاز داریم که در زمینه­ های متنوع قابل استفاده باشند. چنین انعطاف­ پذیری، از خلاقیت شخصی­ منشأ می ­گیرد. من طرفدار پروپا قرص تعیین کردن قصد و نیت هستم اما به­ همان اندازه هم، به این امر معتقدم که باید به چیزی فراتر از خود، اجازه­ ی عمل داد. می ­توان آن­را نیروی برتر نامید، یا جنبه­ ی خلاق ذهن خودتان، یا تعادل میان نیمکره­ ی چپ و راست مغز و یا سیستمی که اطلاعات بِکری خارج از قلمرو علم کنونی در اختیارتان قرار می­ دهد.

و این همان­ جایی­ست که خلاقیت یا هنر وارد می ­شود. من فکر می ­کنم که این نیرو، تلفیقی از هر دوی آن‌هاست، خلاقیت و هنر. شما از علم می­ خواهید که دستورالعمل در اختیارتان قرار دهد. با چه فرمولی و چگونه می ­توانم به آنچه می­ خواهم دست پیدا کنم؟ اما شما، خلاقیت، هنر و ابتکار بدون شکل و فُرمی هم می ­خواهید که رسیدن به خواسته ­تان را تسریع کند.

بهار سبز

کتاب هواوپونوپونو و منظومه های خانواده نوشته اولریش امیل دوپرِ است که توسط خانم ویدا کرمی ترجمه شده و انتشارات بهار سبز آن را به چاپ رسانده است. این کتاب ما را به دنیای روانشناسی، فلسفه و متافیزیک فرا می ­خواند. نویسنده در این کتاب، اطلاعات عمیق تری درمورد چیستی و چگونگی هواوپونوپونو بیان نموده است. روش شفادهی تکنیک هواوپونوپونو در کنار روش منظومه خانواده، راهکار بسیار معجزه آسایی برای حل اختلافات خانوادگی و روابط عاطفی می باشد. کتاب هواپونوپونو و منظومه های خانواده، برای روانشناسان و درمانگرانی که در حوزه خانواده مشغول به فعالیت هستند، بسیار مفید خواهد بود.  

همه­ ی ما در پی آرامش هستیم. اما گاهی ­اوقات، دست­یابی به آرامش کار چندان آسانی هم نیست. حتما شما هم تجربه­ ی عشق یک­طرفه، اندوه، ناامیدی و مشاجره درمورد مسائل پیشِ­ پا­افتاده را داشته ­اید. شاید در مواقعی احساس درماندگی و استیصال کرده­ اید. چنین شرایطی برای من پیش آمده است و اطمینان دارم که شما هم به­ نحوی این تجربه را داشته ­اید. ممکن است شرایط متفاوت باشد، اما احساسات مداوم و رنج ­آورِ ناشی از آن شرایط یکسان است. ما می ­توانیم خود را از این احساسات آزاردهنده رها کنیم. کتاب هواوپونوپونو و منظومه های خانواده برای شما نوشته شده است، برای کسانی که هم کمک می­ کنند هم کمک می­ گیرند، برای افرادی که به ­دنبالِ داشتن یک زندگی شاد و مطلوب هستند، برای ایجاد کردن روابط محبت­ آمیز و دست­یابی به ثروت­ های مادی و معنوی. در صفحات پیش­روی این کتاب، با دو ابزار فوق ­العاده کارآمد برای حصول این اهداف آشنا می ­شوید: منظومه­ ی خانواده و هواوپونوپونو (آیین بخشش اهالی هاوایی). به کمک این دو ابزار، می ­توانید موانع پیش­رویتان را برطرف کرده و یک قدم به اهدافتان نزدیک­تر شوید.

شما را  به مطالعه ی قسمتی از کتاب هواوپونوپونو و منظومه های خانواده اثر اولریش امیل دوپرِ در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

بهار سبز

کتاب جامع روش درمانی هواپونوپونو نوشته ی لوک بودین، ناتالی بودین لامبوی و ژان گراسیت توسط خانم مژگان جمالی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

واقعیتی که تکنیک هواپونوپونو ما را با آن روبرو می کند اینست که ما خودمان و به تنهایی مسئول تمامی شکست ها، ناکامی ها، يأس ها و نومیدی هایمان، البته در کنار موفقیت های مان هستیم. پذیرش این مسئله بسیار دشوار است و اغلب چنين گفتگوهایی را در درونمان بر می انگیزد: آخه من که انتخاب نکردم در این خانواده، یا شهر یا کشور متولد بشوم و اصلا توی این قاره زندگی کنم، اگر دست من بود انتخاب می کردم که در خانواده ای پولدار و دارای جایگاه اجتماعی بالا به دنیا بیایم، دور و برم پر باشد از آدم های موفق، ازدواجی موفق و زندگی مشترکی شاد داشته باشم. صاحب فلان شغل و فرزندان سالم و خوشبخت و دوستانی باشم که در تنگناها، سراسیمه به یاری ام بشتابند.

می دانید؛ آخه قربانی بودن، آسان ترین راه برای فرار از مشکلات و تبرئه کردن و بی گناه دانستن خودتان و زحمت حل مشکل را به خود ندادن و البته برانگیختن حس ترحم در دیگران است. ذهن انسان بسیار پیچیده است. به راستی که انسانها در گول زدن خود استادند. قربانی بودن هرگونه مسئولیتی را از ما سلب می کند و از طرفی درگیر شدن در روزمرگی و زندگی ماشینی، روز به روز ما را از بعد معنوی وجودمان دورتر می کند، غافل از آنکه عارف بزرگ مولانا می گوید:

راه لذت از درون دان نه از برون، احمقی دان جستن از قصر و حصون

آموزه های عرفان از جمله عرفان هاواییایی و کشفیات فیزیک کوانتوم نیز موید این مطلب است که راه سعادت و خوشبختی در درون انسان است، نه در بیرون. بنابراین شما را فرا می خوانم به اختصاص دادن دقایقی از روز به روحتان، به خواندن کتاب جامع روش درمانی هواپونوپونو، تا یک بار و برای همیشه به این یقین برسید که «من به دلایل کاملا علمی و دینامیک های حاکم بر فیزیک کوانتوم مسئول هر آنچه در زندگی ام هست هستم، چه خوب و چه بد».

کتاب جامع روش درمانی هواپونوپونو این حقیقت را به شما اثبات می کند و به شما شجاعتی بی بدیل می بخشد. پس بخوانید و در آن تعمق کنید و همچون یک شیرمرد و یا شیرزن سینه سپر کنید و نه با زره و گلوله، بلکه در آرامش و با ذکر جملات شفابخش، با تغییر سطح انرژی تان و حل گره کور افکار و باورهای مخربی که زاینده ی تمام ناکامی های تان هستند حیاتی نو خلق کنید، از چنگال ظالم خاطرات رها شوید. شما شایسته ی بهترین ها هستید. مبادا آن را از خود دریغ کنید. سپاسگزارم. دوستتان دارم. (مژگان جمالی)

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم