بیوگرافی جو ویتالی

نوشته شده در تاریخ2019-06-15 توسط 14957
دوست داشتن5

جو ویتالی یا وایتلی نویسنده ی کتاب های پرفروش محدودیت صفر، حضور در وضعیت صفر، عبارت پنجم و عامل جذب کیست ؟

بیوگرافی، زندگینامه و لیست کتاب های دکتر جو ویتالی یا جو وایتلی

جو ویتالی (متولد 29 دسامبر 1954) مدرس روحانی است که بدلیل حضورش در فیلم راز و نوشتن کتاب های عامل جذب، کتاب محدودیت صفر و کتاب حضور در وضعیت صفر مشهور شده است. هنگامیکه در خیابانهای دالاس کارتن خواب بود همواره مشتاق و علاقمند خواندن کتاب بود. کتاب های متافیزیک و تفکر مثبت او را به سمت استفاده از قانون جذب برای رشد و ترقی سوق دادند. جو ویتالی در حال حاضر در کنار همسرش نریسا ادن در استین تگزاس زندگی می کند.

جو وایتالی در شهر نیلز در اوهایو متولد شد و در دبیرستان مک کینلی تحصیل کرد. به عنوان بازمانده سو رفتارهای خانگی، جو در سنین جوانی به کتاب خوانی علاقمند شد. او کتاب را منبع آرامش و خرد می دانست.

قبل از آغاز شغلش به عنوان یک کپی رایتر در هیوستون تگزاس، برای ادامه تحصیل به کالج دولتی کنت در شهر کنت اوهایو نقل مکان کرد. در سال 1984، جو ویتالی اولین کتابش با عنوان ذن و هنر نوشتن را به رشته تحریر درآورد. در سال 1995، ویتالی کتاب نوشته های هیپنوتیزمی را نوشت. جو وایتالی در چندین فیلم از جمله آنرا برای همه چیز امتحانش کن، راز، در جستجوی زندگی متعادل، قطب نما، و کشف موهبت به عنوان کارشناس قانون جذب ظاهر شد همچنین برنامه miracle coaching (مربی گری معجزه) با هدف فراهم آوردن راهنمایی و کمک از طریق فرآیند قانون جذب توسط ویتالی تهیه شد. جو ویتالی همچنین در موسیقی هم سررشته داشته و با پانزده آلبوم به نام خودش شهرت دارد. ویتالی همچنین بازیگر فیلم راز بود که در 18 می 2015 منتشر شد.

اولین کتاب جو ویتالی با عنوان ذِن و هنر نوشتن (Zen and the Art of Writing) در سال 1984 منتشر شد. سایر آثار او شامل عامل جذب، کلید و ایمان می باشد. ویتالی همچنین برنامه های صوتی بسیاری از جمله آوای بلبل (nightingale_conant) ضبط کرده است. ویتالی کتابی درباره رازهای کسب و کار p.t barnum با عنوان کتاب هر دقیقه یک مشتری زاده می شود نیز نوشته است. در سال 2005، جو با نوشتن کتاب عامل جذب: 5 قدم آسان برای خلق ثروت (یا هر چیز دیگری) از درون و بیرون نویسنده پرفروشترین کتاب شد. ویتالی همچنین کتاب هایی در زمینه بازاریابی و کسب و کار (نوشته های هیپنوتیزمی: چگونه مشتریان را تنها با کلامتان اغوا و ترغیب کنید، خرید ترانس: روانشناسی جدید فروش و بازاریابی) نوشته است.

در سالهای 2016، 2017 و 2018، ویتالی چندین کتاب نوشته است با عناوین: معجزه: 6 قدم بسوی روشنفکری (2016)، نقل قولهای قانون جذب (2017)، همه چیز ممکن است (2018) و تازه ترین کتابش با عنوان کتاب عبارت پنجم.

جو ویتالی در کتابهای محدودیت صفر و حضور در وضعیت صفر به تشریح هواپونوپونو که یک روش پاکسازی بومیان هاوایی است می پردازد.

همچنین بخوانید: خلاصه کتاب محدودیت صفر

برچسب: قانون جذب,
محصولات مرتبط
بهار سبز

کتاب محدودیت صفر نوشته دکتر ایهالیاکالا هیو لن و دکتر جو وایتلی است که توسط خانم ویدا کرمی ترجمه شده و انتشارات بهار سبز آن را به چاپ رسانده است. این کتاب سرشار از عشق و انرژی های مثبت است که می تواند به صورت کلی دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر دهد.

اگر این كتاب را در دست داشته و قصد خواندش را دارید، بدانیدكه شما به خواندن این کتاب دعوت شده اید، شما به دریافت این پیام دعوت شده اید، شما به دریافت آرامش دعوت شده اید. اگر این كتاب را خواندید و پیام آن را درك كردید، خوشحال باشید و تبریک مرا بپذیرید چون شما برای پاک بودن انتخاب شده اید. شما برای انتشار پیام ارزشمند این كتاب انتخاب شده اید. شما برای گسترش پیام صلح درونی انتخاب شده اید. چه رسالتی بالاتر از این!

زندگی فرصت خودسازی است. زندگی مجالی است تا فوت كوزه گری را یاد بگیریم. هدف؛ پاك شدن و متعال شدن است نه غرق شدن. شما با تغییر خود، ارتعاش تغییر را به كائنات ارسال می كنید. با بالا بردن ارتعاش و سطح انرژی خود، این ارتعاش را به دنیای بیرون نیز منتقل کرده و این گونه به ارتقا خرد و آگاهی جمعی كمک می كنید.

همچنین مشاهده کنید: کتاب محدودیت صفر ترجمه مژگان جمالی

زمین به حال خوبمان نیاز دارد. درونمان به صلح و آرامش پس از طوفان نیاز دارد تا سایه اش را بر جهان بیرون نیز بیفكند.
من از معجزات این كتاب هیچ نمی گویم، از تجربیاتم نمی گویم، و از زیبایی هایی كه برایم به دنبال داشت. همین قدر بگویم كه یقین دارم این كتاب پاسخ خداوند به درخواست راه گشایی هایم بود، پاسخ به رفع سردرگمی هایم. فقط باید بند بندش را خواند و حلاجی كرد. با همه ی وجودتان آن را بخوانید. حتی شده دوباره و سه باره آن را بخوانید تا پیامش را به درستی دریافت كنید. و عمیقاً بر این باورم كه دعوت شدگان می خوانند و انتخاب شدگان درك می كنند. بخوانید و درك كنید تا آرامشی بی بدیل، افق دیدی بی نظیر، و جهانی امن در درونتان بیابید. به این كتاب دل بدهید و به آن اعتماد كنید تا ببینید چطور همه چیز در بهترین مسیر خود قرار می گیرد.
همانند مورنا سیمئونا بنیانگذار هواوپونوپونوی مدرن (روش پاکسازی بومیان هاوایی)، دكتر هیو لن و دكتر وایتلی نویسنده ی این كتاب، من مترجم، ناشر گرامی، دست اندركاران پخش و فروش این كتاب و همچنین شما خوانندگان عزیز، همه در این طرح الهی نقشی ایفا می كنیم. به خود ببالیم كه در انتشار این پیام سهیم هستیم.

به طور خلاصه می توان گفت که کتاب محدودیت صفر در مورد بازگشت به وضعیت صفر است، جایی که هیچ چیزی وجود ندارد و همه چیز ممکن است. در این وضعیت هیچ فکر، حرف، عمل، خاطره، برنامه، باور یا چیز دیگری نیست، هیچ است و بس.

روزی از روزها هیچ، خود را در آیینه می بیند و شما به وجود می آیید. شما از آن زمان باورها، برنامه ها، خاطره ها، فکرها، حرف ها، رفتارها و چیزهای دیگر را خلق و به طور ناخوداگاه جذب کرده اید. بسیاری از این برنامه ها به زمان آغاز خلقت برمی گردند.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا حیات را در لحظه به لحظه ی زندگی خود تجربه کنید. آن وقت خواهید دید چگونه معجزاتی برایتان رخ خواهد داد.

از همین نویسنده می توانید کتاب های جدید حضور در وضعیت صفر، عامل جذب و موسیقی شفابخش را مطالعه نمایید.

شما را  به مطالعه ی معرفی و قسمتی از کتاب محدودیت صفر اثر فاخر جو ویتالی در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

بهار سبز

کتاب حضور در وضعیت صفر نوشته دکتر جو ویتالی با ترجمه فوق العاده ی خانم ویدا کرمی و توسط نشر بهار سبز چاپ و منتشر شده است این کتاب دقیقا ادامه دهنده و مکمل راه کتاب محدودیت صفر است. کتاب حضور در وضعیت صفر داستان های جدیدی را بازگو می کند، فرآیندهای جدیدی را شرح می دهد و شفا دهنده های جدیدی را معرفی می کند؛ در واقع، راز نهایی محدودیت صفر را ارائه می دهد.

همچنین مشاهده کنید: کتاب حضور در وضعیت صفر ترجمه مژگان جمالی

این کتاب به افرادی که بیش از اندازه کار می کنند و از استرس رنج می برند کمک می کند تا با روشی ساده بر موانع فائق بیایند و به اهدافشان نائل شوند. این کتاب نخستین کتابی بود که به آشکار کردن روش پر رمز و راز هاواییایی ها به هواوپونوپونو پرداخت؛ روش اسرارآمیزی که می توانست به افراد کمک کند سلامتی، ثروت، شادی و فراتر از اینها را تجربه کنند. 

کتاب حضور در وضعیت صفر داستان جذاب شفا یافتن یک بخش پر از مجرمان روانی یک آسایشگاه را توسط درمانگری نامعلوم بازگو می کند و تاکنون توانسته به ده ها هزار خواننده در سرتاسر جهان قدرتی ارزانی دارد که  به هر آنچه تاکنون آرزو داشته اند دست یابند.

کتاب در وضعیت صفر حاوی داستان ها و فرآیندهای جدیدی است که به تشریح مرحله ی چهارم هواوپونوپونو یعنی بیداری می پردازد. کتاب قبلی جو وایتلی، کتاب محدودیت صفر شیوه ی منحصر به فردی در زمینه ی خود یاری ارائه می دهد که به افراد پرمشغله و مضطرب کمک می کند تا بر موانع و محدودیت ها غلبه کرده و به اهدافشان دست پیدا کنند. این اولین باری است که یک روش اسرارآمیز متعلق به بومیان هاوایی با نام هواوپونوپونو؛ سلامتی، ثروت، سعادت و ... را برای افراد به ارمغان می آورد. این کتاب به هزاران خواننده کمک کرده است که بر همه ی اتفاقات زندگی خود مسلط شوند تا به رویاهای خود دست یابند. کتاب در وضعیت صفر در ادامه ی مطالب کتاب محدودیت صفر نوشته شده است. این کتاب حاوی داستان های متفاوتی است که فرایند جدیدی را شرح می دهند و چهارمین مرحله (بیداری) از مراحل ذکر شده در کتاب محدودیت صفر را نیز معرفی می کند.

مطالب این کتاب نشان می دهند که چگونه فرایند پاک سازی؛ داده ها و باورهایی که ناآگاهانه به ذهن ناخودآگاه خود انتقال داده اید را از درون ذهنتان پاک می‌کند. همچنین، این کتاب نشان می دهد که چطور تکرار چهار عبارت «متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم و دوستت دارم» می تواند شما را در رسیدن به وضعیت صفر و بدون داده کمک کند. زندگی همواره پر است از چالش ها و مشکلات رنگارنگ. انجام دادن هواوپونوپونو شما را برای رهایی از موانع و دست یابی به فرصت های ناب در زندگی یاری می کند.

شما را به مطالعه ی معرفی و قسمتی از کتاب حضور در وضعیت صفر اثر جو ویتالی در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

مهتاب

کتاب کلید (تکه گمشده پازل راز) نوشته دکتر جو ویتالی است که توسط خانم رویا پورمناف ترجمه شده و انتشارات مهتاب آن را به چاپ رسانده است. اگر کتاب راز را بارها خوانده اید اما به نتیجه ای که می خواستید نرسیده اید این کتاب راز موفقیت را در اختیار شما خواهد گذاشت. 

کتاب کلید می تواند راز گمشده جذب تمام آنچه که می خواهید به سوی شما باشد و درهای امید را به روی شما باز خواهد کرد و سوالات - بی جواب شما را پاسخ خواهد داد. این کتاب کلیدی را تا ابد به شما داده و تمام درها را خواهد گشود و استراتژی ها و تکنیک های سودمند و امتحان شده ای را در اختیار شما خواهد گذاشت.

اگر بدنبال کتابی هستید که به شما بیاموزد چطور به آنچه که می خواهید دست پیدا کنید به عنوان یک دوست کتاب کلید را به شما پیشنهاد می کنم. مطالب آنرا با اشتیاق بخوانید اما از همه مهمتر از آن برای باز کردن و رفع آنچه که در درون شماست و شما را از بالا به پائین می کشد استفاده کنید.

شما را  به مطالعه ی معرفی و قسمتی از کتاب کلید (تکه گمشده پازل راز) اثر جو ویتالی دعوت می کنیم.

برای مشاهده لیست کتابهای دکتر جو ویتالی کلیک کنید!

نگاه نوین

کتاب میلیاردر معنوی نتیجه ۳۰ سال تلاش جو ویتالی است که به همت سیما فاطمی پور ترجمه و نشر نگاه چاپ و منتشر کرده است. نویسنده در کتاب میلیاردر معنوی می خواهد به شما کمک کند تا به رویاهایتان برسید. چطور می توانید علاقه مندی هایتان را به منبع درآمد تبدیل کنید؟

شما را به مطالعه معرفی و قسمتی از کتاب میلیاردر معنوی دعوت می کنیم.

آریاگهر

کتاب بر مدار جذب پول نوشته دکتر جو ویتالی است که توسط خانمها سمیرا امیریا و پرنا ابراهیمی ترجمه شده و انتشارات آریا گهر آن را به چاپ رسانده است. این کتاب دربردارنده هفت راهکار ساده برای جذب سریع ثروت است. 

جو ویتالی در کتاب بر مدار جذب پول می گوید، پول با نگرش شما هماهنگ است. فکر خود را تغییر دهید و همین حالا پول را جذب کنید. ثروت شما پشت کارهایی پنهان است که از انجام آن ها هراس دارید. 

جو ویتالی همچنین می گوید، اگر در شرایط خوب یا مطمئنی نیستید، قول می دهم که این شرایط زود گذر باشند. همان طور که در کتاب بر مدار جذب پول خواهم گفت، این شرایط می توانند به سادگی تغییر کنند و شما با کارهایی که انجام خواهید داد، می توانید به بهبود زندگی خود کمک کنید (همیشه می دانید که باید چه کاری انجام دهید، اما مشکل واقعی کاری است که الان انجام می دهید).
به خاطر بیاورید که خورشید دوباره طلوع خواهد کرد.

شما را  به مطالعه ی معرفی و قسمتی از «کتاب بر مدار جذب پول» اثر جو ویتالی دعوت می کنیم.

البرز

کتاب منتظر معجزه باشید اثر دکتر جو ویتالی است که توسط خانم پوراندخت تمدن ترجمه و به اهتمام انتشارات البرز چاپ و منتشر شده است. کتاب منتظر معجزه باشید بیانگر رازی گمشده برای رسیدن به موفقیتی شگفت انگیزی است. همانند دیگر کتابهای جو ویتالی مطالعه ی این کتاب را به شما فرهیختگان پیشنهاد می کنیم.

نسل نواندیش

کتاب بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ اثر دکتر جو ویتالی توسط ابوذر کریمی ترجمه و به همت انتشارات نسل نواندیش چاپ و منتشر شده است.

بزرگترین راز ثروت چیست ؟ چطور می توان از این اصل قدیمی برای به دست آوردن یک میلیون و پانصد هزار دلار استفاده کرد؟ چطور یک نفر از این راز استفاده می کند تا کتاب خود را به پرفروش ترین کتاب در عرض یک روز کند؟ اگر علاقمندید پول بیشتری جذب زندگیتان کنید کتاب بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ را بخوانید. این کتاب الهام بخش، قدرت آفرین و بصیرت آور است و نویسنده ی آن جو وایتلی مشهور به مرد آتش است.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

بهار سبز

کتاب عامل جذب اثر دیگری از نویسنده ی کتاب پرفروش محدودیت صفر جو وایتلی، ویتالی یا ویتال است که  مورد تحسین نویسندگان بزرگی همچون موریس گودمن قرار گرفته است. این کتاب توسط پریا حیدری و سید داوود غفاری ترجمه و انتشارات بهار سبز چاپ و نشر آن را برعهده داشته است.

جو ویتالی نه تنها در فیلم راز دیده شده بلکه یکی از معدود کسانی است که قانون جذب را به خوبی می شناسد و آن را در پنج مرحله عامل جذب بیان می کند. عامل جذب کلید فراوانی بی پایان است. کتاب عامل جذب آموزش می دهد که چگونه کنترل باورهای ذهنمان را به دست بگیریم و زندگی که رویایش را داشتیم جذب کنیم. اگر شما کارهایی را که جو گفته انجام دهید چیزی فراتر از آنچه در حال حاضر می توانید تصور کنید را خواهید داشت. عامل جذب رازی است که کتاب راز هم آن را به شما نگفته است.

جو ویتالی راز هر آنچه را که بخواهید به زندگیتان جذب کنید دارد، توصیه اکید می کنم که همین امروز این کتاب را تهیه و خواندنش را آغاز کنید. (موریس گودمن، نویسنده کتاب مرد معجزه)

از همین نویسنده می توانید کتاب های پرفروش حضور در وضعیت صفر و  محدودیت صفر را مطالعه نمایید.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب عامل جذب در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

نگاه نوین

کتاب همین حالا پول جذب کن اثر نویسنده ی کتاب های پرفروش محدودیت صفر و عامل جذب جو ویتالی است که توسط محمد گنجعلی خان حکیمی ترجمه و نشر نگاه نوین چاپ و نشر آن را برعهده داشته است.

اگر نمی دانید در شرایط سخت اقتصادی که رسانه ها دائم اعلام می کنند دچار رکود یا بحران اقتصادی شده ایم، چطور می شود درآمد کسب کرد، اگر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنید یا دلواپس کار یا آینده هستید درست آمده اید. اسم من جو ویتالی است و دوست دارم کمک کنم از همین حالا پول را به سمت خودتان جذب کنید. من یک فرمول هفت مرحله ای طراحی کرده ام که واقعا جواب می دهد. تمام کاری که باید بکنید این است که کتاب همین حالا پول جذب کن را بخوانید و اولین قدم را بردارید. بله، ساده است. اگر به من اعتماد کنید و دست به اقدام بزنید، کمکتان خواهم کرد. یکبار برای همیشه می توانید آن کشمکش ها را پشت سر بگذارید. می توانید از ناامیدی ها رها شوید و به نقطه ای سرشار از آرامش، کامیابی و شادی برسید.

معرفی، خلاصه و خرید کتاب با تخفیف در فروشگاه اینترنتی بوکالا

بهار سبز

کتاب موسیقی شفابخش اثر دیگری از نویسنده مشهور کتابهای محدودیت صفر، در وضعیت صفر و عامل جذب، جو ویتالی است که توسط ساشا صالحی ترجمه و به اهتمام نشر بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

موسیقی بخش اعظمی از برنامه ریزی ذهن و زندگی را در برمی گیرد. آنقدر مهم است که دکتر جو ویتالی خودش را مجبور کرده یکسال از زندگیش را صرف نوشتن کتاب موسیقی شفابخش، یادگیری ساز و ساخت موسیقی های شفابخش کند. تا شما با فراسوی آنچه تاکنون از موسیقی می دانسته اید آشنا شوید. بعد از خواندن این کتاب از موسیقی در بعدی دیگر بهره خواهید برد. در جهت عشق، حیات بخشی، ثروت، خوشبختی و شفا.

ذهن آویز

کتاب عبارت پنجم (ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو) اثری دیگری است از جو ویتالی نویسنده ی کتاب محبوب و پرفروش «محدودیت صفر» که در واقع ادامه ی همان کتاب محسوب می شود. کتاب عبارت پنجم توسط خانم ویدا کرمی با ترجمه ای روان و به کوشش انتشارات ذهن آویز چاپ و منتشر شده است.

ما در خلق بسیاری از واقعیت هایمان، همکاری داریم و این کار از درون ما انجام می شود. بسیاری از افراد، از چنین چیزی بی خبرند و بسیاری هم تاکنون هرگز چنین چیزی را نشنیده اند؛ حتی وقتی چنین چیزی را می شنوند (شما در خلق واقعیت های زندگی تان نقش دارید) به آن بی اعتنایی می کنند و با آن می جنگند و در برابر شنیدن آن به هر شکلی مقاومت می کنند. هواوپونوپونو به ما می آموزد که مسئولیت پذیر باشیم، یعنی مسئولیت شرکت در خلق تمامی وقایع ناخوشایند زندگی خود را برعهده بگیریم. وقتی این مسئولیت : را تقبل کنیم، هواوپونوپونو را در زندگی خود فعال می کنیم. جو ویتالی، نویسنده کتاب پرفروش محدودیت صفر، درباره هواوپونوپونو بسیار نوشته و تاکنون فقط از چهار ذکر اصلی "متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم دوستت دارم" صحبت کرده است؛ اما او حالا می خواهد در کتاب عبارت پنجم، پرده از ذکر پنجم بردارد.

در عبارت پنجم، هواوپونوپونو را عمیق تر و پیشرفته تر از آنچه قبلا خوانده اید خواهید شناخت، عبارتی که به سادگی چهار ذکر متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم و دوستت دارم نیست، اما معنایی بس عمیق دارد و به زندگی شادتر و دگرگون تری منجر می شود. این عبارت می گوید که شما قضاوت نمی شوید، بلکه حقیقتا دوست داشته می شوید؛ زیرا اولوهیت فقط می خواهد بدانیم که دوستمان دارد...

شما را به مطالعه ی بخشی از کتاب عبارت پنجم در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

نوشته‌های مرتبط
9 نظر
  • حم****** ****ضا

    حم****** ****ضا 2020-09-19

    سلام لطفا ایمل دکتر جو را برایم ارسال کنید سپاسگزارم آ رامش از درون من آغاز میشود.
  • حم****** ****ضا

    حم****** ****ضا 2020-09-19

    سلام سپاسگذارم بابت این کتاب (محدویت صفر) و از مترجم سرکار خانم ویدا کرمی تشکر میکنم که وقت گذاشتند هر کس این کتاب را مطالعه کند بی شک تغییر خواهد کرد و زندگانیش شیرین چون عسل خواهد شد لطفا ایمیل دکتر جو را برایم بفرستید دوستتان دارم و از اینکه دیر آنرا تهیه کردم متاسفم و ببخشید . آرامش از درون من آغاز میشود
  • لی******

    لی****** 2020-07-14

    درود بر دکتر جو ویتالی ومترجم عزیزوسایرین
    ممنون وسپاسگزارم
    بسیار جالب وعالی ست با
    خواندن این کتاب معجزات الهی را میبینیم
  • فر******** **********تی

    فر******** **********تی 2020-06-07

    کتاب محدودیت صفر دکتر جوایتالی بسیار بسیار عالی و بی نظیره....
    امیدوارم ک همه ی هموطنانم روزی برسه ک هر کدومشون یکی از این کتاب در کتابخانه شان داشته باشند
    با تشکر
  • می****** ********دی

    می****** ********دی 2020-05-08

    بهترین کتابهایی که خوندم کتابهای جو ویتالی بودند به معنی واقعی عالی هستند. زندگی هر انسانی با این کتابها قابل تغییر
  • لی******

    لی****** 2019-12-25

    کتاب محدودیت صفر بی نظیره زندگی هر کسی رو میتونه دگرگون کنه
  • بس****** ********

    بس****** ******** 2019-09-09

    متاسفانه كتاب عامل جذب رو كسي ترجمه نكرده و نسخه فارسي اون را نتونستم پيدا كنم
    • مه****** ********نی

      مه****** ********نی 2019-09-17

      کتاب عامل جذب هم چاپ شده دوست عزیز و به زودی می تونین از بوکالا تهیش کنین.
  • مش******** ********ان

    مش******** ********ان 2019-08-25

    مطالعه ی کتابهای جو ویتالی رو به همه پیشنهاد می کنم مخصوصا کتاب محدودیت صفر و در وضعیت صفر واقعا کتابهای خوبی هستند و می تونن مسیر زندگی و تفکر انسان تغییر بدند.
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم