جول اوستین کیست

نوشته شده در تاریخ2020-01-26 توسط 2907
دوست داشتن1

جول اوستین مبلغ مذهبی خنده رو، سخنران و نویسنده ی آمریکایی کیست ؟

جول اوستین کیست

جول اوستین ، مبلغ مذهبی، سخنران و نویسنده­ ی آمریکایی، در پنجم مارچ سال 1963 در شهر هیوستون ایالت تگزاس متولد شده است. او از طریق مراسم سخنرانی ساده، مثبت و امیدبخش و همچنین به واسطه­ ی کتاب های پرفروش خود، دنبال کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است.

پدر و مادر جول اوستین، کلیسای مستقل و تأثیرگذار لِیک وود را در سال 1959 تأسیس کردند. جان اوستین، پدر جول اوستین، یک کشیش بود و طی سال ها، هواخواهان محلی خود را بدست آورد. در سال 1981، پس از گذشت کمتر از یک سال مطالعه ی رشته ی ارتباطات، جول اوستین درس و دانشگاه را رها کرد تا برای توسعه کلیسای در حالِ رشد لیک وورد به پدرش کمک کند و در پشت دوربین، به عنوان تهیه کننده پخش های کلیسا به فعالیت پرداخت.

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب قدرت لطف خداوند اثر جدید جول اوستین

پس از فوت پدرش در سال 1999، جول اوستین به مقام کشیش ارشد کلیسای لیک وود رسید و تحت سرپرستی او، این کلیسا به سرعت به بزرگترین و پیشروترین برگزارکننده­ ی گردهمایی های مذهبی در آمریکا تبدیل شد. او با خرید تبلیغات بیلبوردی در سایر مکان­ های برگزاری مراسم، افزایش بودجه­ ی کلیسا برای پخش برنامه­ های تلویزیونی، مذاکره با شبکه های مختلف برای زمان های بهینه و هدف قرار دادن بزرگترین بازارهای رسانه ای، حضور رسانه­ های کلیسا را به سرعت گسترش داد. ظرف چند سال، مردم زیادی در بیش از 100 کشور شاهد پخش تلویزیونی هفتگی وی بودند و برنامه­ هایش، به الهام بخش­ ترین برنامه­ ی زنده تبدیل شد. پرفروش­ ترین کتاب جول اوستین ، کتاب Your Best Life Now است که در سال 2004 نوشته شده است. این کتاب در ایران با عناوینی همچون اکنون بهترین زندگی تو یا بهترین زمان زندگی شما در این لحظه است چاپ و منتشر شده است.

جول اوستین در سال 2005، توری برگزار کرد که به 15 ایالت در آمریکا سفر کرده و عده­ ی زیادی از مردم را در شهرهای مختلف موعظه کرد. در آن سال، کلیسای لیک وورد توانست مرکز کامپک شانزده هزار نفری در مرکز شهر هیوستون، جایی که پیش از آن تیم بسکتبال هیوستون راکتز ساکن آنجا بود را نیز به دست آورد. به دنبال این تغییر مکان، تعداد شرکت کنندگان در اجتماعات کلیسای لیک وود از شش هزار نفر در سال 1999 به بیش از پنجاه هزار نفر تا سال 2016 افزایش یافت. همچنین، تا سال 2018، بازدید برنامه­ های تلویزیونی به چیزی حدود ده میلیون نفر در هفته رسید. در این زمان، جول اوستین کتاب های دیگری را به رشته ­ی تحریر درآورد از جمله کتاب نسخه ­ی بهتر خودت (2007)، کتاب سطح دیگری از تفکر (2016)،کتاب همه چیز به نفع تو پیش می رود (2017) و اخیرا کتاب قدرت لطف خداوند.

جول اوستین ملقب به کشیش خنده رو به عنوان مردی خوشرو با چهره­ ای جوان، معمولا در موعظه ­های خود از الهیات ارتدوکس خودداری می­ کند.  در عوض، او پیام های خوش بینانه ای را ارائه می­ دهد که بر اعتقاد او مبنی بر اینکه خدا می خواهد زندگی بهتر داشته باشیم تأکید می ­کند. در حالی که این رویکرد مورد توجه عموم قرار گرفت، با انتقاد شدیدی از سوی کسانی که اوستین را فقط یک سخنران انگیزشی با درک کم­رنگی از مسیحیت می دیدند نیز مواجه شد. برخی دیگر، او را به ترویج اعتقاد به رفاه و توجیه ثروت اندوزی متهم کردند. جول اوستین در پاسخ به این اتهامات می گوید که او می­ خواهد بر لطف خدا متمرکز باشد و رفاه و سعادت را صرفا در جنبه ­های مادی تعریف نمی­ کند. او با دفاع صریحانه­ از رویکرد تجاری کلیسای لیک وود در جذب اعضای جدید، اظهار داشت که کلیساهایی که مخالف تغییر رویکرد هستند، با خطر از دست دادن اعضا و یا تعطیلی مواجه هستند.

جول اوستین به همراه ویکتوریا اوستین و فرزندانش

ویکتوریا اوستین همسر جول اوستین نیز کشیش بوده و در کنار جول در کلیسای لیک وود سخنرانی می کند. حاصل ازدواج آنها دو فرزند پسر و دختر به نام های جاناتان و الکساندرا می باشد. طی یک سال اخیر، تعداد شرکت کنندگان در سخنرانی های  آنها از ۵۰۰۰ نفر به ۲۸۰۰۰ نفر افزایش پیدا کرده به طوریکه مجله ی فوربز کلیسای لیک وود، لیک وود را بزرگترین کلیسای غیرفرقه ای آمریکا معرفی کرد.

جول اوستین کتاب های زیادی را به رشته تحریر درآورده است که تا کنون تعداد اندکی از آنها در ایران ترجمه شده و به چاپ رسیده اند. تعدادی از کتابهای جول اوستین گه به فارسی ترجمه شده است به شرح زیر می باشند:

  •          هرروز پنجشنبه است
  •          همه چیز به نفع تو پیش می رود
  •          زندگی زیبای تو هرروز صبح شروع می شود
  •          نسخه بهتر خودت
  •          سطح دیگری از تفکر
  •          انسان بهتر
  •          قدرت من هستم
  •          آرامش در پرتو ایمان
  •          بهترین زمان زندگی شما در این لحظه

جول اوستین در تمامی سخنانش تصویری زیبا از خداوند به ما می دهد، باورهای مثبت در ما ایجاد می کند، بینش مان را نسبت به مسائل و مشکلات زندگی دگرگون می کند و باورهای تازه و ایمانی قوی در درونمان می نشاند.

جول اوستین از زوایای بسیا جالبی به زندگی می نگرد. او می گوید دریافت کردن معجزه بسیار خوب است اما هیچ حسی عالی تر از این نیست که معجزه ی زندگی دیگران شوید. از چه کسی دستگیری می کنید؟ چه کسی را دلگرم می کنید؟ چه کسی را در رسیدن به رؤیاهایش کمک می کنید؟ سرنوشت شما به کمک به دیگران بستگی دارد.

اشعیاء اینگونه می گوید: وقتی گرسنه ای را سیر کنی، عریانی را لباس بپوشانی، نیازمندی را یاری رسانی، نور درونتان همانند طلوع آفتاب، نمایان می شود. اگر معجزه ی زندگی دیگران شدن را سرلوحه ی زندگی خود قرار دهید، خداوند نیز معجزه آفرینی در زندگیتان را در اولویت کارهایش قرار می دهد و هرگز خیر و برکت از شما دور نخواهد شد.

دوست من! شما پاسخ به دعای دیگران هستید. همین هفته، می توانید آغوشی نجات بخش برای دیگران داشته باشید. شما معجزه ای هستید که آن ها به وقوعش ایمان دارند. هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید، روز خود را با این نگرش شروع کنید: «من معجزه ای در آستانه ی وقوع هستم. اگر خود را معجزه نپندارید، چطور می توانید معجزه باشید؛ همانطور که خداوند وعده داده است، نور درون شما همانند آفتاب سپیده دم نمایان خواهد شد. شفا، ترفیع و برتری به سرعت به سراغتان خواهند آمد.

آیا مطالعه ی کتاب های جول اوستین در شما تاثیری داشته است؟ لطفا نظرات و پیشنهادات ارزشمندتان را ارسال نمایید.

محصولات مرتبط
بهار سبز

کتاب سطح دیگری از تفکر نوشته جول اوستین ضمن آشنا کردن شما با تجربیات شخصی رشد و پیشرفت این نویسنده، به شما کمک می کند با بکارگیری ده تفکر قدرتمند - فارغ از افکار مذهبی- بتوانید تفکرات محدود کننده خود را با تفکرات مثبت و سازنده جایگزین کنید، اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و زندگی سرشار از موفقیت و فراوانی داشته باشید.

کتاب سطح دیگری از تفکر توسط منصور بیگدلی ترجمه و انتشارات بهار سبز چاپ و نشر آن را برعهده داشته است.

شما را به مطالعه قسمتی از کتاب سطح دیگری از تفکر یا 10 تفکر قدرتمند برای داشتن زندگی سرشار از موفقیت و فراوانی در بوکالا دعوت می کنیم!

نسل نواندیش

کتاب نسخه بهتر خودت اثر کشیش خنده رو جول اوستین یکی از بزرگترین روانشناسان انگیزشی است نویسنده در این کتاب هفت نکته کلیدی ارائه می کند تا با انجام آنها به نسخه بهتری از خودتان دست پیدا کنید. با خواندن این کتاب عازم سفری درونی می شوید و بخش هایی از وجودتان را کشف می کنید که تا پیش از این به ندرت آن ها را آزموده و یا هیچوقت نیازموده اید.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب نسخه بهتر خودت در سایت خرید کتاب با تخفیف کتاب بوکالا دعوت می کنیم.

نسل نو اندیش

کتاب همه چیز به نفع تو پیش می رود اثر دیگری از کشیش خنده روی، جول اوستین است که با ترجمه ی خانم افسانه مقدم و به همت انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است.

در کتاب همه چیز به نفع تو پیش می رود می خوانیم: همان خدایی که ما را به سوی مراتع سرسبز و چشمه های زلال هدایت کرده بوده، کمک می کند تا از سربالایی های زندگی عبور کنیم. جول اوستین نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز نشان می دهد که چگونه همه چیز به نفع ما پیش می رود؛ همه ی ما شرایط سخت را در طول زندگی تجربه می کنیم: رفیق نیمه راه، شرایط کاری غیرمنصفانه و پسرفت مالی، بیماری ناگهانی، طلاق، حوادث و فقدان عزیزان، این تجربه ها بخشی از مسیر زندگی انسان ها هستند، اما وقتی خود را در چنین شرایطی می یابیم، باید دیدگاه مثبتمان را حفظ کنیم. جول اوستین به ما می گوید که اگر در چالش های زندگی كماكان يقين داشته باشیم و روشی صحیح پیش بگیریم، رشد می کنیم و متوجه می شویم که همه چیز به نفع ما پیش می رود. این کتاب با بهره گیری از آموزه های معنوی، باعث نزدیک تر شدن به پروردگار و ایمان داشتن در شرایط بی معنی می شود.

اگر در سربالایی های زندگی باور داشته باشیم که خداوند همچنان کنترل همه چیز را به دست دارد، متوجه می شویم که او برای ما ضیافت تدارک دیده و ظرف هایمان را از رحمت خویش لبریز کرده است.

بهار سبز

کتاب قدرت لطف خداوند : نیرویی که شما را به ورای آرزو­هایتان می­ برد یکی از پرفروشترین کتاب های جول اوستین است که با ترجمه روان خانم ویدا کرمی مترجم کتابهای پرفروش محدودیت صفر و در وضعیت صفر و به همت نشر بهار سبز به چاپ رسیده است. 

شما برای پیروزمندانه زیستن با لطف الهی و داشتن یک زندگی متفاوت انتخاب شده اید. با مطالعه ی کتاب قدرت لطف خداوند کتاب معروف جول اوستین درک می کنید چطور اظهار داشتن عشق الهی، شما را غرق در نعمت و برکت می کند. این کتاب، هدیه ای فوق العاده برای کسانی ست که خواستار موفقیت و الهام معنوی هستند.

خداوند شما را یاری می کند تا به چیزهایی دست یابید که به تنهایی توانایی دستیابی به آن ها را ندارید. زیر سایه ی لطف الهی، در میان هزاران نفر، برجسته می شوید و به جایگاهی می رسید که فراتر از شایستگی شماست. لطف خداوند همانند یک محافظ ما را احاطه کرده است، یعنی هر کجا که برویم، از قدرت و امتیاز برخورداریم.

با جملاتی که در این کتاب می خوانید، دستان پرمهر و یاری رسان خداوند را در لحظه لحظه ی زندگیتان خواهید دید. او می خواهد شما را به سطوح جدیدی از موفقیت، فراوانی و پیروزی برساند. وقتی به این باور برسید که برای برکات و نعمات الهی انتخاب شده اید و خدایی دارید که عاشق به شکوه رساندن بندگانش است، قدرت لطف او را حس کرده و بر تمامی چالش های دشوار زندگیتان غلبه خواهید کرد.

جملات کتاب قدرت لطف خداوند را به جان بخرید. دروغ­ های مانده از دیروزها را فراموش کنید. ذهن خود را با باورهای نو پرورش دهید و با افکار قدرتمند و ورودی­ های جدید، برنامه ­ریزی کنید تا از خروجی ­های شگفت ­انگیز آن لذت ببرید. جهان هستی، عرصه­ ی شگفتی­ هاست. فراموش نکنید که قدرت شگفتی­ آفرینی نیز در دستان ماست و شدت این قدرت به میزان ایمان ما بستگی دارد. محتوای این کتاب، مصداق کامل این شعر است: «از تو به یک اشارت، از ما به­ سر دویدن»

در ادامه شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب قدرت لطف خداوند در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

نسل نواندیش

کتاب قدرت فیض نوشته جول اوستین توسط خانم فریبا جعفری نمینی ترجمه و به کوشش انتشارات نسل نواندیش چاپ و منتشر شده است.

آینده ای که خدا می تواند برای شما رقم بزند، چیزی است که شما نمی توانید به تنهایی به دست آورید. موقعیت هایی وجود دارد که او پیشاپیش می تواند برای شما آماده کند، موقعیت هایی که خودتان نمی توانید به آنها برسید. موانعی وجود خواهد داشت که بسیار بزرگ به نظر می رسند، رویاهایی که غیرممکن دیده می شوند، چیزهایی که رسیدن به آنها، بدون کمک محال خواهد بود. خبر خوب این است که خدا در درون شما موهبتی قرار داده است که می تواند همه درها را به روی شما باز کند؛ درهایی که شما بدون توجه به این فیض خداوند در درونتان، قادر به باز کردن آنها نخواهید بود، موهبتی که شما را از دیگران متمایز می کند و باعث می شود در جمع بدرخشید. این موهبت، «فيض» نام دارد. فیض خدا در درون شما موجب می شود تا موقعیت های خوبی برایتان پیش آید. فیض، شما را از فرش به عرش می رساند. فیض به شما امتیازی خواهد بخشید که دیگران فاقد آن هستند؛ امتیازی که سزاوار آن نیستید. با کشف فیض در درونتان، با اینکه در خط افراد سرآمد نبوده اید، به شما ترفيع داده می شود. با كشف فيض در درونتان، ممکن است روی کاغذ امکان اینکه بتوانید وام دریافت کنید وجود نداشته باشد، اما شما آن وام را دریافت خواهید کرد. با کشف فيض در درونتان، شخصی که به شدت مخالف شماست، به دلایلی نامعلوم نظرش را تغییر می دهد، موافقتان خواهد شد و حتی از شما پشتیبانی خواهد کرد. این ها تصادفی نیستند. همه این ها بر اثر فیض خداست..

نوشته‌های مرتبط

خلاصه کتاب محدودیت صفر

توسطتیم تولید محتوا 33634 2019-09-21
ادامه مطلب

راندا برن کتاب ها و زندگینامه

توسطتیم تولید محتوا 2883 2019-08-03
ادامه مطلب

بیوگرافی جو ویتالی

توسطتیم تولید محتوا 14958 2019-06-15
ادامه مطلب

بیوگرافی اکهارت تله

توسطتیم تولید محتوا 3608 2019-05-06
ادامه مطلب
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم