راندا برن کتاب ها و زندگینامه

نوشته شده در تاریخ2019-08-03 توسط 2881
دوست داشتن0

راندا برن نویسنده مشهور استرالیایی خالق کتاب معجزه شکرگزاری و فیلم راز کیست؟ 

راندا برن نویسنده کتاب راز پرفروشترین کتاب نیویرک تایمز متولد 12 مارس 1951 استرالیا می باشد. پس از اتمام تحصیلات، «راندا برن» فعالیت رسانه ای خود را به عنوان تولید کننده نمایش رادیویی آغاز کرد. بعد از مدتی کارکردن، راندا برن در حوزه تولید تلویزیونی مشغول شد. سپس شروع به نوشتن کتاب راز کرد. کتاب راز بیش از 190 هفته در فهرست پرفروش نیویورک تایمز قرار داشت.

کتاب راز با سیل حکایات معجزه آسا همراه بود. نامه های خوانندگان مبنی بر تغییرات شگرف زندگیشان از لحاظ جسمی و روحی و مادی و معنوی نشانگر محتوای شگفت انگیر کتاب راز و موفقیت وصف ناپذیر راندا برن بود. راندا برن با آگاه کردن مردم از راز قصد دارد به مردم بفهماند چه کسی هستند و چگونه می توانند به کسی که می خواهند تبدیل شوند و آنها را با شکوهی که انتظارشان را می کشد آشنا کند.

پس از انتشار کتاب راز، راندا برن در برنامه الن برای تبلیغ کتابش ظاهر شد. سپس فیلم مستندی را بر اساس کتاب راز در سال 2007 تهیه کرد. راندا برن برای نوشتن کتاب بعدی خود در سال 2010 اقدام کرد. کتاب قدرت نیز ازپرفروش های نیویورک تایمز شد و به 43 زبان مختلف ترجمه شد. بیش از 15 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد. سپس در سال 2012، کتاب دیگری از این سری به نام کتاب معجزه منتشر کرد.

جملات راندا برن در کتاب معجزه به خواننده کمک می کند تا به چنان باوری برسد که هرگز لحظه ای از عمر خود را برای موارد منفی هدر ندهد و در جهت متعالی شدن تلاش کند. در کتاب معجزه در می یابیم که"همانطور که قانون جذب هر چیز مشابه خود را جذب می کند، شکرگزاری در برابر نعمات الهی نیز انرژی مشابه خود را جذب می کند. شکرگزاری مطلق به مفهوم همیشه به یاد خدا بودن و گام برداشتن در مسیر الهی است.

راندا برن همچنین کتاب چهارم خود کتاب قهرمان را در مجموعه سری راز نوشت. این کتاب هم در سال 2013 منتشر شد.

برچسب: راندا برن
محصولات مرتبط
لیوسا

کتاب راز نوشته خانم راندا برن کتابی است که می تواند زندگی شما را متحول کند این کتاب با ترجمه نفیسه معتکف و توسط نشر لیوسا به چاپ رسیده است.

در سال 2006، یک فیلم تکان دهنده، راز بزرگی از جهان را روشن کرد و راندا برن آنرا در کتاب راز دنبال کرد که پرفروشترین کتاب جهان نام گرفت.

شما را به مطالعه ی معرفی و قسمتی از کتاب راز نوشته راندا برن در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

لیوسا

کتاب قدرت نوشته راندا برن کتابی است که شما را با قدرت های درونیتان بیشتر آشنا می کند. با مطالعه کتاب قدرت به مطالب شگفت انگیزی درباره خودتان و زندگیتان پی خواهید برد. کتاب قدرت توسط خانم نفیسه معتکف ترجمه و  به اهتمام نشر لیوسا چاپ و منتشر شده است.

با معرفی و قسمتی از کتاب قدرت اثر فاخر راندا برن در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا با ما همراه شوید.

لیوسا

«کتاب قهرمان» یکی دیگر از آثار فاخر «راندا برن» نویسنده شهیر استرالیایی است که به همت «حمیده رستمی» ترجمه و «نشر لیوسا» چاپ و منتشر کرده است.

کتاب قهرمان درباره ی یک داستان است، داستانی که زندگی من و در طول تاریخ، زندگی بسیاری از مردم را تغییر داده است. این داستان از آغاز خلقت بشر گفته شده و به شکل های گوناگون در هر فرهنگ و کشوری منتشر شده است، اما همیشه اصل داستان یکی باقی می ماند. این داستان راجع به قهرمانی ست که متعهد می شود سفری را روی سیاره ی زمین آغاز کند.

آزمونی هست که به کمک آن می توانید دریابید آیا رسالتتان روی زمین پایان یافته است یا نه. اگر زنده اید پایان نیافته است. (ریچارد باخ)

با ما همراه باشید با معرفی کتاب قهرمان اثر برجسته راندا برن

لیوسا

کتاب معجزه شکرگزاری نوشته خانم راندا برن کتابی است که تاثیر سپاسگزاری به درگاه الهی را در زندگی انسان تشریح می کند. کتاب ارزشمند معجزه شکرگزاری توسط خانم نفیسه معتکف با بهترین کیفیت ترجمه و انتشارات لیوسا چاپ و نشر آن را برعهده داشته است.

در کتاب معجزه 28 تمرین ویژه برای شکرگزاری پیشنهاد می شود. این تمرین ها نقطه ی شروعی برای سپاسگزارانه زیستن هستند. تمرین های کتاب معجزه شکرگزاری کمک می کنند تا همواره به نعمت های زندگیمان بیندیشیم و آنها را قدر بدانیم. قدر دانستن نعمت ها به این معنی است که به خوبی از آنها استفاده کنیم. پس از تمام شدن دوره ی 28 روزه ی تمرین های این کتاب بکوشید این تمرین ها را به صورت مکرر انجام دهید تا شکرگزاری به عادت جدید و سازنده زندگیتان تبدیل شود.

شما را به مطالعه معرفی و قسمتی از کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه خانم معتکف در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

نسل نو اندیش

آیا معجزه شکرگزاری را باور دارید؟
کسانی که به معجزه ی شکرگزاری اعتقاد ندارند، آن را نمی یابند. (روالد دال (۱۹۹۰ - ۱۹۱۶) - نويسنده)

کتاب معجزه شکرگزاری اثری دیگر از خانم راندا برن نویسنده و تهیه کننده مشهور استرالیایی است که توسط سیما فرجی ترجمه  و انتشارات نسل نواندیش چاپ و منتشر کرده است.

کتاب Magic در ایران توسط چندین مترجم و تحت عنوان معجزه ی سپاس گزاری، معجزه شکرگزاری و معجزه ترجمه شده که در این بین کتاب معجزه ترجمه خانم نفیسه معتکف در بین مخاطبین با اقبال بهتری مواجه شده است.

شما را به مطالعه معرفی و قسمتی از کتاب معجزه شکرگزاری در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

لیوسا

کتاب چگونه راز زندگیم را متحول کرد اثر دیگری است از نویسنده ی کتابهای پرفروش راز و معجزه سپاس گزاری خانم راندا برن، این کتاب توسط خانم نفیسه معتکف ترجمه و توسط نشر لیوسا چاپ و منتشر شده است.

همه ی ما آزاد هستیم تا آنچه را دلمان می خواهد انتخاب کنیم. هم اکنون قدرت در اختیار خودت است. تو تنها کسی هستی که حق انتخاب چگونگی استفاده از این قدزت را در زندگی ات داری. تو می توانی انتخاب کنی که: کدامش حال و هوای بهتری دارد؟ خودت انتخاب کن

شما را به مطالعه ی معرفی و قسمتی از کتاب چگونه راز زندگی ام را متحول کرد نوشته ی راندا برن در بوکالا دعوت می کنیم.

نوشته‌های مرتبط

خلاصه کتاب محدودیت صفر

توسطتیم تولید محتوا 33632 2019-09-21
ادامه مطلب

بیوگرافی جو ویتالی

توسطتیم تولید محتوا 14957 2019-06-15
ادامه مطلب

فئودور داستایوفسکی کیست ؟

توسطتیم تولید محتوا 5527 2019-06-13
ادامه مطلب

لئو تولستوی کیست و اهل کجاست

توسطتیم تولید محتوا 2271 2019-05-30
ادامه مطلب

بیوگرافی اکهارت تله

توسطتیم تولید محتوا 3607 2019-05-06
ادامه مطلب
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم