راز اعداد تکرار شونده و جفت ساعت : چگونه اعداد زندگی ما را شکل می‌دهند؟

نوشته شده در تاریخ2022-04-25 توسط 2541
دوست داشتن3

در دنیای پیچیده‌ی امروز، جستجو برای یافتن معنا و هدف، دغدغه‌ی بسیاری از ما است. از دیرباز، انسان‌ها به دنبال راه‌هایی برای فهم بهتر جهان اطراف و نقش خود در آن بوده‌اند. یکی از این راه‌ها، که شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما عمق بی‌نهایتی دارد، علم اعداد یا عددشناسی است. این علم باستانی، که ریشه در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف دارد، بر این باور استوار است که اعداد نه تنها برای شمارش و اندازه‌گیری کاربرد دارند، بلکه می‌توانند اطلاعات عمیقی درباره‌ی شخصیت، سرنوشت و حتی مسیر روحانی افراد ارائه دهند. در این مقاله، به بررسی این دیدگاه جذاب و تأثیر آن بر زندگی فردی و جمعی می‌پردازیم.

علم اعداد، بالاترین علم است. (افلاطون)

معرفی عددشناسی

ممکن است واژه­ ی عدد شناسی (طالع­ بینی از روی اعداد) به گوشتان خورده باشد اما احتمالا تا کنون، موقعیتی برای یادگیری آن نداشته ­اید. به بیان ساده، عدد شناسی به مطالعه ­ی عددها در زندگی افراد می­ پردازد؛ از آنجایی­که هر عدد دارای ارتعاش خاصی است، اعداد شخصی یک فرد می ­تواند اطلاعات زیادی درمورد شخصیت و خصوصیات کلی او فراهم کنند. اعداد، هماهنگی، توازن و الگو ایجاد می­ کنند. آن­ها در همه ­ی موارد، از ساختن شهرها گرفته تا درمان سرطان به کار می ­روند. اعداد، در جهان بیرون از ما وجود دارند. یعنی حتی اگر ما هم برای شمردن و استفاده از اعداد در این جهان نبودیم، آن­ها همچنان بخشی از طرح الهی جهان هستی بودند. اگر علم اعداد به درستی به کار گرفته شود، می­ تواند زندگی­ تان را تغییر دهد.

اصول عددشناسی

آیا تا کنون اعدادی که پشت سر هم تکرار می ­شوند را مشاهده کرده ­اید؟ شاید هر روز چنین اعدادی را می ­بینید. شاید یک الگوی خاص را روی ساعت گوشی، فیش واریز، پلاک ماشین و غیره بارها و بارها ببینید. پیام ­های معنوی و ماورایی بسیار هوشمندانه برایمان ارسال می شوند.

برخی از اعداد، قبل از تولدتان در هنگام تعیین اسم توسط شما انتخاب شدند. باور کنید یا نکنید، هر یک از حروف اسم شما ارتعاش خاصی دارد؛ ماه تولد، روز تولد و سال تولدتان نیز ارتعاش خودشان را دارند. انجام محاسبات بر اساس اعداد شخصی و تفسیر آن­ها، نشان­دهنده­ ی عادت­ ها و رفتارهای خاص فرد است. لازم به ذکر است که عددشناسی لزوماً آینده­ ی افراد را پیش ­بینی نمی ­کند. با این­حال، از طریق ارتعاشات قدرتمند اعداد، مردم می­ توانند جنبه­ های منفی زندگی شخصی ­شان را تعدیل کرده، از چالش­ های زندگی عبور کرده و کدهای مخفی را برای رسیدن به بالاترین پتاسیل خود رمزگشایی کنند. وقتی با استفاده از دانش اعداد، سطح آگاهی و هوشیاری خود را افزایش می­ دهید، می ­توانید با ایجاد تغییرات لازم، طرح بهتری برای زندگی خود ایجاد کنید.

عدد سرنوشت و مفهوم آن

عدد سرنوشت

در علم عددشناسی، عدد سرنوشت معمولاً نشان ­دهنده ­ی ویژگی ­ها و شخصیت شماست. این عدد با نشان خورشیدی (نشان ماه تولد) شما مرتبط است. افراد زیادی بر این باورند که عدد سرنوشت، مهم ­ترین عدد است چون بیانگر استعدادهای خاصی­ست که با آن­ها متولد شده ­اید و نیز گویای چالش­ هایی­ ست که برای رویارویی با آن­ها به زمین آمده ­اید (البته در کنار رسالتی که روحتان بر عهده دارد).

محاسبه­ ی عدد سرنوشت بسیار آسان است: آنچه نیاز دارید، تاریخ کامل تولدتان است (ماه، روز و سال). برای مثال، از تاریخ تولد خودم استفاده می­ کنم. من متولد 10 ژوئن 1986 هستم. در ابتدا، باید به عدد تک رقمی برسید. ژوئن، ششمین ماه سال است، پس عدد آن 6 می ­باشد. دومین عدد، روز تولدتان است. من در دهمین روز ماه به دنیا آمدم، پس عدد آن 10 است که جمع عدد 1 و 0، 1 است. عدد سال تولدم 1986 لست که جمع آن 24 است و جمع آن عدد 6 است. حالا باید یک عدد واحد ازجمع اعداد سال، ماه و روز به دست بیاوریم: 6+2+6= 14 که جمع آن 5 است. درواقع، عدد سرنوشت من، 5 است.

عدد انگیزش روح

عدد انگیزش روح (یا عدد تمایل قلب) نیز یکی از اعدادی­ست که قبل از تولد و ورود به این جهان انتخاب کردید. شاید بگویید همه، آرزو و تمایل قلبی خود را می­ دانند. اما اینطور نیست. خیلی از افراد، آرزوی قلبی خود را نمی­ دانند. وقتی به صدای ایگوی خود و دیگران گوش کنیم، چاکراهایمان مسدود شده و نور تابان روحمان تاریک می ­شود. وقتی چاکراها مدت زمان زیادی مسدود بمانند، تماس با روح از دست رفته و آرزوی قلبی فراموش می­ شود. تمرکز بر عدد انگیزش روح، راهی برای درک خود برتر شماست. این عدد، نشان­دهنده ­ی احساسات و نیت­ های صحیح کارهای شماست. عدد انگیزش روح به شما کمک می­ کند تا بهترین نسخه­ ی خودتان باشید. در ادامه، فرمولی در اختیارتان قرار می ­دهم تا عدد انگیزش روح خود را یافته و در جهت رسالت روح خود شروع به تغییر و حرکت کنید.

عدد انگیزش روح

راز اعداد تکرارشونده و پیام های معنوی

در این چارت، هر یک از حروف الفبا دارای یک مقدار عددی هستند. اسم کوچک، اسم میانی (که در ایران مرسوم نیست) و اسم فامیل خود را در نظر گرفته (اسمی که در زمان تولد برایتان انتخاب شده است) و مقادیر عدد مربوط به هر یک از آن­ها را با هم جمع کنید. این کار را برای هر اسم (اسم کوچک و اسم فامیل) انجام داده و به یک عدد تک ­رقمی برسید. پس از پایان جمع ­آوری مقدار عددی هر اسم، آن­ها را با هم جمع کنید. سپس، حاصل جمع را به یک عدد تک رقمی تبدیل کنید. عدد حاصله، عدد آرزوی قلبی شماست. این عدد، از زمان تولد همراه شما بوده و تا پایان عمرتان نیز با شما همراه خواهد بود. به زمان ­ها و جاهایی که این اعداد بر شما نمایان می ­شوند دقت کنید؛ به اینکه چه زمانی و چگونه به سوی آرزوی قلبی و رسالت روحتان سوق داده می­ شوید دقت کنید.

ارتعاش، یک زبان جهانی­ست که توسط اعداد در نسبت­ ها و الگوهای هندسی بیان شده و رنگ (طیف نوری)، صدا و شکل را تعریف می­ کند. اگرچه عدد صفر به­ ندرت در محاسبات عددشناسی به کار می­ رود اما اهمیت به ­سزا و نیروی عظیمی در جهان هستی دارد. وقتی عدد صفر به عددی اضافه می ­شود، مقدار بیش­تری حاصل می­ شود. در سیستم پولی ما، هر چه تعداد صفرها بیش­تر باشد، بهتر است. این­طور نیست؟ از لحاظ ارتعاش، عدد صفر که به صورت یک دایره است، شروع و پایانی نداشته و نمایانگر هر دو حالت زن و مرد در زندگی­ست. دایره (یا صفر) نشان­دهنده­ ی ابدیت، خالق یا منبع مخلوقات است.

درحالی­که صفر جایگاه خودش را در سیستم عددی ما دارد، فقط با اعداد تک­ رقمی 1 تا 9 و اعداد رهبر سر و کار داریم. هر یک از اعداد، دارای ارتعاش منحصر به ­فردی بوده و قدرت و معنای متفاوتی دارند. مفهوم نهفته در این اعداد کمی متغیر است اما در فرهنگ­ ها و ادیان مختلف تقریباً مشترک است. وقتی تفسیر این اعداد را می­ خوانید، یادتان باشد که این معنی نه تنها برای سرنوشت بلکه برای چرخه ­ی زندگی فعلی­ تان قابل استفاده است. (از آنجایی­که عدد سال تولد، با پیشروی در زمان، تغییر می­ کند، عدد چرخه­ ی زندگی نیز تغییر خواهد کرد).

 اگر توالی اعداد را به تکرار در زندگی خود مشاهده کردید، پیامی که آن اعداد برایتان دارند را چک کنید. شباهت اعداد به انسان­ها در این است که آن­ها نیز مانند انسان­ ها دارای شخصیت خاص خود هستند. در ادامه، معنی هر عدد را برایتان شرح می ­دهم:

راز عدد 1

این عدد نشانگر متكی به نفس، پرانرژی، مستقل، مبتكر، مخترع، فردگرا، شایسته، رهبر، آموزگار، آغاز کننده و پیشرو بودن است. اگر عدد 1 را به دفعات زیادی در زندگی خود می­بینید، فرشتگان و راهنمایان روحی­تان به شما می­ گویند: گذشته را رها کن و شروعی دوباره داشته باش.  

راز عدد 2

این عدد یگانگی و وحدت را نشان می­ دهد. حتماً ضرب­ المثل یک دست صدا ندارد را شنیده­ اید. عدد 2 ما را وادار می ­کند خودمان باشیم درحالی­ که برای انسانیت بیش­تر، استعدادهایمان را با دیگری ترکیب کنیم و کار گروهی انجام دهیم. عدد 2 ما را به افزایش هماهنگی و کسب آگاهی بیش­تر درمورد خودمان و چگونگی ایجاد تعادل بیش­تر از طریق دوگانگی هدایت می­ کند. همکاری و تشریک عقاید با دیگران باعث می­ شود خودمان را بیش­تر بشناسیم. شکل عدد 2 شبیه فردی ­ست که زانو زده و دستانش را در آغوش گرفته است. تکرار توالی عدد 2 یعنی فرشتگان نگهبانتان به شما می­ گویند: ایمان و شجاعت داشته باشید. آن­ها می­ خواهند بدانید که دعاهایتان شنیده شده و علی­رغم ظواهر ناامید کننده­ ی موجود، آرزوهایتان در حال تحقق هستند.

راز عدد 3

این عدد نشانگر بُعد سوم است، بُعدی که در آن زندگی می­ کنیم. طبیعت به سه شکل بر ما ظاهر می­ شود: خورشید، ماه و ستارگان؛ گاز، مایع و جامد؛ ارتفاع، وسعت و عمق. به ­طور عادی، ما کارها را به سه شکل انجام می دهیم تا آرزوهایمان را به حقیقت فیزیکی تبدیل کنیم. عدد 3 در افسانه­ ها بسیار آورده شده است. این عدد از قدرتمندین عددهاست؛ مردمی که تحت تأثیر عدد 3 قرار می­ گیرند، طنین لذت و خوش­بینی را به صدا درمی­ آورند. این عدد نشانگر مهارت­ های گفتاری بی­ نقص، معلم و سخنران خوب بودن است. اگر به ­طور پیوسته توالی­ های عدد 3 را مشاهده می­ کنید، بدانید که این پیام از بهشت است و به شما یادآوری می­ کند با منبع انرژی مجدداً ارتباط برقرار کنید. توالی ­های عدد 3 بیانگر این است که استادان مقرب دست به کار شده و به شما می ­آموزند که چگونه با جهان معنوی، هماهنگی بیش­تری پیدا کنید. دیدن مکرر عدد 3 یعنی آن­ استادان، درس ­های لازم برای زندگی­تان را بر شما جاری می­ کنند. موفق باشید!

راز عدد 4

شکل این عدد، گویای تمامی پیام آن است. با لبه­ های خشن و خطی ­اش که به درون کشیده، عدد 4 می ­تواند فضای کمی برای جریان انرژی باقی بگذارد، فضای کم برای تغییر یا مصالحه. بااین­حال، افرادی که تحت تأثیر عدد 4 هستند، هدف محور هستند. آن­ها مسیر آسان را انتخاب نمی ­کنند؛ آن­ها در ذهنشان زندگی کرده و منطقشان به آن­ها انگیزه می­ دهد. از آنجایی­که منطق به نیمکره­ ی چپ مغز مربوط است، چهاری­ ها به ­ندرت به سراغ نیمکره­ ی راست مغزشان می­ روند، جایی­که به خلاقیت و الهام مربوط است. آن­ها سخت­ کوش، سخت­گیر و ایده­ آل­ گرا هستند. مشاهده ­ی مکرر توالی ­های عدد 4 یعنی فرشتگان همیشه با شما، در کنار شما و آماده­ی کمک به شما هستند تا به اهدافتان دست یابید. وقتی نشانه ­ای می­ بینید، آن­را دنبال کنید. بالاخره، هیچ­کس از یاری فرشتگان بدش نمی ­آید.

راز عدد 5

این عدد نشانگر ریسک، تغییر و رشد است. افرادی که تحت تأثیر عدد 5 هستند، به سختی انتخاب می­ کنند و بین قلب و عقلشان گیر می ­کنند. آن­ها آزادی خود را دوست دارند و به­ ندرت به تعهد دست و پاگیر تن می ­دهند. پنجی ­ها باهوش و ایده ­پرداز هستند و روی دیگران تأثیر مثبت دارند؛ آن­ها غالباً خستگی ­ناپذیر بوده و مدام در حال تلاش هستند. پنجی­ ها باید بر تعادل و نظم تمرکز کنند تا به موفقیت دست یابند. ظاهر شدن مکرر عدد 5 در زندگی شما یعنی فرشتگان سعی می ­کنند به شما کمک کنند تا تغییرات مثبت را در آغوش بکشید. آن­ها می­ خواهند به شما خاطر نشان کنند که بر پاداش متمرکز شوید و با کمک آن­ها، با ایمان و سخت­ کوشی به سمت خوشبختی حقیقی بروید.

راز عدد 6

این عدد گویای سازمان گری و پایداری­­ست. افرادی که تحت تأثیر عدد 6 هستند، وظیفه­ شناس، مسئول و هماهنگ می ­باشند. آن­ها دیگران را برای بهبود وضعیتشان کمک کرده و حمایت می­ کنند. آن­ها به دیگران عشق زیادی می ورزند. شکل عدد 6 شبیه رحم مادر است (که با عشق پر شده). این افراد برای این به زمین آمده­ اند تا یاد بگیرند چطور استعدادهایشان را از طریق نوآوری و خدمت ­رسانی به دیگران کشف کنند. آن­ها مادران، مربیان مهارت زندگی، درمانگران و پرستاران بسیار خوبی هستند. ششی­ ها همیشه در پی پایداری هستند. اگر تعادل ایجاد نکنند، به قدری در کمک کردن به دیگران گیر می­ کنند که دچار مشکل می ­شوند. اگر توالی عدد 6 را بیش از یک­بار در  می ­بینید، نگران نشوید. شش­ ها وقتی ظاهر می­ شوند که چیزی در زندگی­ تان از کنترل خارج باشد و فرشتگان نگهبانتان بخواهند برای نظم بخشیدن به اولویت­ هایتان شما را یاری کنند. معمولاً، وقتی شش­ ها ظاهر می­ شوند، فرشتگان می خواهند سرعت شما را کم کنند تا همه­ ی برکات اطراف خود را ببیند. آن­ها می­ خواهند توجه بیش­تری به خانه، خانواده و خودتان داشته باشید. اگر با قلبی گشوده بر سپاسگزاری مداومت کنید، عدد 6 می­ تواند یکی از بهترین دوستانتان باشد.

راز عدد 7

این عدد، محبوب بسیاری از افراد است و عدد شانس محسوب می­ شود. عدد 7 می ­تواند درس ­های معنوی زیادی به ما بیاموزد. افرادی که تحت تأثیر این عدد هستند، در جستجوی حقیقت هستند. آن­ها توانایی­ های معنوی و ارتباط مستقیمی با قلمروهای ملکوتی دارند. این افراد باید بین دنیای مادی و معنوی تعادل ایجاد کنند. آن­ ها بسیار درون­گرا بوده و حقیقت را از درون یافته ­اند. درون آن­ها، امن ­ترین مکان برای آن­هاست و تنهایی را دوست دارند. پژوهشگران، فیلسوفان و عارفان بزرگ تحت تأثیر عدد 7 هستند چون همواره در جستجوی دانش و حقیقت می ­باشند. از آنجایی­که عدد 7 قدرت معنوی خاصی دارد، حاوی پیام­ های الهی خاصی می­ باشد. فرشتگان شما با ظاهر کردن عدد 7 بر شما می ­خواهند به شما بگویند به شما کمک می­ کنند تا به ذات الهی خود و مأموریت روحتان نزدیک­تر شوید.

راز عدد 8

شکل این عدد بیانگر بی­نهایت است. عدد 8 وقتی به آگاهی برتر برسد، دارای قدرت بی­نهایت است. افرادی که تحت تأثیر عدد 8 قرار دارند، بر روی زمین، در حقیقت سه بُعدی، می­ توانند از قدرت خود به خوبی در راه كسب برتری های مادی بهره بگیرند. آن­ها یاد گرفته ­اند چگونه از قوانین معنوی برای رسیدن به موفقیت مادی استفاده كنند. آن­ها در حال پیشرفت و به­ دست آوردن دستاوردهای مادی هستند. آن­ها همواره تمایل به یاد گرفتن، دیدن، انجام دادن و داشتن دارند چون آنچه دارند برایشان قانع­ کننده نیست. درس آن­ها، آهسته حرکت کردن و قدردانی از آنچه در لحظه دارند است. این افراد باید قدرت خود را از قلمرو معنوی بگیرند نه از ایگو. هشتی­ ها دارای توانایی­ های مدیریتی بوده و برای انجام کارهای خطیر، بی ­باک هستند. عدد هشت، انرژی کارمایی زیادی دارد. اگر بیش از یک 8 در اطراف خود می­ بینید، پیام فرشتگان به شما این است که کامیابی حق شماست اما قبل از هر چیز، باید در جستجوی تعادل باشید. مانند شکل این عدد که ابتدا و انتهایی ندارد، برای برکاتی که می ­توانید از طریق این عدد به ­دست آورید نیز هیچ مرزی وجود ندارد.

راز عدد 9

این عدد ویژگی­ های اعداد 1 تا 8 را دارا می ­باشد. اگر اعداد 1 تا 9 را با هم جمع کنید، عدد 36 به دست می­ آید و جمع این عدد به 9 می­ رسد. افرادی که تحت تأثیر عدد 9 قرار دارند، در جستجوی بهشت روی زمین هستند. آن­ها همواره در تلاش هستند که دنیا را جای بهتری برای زندگی کنند. آن­ها بسیار بشردوست، فداکار، بخشنده و دارای قدرت درک بالایی هستند. درواقع، آن­ها مادر ترزای زمین هستند. زندگی کردن در جهان سه بُعدی برایشان دشوار است. آنها افرادی باهوش بوده و به راحتی درآمد کسب می­ کنند اما فقط برای کمک کردن به دیگران از پول خود استفاده می­ کنند. با ظاهر شدن مکرر توالی اعداد 9، فرشتگان به شما یادآوری می­ کنند که همیشه برای کمک به شما در رها سازی افکار و انرژی­ های منفی آماده هستند؛ بنابراین، شما می­ توانید با قلب گشوده و مهربان خود به بالاترین ارتعاش عشق برسید.

راز عدد 11

افرادی که تحت تأثیر عدد 11 هستند، همواره در جستجوی حقیقت بوده و از قوه­ ی درك شهودی خود استفاده می كنند. آن­ها افرادی مثبت اندیش و خوش­بینی هستند كه فقط خوبی ها را در دیگران می­ بینند، با حقیقت زندگی می ­كنند و نظرات روشنفكرانه ی خود را با دیگران در میان می گذارند. این افراد قادر هستند به خوبی از نیروهای روانی خود بهره گرفته و به اتكای الهامات درونی خود جلو  بروند. یازدهی­ ها افرادی دلسوز، مهربان، جسور، بی باک و در عین حال متواضع هستند.

راز عدد 22

افراد تحت تأثیر عدد 22، نیروهای عظیم درونی را در خود پیدا كرده و از آن­ها برای انجام كارهای بزرگ و فایده رساندن به دیگران استفاده می­ کنند. آن­ها هرگز خود را محدود نمی کنند و فقط به نیازهای بشری فكر می­ كنند و اینكه چگونه می توان از قدرت ­های خود برای انجام كارهای بزرگ استفاده كرد. بیست و دویی ­ها سازنده و دوراندیش هستند.

راز عدد 12

نیز عدد قدرتمندی است. این عدد در کتاب انجیل، 187 بار ذکر شده است. در تمامی موارد کاربرد عدد 12، هدفی به چشم می­ خورد: 12 ماه در سال، 12 نشان فلکی، 12 ساعت در روز، 12 ساعت در شب، 12 قدم برای بازیابی برنامه ­ها، 12 مرتبه در مدرسه، 12 اینچ در یک فوت، 12 معصوم.

عدد 40 نیز قدرتمند بوده و 146 بار در انجیل به کار رفته است. حتی اگر هرگز انجیل را نخوانده باشید، حتماً به اهمیت عدد 40 پی برده ­اید. تکرار این عدد در زندگی، نشانگر ارتباط با حکمت لایتناهی الهی و حرکت به سوی رسالت روح است.

نتیجه گیری

عددشناسی، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین علوم متافیزیکی، پنجره‌ای به جهانی است که در آن اعداد بیش از مجرد ابزارهایی برای شمارش، نقش‌هایی اساسی در فهم ما از خود و جهان اطراف ایفا می‌کنند. این علم با کشف ارتباطات عمیق میان اعداد و ویژگی‌های انسانی، به ما امکان می‌دهد تا با درک بهتری از پتانسیل‌ها و چالش‌های خود، گام‌های مؤثرتری در مسیر توسعه‌ی شخصی و روحانی برداریم. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشیم عددشناسی، همانند هر علم یا فلسفه‌ی دیگری، ابزاری است که باید با ذهنی باز و در عین حال انتقادی به کار گرفته شود. در نهایت، این ما هستیم که معنا و ارزش را به اعداد و تفسیرهای آن‌ها می‌بخشیم، و این انتخاب‌ها و تفسیرها هستند که مسیر زندگی ما را شکل می‌دهند.

این مقاله با اقتباس از بخش­ های حذف شده از کتاب رسالت روح از کیم روسو ترجمه ویدا کرمی و اضافات نوشته شده است.

محصولات مرتبط
بهار سبز

کتاب رسالت روح (چگونه به نور درون خود دست یابیم) اثر کیم روسو توسط خانم ویدا کرمی ترجمه و به کوشش انتشارات بهار سبز چاپ و منتشر شده است.

شاید شما هم مانند بسیاری از افرادی که روی این کره ی خاکی زندگی می کنند، از خود بپرسید که هدف از این زندگی چیست؟ من برای چه هدفی به این دنیا آمده ام؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که فکر می کنم؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که دیگران فکر می کنند؟

اگر به زندگی های متوالی اعتقاد دارید، شاید فکر کنید که دلیل حضور شما در این دنیا، مجازات شدن برای فرا نگرفتن درس های زندگی های گذشته است. شاید فکر کنید که در زندگی های گذشته، انسان شرور و پلیدی بودید و حالا زمان تسویه حساب است مطمئنم که یکی از سوالات شما این است که آیا هدف زندگی من بیدار شدن در ساعت پنج صبح برای رسیدن به متروی شلوغ یا گیر کردن در ترافیک صرفا جهت داشتن شغلی ست که هیچ کس قدر زحماتم را نمی داند! و صدای کسانی را می شنوم که روابطی را مورد ارزیابی مجدد قرار می دهند که در راستای هدف زندگی آنها نیستند. چنین روابطی، انرژی را از شما و روح تان گرفته و شما را تبدیل به یک باطری خالی و بدون شارژ می کند. حقیقت چنین روابطی، دروغ است. اگر شما هم شرایطی مشابه موارد ذکر شده را تجربه می کنید، کتاب رسالت روح، راهنمای شماست تا چشمان خود را بر حقایق باز کنید! در کتاب رسالت روح، مراحل ضروری برای شناخت خودتان و شناخت خداوند از طریق خودتان را ارائه خواهم داد. در این کتاب، به شما کمک خواهم کرد تا اشتیاق سوزان که همان «رسالت روح» شماست را بشناسید و با هدفی افتخار آمیز زندگی کنید.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب رسالت روح در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

نیکو نشر

کتاب سفر روح سیری است در عوالم معنوی و دیدار از طبقات مختلف عالم روح از طریق هیپنوتیزم که توسط دکتر مایکل نیوتن نوشته شده و به همت انتشارات نیکو نشر با ترجمه محمود دانایی به چاپ رسیده است. 

آیا از مرگ وحشت دارید؟ آیا نگران هستید که پس از مرگ چه برایتان پیش می آید؟ آیا ممکن است شما روحی داشته باشید که از جای دیگری آمده و پس از حیات جسمانی به همانجا بازگردد؟ یا این فقط توهمی ناشی از ترس از مرگ است؟

همچنین بخوانید: معرفی کتاب رسالت روح

 دکتر مایکل نیوتن یک روانشناس آمریکاییست که با استفاده از خواب مصنوعی (هیپنوتیزم) به درمان مراجعینش می پردازد. کتاب سفر روح حاصل ده سال مطالعه و بررسی موردهای متعدد است. آنچه در این کتاب عنوان شده است جمع بندی بر اساس موارد مشابه ذکر شده توسط تمامی مراجعین در حالت هیپنوتیزم می باشد.

شما را  به مطالعه ی قسمتی از کتاب سفر روح از مایکل نیوتن در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا دعوت می کنیم.

نیکو نشر

کتاب سرنوشت روح نوشته دکتر مایکل نیوتن در ادامه ی کتاب موفق و پرفروش سفر روح به دنیای پس از مرگ و زندگی در عالم معنا می پردازد. این کتاب به کوشش محمود دانایی ترجمه و توسط انتشارات نیکو نشر چاپ و منتشر شده است. در کتاب سرنوشت روح مایکل نیوتن جزئیات و ابعاد گسترده تری از دنیای پس از مرگ را به خوانندگان به اشتراک می گذارد.

با ما در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا با مطالعه ی معرفی کتاب سرنوشت روح مایکل نیوتن همراه باشید.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم