ده نویسنده ثروتمند و موفق جهان

نوشته شده در تاریخ2019-06-06 توسط 2716
دوست داشتن0

استعداد و تبحر نویسندگان توانمند خوانندگان را  تا حدی شیفته می سازد که غرق در داستان شده و حتی خود را در روند حوادث با شخصیتهای داستان تجسم می کنند. و این ذوق و مهارت در نوشتن ثروت و موفقیت بزرگی برای آنها به ارمغان می آورد. در ادامه به معرفی 10 نویسنده مشهور و موفقی می پردازیم که در سایه هنر خود به ثروت بزرگی دست یافته اند:

استفنی میر estephenie meyer

استفنی میر (Estephenie Meyer)

نویسنده آمریکایی اِستفنی میر خالق رمان گرگ و میش. خانم میر با فروش 50 میلیون نسخه از کتاب موفق گرگ و میش به عنوان پول‌سازترین نویسنده سال 2008 شناخته شد.

دین کونتز (Dean Koontz)

نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی دین کونتز خالق آثاری چون مخفیگاه (hideaway)، کثرت (Intensity)، یگانه بازمانده (Sole Survivor) و رودخانه سیاه (Black River). با فروش بیش از 450 میلیون نسخه از کتاب‌هایش در سطح جهانی در سال 1968، او در فهرست نویسندگان برتر نیویورک تایمز قرار گرفت. در سال 2014 نیز با بیش از 145 میلیون دلار ثروت، به عنوان یکی از نویسندگان و رمان نویسان ثروتمند و مطرح جهان شناخته شد.
دین کونتز  Dean koontz

Nora Roberts

نورا رابرتز (Nora Roberts)

نویسنده و رمان نویس آمریکایی نورا رابرتز. خانم رابرتز یکی از بهترین نویسندگان رمان‌های عاشقانه آمریکا بوده و با بیش از 209 عنوان کتاب، ارزش خالص دارایی او 150 میلیون دلار برآورد می‌شود.

جکی کالینز (Jackie Collins)

جکی کالینز نویسنده‌ی انگلیسی با 29 اثر پرفروش که همگی در فهرست پر فروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارند. بیش از 500 میلیون نسخه از کتاب‌های او تا کنون به فروش رفته و به 40 زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند. فهرست آثارش 180 میلیون دلار برای او درآمد داشته است.
Jackie Collins

John Grisham

جان گریشام (John Grisham)

جان گریشام نویسنده محبوب کتابهای دارای تم حقوقی. تا سال 2012 بیش از 275 میلیون نسخه از رمان‌هایش درسطح جهانی به فروش رسید که با درآمدی حدود 200 میلیون دلار به ششمین نویسنده‌ی ثروتمند جهان تبدیل شد.

تام کلنسی (Tom Clancy)

تام کلنسی رمان نویس آمریکایی و استاد ادبیات جاسوسی-تخیلی . کتاب شکار اکتبر سرخ اولین اثر پرفروش او بود. ارزش دارایی آقای کلنسی بالغ بر 300 میلیون دلار است.
Tom Clancy

james petterson

جیمز پترسون (James Patterson)

جیمز پترسون خالق مجموعه داستانهای الکس کراس. بیش از 300 میلیون نسخه از آثار اقای پترسون در سطح جهانی به فروش رسیده و یکی از ثروتمندترین رمان نویسان کره زمین محسوب می شود. ارزش دارایی‌های او در حدود 310 میلیون دلار  برآورد می‌شود.

دانیل استیل (Danielle Steel)

دانیل استیل یکی از شناخته شده‌ترین نویسنده‌های رمان‌های عاشقانه غربی با فروش 800 میلیون نسخه از کتاب‌هایش به عنوان بهترین نویسنده‌ی مطرح جهان شناخته شده است. ارزش دارایی او 375 میلیون دلار برآورد می شود.
Danielle Steel

Stephen King

استیفن کینگ (Stephen King)

استیفن کینگ سلطان معاصر ادبیات ترسناک، جاسوسی، تعلیقی، علمی- تخیلی و فانتزی. تا کنون بیش از 350 میلیون نسخه از کتاب‌های آقای کینگ به فروش رسیده است. ارزش دارایی‌هایش 400 میلیون دلار برآورد شده است.

جی کی رولینگ (J K Rowling)

جی.کی.رولینگ خالق مجموعه کتاب‌های موفق و پر فروش هری پاتر. با بیش از 450 میلیون نسخه فروش در سطح جهان، خانم رولینگ ثروتمندترین نویسنده‌ی زمین محسوب می شود. ارزش دارایی او یک میلیارد دلار می باشد.
J K Rowling
محصولات مرتبط
نوشته‌های مرتبط

فئودور داستایوفسکی کیست ؟

توسطتیم تولید محتوا 5527 2019-06-13
ادامه مطلب

سفارش تلفنی خرید کتاب

توسطتیم تولید محتوا 1088 2019-05-27
ادامه مطلب

جوجو مویز کیست

توسطتیم تولید محتوا 877 2019-05-27
ادامه مطلب

بیوگرافی اکهارت تله

توسطتیم تولید محتوا 3607 2019-05-06
ادامه مطلب

مزایای سایت خرید اینترنتی کتاب

توسطتیم تولید محتوا 896 2019-05-02
ادامه مطلب
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم