جان اولیری کیست

نوشته شده در تاریخ2019-09-17 توسط 1352
دوست داشتن0

جان اولیری خالق کتاب پرفروش شعله های اشتیاق کیست ؟

جان اولیری که زمانی شانسی برای زنده ماندن نداشت، حالا چگونه زیستن را به دیگران می آموزد.
در سال ۱۹۸۷، جان اولیری یک پسر بچه کنجکاو ۹ ساله بود. او به دلیل بازی با آتش و بنزین، خانه پدری اش را منفجر کرد و دچار سوختگی ۱۰۰ درصد شد. همه بدنش سوخته بود و شانس زنده ماندنش کمتر از یک درصد بود.

پس از تحمل 5 ماه بستری بودن در بیمارستان و سالهای متمادی فیزیوتراپی، جان نه تنها زنده ماند، بلکه رشد و پیشرفت کرد. راه رفتن و نوشتن را دوباره آموخت، به مدرسه بازگشت و دبیرستان و دانشگاه را هم به اتمام رساند. سپس در عرصه املاک و مستغلات شروع به فعالیت کرد، کشیش افتخاری بیمارستان کودکان شد و در نهایت یک سخنران انگیزشی بین المللی شد.

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب شعله های اشتیاق نوشته ی جان اولیری

داستان عجیب و حماسی زنده ماندن جان حدود ۲۰ سال ناگفته ماند، تا این که اولین بار در سال ۲۰۰۶ در کتاب پدر و مادرش با نام شانس ناچیز به آن پرداخته شد. در حالی که ابتدا فقط ۲۰۰ نسخه از آن کتاب برای دوستان و خانواده چاپ شده بود، اما از آن زمان تاکنون بیش از ۷۰ هزار جلد از آن کتاب به فروش رفته است. سرانجام جان توانست به کمک آن کتاب، بازگشت معجزه آسایش به زندگی را قدر بشناسد و آن را با جهانیان به اشتراک بگذارد.

به عنوان یک سخنران، جان هر ساله این پیام مهم را با بیش از ۵۰ هزار نفر در رویدادهای مختلف مربوط به سلامتی، بازاریابی، فروش، خدمات مالی، آموزش، مذهب و امنیت در میان می گذارد. احساسی که جان در داستان سرایی به خرج می دهد، و طنز غیر منتظره و اصالتی که در کلامش وجود دارد، تک تک سخنرانی های او را متحول کننده کرده است.

«جان اولیری» در زادگاهش شهر سنت لوئیس ایالت میزوری زندگی می کند و بزرگترین موهبتش را ازدواج با همسرش بث و داشتن چهار فرزندش می داند. آنها به جان قدرت می بخشند که هر روزش را با ایجاد تأثیرات مثبت در زندگی دیگران سپری کند.
پسربچه ای که یک روز هیچ کس گمان نمی کرد جان سالم به در ببرد، اکنون زندگی الهام بخشی را در پیش گرفته است.

محصولات مرتبط
نوآوران سینا

کتاب شعله های اشتیاق اثر جان اولیری همچون دوستی است که به چشمانتان زل می زند و می گوید الان زمان شجاع بودن است این کتاب به همت لطیف احمدپور و میلاد حیدری ترجمه و توسط نشر نواوران سینا چاپ و منتشر شده است.

هدف من از نوشتن این کتاب بازکردن چشمان شما به روی این واقعیت است که شما فقط یکبار زندگی می کنید، یک فرصت برای اثرگذاری برروی دنیا دارید و فقط یک میراث از خودتان به جای می گذارید. این که داستان زندگی شما حماسه ای ستودنی باشد یا غم نامه ای مشقت بار، ارتباط خیلی کمی با اتفاقات زندگیتان دارد و بیشتر به نحوه ی پاسخ گویی شما به آن اتفاقات بر می گردد. از این به بعد، نه زندگیتان را به دست شانس بسپارید و نه ان را به اتفاقات و احتمالات گره بزنید.

کتاب شعله های اشتیاق به شما یادآوری می کند که همیشه نمی توانید مسیرتان را در زندگی انتخاب کنید، اما همواره می توانید نحوه ی رفتارتان را در آن مسیر انتخاب کنید. این کتاب به شما انگیزه می دهد تا قدرت انتخاب های روزمره تان را مهار کنید، ارزش داستان زندگیتان را دریابید و از قدرت هدف درونیتان آگاه شوید. این کتاب به شما کمک می کند تا سختی های گذشته را با آغوش باز بپذیرید، فرصت های آینده را به خوبی پذیرا باشید، و با چشمانی باز از نعمت معجزه آسای هر لحظه بهره ببرید و همچنین آتش اشتیاق درونیتان را کاملا شعله ور خواهد کرد.

شما را به مطالعه ی قسمتی از کتاب شعله های اشتیاق در بوکالا دعوت می کنیم.

نوشته‌های مرتبط

هواپونوپونو چیست

توسطتیم تولید محتوا 40603 2019-08-12
ادامه مطلب

راندا برن کتاب ها و زندگینامه

توسطتیم تولید محتوا 2888 2019-08-03
ادامه مطلب

بیوگرافی جو ویتالی

توسطتیم تولید محتوا 14968 2019-06-15
ادامه مطلب

فئودور داستایوفسکی کیست ؟

توسطتیم تولید محتوا 5534 2019-06-13
ادامه مطلب

ده نویسنده ثروتمند و موفق جهان

توسطتیم تولید محتوا 2724 2019-06-06
ادامه مطلب

لئو تولستوی کیست و اهل کجاست

توسطتیم تولید محتوا 2283 2019-05-30
ادامه مطلب
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم